Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // De Nieuwelingen, mei 2010
Dit onderwerp heeft 102 reacties, is 9163 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2010 08:40. Dit onderwerp is gesloten!
De Nieuwelingen, mei 2010

LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m AFGELOPEN WEEKEND (12 juni 2010)
J.jeanet18 wijzigde dit bericht op 15-06-2010 07:32 met 255%
reacties
- HIER NIET MEER POSTEN AUB...
nieuwste topic heet.. De nieuwelingen, zomer 2010
daar gaan we weer verder
Pebbles.. ik kan me heel goed voorstellen dat je man bedenkingen heeft.. stap zeker niet achterop bij iemand die net zijn/haar rijbewijs heeft.. laten ze eerst maar eens ervaringen opdoen.. en dat meen ik echt hoor.. want een 'nieuweling' wil nog wel eens stunten.. beetje hard door de bochten.. of optrekken.. je zou gelijk van je motorliefde af kunnen komen.. en trouwens... tja..spreekwoord van ongeluk en kleine hoekje ken je vast wel..
nee meid.. zoek dan iemand die al jaar of wat ervaring heeft.. motorbeheersing etc..
------------------jeanet18 wijzigde dit bericht op 28-06-2010 08:47 met 16% - Hoi meiden,
Kneeltje is weer terug uit La douce France. Veel ( te veel) stokbrood met iets erop gegeten. En taartjes na als we uit eten gingen. Maar het was heerlijk. Morgen weer aan de yoghurt en ik ga vrijdag pas op de "leugenaar " staan hoor. Hoop dat de "schade" een beetje beperkt is gebleven. Mijn wasmachine maakt overuren, maar ik ben er bijna door. Dan de strijk nog.
Succes van de week, groetjes. Kn. 
Voor al deze kanjers icl. me. 'n bloemetje.
Heb me niet gewogen vandaag, Zal weinig of geen verschil maken met vorige week.
Fijn weekend en geniet van het mooie weer. knuffels.- Jeanet ik vind het prima hoor dat je volgende week het lijstje doet. En wat leuk dat je naar de TT bent geweest. Ik ben zelf ook gek van motoren helaas heb er zelf geen,zou ik wel willen maar ik denk dat ik weinig zal rijden. Een wens van me is wel om een keer een ritje achterop te maken. Maar dat gaat binnen kort gebeuren denk ik. Een vriend van me heeft vorig jaar z'n rijbewijs gehaald en gaat morgen z'n motor ophalen. Alleen m'n man mag hem niet en vertrouwd hem niet. Dus ik moet nog even netjes proberen duidelijk te maken dat ik een keer een ritje wil gaan maken.....
Genieten jullie ook zo van het mooie weer? Wij wel in ieder geval. Patrick heeft vandaag z'n dag alleen niet zo. Is boos om alles en Maleika mag niks. Vind dat ook wel vervelend voor de buren en moet me zelf ook in houden,volgens m'n bekende van mij heb ik nogal een harde stem dus jullie snappen wel als ik even moet optreden......affijn.......je snappen het wel.
Nou ik ga nog maar eens wat internetten,we willen misschien nog een weekje op vakantie of een weekendje weg met z'n tweeën. Dat laatste vinden we ook wel leuk maar we zitten met oppas.Nou ik ga er vandoor. - woehahaha.. dat zou wat zijn, wat je er in 2 dagen aanvreet.. er in een dag weer afkrijgen.. maar het is toch altijd goed dat we onder de 90 blijven met zijn allen??
ik heb dit weekend weinig/geen tijd om een lijstje te maken, wat te zeggen als ik dat as vrijdag doe? dan is het nieuwe maand.. juli al weer..
en dan meteen een nieuwe topic openen??
zijn er nog meelezeressen.. die mee willen doen, sluit je bij ons aan, geen probleem..
naam, lengte, begin gewicht, en eindstreef gewicht is alles wat we nodig hebben voor het lijstje.
vandaag naar de trainingsdag van de TT geweest.. helemaal super dag gehad, mooi weer, veel motoren gezien EN gehoord.. helemaal toppie weer..
J. - 72,6
O wat ben ik blij. Ik ben dan wel gestopt met ww maar wil het zelf toch nog wel vol blijven houden. En het gaat dus goed. Ik zit nu buiten met m'n laptopje en de kinderen spelen ook lekker buiten.Heerlijk zo. Het is echt genieten zo met dit weer.
