Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 220 reacties, is 47181 keer bekeken, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 29-11-2011 16:35.
DE NIEUWELINGEN, herfst 2011
ZIE DE WINTER TOPIC VAN DE NIEUWELINGENModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 02-12-2011 13:44 met 192%: verzoek van jeanet
reacties
- 118
Foute boel natuurlijk.
Ik was al 117 toen ik vertrok (dus omhoog in gewicht), maar aan de andere kant mag ik nog niet klagen gezien ik 2 weken lang s'avonds uit eten ben geweest. Het is wel een luxe als je man niet wilt dat jij kookt omdat hij wil dat je zoveel mogelijk van je vakantie geniet. En, hij weet dat ik van lekker eten houdt. Al die keren stokbrood met kruiden boter. Ik weet dat het slecht is, maar ik kon het niet laten staan. Enfin, thuis eten wij geen stokbrood met kruiden boter, dus daar hoef ik mij niet druk om te maken. Volgende week weer mijn maandelijkse kwaal en dan maar weer proberen om af te vallen. Ik heb genoten en ga weer met zoals Kneeltje dat zegt, met "frisse" moed weer verder. Pebbels, geniet van je vakantie.
Fijne zonnige dag nog aan iedereen gewenst. - Veel plezier Pebbels, die laatste dagen kun je ook nog wel " normaal" gaan eten. Begin je na de vakantie met frisse moed.
Heb heerlijk in de zon gezeten vanmiddag.
fijn weekend, Kn. - Veel plezier pebbel.
ik vergat nog te melden dat ik intussen ook al 'n keer op 76 kilo zat. dit gewicht die 79 kilo. kan ik aardig in de hand houden. zou natuurlijk wel graag nog 5 kilo minder wegen... - Hallo dames,
pfff wat een weken heb ik achter de rug zeg. Daarom hier ook niet geweest. Echt gewoon geen tijd.
Alles is hier nu klaar en dat raakte tijd ook we waren allebei helemaal op. En nog steeds eigenlijk. We hebben echt weken lang langs elkaar geleefd en dat ging bij mij echt op breken. Gister heb ik een vakantie geboekt waarbij we volgende week in het weekend vertrekken naar Turkije. Lekker 8 dagen ertussen uit. Nieuwe 5* hotel all-in en het is er dan zo tussen de 30-35 graden dus ik denk dat we wel gaan genieten. Wel raar hoor al op korte termijn weg gaan. Dus ik zit gelijk in de vakantiestress......
Tja dan die weegschaal......ik heb er lang niet op gestaan en van de week maar eens gegaan en pfff schrikken natuurlijk,hij stond op 81!!!! Ik ben weer wel begonnen met hardlopen,wel opbouwen,dus daar zal ik nog niet veel mee afvallen. Ik baal wel een beetje dat ik er niks aan gedaan heb aangezien ik dus weer lekker in bikini mag rond lopen,tja eigen schuld. Van mij pas een gewicht na de vakantie! - 79.KILO..Ik word er 'n beetje simpel van . doe ook nog steeds niet echt mijn best.
maar word gelukkig ook niet zwaarder.. fijn weekend
op mijn zwaarst was ik 92 kilo .jeanette. toen vond ik mijzelf 'n grote struise vrouw.
is ongeveer 8 jaar geleden.. intussen ben ik ook 'n jaartje ouder geworden.. - 72
Geef het maar door, dit gaf mijn "leugenaar" vanmorgen aan. Ben ik heel blij mee, maar heb vanmiddag een " bitterballenverjaardag" gehad. - 85,3
Vanmorgen op de weegschaal gestaan en kon mijn geluk niet op..
alweer een pondje lichter... - Jazeker Jeanet, morgen naar huis en zaterdag de waarheid! Zucht! Groetjes
- Ja, Jeanet ik doe super mijn best. Eet geen koolhydraten en veel vis. Bevalt me prima.
Hoop dat de andere dames ook goede moed hebben.
Gr. Kn. - Het lijkt hier goed te gaan met afvallen..
JokyPoky, wil je misschien ons ook nog vertellen hoe zwaar je op je zwaarst bent geweest??
Emma, we zien je vanzelf hier terug toch? - 79.kilo.
Sorry ben zo druk geweest .geen moment aan hier gedacht..
En.... gelukt?????quote:- Geen gewicht deze week, zit nog in Limburg op mijn vakantie adres. Vrees het ergste bij terug komst.
Groetjes! - test
- OOIT 81kg
Goed idee, Jeanet hoo pdat de rest ook weer snel aan gaat sluiten.
Gr. Kn. - Kneeltje, dat is misschien ook wel gebeurd hoor, dat melden, ik heb even teruggelezen en zag dat Pebbles in de kamer aan het verven/behangen/spuiten was toch? en de rest kan inderdaad nog met vakantie zijn..
Maar het komt vast wel weer goed, nog 1 week vakantieperiode in het noorden van Nederland..
SPECIAAL OM DE MOTIVATIE OP TE VIJZELEN:
zoals je al kunt zien op het nieuwste lijstje, leek het me leuk, min of meer als 'start' datum, en als extra motivatie (om voor je zelf weer even terug te zien hoeveel kilo's je al kwijt bent inmiddels), je zwaarste gewicht ooit, eenmalig erbij te zetten....
dus dames.. geef dat ook nog even door.
gr. Jquote:kneeltje schreef op 28 augustus 2011 @ 15:11:
Jeanet, het is de laatste tijd wel erg rustig hier. Misschein nog mensen met vakantie, maar datr zouden we melden toch???jeanet18 wijzigde dit bericht op 28-08-2011 15:26 met 0% - Jeanet, het is de laatste tijd wel erg rustig hier. Misschein nog mensen met vakantie, maar datr zouden we melden toch???
Vind de laatste tijd tochwel dat het forum een beetje inkakt. Jammer is dat .Een paar jaar geleden was het een stuk levendiger. - verder nog niemand meer hier geweest?
- 73.1
63 JAAR
Goed gedaan Jeanetje, nu gaan we er met ons allen weer stevig tegen aan.
Succes allemaal.
Kn.kneeltje wijzigde dit bericht op 25-08-2011 17:31 met 0% - 85,8
53 jaar
Hoi hoi
nieuwe topic, nieuwe kansen, we moeten streng zijn voor onszelf anders komt er nooit een streefgewicht op de schaal. (dit is pep talk voor mezelf hoor)...
ik heb vanmorgen dus al gewogen, de komende dagen geen tijd of kans,
maar hoop wel dat jullie ook allemaal weer hurry up mee zullen doen, ook kletsen natuurlijk.. blijft het ook leuk om hier te schrijven EN te lezen..
succes allemaal..