Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // DE NIEUWELINGEN, 2011
Dit onderwerp heeft 207 reacties, is 55474 keer bekeken, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 01-04-2011 09:10.
DE NIEUWELINGEN, 2011
HIER NIET MEER POSTEN
zie nieuwste topic.. 2e kwartaal 2011jeanet18 wijzigde dit bericht op 01-04-2011 22:58 met 128%
reacties
- 75,8
Ik snap hier dus HELEMAAL niks van!!!!!! Het eten ging prima en heb ontzettend veel beweging gehad. Ik ben gisteravond niet naar de ww gegaan,had er geen zin in en daar kwam bij dat ik alleen kon wegen en niet kon blijven voor het praatje. M'n man is zondag jarig en moest nog wat kadootjes halen. Ik ben deze week begonnen met hardlopen samen met m'n moeder. Maandagavond voor het eerst en woensdag ben ik zelf nog een keer gegaan en dan gaan we vanavond weer. Ik vind het erg leuk om te doen en we hebben ons vandaag in geschreven voor de stadsloop hier in de buurt. Dat is op 10 juni 7,5km hardlopen,dus daar moet wel goed voor getraind worden. Maar voor mij wel het beste,dan heb ik een doel.
Nou ik ga hier eens even het speelgoed na kijken en wat opruimen.
Fijn weekend! - Bedankt Jeanet!
Het gaat hier nog steeds best goed. Ik hou me aan m'n punten maar eet daar niet altijd iets gezonds voor. Maar goed dat is in het weekend. Vandaag maandag,de zon schijnt en we gaan er weer tegen aan.
Ik zit alleen te dubben. M'n moeder gaat vanaf vanavond beginnen met hardlopen en ik zit eraan te denken om mee te doen. Maar niet zomaar,wil wel een doel hebben. Nu is er begin juni hier in de buurt een stadsloop en die is 7,5 km en een week later een mooie loop waar de afstanden 3 of 10 km zijn. 3 vind ik niks maar 10 weer zoveel. kvind het lastig,is het haalbaar? Geen idee. M"n zusje loopt over 2 weken in R'dam de 10 km en is daar vanaf januari voor aan het trainen en loopt sinds vorige week 10 km aan 1 stuk en doet daar een uur en 5 minuten over. Nog maar eens over denken.
iedereen heel veel succes deze week,ik ga lekker aan de poets boven. - Het lijstje staat er weer hoor
- 94.1
Oef, toch een beetje afgevallen!! En ik was bang deze week. Vorig weekend werd mijn jongste zoontje 9 jaar, en ik mocht van mezelf die dag lekker meesnoepen, maar......er bleef veel over en daar ga ik dan de fout mee in he! Afgelopen week dus alles opgemaakt en dan baal ik zo van mezelf. Waarom kan ik me dan niet in de hand houden? Nu is alles op en ik ga er deze week weer goed tegen aan, wil nu wel eens onder die 94!!!! Jullie allemaal succes weer! - 80,2
Help!! Ben weer boven de 80 en dąt is niet de bedoeling. Ik ben de enige die hier schuldig aan is, kan naar niets of niemand anders wijzen.
Hoogste tijd dat ik in beweging kom. Ik verricht de laatste tijd te veel zittend werk, al die gespreksverslagen en voorbereidingen komen me de neus uit. Ik ben veel te weinig buiten. Ook nu zit ik weer tussen de boeken en onderzoeken, tussendoor zoek ik jullie even op. Helaas maar kort, ik moet verder want dan blijft er misschien nog wat van mijn 'vrije' weekend over.
Ik wens jullie meer succes!! - 117
Probeer er niet moedeloos van te raken. Ik heb nu echt de maandelijkse kwaal en hoop dat als dat eenmaal voorbij is, ik verbetering heb in gewicht.
Fijn weekend. - 84.8
Ook hier ietsiepietsie eraf.. maar.. dat ik nu pas hier post is deze keer buiten mijn schuld.. kon niet meer inloggen.. maar.. euvel is weer opgelost gelukkig. - 79.5 kilo.
tis niet veel wat er af is. maar alla.
Denk dat we allemaal genieten van het mooie weer. groetjes.. - 75,1
Zoooo blij!!!! Heb ook een super week gehad eigenlijk,het ging gewoon lekker en de knop was om. En nog steeds alleen vanochtend bij de bakker een zeeuwse bolus gekocht,tja en die zijn niet al te best. Maar goed hij is op en we gaan weer verder. Over een week of 7 gaan we op vakantie gaat dus al op schieten. En genieten jullie ook van het mooie weer? Ik wel maar ik zeg wel atlijd het is slecht voor je bankrekening. De kids moeten weer allemaal nieuwe dingen en ik zelf ook. De oudste groeit niet zo heel hard meer dus dingen die vorig jaar nog ruim waren kan hij nu nog aan. Bij de jongste is dat anders die is enorm gegroeit en moet dus alles nieuw hebben. Op zich wel leuk om nieuwe dingen te kopen maar het budget laat het niet altijd toe.
