Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 220 reacties, is 47180 keer bekeken, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 29-11-2011 16:35.
DE NIEUWELINGEN, herfst 2011
ZIE DE WINTER TOPIC VAN DE NIEUWELINGENModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 02-12-2011 13:44 met 192%: verzoek van jeanet
reacties
- HEE ; Jeanet;. Mijn hond [ je ] wat toch echt een dier is stopt ook niet met eten. Die heeft ook geen HO ,houder in zijn lijf. Mijn kat GARFIELD daarentegen wel. die stopt wel als hij genoeg gegeten heeft , Maar ik eet niet veel en val toch ook bijna niet af. Tja het is wat het is. En nu zeggen sommige mensen dat als je TE weinig eet je ook afvalt en nu weet ik het helemaal niet meer . De waarheid zal er wel tussen in liggen , denk ik dan maar, gr van JANITA,.
- Henneke
meissie.. laat die speculaas en chocolade staan.. daarin zitten kruiden die verslavend werken (echt waar hoor, ik weet niet meer welke, misschien djahé ofzo) maar als je eenmaal begint is er geen rem meer op he?. misschien zit het in de speculaaskruiden die ze gebruiken? geen idee.. maar het is toevallig zelfs gisteren ook nog gemeld op het nieuws dat er weer mega veel pepernoten verkocht zijn dit jaar.. dus.. zou het dan toch waar zijn?
als je het niet koopt, kun je het ook niet eten he?
oh.. toevallig.. zit ik zaterdagmorgen in de auto te luisteren naar cappucino, op radio 2 (en ja, ik reed ook wel hoor), hoorde ik een vrouw vertellen dat er een proef geweest is met mensen die soep aten. wat was het geval?
De borden werden van onderen weer gevuld met soep, wat niet te zien was.. maar die mensen BLEVEN ETEN.. gewoon omdat het in het bord zat.. en ze hadden dus geen rem..
dieren daarentegen die stoppen met eten omdat ze genoeg gehad hebben..
en mensen dus niet, die eten omdat er eten is.
dat is oa een van de redenen van obesitas.
Dus.. wat je niet koopt, kun je niet per abuis opeten, gewoon omdat het er niet is. Is misschien wel kaal in het begin, maar het werkt echt. koop gewoon een beetje lekkers enkel voor het weekend, en dan van maandag t/m vrijdag weer gewoon niks bij de koffie en al helemaal geen tussendoortje.
Succes verzekerd!!jeanet18 wijzigde dit bericht op 29-11-2011 11:24 met 1%: toevoeging - 91,8
niet best dus! Wat zijn de wintermaanden lastig met stamppotten en gevuld speculaas.
Ik heb ook totaal geen rem erop. Had gehoopt dat dit melden elke week zou helpen, maar nee, werkt niet!
Nou, toch maar weer een nieuwe week met nieuwe kansen! - Pebbels
je bent niet al te groot he? 1.68.. misschien dat een verlaagd model motor ook wat voor jou kan zijn (een voor jezelf dan he?).. kun je goed/beter met de voeten aan de grond.. ik heb ook zo een sinds 2 jaar nu en bevalt me goed hoor.. ik niet voor mijn lengte.. maar voor mijn knietjes.. ik kon met de voeten aan de grond bij andere motor, maar deze even wat standvastiger... geeft meer zekerheid bij stoppen..
mocht je je rijbewijs halen, overleg dan voor die tijd eens met je instructeur.. ze hebben altijd gemakkelijke motoren om het op te leren. niet te hoog en niet te zwaar, komt vast goed woensdag.
en trek je niks aan van al de aan de zijlijn praters.. willen misschien diep van binnen ook wel zoiets, maar hebben de durf niet (gehad).. misschien wel gewoon jaloers op je?
succes ermee he? - Jeanet bedankt voor het lijstje....ik ga er vanaf morgen echt tegen aan,wil wel een beetje in een fatsoenlijk motorpak passen ;-)
- @jeanet, Ik heb iets van 3 weken geleden gebeld,kon al wel eerder maar goed ik zat met oppas,aangezien heel veel mensen uit m'n omgeving het maar niks vinden dat ik dat ga doen,wil ik ook niet teveel voor oppas vragen. Dus nu een woensdagmiddag van 14-16 uur. Heb er zin in maar vind het wel erg spannend. Veel mensen staan dus niet achter m'n keus en dat vind ik wel moeilijk en maakt me onzeker, vorige week vond ik het gewoon bijna een gevecht. Mezelf steeds maar moeten verdedigen,werd er echt moe van. Maar ik ga door en ga laten zien dat ik het wel kan. GIRLPOWER!!!!! (al is dat soms makkelijker gezegt dan gedaan ;-) )
Je hoort ervan hoor,hoe het ging! - 75
- Dank Jeanet weer voor het lijstje.