Vanavond weer voetbal kijken.Als Nederland speelt kijk ik bij m'n ouders,m'n man geeft niet om voetbal.Ik vind het juist wel heel erg leuk. Heb natuurlijk wat lekkers gekocht bij de bakker. Moet kunnen voor een keer. Zaterdag is hier op het dorp van alles te doen erg gezellig. Ook ringrijden(kennen jullie dat?) leuk om naar te kijken vooral met de kinderen. 'savonds gaan we met het gezin gourmetten. Ik vind bbq ook altijd wel leuk maar we hebben er geen en m'n man houdt niet van het vlees van de bbq. En moet zeggen gourmetten buiten vind ik net zo leuk. Nou we gaan zo de hond even uit laten en daarna lekker buiten een boterham eten. Iedereen alvast een fijn weekend. - Goedemorgen dames.............ik ben nog niet helemaal weg en lees wel mee. Geef alleen mijn gewicht ( even ) niet meer door. Dat zal ik na de zomer ( vakantie) wel opnieuw weer gaan doen want ik zal altijd 'een stol achter de deur 'nodig hebben.
Wat is het heerlijk weer hè ? Vergeet allemaal niet te genieten, want een zomer in Nederland kan kort zijn! Maak er fijne dagen van! Dit weekend gaan we weer flink trainen voor de 4-daagse, want voor we het weten is het zover. Ik blijf dus wel in beweging! Dag................doei,doei! 
Waarom oh waarom . kun je het in een weekend er aan vreten . en duurt het 'n minimaal 'n volle week om het er af te krijgen.
tebbertje geniet van de vakantie. lekker eten . maar ook af en toe oppassen anders kom je terug en heb je spijt. iedereen die weggaat , veel plezier.
en geniet nu van het mooie weer. groetjes- Goede morgen allemaal .
we hebben nog maar een klein groepje ,maar toch ...........
ik ben ook vergeten mijn gewicht door te geven .en volgende week lukt het ook niet ,we gaan lekker een lang weekend met het helegezin naar de Efteling .
Dus mijn eerste bijdrage wordt in Juli .maar ik zweef nog steeds rond de 87,88 ,89 kg
allemaal een hele fijne week ,met heel veel zon . - GOOOOOOOOOOODmorning allemaal
ben afgelopen weekend paar dagen weggeweest.. geen internet noppes nada.. zelfs geen weegschaal.. kon dus ook niet gewicht doorgeven, maar ben weer terug hoor..
Pebbles.. het lijstje staat 'gewoon' in excel in de pc.. (wel zelf eerst gemaakt natuurlijk) .. en wat je zegt.. die kleurtjes.. tja.. daar zijn jullie ook mede debet aan, door wel of niet af te vallen..
ben bang dat deze dame weer in de 87 kilo zat vanmorgen.. maar goed.. 1 keer niet op het lijstje dan maar en hopen dat ik die 2 kilo kwijt raak deze dagen..
wordt nl. super mooi weer.. en drink ik meer water.. training van de tt kijken.. hoop dat het goed gaat komen weer.. het drink/vreet/snaai weekend er in 1 week weer af.. dat zou mooi zijn..
J - Hallo allemaal,
Ik ben gestopt met weight watchers. Ik weeg nu 73 kilo en eigenlijk ben ik daar ontzettend blij mee.Ik voel me ontzettend goed en heerlijk. Het koste me elke week 10 euro en ook dat vond ik jammer. Is in de maand toch 40 euro en dat kost m'n abn bij de sportschool ook. En aangezien ik even op de kleintjes moet letten vind ik die 10 euro net te veel.
Ik blijf hier zeker wel mee doen en hoop ook nog af te vallen maar ik ga er zeker geen druk op zetten.
Heb mezelf wel net op een kaasbroodje getrakteerd. vanavond lekker naar de sportschool. 
Vanmiddag voetbal gekeken, ze hebben gewonnen maar wel met de hakken over de sloot. grrrrr- 77 KILO. schommel schommel.
Wat is dat toch wat met die vreetdagen. nu ook met het voetbal. vind ik gezellig
maar dan ook iets lekkers er bij.
Kan ik me heel goed voorstellen dat dat meisje angstig is . dat kastje zal onder haar huid zitten
en niet onder haar huis. [leuke tik fout] Ja jeanet complimenten dat je dat steeds weer doet. die lijstjes. groetjezzzzzzzz - 73,3
Nou jullie zijn niet alleen hoor ik heb tocht een vreetdag vandaag!!! Heb zin om me helemaal vol te proppen. Na ik zie wel hoe het vandaag gaat.
Gister heb ik bezoek gehad van het meisje wat bij ons voor op de stoep een hartstilstand had gehad. Was erg gezellig maar ze is er nog lang niet. Lichamelijk gaat het wel aardig maar in haar hoofd......ze heeft een soort kastje was onder haar huis is geplaatst wat een schok geeft als ze het weer zou krijgen,gelukkig is het niet meer gebeurt maar ze er nog wel heel bang voor.
Het is hier wel mooi weer maar heel veel wind. Straks even buiten zitten,nu zit ik nog even voetbal te kijken.
Jeanet ik vind je lijstjes altijd zo vrolijk met al die kleurtjes knap hoor dat je dat elke week weer doet. 
