Uit het nieuws
- Home
- // forum
- // Uit het nieuws
- // 11 steden..
Dit onderwerp heeft 7 reacties, is 1531 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-02-2012 08:07.
11 steden..
It giet net oan
voorlopig..
ook al plannen gemaakt voor als de tocht der tochten misschien toch door zou gaan?..
al hotelkamers in optie genomen misschien?.. of.. gewoon langs de route een plekje al in gedachten waar je wil(de) gaan staan..
of.. misschien zelf wel meerijden?
ben ik toch wel benieuwd naarjeanet18 wijzigde dit bericht op 08-02-2012 22:34 met 44%
- Ik ben ook helemaal klaar voor de lente! De nieuwe voorjaarsmode hangt al in de winkels en je ziet al overal tulpen en narcissen. En het wordt ook steeds later donker, heerlijk!
- Ik vind het eigenlijk helemaal niet erg hoor, dat al die kou en dat ijs weer verdwenen zijn. Kom maar op met die lente!
- ik had er best zin in hoor,lekker voor de buis!Eindelijk weer es iets op tv wat leuk is,want tegenwoordig???!....
- Hoop het voor jou Jeanet en voor al die anderen, maar dan bekijk ik het wel van onder de klapperboom

- nee lijkt mij ook niet,
maar ze zouden het pas doen in goed overleg met het 11 steden commitee.. lijkt me dat ze dan ook eerst heel goed naar de weersverwachting moeten kijken, want er gaan nu ook stemmen op.. dat op oud ijs het best weer nieuw ijs groeit... oftewel komt er nog een vorstperiode achteraan.. dan kan het maar zo zijn dat er toch deze maand nog een 11stedentocht kan komen.. - Wij zouden naar onze vrienden in Dokkum.
Maar wie weet is er nog een kans, he!?
Las trouwens net dat ze de gemalen maandag weer willen laten draaien, dan zit het er niet meer in, lijkt me...... - Als het al door zou gaan, is mijn plekje voor de buis en dan zorg ik zelf wel voor erwtensoep, zonder muts.
. Is ook genieten!!!!