Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, 2

Dit onderwerp heeft 258 reacties, is 20334 keer bekeken, en bestaat uit 11 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 11.
De laatste reactie is geplaatst op 01-05-2010 22:27.

1. De Nieuwelingen, 2

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    04-02-2010, 13:59

http://i39.tinypic.com/t0g1tx.jpg
    liefs
    J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 27-04-2010 21:08 met 178%: nieuw lijstje per 25-4-2010

reacties

1. http://smileys.on-my-web.com/repository/Penguins/penguin-015.gif
    Ik lach wel maar ben niet blij. had toch allang 'n kilootje of 3 er af moeten hebben.http://smileys.on-my-web.com/repository/Penguins/penguin-015.gif Heb de laatste tijd te veel dagen. dat ik onverschillig ben .http://smileys.on-my-web.com/repository/Penguins/penguin-015.gif tot ik weer in de paskamer sta.http://smileys.on-my-web.com/repository/Penguins/penguin-015.gif plak gewoon wat plaatjes omdat ik ze leuk vind.  Allemaal sterkte met afvallen. Anniek beterschap met je arm. iedereen die vrij is of op vakantie. veel zon.http://smileys.on-my-web.com/repository/Penguins/penguin-015.gif

2. 79. kilo. Vertel er maar niets bij . komt later wel, als ik alles heb terug gelezen.

3. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    30-04-2010, 14:34

73,2

Zucht!!!

Vanochtend met de kinderen in de versierde optocht geweest helaas kwam het met bakken uit de lucht,de kinderen zater droog onder de regenhoes in de wagen,Oma,opa en ik waren helemaal nat maar ze hebben genoten. Daarna snel naar huis om de tv aan te zetten.Toen we ze in wemeldinge weg zagen rijden ben ik snel met m'n moeder en Patrick op de fiets naar de snelweg gefietst en ja hoor heel veel helicopters en politie en toen kwam de bus,Patrick zwaaien en Maxima zwaaide terug,best indrukwekkend.Middelburg ligt 5 km van ons vandaan. Dichbij dus. Nu ff rust heb wat hoofdpijn,kids liggen te slapen.

4. 87,5 kg
    Woensdag was het nog een kilo minder en voor mij een jubbel stemming.

5. 68.1
    Beetje eraf, ga vandaag een heerlijk Oranjegebakje eten. [^]

Fijne dag allemaal.
    Kneeltje

6. 70.3
    Mooi.............en nu ontbijten en wegwzen...............Groetjes en allemaal gefeliciteerd met de Koningin! Naak er wat van!

7. goede middag allemaal .
    Alexia heel veel plezier in Zeeland en volgens mij zijn mosselen mager .
    Ik heb een vraag .Ik moet steeds helemaal naar beneden scrollen als ik even een stukje wil schrijven ,hebben jullie dat ook of doe ik iets fout ?
    Het is hier lekker weer geen zon maar wel warm ,echt weer om er op uit te trekken ,maarja nu moet ik vandaag net wachten op de monteur van de scootmobiel ,ze komen één keer in het jaar langs voor onderhoud ,en omdat ik aardig wat snelheid heb ingeleverd de laatste tijd moet het toch maar even .Dan kunnen mijn man en ik er daarna weer lekker op pad ,en hoeft hij niet ""achteruit "" te fietsen .
    Vrijdag weer wegen ,gunstig kan mooi voordat we konninginnedag gaan vieren .groetjes Ria .

Ohja weer prima gedaan Jeanet .Het lijstje ziet er weer punt gaaf uit .

8. Alexia, veel plezier met kamperen. Zal duimen voor mooi weer, maar in Zeeland is het vaak droger. Wij gaan eind mei met de caravan naar Frankrijk, heb er wel zin in.

