Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // DE NIEUWELINGEN, 3e kwartaal 2011

Dit onderwerp heeft 54 reacties, is 28973 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 25-08-2011 15:35.

1. DE NIEUWELINGEN, 3e kwartaal 2011

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    01-07-2011, 09:06

HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT

http://i54.tinypic.com/znvc7.jpg

LIJSTJE IS BIJGEWERKT T/M 21 juli  2011
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 21-07-2011 21:34 met 6%

reacties

1.  Dames, hier NIET meer posten .

Jeanet heeft een nieuwe topic voor ons gemaakt. 

2. Meiden.. ik hoop weer regelmatiger hier te lezen en te schrijven...

zal een poging wagen om het lijstje weer op de rit te krijgen..

even voor de goede orde.. het is nu week 34 (vanaf vandaag)...

3. 78.5 kilo
    Dus 'n pondje er af. rijst stopt ook nog Emma . dat is zo wie zo al niet fijn ..
    allemaal sterkte ermee.  

4.  73.9

Emma, fijne vakantie. En de rest fijn weekend en veel succes.

Gr. Kn.

5. 117
    Oh, oh, helemaal fout! En dat nog voor de vakantie.
    Nou ik hoop in het zuiden beter weer te krijgen om wat meer in beweging te komen voor dat ik nog meer ga dicht groeien. Baal hier zo enorm van, bah! Waar wij naar toe gaan hebben ze gelukkig geen sushi want dat heb ik gisteren gegeten en ik had het kunnen weten (rijst), daar kom ik gewoon van bij. Gelijk gestraft met ander halve kg eraan binnen 1 dag. Snif! Voor iedereen, weer mooi weer gewenst en ik probeer volgende week via mij laptop weer langs te komen. Groetjes!

6. Woehahahaha

zag het kneel.. had het al gedeeltelijk weer vernieuwd.. alleen de weeknrs. vergeten.. sorry..

komt goed.. wat te zeggen van eerste week september weer een update

VOOR IEDEREEN!!!

komt dan ook weer een nieuw lijstje.. ik weet niet wie er nog op vakantie is nl..

7.  Jeanet, fijn voor je dat je geijk bent gebleven. Zou je als je het lijstje maakt er weeknumers bij kunnen zetten, of is dat heel lastig.

Hier gaat het ook wel goed, doe mijn best.

Gr. Kn.

8. Ohw.. meiden.. de vakantie is goed voor me geweest..

niks erbij!!!!!!!!!!

9. 115,05
    Ben er ook weer. Heb de maandelijkse kwaal en veel last van hoofdpijn. Hoort erbij. Soms de ene maand meer dan de andere. Zal wel te maken hebben met mijn voorbereidingen voor de vakantie. Ja, ben nu aan de beurt met gezin 2 weekjes volgende week te gaan. Zal proberen tussendoor op het forum te komen. Fijn voor diegene die genoten hebben dat jullie weer terug zijn. Pebbelspike, moet een goed gevoel zijn dat alles weer in het gareel komt in huis. Nou Jeanet, jij zal de zon wel ergens anders hebben op gezocht want hier was ie ver te zoeken.
    Mijn gesprek met de baas ook weer gehad afgelopen vrijdag gehad en ja hoor, hij zei nog, "je zult wel denken daar heb je hem weer" en ik durfde te zeggen, "inderdaad, dat denk ik, maar zeg het maar hoor, ik ben een en al oor, of ik het met je eens ben, is wat anders". Wij zijn zowat een half uur in discussie gegaan op een relaxte manier en ik heb voet bij stuk gehouden met andere worden dat hij mij niet de les moet gaan zitten voor lezen. In ieder geval, ik voelde mij een stuk beter dan de vorige keer toen ik zo van slag was. Ik weet wat mij nu te wachten staat als wij weer een volgende gesprek hebben en weer zal ik voet bij stuk houden. Niet te geloven sommige mensen. Hoop dat de zon wat meer gaat schijnen de komende week! Groetjes.

10. 79 KILO.
    Helemaal present met het zelfde gewicht nog steeds.
    mooie vakantie gehad Jeanette?  bruinverbarand was je hier niet gelukt..
    iedereen die nog vakantie heeft . veel plezier..

11.  74.4

Jeanet, fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. Die Leugenaar, dat komt wel weer.

Mijn gegevens kloppen nog, maar over 2 weken mag je mijn leeftijd up-gradenhttp://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-2.gif

Succes maar weer, dames.

