Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 210 reacties, is 38979 keer bekeken, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 29-02-2012 12:42.
DE NIEUWELINGEN, winter 2011/2012
Hier komt steeds het nieuwste lijstje
Het lijstje is bijgewerkt t/m
26 februari 2012jeanet18 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 20:23 met 42%
reacties
- 119
Oh, oh, en dan ben ik nog niet eens aan het Kerstdiner begonnen. Foute boel. Volgende week nog de maandelijkse kwaal, helpt ook niet mee. Nou, ik ga er maar van genieten en probeer een beetje paal en perk te stellen al zal dat wel moeilijk worden gezien ik al het eten maak en er bij mij wordt gegeten. Vandaag al de konijnen gerecht gemaakt (lust ik gelukkig niet), gebraden rosbief, 2 varkens rollades, gebraden gehakt en ga zo door! Iedereen hele fijne dagen. - Fijne Feestdagen allemaal!

- Oh, oh, Jeanet die rolletjes, ik rol nog even lekker door.

- @ Emma
@ Henneke
Ik ben zo vrij geweest om hetzelfde gewicht als vorige week op te schrijven, anders was jullie vakje zo leeg.
Zo te zien valt de schade nog alleszins mee, hier en daar een pondje erbij of een pondje eraf (hihi. kan dus wel die rolletjes blijven eten, scheelt mij in gewicht..) maar in alle gekheid... ik maak de lijstjes graag hoor..
Voor 2012 wens ik jullie het allerallerbeste, veel geluk en goede gezondheid en voor a.s. weekend hele fijne Kerstdagen en geniet ervan !!
J. - ??,?
Ben het helemaal vergeten. Gister zijn ze gordijnen op komen hangen in de aanbouw en gistermiddag kerstviering van school,daar stond ons ventje dan voor het eerst op het podium een liedje te zingen,zo lief!
Jeanet, nee hoor sneeuw en ijzel dan word er niet gereden. Had een woensdagmiddag weer les van de eigenaar zelf,pfff heb hard moeten werken hoor. En ben gevallen tijdens een proef. En echt zoooo stom wat ik deed. En opeens lag ik,op het moment nergens last van maar gister overal pijn gehad,was niet lekker. Maar goed heb ik dat ook een keer gehad. Gelukkig ging alles nu wel goed. Maar even rust is nu wel lekker moet ik zeggen. Heb alleen steeds ruzie met m'n helm, krijg steeds het bandje niet dicht,zal wel stom van me zijn hoor.....
Jeanet ook bedankt voor het lijstje voor het afgelopen jaar!!!
Iedereen hele fijne dagen en geniet er gewoon van,in het nieuwe jaar gaan we er gewoon weer tegen aan richting het voorjaar!
Zo ik ga schoonmaken!
Groetjes. - 68.5
Jeanetje,BEDANKT voor de administratie!
Voor allemaal:
Fijne kerstdagen,geniet ervan en dan wens ik jullie tevens een liefdevol,zorgeloos,gezond en luchtig(haha)2012!
En pas op......gewicht is niet het belangrijkste in een mensenleven!Genieten en gezondzijn des te meer!
@Kneeltje:Ze weten niet wat eraan te doen!!!!!Gaan het dus helemaal uitzoeken en word ik in januari erover opgebeld....ben dus benieuwd.Hub is opt net aant kijken geweest en volgens hem zijn er medicijnen voor......dus hoop toch maar op zoiets.
Daahaag! - 78.KILO
Nu de laatste dagen van het jaar oppassen. en dan in januari kijken hoe het is.
Wens jullie allemaal 'n fijne Kerst. en veel zelf beheersing.. Want.................
het moet er na de feestdagen allemaal weer af.. groetjes.
joky-poky wijzigde dit bericht op 23-12-2011 08:15 met 0% - 67.8
Ben tevreden, nu de komende week nog doorkomen.
Jeanet, ik heb de extra grote rolletjes gekocht, heerlijk zijn ze.
Wens jullie allen fijne feestdagen en voor het nieuwe jaar veel gezonheid en geluk. En Jeanet, dank voor de administatie van ons allen
Gr. Kn. - Janita.. dankjewel alvast meid.. ik laat ook best wel eens een week (of meer) verstek gaan met het lijstje.. maar probeer het altijd zo goed mogelijk te doen.
Hier gaat het ook al weer een paar dagen falikant mis.. Nieuwjaarsrolletjes met slagroom.. mmmmmmm zat in kerstpakket.. maar o zo lekker.. - Aha ;. 73....................................Ik sta nog steeds op hetzelde gewicht, maar nu de kerstdagen. Ach wat maakt het uit ....... het volgende jaar beter. Allen een fijn kerst-week-end en we gaan gewoon weer v erder in het nieuwe jaar............Ik wil JEANET even bedanken voor al het werk dat ze hier aan besteed heeft. CHAPEAU....... geweldig gedaan meisie, En vast sukses in het nieuwe jaar. Alle dames ,,,,,,,In het nieuwe jaar gaan we weer verder toch???????? gr van JANITA.
- Oehoe.. voor het laatste lijstje van dit jaar (volgende week lijkt me niet echt zinvol, zo na de kerst en vlak voor oud en nieuw)..
Graag morgen (donderdag) je gewicht al doorgeven !! - Hermine, jammer dat je niet meer reageert, daarom heb ik je van het lijstje gehaald. sorry, mocht je toch nog mee willen doen, kijk dan even bij eerdere postings zodat je weet welke gegevens we van je nodig hebben.
