Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // DE NIEUWELINGEN, 2e kwartaal 2011

Dit onderwerp heeft 135 reacties, is 44790 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2011 20:24.

1. DE NIEUWELINGEN, 2e kwartaal 2011

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    01-04-2011, 22:55

HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT

http://i55.tinypic.com/b69hj6.jpg

LIJSTJE IS BIJGEWERKT T/M 11 juni 2011
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 13-06-2011 23:28 met 74%

reacties

1. Hallo allemaal . ik had je 'n prive berichtje gestuurt jeanette. door prive omstandigheden is het er even niet van gekomen.  hou het maar even op de 80 kilo . ben nl. in geen geval afgevallen. hoop vrijdag weer aanwezig te zijn ..
    groetjesss

2. Hallo allemaal

Chrissy
    Joky Poky
    Lottie
    Tanjan

jullie gewichten heb ik nog nodig voor het nieuwste lijstje

gr. J

3. waar is iedereen?

mis nog gewichten hoor.. zie mijn eerdere berichtje hierover

4. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    04-04-2011, 09:32

Hallo allemaal,
    Het is inderdaad stil op het forum hier! Wat een weekend heb ik achter de rug zeg. Gister was m'n man jarig en dat hebben we zaterdagavond al gevierd en de taart was zoooo lekker en natuurlijk had ik gister ook nog over en ook nog 2 stukken genomen,blehhhhhh stom natuurlijk. Vandaag er flink tegen aan en even iets minder eten. Vanavond weer hardlopen.

Iedereen heel veel succes!

5. Eva.. lees je nog steeds mee? of ga je ook meeschrijven en mee afvallen?

J

6. Hallo allemaal

groeten van Kneeltje.. (kreeg een berichtje van haar)

Chrissy
    Joky Poky
    Lottie
    Tanjan

jullie gewichten heb ik nog nodig voor het nieuwste lijstje

gr. J

7. 116.05
    Ik ben ook laat.
    Puur door de drukte van mijn werk en de dingen die ik thuis moet doen. Dat het zo druk op mijn werk is, vindt ik niet leuk, het maakt het afvallen ook moeilijk. Ik kan niet eens rustig lunchen en de tijd nemen om iets gezonds te halen. Ik eet ook te laat overdag waardoor ik natuurlijk met een ontzettende honger naar huis ga. Thuis gekomen, wil ik nog wel naar de verkeerde dingen grijpen zoals toastjes en chips voor dat ik s'avonds aan een gezonde maaltijd begin. Ik baal er behoorlijk van. Er is dan wel gelukkig een halve kg eraf maar het gaat mij gewoon te langzaam. Ik was toch afgelopen maand van 115.05 naar 117.00 gegaan en voor dat ik daar weer op terug kan komen om verder te gaan, wat een gedoe! Probeer de moed vol te houden. Allen, succes.

8. Dames over een week ben ik weer thuis en ik zal de vrijdag daarop de stand doorgeven. Zal me een schok geven denk ik. Ga me nog een week te buiten aan alle lekkers vooral bij het ontbijt. Daarna gaat de rem er weer op.

Jullie veel succes, ik heb niet bijgelezen.
    Gr. Kn.

9. 84,6

Hier gelukkig iets er weer af.. echt opgelet heel de week en zou het niet eerlijk vinden als er dan geen resultaat is..

Maar... het is hier wel heel stil deze week.. waar is iedereen??

J

10. even overgekopieerd van andere topic..
    quote:
    pebblesspike
    01-04-2011, 09:10

75,8

Ik snap hier dus HELEMAAL niks van!!!!!! Het eten ging prima en heb ontzettend veel beweging gehad. Ik ben gisteravond niet naar de ww gegaan,had er geen zin in en daar kwam bij dat ik alleen kon wegen en niet kon blijven voor het praatje. M'n man is zondag jarig en moest nog wat kadootjes halen. Ik ben deze week begonnen met hardlopen samen met m'n moeder. Maandagavond voor het eerst en woensdag ben ik zelf nog een keer gegaan en dan gaan we vanavond weer. Ik vind het erg leuk om te doen en we hebben ons vandaag in geschreven voor de stadsloop hier in de buurt. Dat is op 10 juni 7,5km hardlopen,dus daar moet wel goed voor getraind worden. Maar voor mij wel het beste,dan heb ik een doel.
    Nou ik ga hier eens even het speelgoed na kijken en wat opruimen.
    Fijn weekend!
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 01-04-2011 22:57 met 4%

advertentie