Alles goed gegaan met je gordijnen???
Fijne zondag, ik ga kleinkinderen knuffelen, die komen op de koffie.
Gr. Kn. - Emma
als dat niet gelijk gepost is.. wel toevallig he?..
zal zorgen dat je gewicht vermeld wordt en bij volgende lijstje aangepast, oke? - 119
Niks gewijzigd. Drukke week gehad en niet opgelet. Constant honger gehad en volgende week weer de maandelijkse kwaal voor de deur. Misschien is dat de oorzaak wel. Ik zie wel of ik volgende weer eens eindelijk terug op de rails kan! - Pebbles
vertel eens meis.. heb je echt maandag pas gebeld voor die motorrijles?..
ben heel benieuwd hoe je het vind. heel veel succes volgende week.
oh ja..
nieuwste lijstje staat er weer hoor..
Emma en Henneke, sorry, heb jullie gewicht nog niet kunnen vermelden.. komt de volgende keer weer
J - Komt voor de bakker... ik maak gelijk nu het lijstje van deze week..
- 68.6
Niet ech om over naar huis te schrijven, maar ik ga vrolijk verder.
Pebbles, zieke kinderen houden je de hele dag bezig. Altijd sneu vind ik.
Jeanet, op naar het nieuwe topic en lijstje.
Succes allemaal en fijn weekend.
Kn. - 74 KG....................................................................TJA het blijft het zelfde.maar niet getreurd er komt gelukkig niks meer bij en dat is voor mij al een zegen..En....ik hoop dat het met jullie beter gaat , hoewel de feestdagen er aankomen en het steeds moeilijker gaat woeden voor ons allemaal. vel gr van JANITA..
- 80,6
Ik let ook eigenijk niet zo op. Vorige week een hele week een ziek kind gehad,alhoewel ziek.....hij heeft buisjes gekregen en z'n amandelen zijn eruit gehaald en dan mag je een week niet naar school,mens wat een pittige week zeg,hij was niet echt zich zelf en liep alleen maar te pesten bij de jongste,maar ja het is een buitenkind en dan een week niet naar buiten mogen valt natuurlijk niet mee. Afgelopen week ook best druk gehad met van alles en nog wat. Volgende week m'n eerste motorrijles,heb er zin in maar moet zeggen vind het ook wel spannend. Vorige week op een motor van een vriend gezeten even kijken en "voelen " hoe dat werkt met koppeling enz,had zelfs geen idee waar alles zat, heb niet gereden hoor, nou een stukje maar dan wel met m'n voeten bij de grond en dus heel zachtjes. Gaf wel een kick moet ik zeggen en voel me nu wel wat zekerder voor de eerste les,dat ik in ieder geval al iets weet. Nou ik moet weer verder... iedereen een fijn weekend! - 85,5
hier ook al saai.. lijkt geen verandering in te komen op de vrijdagmorgen..
maar.. vandaag/dit weekend de laatste mogelijkheid om je gewicht door te geven voor de HERFST stand.
Vanaf volgende week zal het zijn..
De Nieuwelingen, winter 2011/2012
(oftewel er komt weer een nieuwe topic aan)
J.jeanet18 wijzigde dit bericht op 25-11-2011 10:29 met 58%: toevoeging - 77 KILO.
Het is en blijft saai gewicht . kan er weinig over vertellen. ik let 'n beetje op met wat ik snoep. op 'n enkele dag na dat ik het niet volhou. en ik eet niet meer zo veel .dat ik mutje vol zit. groetjes..
Dat verwaarlozen valt nog wel mee jeanette.. - OH,,OH,,JEANET;;en wij maar wachten op een teken van jou?? gr van JANITA114.
