Uit het nieuws
- Home
- // forum
- // Uit het nieuws
- // WC-bril irritatie
Dit onderwerp heeft 11 reacties, is 3225 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 28-01-2012 22:38.
WC-bril irritatie
....................dat de man eraan herinnert de wc-bril naar beneden te doen.............
zie de spelregels, reclame is niet toegestaan op het forum
moderator margrietModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 17-11-2011 18:17 met 124%
- Nou Ganzen, je denkt er makkelijk over. Als we geen grenzen stellen en niet de moeite nemen kinderen mee te geven dat zitten een betere hygiene geeft, dan blijven anderen troep opruimen.
Ik word naar van de viezigheid die in toiletten van openbare ruimtes wordt achtergelaten; ik bedoel geen openbare toiletten want die staan op nummer 1, maar ook in restaurants/hotels etc. Een regelrechte belediging voor degene die na je komt. - Wat maakt het uit , ik maak me er niet meer druk om.
- Och ja, je moet toch wat hebben om je druk over te maken.
- ken je de toiletten die bij de duitse autobaan zijn? daar is een systeem, houd je je hand voor een sensor, draait de bril automatisch rond, en wordt gelijk gereinigd van bovenkant en onderkant.
dat lijkt mij ook wel wat
ohhhhhh
schiet me zo ineens te binnen, onze zoon was nog klein maar al wel zindelijk, en ging zitten op toilet, moest een kleine en een grote boodschap doen, maar.. de druk op de blaas was zo groot, dat hij pardoes recht naar voren plaste, zo onder de bril door, en heel de achterkant van zijn lange broekje natgeplast (want die hing om zijn enkels..).. maar ik moest zo lachen. vond het zo komisch ook en weer moet ik er om grinniken, terwijl het nu toch al een jaar of 24 is geleden..jeanet18 wijzigde dit bericht op 06-01-2012 15:19 met 52%: toevoeging - Misschien is Japke's berichtje wel dé oplossing voor jou, Melanieglans. Laat je man de wc lekker zelf schoonmaken, dan komt hij er gauw genoeg achter dat zittend plassen veel minder troep geeft.
- Maar mijn man vertikt het gewoon om te gaan zitten, dan denk ik zo'n apparaatje voor ¤10,- is toch de oplossing?
heb ook een toilet gezien waarbij de wcbril naar beneden gaat dmv een sensor, maar die kost ¤300,-. - zitten plassen voor mannen is nog beter voor de prostaat ook!!
- Wie heeft ooit bedacht dat de mannen moesten staan? En de bril omhoog?
Een kleuter die de rand net niet haalt, dus bril omhoog?
Ook mannen hebben als kind op een potje gezeten.
Gewoon zitten en ophouden met dat vieze geknoei dat een ander weer kan opruimen! - Ook mijn man zit tijdens het plassen,heeft jarenlang zelf de wc moeten schoonmaken dus weet wat voor smeerpoetsen de "heren" zijn.
- Mijn man gaat idd ook zitten, heeft hij ook altijd gedaan en dat is reuze plezierig.
- lieve melanie
Trap niet in zulke dingen. Mannen en hun eigenaardigheden, je moet er mee leren leven.
Je moet al blij zijn dat hij de w.c. bril omhoog doet,. Je moet ze eens de kost geven die dat thuis niet doen. Mijn man gaat zitten, omdat hij dat op zijn werk ook gewoon is.
groetjes elly