Anniek, sterkte met je arm, een slijmbeursontsteking is erg pijnlijk, heb het wel eens in mijn heup gehad. Maar beetje goede medicijnen moeten je er af kunnen helpen. Is je oog gelaserd omdat je dan geen bril meer nodig hebt of voor iets anders (staar)??? Ik wilde ook graag van mijn bril af, maar mijn hoornvlies is te dun, dus helaas pindakaas, het ging niet door. Dat is iets waar je niks aan kunt doen, aangeboren dus. Is bij elk mens anders.

Morgen weer dag van de waarheid [;)]  ben benieuwd.

Fijne dag, Kn.

9. Ik ga een paar dagen kamperen ( met caravan) in Zeeland, volgens mij in de buurt van Pebbles. We komen volgende week weer thuis, ik zal morgen voordat we weggaan echt op de weegschaal gaan staan en mijn gewicht doorgeven. Ik hoop op een beetje droog weer, want ik wil graag fietsen en wandelen.
    Anniek, geweldig dat het met je oog goed is gegaan, inderdaad je hebt er maar twee ! En dan moet nu je arm nog herstellen, kan ietsje langer duren dan jij zou willen........ doe toch maar voorzichtig!
    Het wordt mooi weer vandaag, ik zet de wasmachine nog een keertje aan, lekker buiten drogen en dan de laatste spullen in de caravan pakken. Het wordt een fijne dag!

Tot later.....

10. Anniek, slijmbeursontsteking in je arm, geen vocht eruit gehaald gekregen?
    en dan je oog laseren, heb je nu geen bril meer nodig? vind zoiets dood eng hoor, je hebt maar 2 ogen immers.. brrrrrr

Alexia, het lijstje maken op zich valt wel mee, gewoon in exel opslaan en dan elke week de gewichten erin zetten, en de kleurtjes blijven staan, enkel de + of - standen in kleur..
    als het lijstje dan klaar is, even selecteren, kopieren en opslaan in paint.
    dan via tinypic.com het bestandje weer opzoeken, krijg je een link die je hier weer neerzet.

Valt al me al best mee hoor

11. Hallo allemaal.
    Lastig om met links te typen, dan gaat er steeds iets mis.
    Ik mag nog steeds niet sporten, dat kan ook niet.
    Morgen moet ik weer naar de huisarts voor controle van mijn arm.
    Aan mijn bovenarm is nu al te zien dat het spiervolume wat aan het afnemen is, omdat ik er niet mee kan sporten en ik die arm zoveel mogelijk ontzie.
    Gister is mijn linker oog ook gelaserd, alles is goed gegaan.
    Ik hoop niet dat ik nu aan ga komen, omdat ik niet zoveel kan doen.
    Groetjes, Anniek

12. Morgen dames,
    Jeanet, bedankt voor het lijstje, ziet er mooi uit. Nu volhouden dus.

Ben gisteren met mijn lief op stap geweest met de trein, tussen de middag broodje gerookte zalm gegeten. Vandaag maar wee veel groente gaan eten. En genieten van de zon.

Fijne dag allemaal. Kn.

13. Dank je voor het mooie lijstje Jeanet.....................ik sta er mooi op! Is het niet veel werk elke keer zo'n lijstje maken??  Met al die kleurtjes, lijkt me hartstikke moeilijk!  Welterusten voor nu.............doei, doei ( het was vandaag weer een 'goede' dag!)

14. oud lijstje..
    nieuwe staat weer bovenaan

http://i41.tinypic.com/25gq5vp.jpg

15. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    27-04-2010, 20:14

Hallo allemaal,

Alexia wat fijn dat het weer goed gaat en je een keer laten gaan is echt niet erg hoor.Maar probeer je dan weer wel te herpakken.

Het feestje was ontzettend leuk,niet erg veel gegeten en ik ben aan het water gegaan en de cola light. We waren om 02:15u thuis. Laat maar het was de moeite waard. In juli hebben we weer een feestje van de baas van m'n man.
    Gister naar de curcus geweest en er was weer af.

Vandaag gewerkt en ik ben nu echt moe. De kinderen waren moe en erg druk en m'n man is weg dus moest het ff alleen doen. Niet erg hoor!

