Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 210 reacties, is 38980 keer bekeken, en bestaat uit 9 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 9.
De laatste reactie is geplaatst op 29-02-2012 12:42.
DE NIEUWELINGEN, winter 2011/2012
Hier komt steeds het nieuwste lijstje
Het lijstje is bijgewerkt t/m
26 februari 2012jeanet18 wijzigde dit bericht op 28-02-2012 20:23 met 42%
reacties
- 85
- 80,0
Dat was het gister,vandaag vergeten en morgen komt het er ook niet van.
Heb een zieke thuis en vraag me elke keer af waarom er dan van het huishoudelijk werk niks terecht kom en hij is niet zo heel ziek hoor... nu zo maar eens wat gaan doen. Vanavond boodschappen halen,normaal zaterdagochtend klusje maar ja nu rijles morgen. Gister aan m'n theorie begonnen en vanmiddag er maar eens mee verder.
Iedereen een fijn weekend! - 68.1
Gisteren kop erwtensoep en een oliebol gegeten. Kon ook niet verwachte ndat er veel af was gegaan.
Vanavond uit eten. Allemaal veel succes. Kn. - Jeanet, vervelend dat Hermina niet meer aankomt.
Morgen D-Day.
- Hermina.. was je opmerking eenmalig?
j - Sinterklaas weer goed overleefd. Ik heb gisteren veel gekookt en amper wat overdag gegeten. Sta ik vanochtend op de weegschaal, zo ander halve kg eraf. Maar ja, dat zegt nog niets he. Het wachten is op vrijdag of zaterdag om te zien of ik het ook zo heb kunnen houden want vandaag op het werk, heb ik natuurlijk wel geluncht en dat was een lekker pistoletje met boter en beleg, niet te vergeten de twix die er vanmiddag achteraan kwam! Vanavond 2 ons gekookte groenten gegeten. Die haal kant en klaar bij de slager. Ik was zo moe toen ik thuis kwam dat het wel makkelijk was om het bakje in de magnetron op te warmen. Als toetje een caramel puddingkje genomen. Ben in de avond 2 uurtjes in slaap gevallen op de bank en ik ben nu klaar wakker. Ga maar gauw naar bed voor dat ik wat anders ga zitten snaaien. Groetjes
- @jeanet, Ik snap het hoor,maar hou niet zo van die modellen waar je wat rechter zit....maar goed we zien het wel,ben zover nog niet. Ik schrok net wel van de prijzen als je her-examen moet doen, 215,00 euro! pfff nu maar hopen dat ik het in 1x haal.
Hier een leuk weekend gehad,gister pakjes avond gevierd,kids zijn goed verwend en zijn nu lekker aan het spelen. De oudste is vrij vanmiddag. Loop zelf al heel de dag te snaaien van alles wat nog over is....affijn als het weer mee zit vanavond 8km hardlopen. ik ga snel weer verder.... - 119
Sorry meiden, dat ik weer laat ben.
Het weekend is ook zo snel voorbij gegaan. Vandaag op mijn vrije dag voorbereiden voor de sinterklaas avond. Koken en waarschijnlijk teveel eten. Daarna maar weer een poging wagen.
Jeanet, ik ben met excuses wel een paar keer laat geweest met melden maar ik heb mij wel elke week gemeld. Meestal zaterdag of zondag. Deze week op maandag was echt een uitschieter!. Zit de laatste 3 weken op 119 kg.
Ik heb de laatste 2 weken geen tijd gehad om te kunnen lezen. Dat vindt ik wel jammer. Dus als ik zo vlug even kijk, Pebblespike, mooie motor. Veel sucess met je lessen maar doe aub voorzichtig. Hermina en Henneke 55, welkom bij de club. Voor allen straks, fijne avond. wij vieren sinterklaas vanavond en mijn kleuter van 5 is dol enthousiast vandaag. Lachen hoe de kinderen helemaal in het sinterklaas verhaal op gaan. Ik geniet er van. Groetjes! - GOEIEMORGEN!
Sorry dat ik nog geen gewicht doorgaf,maar het blijft gewoon die 86 kilo,tenzij ik eens even een dag wat meer plas,dan wilt het nog wel eens een kilo minder zijn,maar dat telt niet.
