Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // De Nieuwelingen, mei 2010
Dit onderwerp heeft 102 reacties, is 9166 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2010 08:40. Dit onderwerp is gesloten!
De Nieuwelingen, mei 2010

LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m AFGELOPEN WEEKEND (12 juni 2010)
J.jeanet18 wijzigde dit bericht op 15-06-2010 07:32 met 255%
reacties
- 73,2
Nou ik vind het prima hoor. Ik ben tevreden.
Gister een drukke dag gehad. Eerst gewerkt en daarna moesten we op een crematie ook altijd wel heftig vind ik. Daarna zijn m'n man en ik even wat anders gaan doen,we hebben een keer samen boodschappen gedaan en hij heeft skeelers gekocht. Daarna weer snel naar huis eten koken en nog wezen stemmen. Vanochtend al de hele boven verdieping schoon gemaakt en vanavond weer richting de sportschool. Ik ga tegenwoordig 2 keer in de week. Op dindsdagavond cardio en op donderdagavond eerst een half uur wat lichte cardio en dan hou ik 20 minuten rust en daarna een uur een pittig lesje kickfun. Vind het ook echt leuk om te doen en ik voel me er echt fitter door.
misschien tot morgen. - MORGEN WEEGDAG
ANNIEK.. kom je niet terug.. dan schrap ik je van het lijstje hoor.. je hebt nu al paar weken niks laten horen../ lezen... en om dan steeds te moeten wachten.. weet wel ben zelf ook niet altijd de snelste met het lijstje...
Joky poky.. ik eet al mijn hele trouwen zonder zout.. gewoon niet meer gebruiken.. eerst nog kruiden met beetje zout.. went vanzelf hoor.. en drink wat meer water.. zal ook helpenjeanet18 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 12:01 met 36%: toevoeging - Je moet er wat van maken. dus doen we dat ook. Vanwege mijn bloeddruk moet ik zonder zout , vanwege de cholesterol moet ik zonder vet. dus nu moet er toch wat af gaan? zal strenger voor mij zelf moeten zijn . groetjessssss
- Goedemorgen dames, weer een nieuwe week met nieuwe kansen..... Jeanet, je hebt gelijk.................nog een paar weken en we gaan genieten van de vakantie, maar eerst nog even 'flink zijn' en dat valt ( soms) niet mee met buiten eten en drinken en gezellige bbq's! Ik maak er maar het beste van.....
- Goooooodmorning allemaal..
nieuw lijstje.. nieuwe ronde.. nieuwe kansen.. nog een paar weken voor de zomervakantie (hier bij ons) beginnen zal.. dus meiden.. nog heel even echt ons best doen.. en dan minstens weer een tussenstreef halen he??
J. - Dit is de oude lijst, nieuwe komt er aan (zie bovenaan dit topic)