- Nou meid.. gefeliciteerd.. ik heb ook zo'n periode af en toe.. weet niet waar het aan ligt.. maar dan komt er iemand met een zakje chips voorbij.. of .. m&m's met nootjes.. en tja.. daar kan ik dan ook niet ongestraft voorbij komen.. grrrrrrrr..
maar goed.. vandaag weer woensdag.. dus..
- Tis overal het zelfde. vanavond had ik zo iets van , laat ze allemaal de pip krijgen ik stop me helemaal vol. maar het viel mee. heb toch even mijn verstand er bij kunnen houden. Groetjes van mij.

- Hallo allemaal
De eerste posting is weer het gewichtenlijstje..
(heb hieronder het oude lijstje geplaatst, zodat je ook nog oudere weken kunt zien hoe of wat.
Jojo.. tja.. ben er zelf een.. heb er ook nog een trouwens.. maar het is zo verhipte moeilijk om onder die 85 te komen EN te blijven.. heb ook jaar over de 9 gedaan om die kwijt te raken ...
en nu.. afgelopen weekend. bijzondere dagen gehad.. en dan tja.. staat het snoepmonster weer op de stoep.. en ik heb hem binnengelaten.. snik.. dus nu moet ik weer streng zijn tegen mezelf.. om toch vooral het gewicht van het lijstje te kunnen houden...
J. - Ik mis ANNIEK al een paar weken, heeft ze misschien afgezegd hier?? ben het nergens tegengekomen..
jeanet18 wijzigde dit bericht op 15-06-2010 07:33 met 62% - Ohw.. ik hoef maar 4 gewichten te hebben. vanwege vakantie enzo..
- HAAAAAAAAAALLLLLLLOOOOOOOOO
85
Goedemorgen allemaal.. afgelopen vrijdag netjes op de schaal gestaan, maar door allerlei omstandigheden (leuke hoor) niet in de gelegenheid geweest om te buurten bij jullie.. maar ben er nu weer..
Pebbles.. leuk he? als ze zo groot worden en dan rennen naar de wc.. lachen toch?? heb afgelopen zaterdag nog bij een tweeling (8 maanden oud) 2 pakketjes schoongemaakt.. (moeder is aan het voeden en de andere had de luier vol.. tja.. aangezien die kon kruipen en zelf zitten/staan.. bapte hij zijn inhoud tot in de nek....).. hahaha.. moest dus totaal verschoond.. lachen toch?? want even later kreeg ik die andere.. en zelfde laken een pak.. tja.. daar zijn het tweelingen voor he??
maar ze zijn dan ook o zo lief als ze weer schoon zijn he?? (en ik denk dat de moeder ook wel blij is als de kinderen zindelijk zijn, scheelt zoveel wasgoed..)
maar goed, ik zal later vandaag even kijken wat er allemaal geschreven is.. en of iedereen zijn/haar gewicht al heeft doorgegeven..
J. - 75 kilo. langzaam maar zeker. ben nog steeds tevreden. Ik vind zelf dat mijn broeken iets ruimer zitten. Het vervelende is dat ik geen achterwerk heb, dat zou ik graag iets dikker willen en dan het buikvet iets minder. fijne zondag.

- Goedemorgen dames....zonnetje schijnt, was aan de lijn, even een boodschapje doen en dan lekker genieten van het weekend! Het gaat hier ( nog steeds!!) redelijk goed met mijn 'gelijn' ook al geef ik even geen gewicht meer door. Ik voel me goed en heb een broek aan die ik jaaaaaaren niet kon dragen! Dus.........wat wil ik nog meer?? Fijn weekend allemaal!
- Hoi,
We zijn nu bezig om m'n zoontje zindelijk te krijgen,nu zijn we 1 week bezig en het gaat redelijk. Het is vaak dat hij een paar druppeltjes plast in z'n broek en dan snel naar de wc rent om het daar klaar te plassen. Poepen heeft hij nog niet gedaan,doet hij vaak in z'n pamper als hij 'smiddags nog even gaat slapen,maar ook dat slapen wordt minder.
Ik ben nu naar de opening van het wk aan het kijken ik ben wel een voetbalfan. m'n man daar in tegen niet.Mooie opening trouwens.
Zo ik ga thee drinken met m'n zoontje hij wilde niet mee slapen.
- 87,7 kg
jojo, jojo, dat kan beter mijn naam zijn ,ik krijg er geen hoogte van deze week van alles gegeten wat niet goed was ,tot misselijkheid toe ,en dan toch weer wat eraf .
Jeanet ...........Aniek heeft een hele poos geleden al gezegd dat ze haar gewicht niet meer doorgeeft ,ze dacht dat ze op het gewicht zat wat bij haar hoort .Ze schrijft nog wel af en toe een stukje .
Pebbelsspike wat ben jij een bezig bijtje zeg ,wat ik me afvraag is je zoon al zindelijk?(ander forum gelezen ).
Ik weet niet of iedereen van voet ballen houdt ,maar anders veel kijk plezier .
groetjes Ria