Pebbles, het rijden komt vast wel goed en ik neem aan dat ze toch met sneeuw geen les geven toch? - 75Helaas, te veel gesnoept! Dan zit het er dus zo weer bij. Wordt nog moeilijk de komende tijd voor ons!!!! Maar we geven t niet op! Stug blijven hopen op een lager gewicht.
- Hallo dames,
Jeanet,ik geef het donderdag door. Beetje een baal weekend gehad, het rijlessen ging zaterdag gewoon niet lekker. En dan vooral de beheersingoefeningen,het rijden op de weg gaat prima. Maar goed woensdag mag ik weer. Ik zie nu op de klok dat ik weer zo weg moet om er een van school te halen,'smiddags is het zo kort,kom thuis om kwart over 1 dan even de honden uitlaten de jongste in bed leggen en dan is het zo 2 uur en moest nu nog om boodschappen dus ik zit net en moet alweer zo weg. Nou tot donderdag.... - 86
:(
eigen schuld dikke bult.. gisteren kerstmarkt in Dusseldorf bezocht.. is dan ook geen wonder he? al dat lekkers
ik maak dit jaar nog 1 lijstje, ergens woensdag/donderdag.. en dan de rest van het jaar niet meer,
maar... als jullie nou allemaal op woensdag/donderdag willen wegen en je gewicht doorgeven, OOK DE '14-dagers'... dan is het compleet. en wens ik jullie voor de komende feestdagen heel veel sterkte (wat klinkt dat beladen, maar is bedoeld voor je gewicht..) maar vooral
Gezellige Kerstdagen
en alle goeds voor 2012 - Ben vandaag met 2 vriendinnen opp stap geweest en heerlijk geluncht, gisteren verjaardag van dochter gehad met lekkere hapjes. Volgende week tot de kerst maar rustig aan doen.
Jerney, wat vervelend voor je, wat krijg je voor advies van de dokter??? Sterkte meid.
Allemaal veel succes de komende week en vooral, geniet van wat je in je mond stopt.
Gr. Kn. - OH ..Jeetje ik kon het niet laten 2 oliebollen van DE banketbakker in Zaandam meegenomen en lekker thuis opgegeten met poedersuiker en chocoladesaus mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm lekker.Maar goed het zal toch wel een moeilijke maand worden voor iedereen. Dus dames en meiden HEEL VEEL STERKTE van mij gr van JANITA.
- 118
Het was van korte duur. Ik troost me maar met de gedachte dat niet alles er weer aan gevlogen was. Ik ben nog aan het bijkomen van mijn uitje met collega's gisterenavond. Wij zijn naar het kerst feest van ons bedrijf geweest. Er was band die heerlijk jaren 70 en 80 speelde zoals Gloria Gayner, Earth, Wind & Fire. Ik heb meer staan dansen dan aan al die lekkere hapjes en amuses gezeten die voorbij kwamen. Voel nu meer spieren op plekken die ik ben vergeten maar ik overleef het wel weer! Verder heb ik weer een drukke week achter de rug. Getuige dat ik hier niet langs geweest ben. Morgen voor op het werk maandag 1kg pasta salade maken voor ons afdeling's kerstlunch. Andere collega's moeten er voor betalen zo dat het geld naar een goed doel gaat. Betekent wel weer moeilijke keuzes wat eten betreft en toch lekker eten. - 73kg;............OH...........OH.. Ja ik hou echt van klessebessen en ben vergeten mijn gewicht door te geven. ..ZO..SORRY..Ik hoop dat het me vergeven is... Maar wel 1 hele kilo eraf had ik niet verwacht, echt niet??? Maar ben er wel blij mee hoor. Ik heb nu een hometrainer en zit er nu iedere dag 2x 5 minuten op en ben van plan dat heeeel langzaam op te voeren.Dus alles gaat goed hier en hoe gaat het met jullie???????
- goeiemorgen!
ik kwam hier setieus om af te vallen,al vind ik kletsen ook gezellig
,
maar hou mij voorlopig maar op 68.
ik blijk nu de 1 of andere aandoening te hebben met een moeilijke naam,die ervoor zorgt dat al mn spierweefsel omzet in vetweefsel en blijf dus gewoon aankomen
,aan mn eet/drink/doepatroon mocht ik beslist niks veranderen,want was heel goed!weeg me nu ook niet meer,maar vorige week bij de dietiste was er weer 2 kilo bij.
erg verontrustend en moet dus volgende week verder,want wat hieraan te doen eer ik 100 weeg en niet meer kan lopen???
wordt vervolgd,maar laat me nog ff staan,want heb toch nog hoop dat hierop iets te verzinnen is waardoor ik afval ipv aankom! - 92,2
Helaas. Er was nog zo veel appeltaart over na de verjaardag.
Stom hè? Je vraagt je af wat doe ik hier op eze site, helpt geen bal, ik kan maar niet matigen. Mijn hoop is gevestifd op januari. Dwz 3 januari, de 2e is mijn man jarig, ook zo fijn!
Nou, ik ga dan ook maar eens met de hond naar buiten, die houdt ook niet van regen. Zelfde verhaal: gauw behoefte doen, omdraaien en daar wacht de lekkere warme handdoek om afgedroogd te worden, dat vindt ze dan wel weer heerlijk.
Sterkte deze week met etentjes e.d.! - 77.5 kilo.
kan er niet meer of minder van maken.. groetjes. - 68.1
Niiks erbij, niks eraf. Vandaag verjaardag, morgen op stap met vriendinnen.
Heb gisteren op de kleinkids gepast, 's avonds naar de film met manlief. Het is hier wel rustig, iedereen druk met de voorbereidingen voor de kerst.
Goed weekend. Kn. - nog maar weer een regeltje hier van mij..
wat is het rustig.. of ligt dat aan het onstuimige weer misschien?