Goed weekend, Kn.

12. Hoihoi

ben ook weer in het land.. poosje niks van me (kunnen) laten horen ivm vakantie.. maar heerlijk bruingebrand weer thuis.. super weken gehad..

en dan morgen op de leugenaar.. liever zaterdag.. hihi.. maar komt goed hoor..
    en dan ook zo snel mogelijk weer een nieuw.. echt update lijstje.. incl. weken.. etc..

wilen jullie even kijken of alle info van jezelf nog klopt? Leeftijd.. lengte.. etc..

groetjes

J.

13.  Arme Pebbles, wat heb jij toch een "lieve" schoonmoeder. http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-6.gif

Maar fijn dat jullie huis zo mooi is geworden. Nu de laatste loodjes nog.
    kneeltje wijzigde dit bericht op 11-08-2011 17:17 met 21%

14. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    11-08-2011, 14:38

79,7
    Hallo allemaal,
    Inmiddels zit ik nu in de aanbouw,alles is klaar en is ingericht met ook oa een nieuwe loungesetje,tv en een grote bananenplant. Het is prachtig geworden. Nu is de kamer zo goed als leeg die zijn we in de voorstrijk aan het zetten en aan het witten,zodat ze volgende week kunnen spuiten.
    Volgende week nog 1 week vakantie,gelukkig heb het wel ver gehad. Vanochtend met de kids en m'n moeder naar de stad geweest,pfff ik was blij dat ik thuis was. De oudste was nogal vervelend,ze liggen nu allebei te slapen. En dan denk je zelf even rustig te kunnen gaan zetten beld schoonma op.....Ik zou volgende week gewoon weer gaan werken,belt ze op ja ik kan niet oppassen dus je moet maar een week overslaan. Ja lekker is dat,gelukkig kon m'n eigen moeder nog. Maar dan de reden dat ze niet kon......nou ik had even m'n kookpunt bereikt als ik van de week hoor wat ze voor de andere kinderen en kleinkinderen doet......
    Gister mocht ik bij de fysio weer beginnen met hardlopen,wow dat was heerlijk om dat weer even te mogen doen. we gaan de goede kant op.
    Nou iedereen succes!

15. Ja Joky-poky, dat is het em nou, dat weet je wel maar dat wil je niet horen, ik ook niet en daar vind ik moeten mensen een beetje rekening mee houden. Je ziet jezelf toch ook elke dag in de spiegel? Misschien ben ik een van de weinigen maar ik houdt daar met andere mensen wel rekening mee. Ik moet zeggen dat mijn man het met de jaren wel heeft begrepen dat ik daar heel gevoelig voor ben, dat ik het ook niet leuk vindt om dik te zijn. Ik houd ook rekening met zijn gerook en zeg daar ook niet veel van. Heel af en toe op een vriendelijke manier om hem niet te kwetsen en dat gaat goed. Maar eerlijk gezegd is het ook wel eens onbedoeld onwetentheid of diegen zegt het tegen je zo dat je dan wat meer in aktie komt maar zo gaat dat bij ons gewoon niet. Ik wil niet zeggen dat wij dan maar hopeloos zijn. Nee, wij proberen ons best te doen en dat is heel moeilijk met zo veel verleiding om je heen maar belangrijk is dat de andere begrijpt hoe moeilijk het is en dat ook wij zwakke momenten kunnen hebben. Ik wens iedereen weer sterkte met de nieuwe week.

16. Nou emma ik ben er ook helemaal sch**tz**k van. kreeg gisteren van mijn man te horen. dat ik op 'n rubens vrouw leek. ik woest natuurlijk. maar het ergste is hij heeft gelijk. ik ben net 'n dikke appel. alles zit op mijn bovenlichaam. en daar baal ik ook van. weet niet hoe het te veranderen..

17. 116,05
    Het wilde maar niet lukken afgelopen week.
    Komende week de maandelijkse kwaal en vrijdag weer zo'n fijn kwartaal gesprek met de baas. Ik zet mij weer schrap voor het onderwerp overgewicht. Ik wordt zo moe van die man. Ik probeer het kort en bondig te houden dat ik het zelf wil bepalen hoe ik hier mee om ga. Het mooie is dat dit soort types zelf vaak stressen en niet genoeg sporten Heel vervelend dat ik mij flexibel moet op stellen. Een gewone andere had ik allang gezegd, bemoei je met je eigen leven en laat mij met rust!

