Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 54 reacties, is 28975 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 25-08-2011 15:35.
DE NIEUWELINGEN, 3e kwartaal 2011
HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT
LIJSTJE IS BIJGEWERKT T/M 21 juli 2011jeanet18 wijzigde dit bericht op 21-07-2011 21:34 met 6%
reacties
- Hallo dames,
Ik ben nog niet op de weegschaal gegaan en dat laat ik maar even zo. Totaal geen motivatie en heb er ook gewoon geen zin in. Ik baal van een aantal dingen en dan weetje het wel. Mag nog steeds niet hardlopen en dat terwijl ik geen pijn meer heb,dat is dus best frusterend. en deze week de week van de nijmeegse 4-daagse. En wat zou ik daar graag aan mee doen zeg. Ik roep het al 2 jaar maar als ik het nu op tv zie dan zit ik echt te balen. Helaas het zit er denk ik de komende jaren niet in. Ik moet toch iets voor de kinderen verzinnen. M'n man kan in de maanden juni,juli en augustus geen vrij krijgen en mij ouders die gaan dan mee,m'n moeder die wil dan weer mee lopen en m'n pa is dan onze taxi. Tja en m'n schoonouders.......die vinden het hele gebeuren grote onzin dus die passen vast niet op. Dus het zit er voorlopig niet in denk ik.
Nou iedereen een fijn weekend en voor degene die nog op vakantie gaan heel veel plezier. - 76.4
Weinig verandering hier. Kan me er maar moeilijk toe zetten om heel streng te zijn.
Jeanet, dank voor het lijstje, weet niks van Anna.
Goed weekend. Kn. - Hoi allemaal
Ik heb het nieuwste lijstje gemaakt.. deze ronde zonder weeknummers etc.. gewoon te weinig tijd om eea uit te zoeken..
zag wel dat anna ook al heel lang niet meer heeft gepost/gewogen.. weet iemand hoe of wat? - 85
toch weer een kilootje eraf.. lijstje komt zo gauw mogelijk weer.. - ??
Ook bij mij gaat het niet goed. Ik heb over twee weken vakantie en dan blijf ik 3 weken weg. Pas daarna ga ik weer wegen. Dat wordt dus 26 augustus voor ik weer een gewicht doorgeef. - Hallo allemaal,
Ik ben hier ook al even niet geweest. Maar het is hier druk met de aanbouw en dan de vakantie natuurlijk. De aanbouw is nou bijna klaar,morgen komen ze spuiten,woensdag een laag egaline op de vloer en over 2a3 weken komt er parket. tja en dan de vakantietijd,het weer zit natuurlijk totaal niet mee. En daar komt bij dat de oudste aardig moest wennen om thuis te zijn en zich dus zelf wel eens moet bezig houden. Ik werk in de vakantie gewoon nog 1 ochtend op zich wel lekker. 'smiddags moet ik naar de fysio dus de kids zijn dan een dagje bij oma. Ik had nog wel leuke dingen op de planning staan maar ja die zijn ook buiten. Nog maar eens wat verzinnen om iets binnen te gaan doen. Ik zou deze week eigenlijk naar de camping gaan en daar in een stacaravan gaan,maar deze was al bezet deze week en dat vind ik nu helemaal niet erg met dit weer. Kun je toch beter thuis zitten dan op een camping.
Zo ik ga zo maar eens poetsen,het is hard nodig,vorige week niet veel gedaan. Vooral aan de badkamer kun je dat goed zien vind ik.
Groetjes - 116.05
Helenaal vergeten. Heb de maandelijks kwaal en lag met griep in bed wat het afvallen ook niet helpt. Bah, wat een naar weer! - Jeanetje ,je hoeft je niet te verontschuldigen.
- 86
ben hier niet zo heel vaak geweest afgelopen dagen/weken.. pers. omstandigheden 'dwongen' mij hiertoe.. - 76.4
Hier ook wind en water verder niet zo veel te melden. Ga beter mijn best doen.
Fijn weekend. Kn - 79.kilo. ik heb ook weinig te melden . wel dat het vreselijk weer is . harde wind en regen nog steeds. fijne dag.