Iedereen succes weer en het water drinken gaat bij mij stukken beter met dit weer bij jullie ook? - 82.0
Afgelopen weekend met de kinderen meegedaan maar daarna weer goed begonnen.... tot gisteren avond. Last van een kleine chocolade aanval. Gelukkig viel de schade mee. Ik heb ook een oplossing gevonden met de hypotheekmeneer dus dat scheelt weer in de stress (en in de maandlasten die ineens belachelijk hoog waren. - Ligt het nu aan mij of is iedereen buiten heel de week?? ik dus ook.. niet hier geweest, en daarom nu even het nieuwste lijstje geplaatst (20 maart) zodat we zien hoe het er per afgelopen week voor staat.
succes weer met wegen morgen en graag eerst het gewicht en dan verder kletsen.. emma jij had ergens in jouw verhaal gezet dat je er een pondje bij had..
dat is handiger, zeker nu ik niet zo veel hier ben momenteel.. drukte met doggie (injecties enzo bij de dierenarts halen en ook nog proberen zindelijk te maken.. dan straks op puppy cursus.. EN.. oppassen op kleinkinderen en dan huishouden.. en ook tussendoor nog andere buitenshuis klusjes doen..
oftewel momenteel is mijn agenda beetje boel overvol.. vandaar ook vandaag dus pas het lijstje van afgelopen weekend..jeanet18 wijzigde dit bericht op 24-03-2011 20:11 met 17% - Hallo dames,
Hier weer zeker de draad op gepakt en wat gaat het GOED!!!!! Een vrijdag echt een superlijn dag gehad en gister ging het ook niet aardig. Alleen we zouden gewoon 'savonds brood eten en ik een bak sla,maar toen kwam het telefoontje van m'n ouders of de kids kwamen eten. En dan hebben wij altijd zo iets van dan gaan we even met z'n 2'en weg. Sinds december hebben we een cabrio en het weer was zo lekker dat we lekker een rondje zonder het dak hebben gereden en ergens een frietje hebben gegeten,dat was zooo genieten. Maar wel een frietje zonder,weer wel een kaassoufle.Maar kwa ww points was het nog binnen m'n budget.Vandaag heb ik heerlijk een stuk met oudste achterop gefietst zo'n 1,5uur. Morgen weer maandag,heb een afspraak bij de tandarts en moet een afspraak voor de oudste bij de dokter maken, ik denk iets van ooronsteking,hij heeft het over hameren in z'n oor en wil er steeds een watje in dan is het minder zegt hij. En nu begon er uit z'n oog ook wat prut te komen, het heerst bij hem op school, oorontsteking en oog onsteking.Zo een heel verhaal,kga nog even wat hyven.
Iedereen heel veel succes het wordt mooi weer dus het moet toch wel goed komen?!
ps jeanet hoe is het met de puppy? - 79,3
De moeite niet, maar laat ik het - net als het weer - van de zonnige kant bekijken. Er is in ieder geval niets bij.
Mijn WWmaatje reageert maar niet, en dat motiveert ook niet echt.
In de koelkast staan tompoezen te lonken, dochterlief vroeg of ik die aub wilde kopen. Nou had ik er uiteraard 3 i.p.v. 4 kunnen kopen, maar in de winkel lagen alleen nog maar de diepvriesversie.....
Wij gaan vanmiddag naar schoonvader, een dorp 8 km verderop. Ik heb het voornemen een gedeelte daarvan te voet af te leggen. Halverwege pikt de rest van mijn gezin me op. Op de fiets zou beter zijn, maar ik kook daar en we blijven allemaal eten. In het donker door de landerijen terugfietsen trekt me niet zo.Lottie wijzigde dit bericht op 20-03-2011 10:10 met 58% - 116
Ja hier hetzelfde, ga maar niet naar die streef van 115! Ik heb zelfs wat gesmokkeld en pas vanochtend gewogen. Er zit gewoon effe geen motivatie. Ga vandaag weer bietjes salade maken. Dan heb ik tenminste wat achter de hand mocht ik een vreet bui krijgen. Sterkte iedereen. - 80 kilo. , KOM MAAR NIET VAN DIE 80 AF.

- 82.5
Eigen schuld. Heb eigenlijk de hele week niet gelijnd, dus de kilo (lijnvocht) zit er weer aan. Ben dan ook niet heel erg ontevreden. Moet wel de motvatie weer zien op te pakken. Ik heb vorige week onenigheid gehad met de hypotheekmeneer en daar best wel stress van gehad. Dan geijp ik toch gelijk naar eten.... helaas. Volgende week beter.
Tanja - 94.0
Joepie er is wat af!!!
Schrijf snel weer! - 76,1
BLEHHHHHH!!!!!
