Meepraten in het forum? Word nu lid!

Uit het nieuws

1. Home
  2. // forum
  3. // Uit het nieuws
  4. // VOETBAL.

Dit onderwerp heeft 6 reacties, is 3771 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 02-04-2012 17:24.

1. VOETBAL.

Afbeelding van xxxxxxxxxx
    Dit onderwerp is gestart door xxxxxxxxxx
    10-03-2011, 21:56

[W]
    Gisteren ving ik nog net in de vroege ochtend bij Ochtendspits op de tv op, dat veel vrouwen (ik meen bij ADO, maar wellicht ook bij andere clubs) tegenwoordig meegaan naar de wedstrijden, zodat de mannen wat rustiger blijven en men zich wat prettiger blijft gedragen.
    Vond dit opmerkelijk leuk nieuwtje en hoop maar, dat dit voorbeeld overal in den lande gevolgd gaat worden, dan wordt het weer veel leuker om voetbalwedstrijden te volgen.
    In ieder geval een prima initiatief ! Dat wilde ik even delen. Felice.     [8-|]

1. Ik vind het een goed initiatief want meestal gaan vrouwen er niet zo in op als de mannen, dus kunnen ze het beter relativeren en dus hun man iets rustiger houden.

2. voetbal is oorlog zelfs bij de amateurs kunnen de "fans" zich niet gedragen,wat dacht je van de ouders als hun kinderen bij de jeugd aan het voetballen zijn.

3. Voetbal.. paar weken geleden een toeschouwer die een keeper in elkaar wil trappen.. en gisteren de fans (heten ze dan nog zo?) van 2 voetbalploegen zo met elkaar in oorlog (omdat de thuisploeg onverwachts won) en meer dan 70 mensen gedood.. vertrapt door andere supporters.. of  door messteken om het leven gebracht.
    ga je ook ffies leuk een wedstrijd kijken..

was het niet Rinus Michels die jaren geleden al aangaf dat voetbal oorlog was?

blijkt wel weer hoe hij het gelijk aan zijn kant heeft

4. Het gaat nog iets verder.
    Ik weet uit betrouwbare bron (nee, niet uit een roddelblad maar van een insider [H] ) dat in de hogere regionen van het voetbal wordt gestimuleerd dat voetballers een stabiele thuissituatie hebben. Dus graag al jong een vaste vriendin en snel samenwonen dan wel trouwen, jong kinderen krijgen enz. Voetballers zouden daardoor de wilde haren die veel jeugdigen hebben(neiging tot veelvuldig en diep in de nacht stappen of te veel drinken) verliezen, meer verantwoordelijkheid nemen en, daar gaat het om: beter presteren. Tja..... hoever kan/mag je gaan!
    Lottie wijzigde dit bericht op 21-03-2011 10:31 met 5%

5. [W]  
    Mag je rustig om lachen Maartje, maar is men betrokken bij elkaar zoals dikwijls tussen man en vrouw, is het een puike oplossing om rellen te voorkomen. Mijn complimenten aan deze vrouwen. Dat velen het mogen volgen, dat scheelt een hoop politiewerk.
    Groetjes, Felice.     [8-|]

6. Dus als politie agente naast je partner plaats nemen???
    T mot nie gekker worde hahahaha...
    Fatsoen en gewoon maar thuis blijven denk ik...als je schermutselingen verwacht!!?
    En anders meneer maar een gratis overnachting ergens...
    Volwassen he...toedeloe zou ik zeggen.... [;)]

advertentie