- ik verwaarloos jullie schromelijk.. sorry
- HOI SCHAAPJE;; Zo'n armband is wel iets voor mij maar zal het echt helpen?????? Ik weet het echt niet en hoeveel kostte die armband; ik heb n.l heel vaak ontstekingen in mijn voeten . Eerst in mijn rechter en nu nu ik morgen naar de M W FAIR ga heb ik het sinds gisteren in mijn linkervoet , ben er niet blij mee ,want dat word morgen weer pijn op de M W FAIR. En JANET;, was het echt gezelliger dan verleden jaar?????? Ach ik zie het morgen wel , en jullie horen het nog wel van me oke?? gr van JANITA;
- Gisteren onverwacht heel e dag visite gehad.. gezellig hoor, maar ook wel beetje raar als je verwacht een hele dag te kunnen niksen, beetje breien, wandelen of wat dan ook.. dan komt er visite om een uur of half 3.. en op moment dat die naar huis gingen/wilden, kwam er weer andere visite.. en daarna nog weer anderen..
maar dat is bijna altijd he? zo heb je niks, zo heb je alles op 1 dag - Leuk Jeanet!!
En strenge winter???Vandaag leek wel voorjaar!Het is alweer eind november,dus heel lang kan de winter al niet meer duren he?!
Ik ben vorige week bij de diëtiste geweest.Ze verbaast zich over mn gewichtstoename en zegt dat het niets met mn eten te maken kan hebben.
Afgelopen week een dagboek bijgehouden met elke beweging die ik maak en elk stukje voedsel of drinken wat ik binnenkrijg.Best grappig eigenlijk.
Dus we zullen zien.Volgens haar eet en leef ik bijzonder gezond en eet ik zelfs wat weinig.Dit laatste niet bewust,heb nooit meer gegeten.
Er gaat nog steeds geen grammetje af..hmm...jah,af en toe een kilootje meer of minder,maar dat ligt er dan maar net aan wat ik net at,of hoeveel ik heb geplast die dag.
Nu net 67.5 kg.Nog steeds teveel dus voor mn lijf.
Maar we gaan dapper voort en 9 december hoor ik wat ik evt kan doen.
Succes allemaal! - Hal 1 is altijd de leukste om te shoppen! De gangen waren dit keer ruimer.
Helaas was dit in Hal 2 niet het geval, vandaar die drukte.
Bij S***** verkopen ze goedkope snowboots. Je krijgt er een snuggie bij.
Ik heb zwarte gekocht. Niet zo pompeus als die ik op wintersport altijd aan had. We krijgen per slot van rekening een strenge winter.
Verder een nwe magnetische armband gekocht met 2 kleurtjes. De oude heeft me van m'n hoofdpijn afgeholpen en deze heeft ook nog een toevoeging tegen ontstekingen. Kijken of dat ook werkt. En natuurlijk gesnoept. helaas niet zo veel gratis hapjes als anders.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 21-11-2011 01:05 met 0%: reclame - 85,4
weer een onsje minder...
ik ben naar de M.W.F. geweest op vrijdag en 1 dag is veels te kort.. we (dinnetje en ik) hadden het er gekscherend al over dat we volgende keer 2 dagen willen.. misschien met een overnachting.. hihi..
en dan te bedenken dat er 4 hallen zijn en we 1 totaal niet gehad hebben.. zoveel te zien.. helemaal geweldig.
vond het dit jaar ook vele malen leuker opgezet dan andere jaren, weet niet precies wat er anders was, maar was echt gezelliger ookjeanet18 wijzigde dit bericht op 20-11-2011 12:52 met 34% - Volgende week moet ik me dus weer wegen, en ook al val ik niet af. Het is wel een stok achter de deur om niet meer aan te komen. Das toch ook wel fijn hoor. ..............SCHAAPJE, Ik ga donderdag met mijn dochter naar de winterfair. en volgens mij hebben ze wel een gasten - stop , dat moet van de brandweer geloof ik. Ik heb dat eens van iemand gehoord; maar als een hal ietsje kleiner is dan is het er ook drukker ;heb je nog wat gekocht trouwens??????. Nu tot de volgende keer maar weer. gr van JAN.