Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // DE NIEUWELINGEN, 2e kwartaal 2011

Dit onderwerp heeft 135 reacties, is 44791 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 30-06-2011 20:24.

1. DE NIEUWELINGEN, 2e kwartaal 2011

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    01-04-2011, 22:55

HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT

http://i55.tinypic.com/b69hj6.jpg

LIJSTJE IS BIJGEWERKT T/M 11 juni 2011
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 13-06-2011 23:28 met 74%

reacties

1. 75.3
    Ja er is wat bij, maar voor 6 weken valt het nog mee. `ik heb nergens rekening mee gehouden. Volgende week maar flink aan de bak. Heb in het weekend nog een verjaardag, bij jou in de buurt Jeanet. En we gaan pannenkoeken eten.

Dames, veel succes allemaal, het weer werkt goed mee.

Gr. `kn.

2. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    14-04-2011, 09:26

Jeanet deze week van mij even geen gewicht. Ik ben vanmorgen vergeten te wegen en morgen komt er niet van. Volgende week weer.

Het hardlopen gaat lekker,maar wel met veel "vallen en opstaan" tjonge pittig hoor. Maar ik ga door! Ik kom vaak op een punt dat m'n spieren niet meer willen en dat ik me niet lekker voel. Loop ik dan even iets van 30 seconden dan kan ik er daarna weer tegen aan. Ik moet erg op m'n ademhaling letten. Maar goed elke keer kan ik weer een stukje verder en zo komt er elke week bijna een km bij. Ik probeer vanavond 3,5 te lopen.
    Zo nu maar eens wat poetsen en spullen in pakken. Morgen gaan we met m'n ouders en zusje een weekendje weg.  We hebben er zin in,maar ja er moet nog van alles gedaan worden. Vanmiddag helpen op school,ook leuk hoor! Maar dus moet er vanochtend veel gebeuren. Snel die laptop uit....

3. Ohw.. Chrissy.. ik zie nu pas dat jouw eindstreefgewicht wel heel bijzonder is..
     en dat ook al een paar lijstjes (zag ik net in mijn archiefje.. )
    zal zorgen dat het volgende lijstje weer klopt hoor.. sorry

Lotty, Tanjan en Chrissy.. zijn jullie met vakantie?
    JokyPoky zie ik een dezer dagen wel weer hier verschijnen.. staat even 'in de wacht'....

J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 14-04-2011 08:54 met 46%: toevoeging

4. Welkom terug Kneeltje.
    Jeanet bedankt voor weer een mooi lijstje. Ik kijk er altijd naar uit.
    Ik ben bang waar ik zo  veel moeite voor heb gedaan er waarschijnlijk eind van de week weer aan zit. Ik heb ook deze week drukke dagen al ben ik vanaf vandaag wel vrij tot maandag. Vandaag mijn jongste zijn 5e verjaardag gevierd met 5 mannetjes erbij. Gelukkig was het redelijk weer om ook de tuin in te gaan. Na het einde van het parijtje 17:00 uur was ik gesloopt en had ik de puf niet meer om te koken. Had hoofdpijn en voelde mij ook niet lekker. Dan maar de chinees laten bezorgen. Ik heb mihoen met saté genomen waar ik wel 3 dagen van kan eten maar ik weet dat ik er van kan bij komen dus ik denk dat ik volgende week weer van voor af aan kan beginnen. Aanstaande zondag ook verjaardag bezoek met indisch eten dus dat gaat ook moeilijk worden. Dan maar weer verder proberen.

5. Ha dames,

Kneeltje is weer van de partij, hoewel ik er niet naar uit kijk om mijn gewicht door te moeten geven. Ik heb echt 6 weken heerlijk ontbeten en verder neit veel gesnoept, maar ja we zullen zien. Denk dat er wel een paar kilootjes bij zijn gekomen. Denk er ernstig over ander dieet te gaan doen. Moet er nog wat over lezen.
    Jeanet, snaaidagen wie heeft er geen last van. Gewoon volhouden.

Pebbles, gelukkig nog van de parij.
    Dames we gaan gewoon door en proberen elkaar maar een beetje op te peppen.

Ga een paar Margrieten lezen, loop aardig achter.

Gr. Kn.

6. Nieuwste lijstje staat er weer op, t/m afgelopen vrijdag.

Pebbels... inderdaad.. slechts 3 gewichten

Jokypoky komt wel terug, zodra de situatie het toestaat, en Kneeltje is toch ook al bijna terug van vakantie?

Ohja.. Eva heb ik van het lijstje geschrapt, leest mee schreef ze ooit, maar reageert niet en geeft ook geen gewichten op, dus hoeft ze er ook niet meer tussen toch?

en de rest waarvan de gewichten niet vermeld zijn.. jammer dat jullie niet meer reageren.. en ook niet aangegeven hebben of je tijdelijk wegblijft of misschien paar dagen vakantie hebt?