Enkele weken geleden naar een diëtiste geweest,ze begrijpt er helemaal niks van mn gewichtstoename en gaat het ergens anders in zoeken....volgens haar eet ik erg gezond en leef ik erg gezond en kan ik eigenlijk niets daarin veranderen!Goed bezig dus,al moet ik proberen iets meer te gaan eten zei ze.Vrijdag terug en dan hoor ik wat ze voor me zou kunnen betekenen en wat ik ermee moet.
Dusss...ben benieuwd!
Voor de nieuwen onder ons:WELKOM!
Pebblesspike.....je bent nogal wat van plan zeg!Succes met lessen!En pas goed op!
Fijne week allemaalEn doe je niet tegoed aan de restanten kruidnoten/kikkers/muizen/speculaas en andere zoetigheden!Tis niet goed voor ons;))))!
X - @Emma
doe je nog mee meid? al een paar weken geen gewicht van je tegengekomen...
@Pebbels
ik vind het een super model motor. maar denk je er wel om hoe je zithouding is als je er op zit? is het een te sportief model, dan krijg je geheid last van je polsen en/of je rug. Kijk maar eens als je een groepje motoren ziet rijden.. die met het kleinere, sportievere stuur hebben vrijwel allemaal 1 hand op de knie en dat is niet om stoer te lijken, maar omdat ze last van de polsen of rug hebben..
Een nicht van ons heeft dit jaar haar motorrijbewijs gehaald en wilde ook zo'n sportieve motor, maar op de motorbeurs hebben we gekeken en heeft ze het verschil duidelijk kunnen merken en uiteindelijk een motor met een iets 'breder/hoger' stuur uitgekozen en die bevalt haar goed.jeanet18 wijzigde dit bericht op 05-12-2011 08:55 met 5% - Even voor jullie informatie, ik wacht deze week met het lijstje tot Hermina ook alle gegevens heeft doorgegeven, ok?
- 85
Hermina, welkom.. en wat Kneeltje al schreef, graag je 'basisgegevens' even vermelden. Oh ja, als je net als ik nu, bovenaan je tekst je gewicht zet elke week, scheelt mij een hoop zoekwerk voor het lijstje.
Joky poky.. wat Kneeltje al schreef, we hebben eens in de zoveel tijd, kwartaal.. maand ofzo een nieuwe topic immers?.. en tja, jullie hadden je teksten nog bij de herfst topic gezet en ik zag dat toevallig, maar het is wel relevante informatie voor het nieuwe lijstje he?.. vandaar even alles naar hier gekopieerd.
Voor iedereen die nog moet een hele gezellige sinterklaas.
jjeanet18 wijzigde dit bericht op 05-12-2011 08:54 met 0% - 74,5
Ik moet er wel bij vermelden dat ik nu plaspillen slik en dus veel vocht verlies (helaas geen vet ben ik bang) M'n bloeddruk was nog steeds te hoog en dze tabletten zijn extra. Ook m'n hartslag was te onregelmatig.
Volgende week ga ik me inwerken op kantoor om daar vanaf januari gedeeltelijk te werken. Ik blijf dan nog wel dat andere deel m'n speelzaalwerk doen.
Stormachtig, maar toch gezellig weekend toegewenst,
Groetjes Ria - JokyP, er wordt elk kwartaal door Jeanet een nieuw topic geopend. Vandaar.
Hermina, welkom bij de club. Als je lengte, gewicht ,leeftijd, streefgewicht en je zwaarste gewicht ooit, op geeft, dan zet Jeanet je op de lijst. Elke vrijdag of zaterdag de "stand" doorgeven en af en toe een babbeltje hier . Gezellig. We proberen elkaar hier een beetje op te beuren en te steunen.
Succes.
Groet, Kn. - Wat was de reden van de wijziging jeanette???
- Alvast 'n fijne sinterklaas avond..