- 116
Ben weer eens laat, sorry! Niet veel te melden. Volgende week weer de maandelijkse kwaal, dus naar die 115 en verder gaan is weer een lijdensweg. Whats new? Ik ben niet de enige. Volgende week dinsdag een "gesprekje" met de dame van de arbo dienst. Mijn baas zweert dat hij alleen heeft geinformeerd naar mogelijkheden en daar had hij wel van te voren met mij overlegd wat ik prima vondt. Belt het mens prompt op om een gesprekje te hebben. Ik heb haar gezegd, dat ze kan komen maar dat ze mij niets op de mouw moet zitten spelden want daar heb ik geen tijd voor en ik wil niet onder druk gezet worden. Ik heb mijn baas gezegd dat ik niet op dit gesprek zit te wachten maar dat ik toch heb geaccepteerd en dat hij niet moet denken dat ik van mening ga veranderen. Hij zei dat hij het helemaal begreep. Dat is em geraden ook. Ik heb juist geaccepteerd zo dat die dame kan weten dat ik niet bang ben, niks te verbergen heb en dat ik bij mijn standpunt blijf. Zo wordt je gewoon gestuurd in de maatschappij! Ik zeg, kom maar op! Ik wens jullie voor de komende week weer sterkte in de strijd. We hebben het al moeilijk genoeg.
Fijne zondag. - 79. kilo.
Blijf nog steeds gelijk. pondje meer pondje minder.
Zal zo blijven denk ik . mijn figuur veranderd ook . dat is de lefftijd de zwaartekracht
gaat het winnen. ben s'morgens ook iets langer dan sávonds.
fijn weekend. - 85.9
gelukkig weer wat er af.. - 77
Het is ECHT erg, ik weet het, maar ik weet ook waar het door is gekomen. Baal als een stekker. - Ben gisteren een dagje naar Den Bosch geweest, Bossche bollen!!!!

- Hallo dames,
Morgen ga ik ook weer op de weegschaal. Gister voor het eerst bij de sportfysio geweest. M'n scheenbeen/enkel bleef pijnlijk. En ik heb een scheenbeenvliesontsteking. (Leuk woord voor scrabbel) Heb nu op 2 spieren een strook tape zitten wat de pijn wat moet verzachten. Maar hij heeft me gister nog al flink aan gepakt dus kan nog niet zeggen dat het helpt. Oorzaak; Het hardlopen. Iets te hard van stapel gelopen. En de andere oorzaak.......daar komt ie hoor.......Jaaaa m'n BMI is aan de hoge kant. Goh hoe zou dat nou komen. Maar het viel nog mee hoor. Ik zat op 26,5/27,0 en het moet dus onder de 25 zijn. Hij zei niet dat ik af moest vallen,maar vind het nu wel een goede reden eigenlijk.
Dus vanaf morgen ook mij gewicht. Ook vanaf morgen vakantie hier zo. we hebben geen plannen en mn man moet gewoon werken dus ik zie wel wat ik allemaal zoal ga doen.
Hier zijn ze nog met de aanbouw bezig. Zo zachtjes aan ben ik ze wel zat aan het raken. Elke keer als er iemand naar de wc is geweest moet ik hem schoonmaken. Ben daar mee gestopt,wij gaan wel boven en als ze elke keer weg zijn ga ik schoonmaken. Volgende week nog een paar dingen en dan zijn ze klaar. Gelukkig!!! In september kan pas het parket gelegt worden,dus nu nog een cementdekvloer die er ligt. Die moet drogen vandaar zo laat pas het parket.
Tot morgen. - oke.. oke.. zal ook met de billen bloot moeten...
87...
*&%&%&% - 89
@!%&@! - 117
Ik sla niet over, ik geef het maar hard aan, weer 1 kg eraan en dat is 2! Het is ook vechten tegen de bierkaai als je zondag je vejaardag heb gevierd en in de week nog 2 etentjes s'avonds gehad. Ik heb niet zitten schransen maar dat tikt gewoon aan. Vooral als je een 4-gangen menu te eten krijg wat ik thuis niet doe. Neem bijna nooit toetjes maar ja als iedereen hetzelfde toetje krijgt, warme flensje met bolletje vanille ijs op een caramel sausje, dan vindt ik dat toch wel heel moeilijk om over te slaan. Dus, heb ik het maar gegeten, ik ging toch al de fout in. Vandaag een lekkere salade gekocht die ik vanavond ga op eten. Misschien nog 1 of 2 tacos erbij want ik heb voor mijn man taco vulling gemaakt. Daar ben ik ook zo dol op. Allen fijne avond. - Hoi allemaal
ik sla een weekje over met wegen.. baal gewoon van mezelf.. - Op verzoek posting van andere kwartaal naar hier verhuisd.
Margriet Moderatorquote:joky-poky schreef op 01 juli 2011 @ 16:56:
78.5 kilo. Het gaat saai worden op deze manier.. heb ook weinig te melden.
paar keer weggeweest . maar echt animo is er nog niet.. sorry dames.. - Jeanet, is nog niet goed doorgekomen. Er is nog op de oude site gepost. ik sla deze week over, hoop van de week goed aan de yoghurt te gaan. En sla natuurlijk,
- Nieuw kwartaal, nieuwe topic..
bovenstaand nu nog het lijstje t/m half juni, maar er komt zo gauw mogelijk die van deze week, mits iedereen ook 'snel' haar gewicht meld.