Ik heb een paar snaaidagen gehad, na het wegen en guess what? vanmorgen op de schaal gestaan en gelukkig valt de schade nog enorm mee, nog niet 1 kilo in de plus, moet er nu wel extra hard aan trekken om toch die overtollige ring van zelfvertrouwen eens weg te werken, want de zomer is in aantocht en dan willen we toch graag in bikini naar het strand toe he?

J
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 11-04-2011 12:47 met 29%

7. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    11-04-2011, 09:14

Nou jeanet dat wordt een kort lijstje. Tis hier erg stil zeg.

Hier gaat het lekker. Zaterdag opeens met schoonouders gaan wokken,moet zeggen had er eigenlijk geen zin in omdat het met de lijn net zo lekker ging en tja wokken kan gezond zijn maar weet niet hoe het met jullie zit maar mij lukt dat dan toch niet met al die andere lekkere dingen. Maar heb wel minder gegeten dan ik normaal zou doen. Om 22:00u ben ik naar m'n ouders gegaan om daar te slapen,gister zijn we in alle vroegte vertrokken naar R'dam. M'n zusje en een vriendin hebben 10 km hard gelopen. Wat een respect heb ik voor al die mensen die hebben gelopen zeg en dan die echte marathon lopers tjonge,maar die lichamen zo slank en gespierd ik geloof dat ik ook maar marathons ga lopen......nee hoor volgend jaar loop ik mee met de 10 km. Vanaf maar weer trainen,we lopen nu 3km in een half uur dat is zeker nog niet snel maar ik vind tijd nu nog niet zo belangrijk.
    Vanmiddag naar m'n "grote vriend de tandarts" bah kmoet voor een kroon tenminste die gaan ze dan maken ofzo. kzie er erg tegen op aangezien ik enorm bang ben voor die man,na ja die man op zich niet maar z'n handelingen.
    Nou iedereen veel succes deze week, ik ga heel veel was weg werken.

8. of misschien vanwege het mooie weer?

zal dan toch maar morgen een lijstje maken he?

9. 116
    Niet veel mensen langs geweest.
    Misschien hebben wij het allemaal druk.
    Ik ben opgelucht dat er toch een halve kg af is want op dit moment heb ik niet veel tijd om op mijn gewicht te concentreren maar ik blijf het wel proberen. Druk op mijn werk en thuis bezig met voorbereidingen voor mijn kleine jongen zijn verjaardag maandag. Vandaag de laatste uit deel zakjes afgemaakt. Het is veel werk maar ik vindt het ook leuk om te doen.
    Goh Pebblespike, ik wou dat ik de energie had om te gaan hard lopen. Goed hoor! Lijkt mij heerlijk maar ik vindt mijzelf daar nu nog wel te zwaar voor. Ik ben bang dat ik straks last van mijn hart krijg waar ik nu nog geen last van hebt.
    Succes, je hebt in ieder geval een begin gemaakt.
    Iedereen geniet van het mooie weer morgen. Groetjes

10. 84,6

11. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    08-04-2011, 09:40

75,6
    tjonge ik blijf lekker op de schommel tussen de 75 en 76. Gister naar de ww geweest,volgende week nog 1x en dan is het voorlopig voor mij klaar. De vakantie komt er aan en ik ga niet voor 1 of 2 keer 39 euro betalen dus heb het stop gezet. Vanavond weer hardlopen,kga nu 3x in de week en een maandag ging het zooooo slecht, ontzettend veel wind en toen ik die tegen kreeg werd ik ontzettend misselijk. Een woensdag in de herhaling geweest en heb toen 3 km hard gelopen met 1x een korte pauze van 20 seconden. Dat is natuurlijk eigenlijk niks. Vanavond nog een keer. Kvoel me er ontzettend goed bij en dat had ik niet verwacht.
    Zo ik ga maar eens aan de schoonmaak! tis hard nodig van de week nog niet zoveel gedaan.
    Iedereen een fijn weekend!

12. Dames

morgen weer vrijdag.. dus.. weegdag he?

j

13. Effe uit puffen, net de pasta salade voor morgen af. Oudste gaat naar een ander kinderdienstencentrum  (KDC)  volgende week maandag (hij is autistisch) en heeft samen met 2 anderen een afscheids feestje. Vandaag de hele dag gewerkt dus kon het pas vanavond maken. Weet niet wat het met mijn gewicht vrijdag gaat doen. Ik hoop dat het mee valt. Nu nog even de kleren vouwen en dan naar bed. Morgen gelukkig vrij, maar nog een hoop te doen. Half tien heb ik een intake gesprek bij de nieuwe KDC en dan nog de andere dingen doen zoals boodschappen en inkopen doen voor het feestje van de jongste. Hij wordt aanstaande maandag 5 jaar en wil zo graag een "Cars" feestje. Ik heb al wat in huis maar heb nog een paar dingetjes nodig.