- 85,3
-----
Henneke55- 91,4
toch wat eraf dus. En ja, ik weet best dat chocola en gevuld speculaas niet echt meewerken. Eén troost: ik weet dat ik dit spul na Sinterklaas gewoon niet meer koop. Deze week wordt ook wel zwaar voor de lijn: een etentje, Sinterklaasfeest, mijn verjaardag en een 40-jarig huwelijksfeest. Ik denk dat ik de dagen tussendoor maar op water leef...
Ja, dat onderzoek van die soep had ik ook al eens gelezen. Heeft ook weer te maken dat wij vinden dat we altijd ons bord leeg moeten eten, ook een valkuil. Dus minder opscheppen en dan je bord wel leegeten helpt ook al weer. O ja, wat ook scheelt (weten jullie vast al) schep eens eten op op een klein bord! Helpt ook.
Succes allemaal en voor iwe het viert: gezellige Sinterklaas! - ---------
- joky-poky
ietjes aangekomen. ½ zak choc. pepernoten gegeten.. etc..
dus weer beter opletten...[/li][/list]jeanet18 wijzigde dit bericht op 02-12-2011 13:42 met 41% - 91,4
- 80,2
Had het niet verwacht maar 2 dagen niet veel gegeten en dus dat zal het wel zijn. Gisteravond sintkado's wezen kopen....voor de kids ieder 30 euro en dan vind ik het meer dan genoeg. Ik ben geslaagd dus ben zo goed als klaar,nog wat voor m'n ouders en mn zusje,weet nog niet zo goed wat maar misschien iets van een kraslot ofzo. Ik zie wel. Zo ik ga aan de poets hier,doe ik meestal op vrijdag dan is alles lekker schoon voor het weekend.
Een fijn weekend allemaal! - 68.1
Valt me behoorlijk mee, had het niet verwacht. Maar een zwaar weekend voor de boeg. Vandaag een gebakje, morgen de Klaasviering met veel lekkers. Zondag ga ik met manlief gourmetten.
Dames, fijn weekend, zeker als Klaas op visite komt en succes voor de komende week.
Gr. Kn. - Pebbles, mooi ding hoor.
Kom morgen met gewicht, zal niet te veel zijn denk ik. - Zoiets dus.....

- Goeiemorgen...........
Morgen op de schaal,ben benieuwd heb werkelijk geen idee, vind wel dat m'n kleding goed en lekker zit,misschien het hardlopen? En dan wel cm kwijt raken en geen kilo's? ik weet het niet morgen zullen we het zien.
@jeanet, Gister dus m'n eerst rijlessen gehad,was best zenuwachtig maar wat ging het allemaal goed zeg. Eerst een 20 minuten geoefend met de koppeling, wegrijden en stoppen en dat ging eigenlijk heel goed. Hij had gezegt dat we ook nog op een terein gingen oefenen met pionnen maar dat ik dan wel achterop bij hem zou kunnen. Maar hij heeft me zelf er naar toe laten rijden,moet zeggen vond dat best eng. Maar het ging prima. We hebben op het terein wat voortuitg beheersing dingen gedaan,valt niet mee maar het lukte me. Daarna nog een 40 minuten de weg op geweest,ging ook goed alleen ik kijk te weinig en moet dat veel meer gaan doen. Maar ja je moet aan zoveel dingen denken. Na afloop even na gepraat en hij stond er van te kijken dat ik het zo goed oppakte. Nu heb ik op een laag makkelijk model gereden en de volgende keer naar een honda een hoger model. We gaan dan 2 uur lang voortuigbeheersing doen. Heb voor me gevoel nu zoiets goh kan in ieder geval al een beetje motorrijden. Gister een vriend van m'n man langs geweest,die heeft sinds een paar maanden z'n rijbewijs en die helpt me overal een beetje bij, gaf nog wat tips en hij gaat ook mee als ik motor en kleding ga kopen. Ik zal proberen een foto te plaatsen van wat ik graag zou willen.
Fijne dag allemaal! - Hier dus een nieuwe lijst voor de nieuwe periode..
De ontbrekende gewichten van dit lijstje zijn al bekend, en worden bij het volgende lijstje erbij op gezet.
henneke, zou je misschien op donderdag, vrijdag of zaterdag willen wegen en doorgeven?jeanet18 wijzigde dit bericht op 01-12-2011 00:44 met 67%