Relatie
- Home
- // forum
- // Relatie
- // schoonzoon lapzwans
Dit onderwerp heeft 10 reacties, is 3645 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 21-11-2011 10:45.
schoonzoon lapzwans
Mijn dochter woont samen met een man. Hij loopt constant te liegen en te bluffen. Het komt vaak voor dat hij iets verteld en even later keihard loopt te ontkennen dat hij dat verteld heeft. Iedere keer loopt hij te vertellen dat hij een cursus gaat volgen. 3 jaar geleden zou hij aan een cursus electrotechniek beginnen, hij moet nog beginnen. Als zijn dochtertje komt kijkt hij niet naar het kind om. Mijn dochter loopt haar benen uit de kont. Hij roept altijd ik ga niet te werken want ik doe het huishouden. Als mijn dochter thuiskomt van haar werk kan ze thuis nog alles doen. Mijn vriend en ik willen gaan trouwen maar vanwege mijn schoonzoon wil ik niet feesten. Zo dat ben ik kwijt.
- Ik heb een geweldige schoonzoon ! Dat kan dus ook. Hij is net 3 maanden overgekomen uit Amerika en heeft al die tijd bij ons in huis gewoond. Dat ging zo goed, dat we hem zeker toen hij net terug naar huis was, heel erg gemist hebben. Ik heb er een zoon bij gekregen!
- Dan heb ik het maar over een eigen zoon,ook daar kun je genoeg
problemen mee hebben.
Ben al jaren weduwe, denk maar niet dat hij naar me omkijkt,
of eens een klusje bij me thuis doet.
Opbellen,nergens voor nodig, zijn vrouw denkt daar net zo over.
PA IS ER NIET MEER,DIE DEED DE KLUSJES BIJ MIJ,
MAAR MA JIJ ZOEKT HET MAAR UIT,IN JE UPPIE. - Jij leeft jouw leven, zij het hare, heeft ze voor gekozen. Als ze niet gelukkig is, moet ze dat zelf oplossen. Ga trouwen, geef een geweldig feest en kijk wat vaker de andere kant op! Ik wens je veel geluk en een prachtige huwelijksdag!
Heel herkenbaar, Meid laat gaan.Dit verhaal is voor mijn heel herkenbaar,Ik heb er vele tranen voor gelaten.Zij gaan toch door,mijn man en ik hebben ons erbij neergelegd,liefde is blind.Wij hebben onze taak volbracht,en de deur staat voor haar altijd open.Ga voor jezelf en jullie geluk,gaat ze het vanzelf n, keer begrijpen.quote:ellydev schreef op 12 november 2011 @ 13:14:
Mijn dochter woont samen met een man. Hij loopt constant te liegen en te bluffen. Het komt vaak voor dat hij iets verteld en even later keihard loopt te ontkennen dat hij dat verteld heeft. Iedere keer loopt hij te vertellen dat hij een cursus gaat volgen. 3 jaar geleden zou hij aan een cursus electrotechniek beginnen, hij moet nog beginnen. Als zijn dochtertje komt kijkt hij niet naar het kind om. Mijn dochter loopt haar benen uit de kont. Hij roept altijd ik ga niet te werken want ik doe het huishouden. Als mijn dochter thuiskomt van haar werk kan ze thuis nog alles doen. Mijn vriend en ik willen gaan trouwen maar vanwege mijn schoonzoon wil ik niet feesten. Zo dat ben ik kwijt.- Als jij geniet, geniet je dochter ook. Je dochter mag met vallen en opstaan haar leven invullen, dat kun je als moeder niet voorkomen. Geniet gewoon van wat op jou pad komt en wees er voor je dochter als zij haar moeder nodig heeft.
- Hallo Elly, je leeft toch niet met je schoonzoon? Dat is de keuze van je dochter. Je wil trouwen en je vriend ook, het is jullie feest. Een feest waar jullie beiden met plezier op willen terugkijken.
Zou het je lukken om dit vieren zonder steeds een negatieve gedachte over je schoonzoon?
Het gaat dit keer om jou en je aanstaande man. Jullie dag, jullie feest, jullie toekomst, jullie terugblik, jullie mooie toekomst samen.
Veel sterkte, het is een lastige situatie. - Hallo Elly, ik denk ook dat je voor je eigen leven moet kiezen. Dat zal niet mee vallen dat begrijp ik maar je moet je zelf ook geen dingen gaan ontzeggen alleen omdat je je schoonzoon er niet bij wilt hebben. Je dochter zal uiteindelijk zelf ook gaan inzien dat dit niet de juiste man voor haar is. Misschien kun je er wel een keer met haar over praten. Maar ook dan nog zal het alleen haar keuze kunnen zijn om bij hem weg te gaan. Ondertussen moet jij vooral van je leven genieten! Veel sterkte!
- Hallo Elly,
Het is moeilijk om los te laten maar ik denk dat dat juist de beste manier is. Als jouw dochter voortdurend jouw weerstand voelt aangaande haar partnerkeus dan veroorzaakt dat een gevoel van te moeten verdedigen. Ik kan me voorstellen dat je er niet altijd achterstaat. Echter als ze weet dat jij haar vertrouwt in haar keuzes dat valt het "moeten verdedigen" weg. Daarmee kan zij dichter bij zichzelf blijven waardoor ze beter kan ontdekken wat wel goed voor haar is. Onze kinderen willen heel graag onze goedkeuring en vertrouwen. Als ouders geven we hen dan de gelegenheid om met vallen en opstaan te leren een eigen pad te kiezen. Ik wens je veel wijsheid en geluk. Vriendelijke groeten van Laura - Kies voor je eigen leven.
Ga wel trouwen en laat vooral aan je dochter ZIEN hoe goed en fijn het kan zijn in het huwelijk. Eens zal ze het zien, en eens zal ze handelen.
Kun je met haar praten??
het blijft haar keuze.
Snap dat het voor je erg moeilijk is om aan te zien.
Geef het goede voorbeeld. - Dan doe je jezelf tekort!
En je dochter en schoonzoon zullen hier zelf uit moeten komen,hoe bitter dit ook voor jou moet zijn!Er komt een dag dat je dochter inziet dat hij misschien toch niet de man is die haar gelukkig zal maken.
Succes!