Allen sterkte weer deze week.

14. Hallo Joky poky

had het niet gezien, kijk eigenlijk nooit hier bij de prive berichtjes.. vergeet gewoon dat dat ook kan.. maar net dus wel.. schrik er van meid.. en tuurlijk dat je dan niet aan lijnen toekomt.. sterkte.. en misschien volgende week weer..

dikke kus

15. Hallo allemaal . ik had je 'n prive berichtje gestuurt jeanette. door prive omstandigheden is het er even niet van gekomen.  hou het maar even op de 80 kilo . ben nl. in geen geval afgevallen. hoop vrijdag weer aanwezig te zijn ..
    groetjesss

16. Hallo allemaal

Chrissy
    Joky Poky
    Lottie
    Tanjan

jullie gewichten heb ik nog nodig voor het nieuwste lijstje

gr. J

17. waar is iedereen?

mis nog gewichten hoor.. zie mijn eerdere berichtje hierover

18. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    04-04-2011, 09:32

Hallo allemaal,
    Het is inderdaad stil op het forum hier! Wat een weekend heb ik achter de rug zeg. Gister was m'n man jarig en dat hebben we zaterdagavond al gevierd en de taart was zoooo lekker en natuurlijk had ik gister ook nog over en ook nog 2 stukken genomen,blehhhhhh stom natuurlijk. Vandaag er flink tegen aan en even iets minder eten. Vanavond weer hardlopen.

Iedereen heel veel succes!

19. Eva.. lees je nog steeds mee? of ga je ook meeschrijven en mee afvallen?

J

20. Hallo allemaal

groeten van Kneeltje.. (kreeg een berichtje van haar)

Chrissy
    Joky Poky
    Lottie
    Tanjan

jullie gewichten heb ik nog nodig voor het nieuwste lijstje

gr. J

21. 116.05
    Ik ben ook laat.
    Puur door de drukte van mijn werk en de dingen die ik thuis moet doen. Dat het zo druk op mijn werk is, vindt ik niet leuk, het maakt het afvallen ook moeilijk. Ik kan niet eens rustig lunchen en de tijd nemen om iets gezonds te halen. Ik eet ook te laat overdag waardoor ik natuurlijk met een ontzettende honger naar huis ga. Thuis gekomen, wil ik nog wel naar de verkeerde dingen grijpen zoals toastjes en chips voor dat ik s'avonds aan een gezonde maaltijd begin. Ik baal er behoorlijk van. Er is dan wel gelukkig een halve kg eraf maar het gaat mij gewoon te langzaam. Ik was toch afgelopen maand van 115.05 naar 117.00 gegaan en voor dat ik daar weer op terug kan komen om verder te gaan, wat een gedoe! Probeer de moed vol te houden. Allen, succes.

22. Dames over een week ben ik weer thuis en ik zal de vrijdag daarop de stand doorgeven. Zal me een schok geven denk ik. Ga me nog een week te buiten aan alle lekkers vooral bij het ontbijt. Daarna gaat de rem er weer op.

Jullie veel succes, ik heb niet bijgelezen.
    Gr. Kn.

23. 84,6

Hier gelukkig iets er weer af.. echt opgelet heel de week en zou het niet eerlijk vinden als er dan geen resultaat is..

Maar... het is hier wel heel stil deze week.. waar is iedereen??

J

24. even overgekopieerd van andere topic..
    quote:
    pebblesspike
    01-04-2011, 09:10

75,8

Ik snap hier dus HELEMAAL niks van!!!!!! Het eten ging prima en heb ontzettend veel beweging gehad. Ik ben gisteravond niet naar de ww gegaan,had er geen zin in en daar kwam bij dat ik alleen kon wegen en niet kon blijven voor het praatje. M'n man is zondag jarig en moest nog wat kadootjes halen. Ik ben deze week begonnen met hardlopen samen met m'n moeder. Maandagavond voor het eerst en woensdag ben ik zelf nog een keer gegaan en dan gaan we vanavond weer. Ik vind het erg leuk om te doen en we hebben ons vandaag in geschreven voor de stadsloop hier in de buurt. Dat is op 10 juni 7,5km hardlopen,dus daar moet wel goed voor getraind worden. Maar voor mij wel het beste,dan heb ik een doel.
    Nou ik ga hier eens even het speelgoed na kijken en wat opruimen.
    Fijn weekend!
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 01-04-2011 22:57 met 4%

advertentie