Gister weer naar ww geweest en heb nu weer de motivatie om er helemaal voor te gaan. En het zonnetje komt volgende week ook weer wat meer dus dan moet het toch goed komen denk ik zo.
Vanavond eten we een pistoletje met kaas,sla en komkommer en m'n man met wat salade erop maar dat lust ik niet. Dus een goed begin!
Morgenavond feestje van m'n zusje,maar die heeft een vriendin die ook lijnt en ze was ook een halve kilo aangekomen en ging er ook weer helemaal voor dus voor haar wil ik me natuurlijk niet laten kennen. Dat is het bij mij,als er andere bij zijn kan ik heel goed,zeg ik gerust tegen alles nee(dan is het zo iets van kijk ik kan het wel) maar als ik alleen thuis ben....pfff dan haal ik de gekste dingen uit de kast om te eten. Nou ik ga nu nog maar eens wat poetsen en strijken!
Iedereen een fijn weekend en heel veel succes! - Hallo allemaal,
Nou hier gaat het ook niet echt fijn. Geen idee wat de schade is,dat komt morgen wel. Maar wat heb ik een baal moment zeg. M'n zusje wordt vandaag 28 en ik dacht laat ik eens een taart bakken en leuk versieren met fondant. De cup cake's waren ook zo geslaagt dus dit moet ook goed komen...dacht ik.... Nou NIET dus! De mevr. in de winkel had gezegt dat ik aan 2 pakjes fondant zeker genoeg zou hebben,nou niet dus!! Maar goed met veel rol bewegingen het toch nog aardig goed gekregen,wat denk je blijft niet zitten en scheurt overal. Inmiddels ligt hij in de vuilnisbak. Wat was ik kwaad,en nog!!! Dag taart! Ik dacht een leuke taart te hebben maar het enige wat ik nu nog heb is een grote bende in de keuken. Nou ik ga dus maar eens opruimen.
Morgen weeg dag,kben benieuwd!!!! - Gaat nog steeds slecht, ik heb er zelfs een halve kg bij. Ik voel mij ook niet lekker deze week en heb alle syptomen van de maandelijks kwaal. Maar die moet pas volgende week beginnen. Enkels voelen een beetje gezwollen en doen pijn. Mijn maag voelt opgeblazen en ik had vanochtend ook wat last van buikpijn. Ik eet vanavond een stevige soep. Ik zie wel waar het schip strand.
- 79,5
Eigen schuld, dikke b(uik)ult. Een week van te weinig beweging en te veel lekkers presenteert zijn rekening. Maar vandaag ga ik weer serieus van start. Ben al begonnen met te zorgen dat er geen restanten van het feest meer zijn, alleen nog 3 taartpunten. Maar als ik nou vanavond degene ben die alleen een eenvoudig koekje bij de thee pakt (1x per dag neem ik iets extra) en de andere 3 gezinsleden de taart opeten ben ik uit de brand.
Volgende week wil ik dat mijn kleur van Jeanets lijstje eindelijk weer eens verandert. Dus ik doe mee, Chrissy! Door drukke werkzaamheden ben ik deze week niet on-line, maar ik ga zeer ijverig voor een pond minder.
Poky, ik hoop dat je weer gemotiveerd raakt. Wat gewicht betreft, liggen wij niet erg ver uit elkaar (80 en 79,5), doe je toch met me mee?
Pebbles, afgelopen weekend stond er een interview over de hoofdrolspeelster van 'Volendam' in de plaatselijke krant, haar naam ben ik kwijt. Ze komt uit Scheveningen :), maar dat zal jou als fan vast wel bekend zijn. - Lottie, jammer dat je niet gewogen hebt, doe je dat ergens deze week, geen probleem, dan verander ik dat alsnog op het lijstje.
en het lijstje staat er weer.. t/m 13 maart 2011 - 85
nog steeds hetzelfde.. - 116
Ik heb een drukke week gehad en zit momenteel met het afvallen in de knoop. Baal dat ik even niet sterk kan zijn.
Dat moet ik ook maar accepteren en proberen mij nu in het weekend wat in te houden.
Mijn groente winkel waar ik vers gesneden fruit of groente salade haalde is failliet en dat merk ik toch wel. Ik mis het.
Ik ben in mei 10 jaar getrouwd.
Toen woog ik precies 100 kg, dat ga ik natuurlijk nu niet halen maar 6kg eraf tegen die tijd had wel fijn geweest. Ik denk dat ik ook dat niet ga halen.
We zien wel.
Ik ga voor de komende week een bietjes salade maken met kippe rollade om de week maar goed mee te beginnen.
. - Hoi meiden,
Lees dat het jullie allemaal goed gaat. En dat jullie al hebben genoten van lenteachtig weer. Over de lijn heb ik het maar niet, dat zie ik bij thuiskomst wel weer. Dan gaat de knop om, nu is alles zo lekker hier.
Wens jullie een fijn weekend en veel succes.
Gr. kn