18. 79.kilo.
    niets aan te doen. blijf hetzelfde

19.  74.8

We gaan vrolijk door, hoop op nog wat dagen mooi weer.

Succes dames, 

Gr. Kn.

20. Ha Kneeltje, weet wat je bedoelt. Ik mijdt zoveel mogelijk brood omdat het vers,  zo heerlijk en naar meer ruikt. Maar af en toe kan ik mij ook niet in houden hoor.
    Jeanet, geniet van de zon.
    Vandaag tevreden dat ik vanochtend toch op de fiets was gestapt al vond ik het de 2e dag wel zwaarder.
    Hoop dat morgen niet te veel regen valt.
    groetjes

21. hoihhoi.. klein berichtje hier.. zit in de zon.. weet niet hoe zwaar ofzo.. komt wel weer..

gr. J

22.  Pebbles, we hebben allemaal "levenslang" met dat lijnen. Sterkte, en volhouden.

En Emma, die vakanties heel mooi maar o wee. Ik heb daar als ik in Frankrijk ben ook moeite mee. Dat stokbrood met van alles erop. Wens je een fijne vakantie en geniet ervan.

Wij gaan vandaag een dagje weg, dus ik heb geen invloed op het eten daar.

Succes en fijne dag. Kn.

23. 116,05
    Sorry, had wel gewogen alleen vergeten door te geven. Ik heb wel een zware week achter de rug met 2 etentjes. Op een gegeven moment woog ik afgelopen donderdag 118! Niet normaal.
    Ben met dit mooi weer naar het trein station gefietsg. Voel nog de zadel in m'n .... Pffff!
    Ga toch morgen weer omdat er dan nog mooi weer is voorspeld.
    Ja Pebblespike, dat is schrikken en begrijplijk. Bijkomen sluipt er gewoon in. Ik heb hetzelfde probleem en daarom sta ik toch elke dag op die weegschaal. Weet niet of ik em op vakantie mee neem. Vorig jaar was ik hem echt vergeten. Mijn man zei streng "we gaan niet terug, doe lekker even zonder dat ding". Was wel wennen en ik was natuurlijk wel bijgekomen (3kg) maar dat had ik ook een beetje verwacht. Toch, op die weegschaal bevestigt mijn vermoedens en dan heb ik zekerheid en een waarschuwing om uit te kijken. Als ik voor mijzelf spreek, ik moet wel omdat ik zo'n aanleg heb en gewoon van eten hou. Geniet van het mooie weer morgen. Groetjes!

24. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    01-08-2011, 09:42

Wat ben ik vanochtend geschrokken zeg!!!! Na een hele lange tijd maar weer eens op de weegschaal gaan staan. Raar eigenlijk toen ik aan het lijnen was ging ik soms 3x op een dag en de laatste tijd durfde ik niet meer, zegt natuurlijk ook weer wel wat. Gister zag ik dat het mooi weer werd en dag gaf me weer de moed om er weer helemaal tegen aan te gaan. Dus ook vanochtend maar eens op de verschrikkelijke ding gaan staan. Nou op zich maar goed ook. 81(!) kilo zoveel woog ik toen ik zwanger van de jongste was. En eigenlijk lijk ik weer wel zwanger als ik eens in de spiegel kijk. Dus het flesje water staat ook weer klaar en heb m'n ww spullen weer gepakt. Kdenk er nog over om aan het chroom te gaan,heb ik lang gedaan en snoepen deed ik daar door niet meer. Heb ook nog wel eens CLA geslikt, hielp ook wel maar ik kan slecht pillen slikken en die waren niet zo heel klein. Dus misschien alleen chroom maar eens proberen. Vorige week nog naar de kermis in Tilburg geweest,was erg gezellig. Zaterdagavond zouden we bij vrienden gaan bbq'en maar mn schoonouders wilden niet oppassen omdat ze dachten dat mn schoonzusje wel zou bevallen,nou er is nog niks en morgen gaan ze de baby "halen". Maar goed die vrienden zijn nu naar ons gekomen en we hebben een ontzettend leuke avond gehad. Over 14-dagen gaan we naar hun toe.  Zo nu maar eens aan de schoonmaak en dan voor de rest van de dag genieten van het mooie weer.

Iedereen heel veel succes!

25. 79.KILO.
    Het wordt 'n beetje eentonig . maar gelukkig wordt ik ook niet zwaarder.
    fijn weekend.
    joky-poky wijzigde dit bericht op 30-07-2011 12:16 met 0%

advertentie