Nou ik ga een bakje thee halen.

16. Ik heb op een terrasje in de stad een kopje cappuccino gedronken en let op.....zonder koekje!!

17. Hè hè................gelukkig ging het gisteren helemaal goed! Ik had gisteravond een jaarvergadering met een hapje en een drankje.....nou dat werd dus water voor mij. Ik ben weer een beetje tevreden met mezelf. En Ria en  Kneeltje, jullie hebben natuurlijk gelijk maar ik had ontzettend 'de pest in'. Want twee gevulde koeken op één dag is echt twee gevulde koeken ( n.b. roomboter !!) teveel. En echt genieten kan ik dan ook niet. Dat komt er nog bij....... eten en balen! Maar vandaag ga ik echt weer de goede kant op ( vanavond spinazie met een eitje  en magere yogurt als toetje) . En dit keer even geen vlees. Fijne dag allemaal en bedankt voor de steun! Vind ik echt geweldig!!

18. Geen idee, maar ik had zin in een appel. Beetje rare combi, maar wel lekker.

19. http://i425.photobucket.com/albums/pp332/Vampyrce/kijken.gif
    kom even kijken . het lukt mij voor geen meter momenteel. Vanavond 'n verjaardag. neem lekker 'n glaasje wijn. en ook hapjes. zonder schuldgevoel.
    kan me niets schelen. Moet eerst weer mijn draai zien te vinden.
    groetjes van mij.
    joky-poky wijzigde dit bericht op 26-04-2010 17:33 met 3%

20. Alexia meid het komt weer goed ,HOEVEEL BEN JE AL KWIJT ?
    denk daar aan en neem dan één dag alles waar je zin in hebt .
    Volgens mij groei je dan heus niet  zoveel als er al af is ,maar misschien zijn je frustraties wel weg .
    Sorry ik probeer altijd een oplossing te bedenken ,maar misschien is dat helemaal niet nodig ,en wou je alleen even mopperen .
    kneeltje zit in een plak koek heel veel cal. meer of is dat voor de gezondheid ?
    Groetjes Ria

21. Alexia, volhouden meis de zomer staat voor de deur, dat moet toch een extra stimulans geven. We hebben er allemaal  "last" van en het is voor ieder van ons moeilijk. Dat lijnen duurt levenslang zeg ik weleens.

En als je je te buiten gaat aan iets, geniet er dan wel van. Daarna weer vrolijk verder gaan. Sterkte ermee.
    Ga koffiedrinken, mijn lief met een plakje koek, ik neem een appel.

Gr. Kn.

22. Hallo dames,.........ik zit een beetje in een 'dipje' , nou ja....dipje......een fikse dip zal ik maar zeggen! Ik heb al een paar dagen trek in van alles en nog wat en dat is niet best! Ik lees dat ik de enige niet ben, maar dat is een schrale troost. Ik moet echt weer gemotiveerd worden want anders gaat het falikant mis en daar ben ik bang voor. Ik wil niet helemaal weer opnieuw moeten beginnen en ik weet ook wel dat het een kwestie is van levensstijl.......maar ik ben die stijl ook kwijt! Brrrrrr........
    Nou Anniek, het is geen kleinigheid wat je is overkomen!  Nog een geluk dat je niets gebroken hebt ( al zit je onder de blauwe plekken) Doe het kalm aan  ....en beterschap!
    Het is maandag en ik moet echt mezelf bij 'de kladden pakken'. !!
    Tot een andere keer.......

23. 85,5

:-(

24. Morgen dames,
    Het wordt weer een mooie zonnige dag. Heb gisteren in de stad geluncht met een vriendin. Heerlijk gerookte zalm gegeten.
    Weet nog niet wat ik vandaag eet, ga in elk geval lekker in de zon vanmiddag.

Jeanetje, waar ben je??????

Fijne zondag. Kn. 

25. 78.5 KILO.niets aan te doen . zit niet zo lekker in mijn vel. Hoop op betere tijden. laat deze week nog wel van me horen.

advertentie