- 88 kg
Gelijk aan vorige week .Ik denk dat dit zo'n beetje mijn gewicht is .Als ik dan niet te veel snoep ,moet het goed komen .
Het weekend is zowat voorbij maar toch heel veel plezier .
Groetjes Ria - Hoi dames,
Hier gaat alles goed, mooi weer en lekker stokbrood. Maar niet te veel, vooral wat er op gaat.
Succes allemaal en geniet van het mooie weer.
Groet, Kn. 
76.5 kilo. Ben niet ontevreden. Wat zijn jullie sportievelingen complimenten.
ik lees veel boeken
ook 'n hobby. vanavond ook BBQen. beetje opletten dus. Eten smaakt mij toch al niet meer zo lekker, mag geen zout meer. cholesterol is te hoog , en aangezien mijn man kookt. let ie er heel precies op ik wil nog wel eens smokkelen. fijn weekend allemaal groetjes.joky-poky wijzigde dit bericht op 05-06-2010 15:08 met 0%- Goedemorgen dames! Wat een geweldig weer hebben we, ik geniet er echt van. Ik ben gisteren veel op het water geweest ( in Friesland) en moet echt oppassen dat ik niet ga verbranden. Dat gaat snel, water, wind en zon.... Daarna een BBQ, gezellig, maar weer teveel! Ik heb bewondering voor je Pebbles, gewoon doorgaan.....
Ik loop 30 km. per dag met de Nijmeegse 4-daagse, ik ben op een leeftijd dat ik 30 mag lopen en dat is voor mij genoeg! En dan toch een medaille..... alleen moet ik het wel even DOEN en er niet alleen over praten! Die kustmarathon lijkt me ook geweldig! Wel een heel eind...... Fijn weekend allemaal! En vergeet niet te genieten!! - 73,7
Wist ik al dus ik ga weer gewoon verder. - 85,5
lijkt weer goed te gaan hier, met dit warme weer eet ik ook minder moet ik zeggen.. geen zin, het smaakt me nog steeds niet, ben nog lang niet de oude weer.. is een positieve bijkomstigheid dan toch dat ik afval?jeanet18 wijzigde dit bericht op 04-06-2010 13:48 met 3% - Hallo dames,
Hier ben ik weer. Inmiddels zijn we alweer bijna een week thuis maar we hadden nog vakantie en had nog geen tijd gevonden om hier wat te schrijven.
We hebben een heerlijk vakantie gehad en we hebben echt genoten. Op zich waren we weer wel blij dat we thuis waren maar zo langzamerhand zou ik toch weer wel terug willen. Maar ja dat gaat nou eenmaal niet. Ik ben ook ruim 2 kilo zwaarder terug gekomen en ben weer bezig om die eraf te krijgen.
Heerlijk weer is het vandaag zeg. Ik zit nu buiten met m'n laptopje en de kinderen spelen lekker buiten. Straks lekker buiten eten en daana gaan ze weer even naar bed. Zelfs Patrick slaapt 'smiddags nog hij is 3,5 jaar maar hij slaapt bijna nog net zo lang als z'n zusje. Moet zeggen vind het wel lekker.
Alexia wat leuk dat je de nijmegse gaat lopen,hoeveel km ga je doen? Knap hoor ik wil het ook nog wel eens maar ja is niet echt handig met kinderen. Ik loop op 3 okt. de kustmarathon weer. Is ook bijna 43 km over oa het strand. Moet nog beginnen met trainen hoor.
Zo ik zal proberen om morgen mij gewicht door te geven.
groetjes. - Ik heb vanochtend de zomerbroeken uit de kast gehaald ( werd ook tijd) en ik schoot probleemloos in een fijne broek! Hoera...... Toch resultaat na een periode van flink opletten , veel bewegen en verantwoord eten! Ik ben hartstikke blij!
- Hallo dames! Hoe gaat het met jullie? Wat was het vandaag prachtig weer en de komende dagen blijft het genieten! Ik heb een uitje voor de boeg met aansluitend een bbq en ik hoop op veel bakken met rauwkost. Dat neemt de 'lekkere trek ' ook een beetje weg en ik kan dan toch gewoon ( nou ja gewoon) meedoen. Ik ben ook in training voor de 4-daagse van Nijmegen ( ingeloot) dus ik ben volop in beweging! Altijd goed!! Groetjes en wel een beetje blijven 'schrijven' hoor, anders gaat het met ons 'de verkeerde kant' op! Doei, doei..
- alexia, komt goed hoor.. geen probleem
- alexia genoten dus van de reis? en even niet op je gewicht letten de komende tijd? tebbertje ik heb altijd wat in huis z,g, voor de kleinkinderen. ik heb ook helemaal geen zin om overal nee tegen te zeggen. maar ik wil het niet uit de hand laten lopen. ik vind zelf dat ik 'n beetje neig naar verslaving. vroeger met de sigaretten ook . het pakje moest leeg . 'n stuk chocola moet op. ik heb geen rem. groetepoetjes en fijn weekend. alle vakantie gangers veel plezier.

- 76 kilo. ik begrijp er niks van. zo ineens. ik dacht eerst dat de schaal kapot was . moet zeggen dat ik gisteren 'n hemdje aantrok en dacht , het lijkt of het minder strak zit. dus nu even doorzetten.

- 86.8..
weer een beetje in de min gelukkig - 88 Kg
Plus.min.plus.min. Ikword er niet goed van.Jeanet ik zie dat het bij jouw ook niet gaat zoals het moet .
Neeltje prettige vakantie en heel mooi weer .
Pebbles vermaak jij je nog daar in Turkeije ?
Alexia ik begrijp precies wat je bedoeld ,eigenlijk heb ik ook helemaal geen zin om op de weegschaal te gaan staan .
Joly poker ik heb al geen ijsjes in huis anders kan ik het ook niet laten .
Maar het is zo weer weekend en het wordt ook nog mooi weer ,dus we houden de moed erin .Groetjes Ria - 68
Mooie begin voor mijn vakantie, ha, ha.
Jeanet, bedankt voor het lijstje. Ik ben eind juni weer thuis, dus mijn eerste gewicht dat ik kan melden is 2 juli.
Groetjes allemaal en veel succes. Kneeltje - Jeanet, wil je mij even van het lijstje halen? In de zomer wordt het niks met mij. Ik ben veel 'onderweg' en wil graag na de zomer weer actief 'meepraten', maar nu even niet! Na de zomer hoop ik ook weer een soort van ritme in het lijnen ( verantwoord eten en veel bewegen ) te krijgen. Dat is nu ook knudde. Om de haverklap hebben we 'mee-eters' , erg gezellig, heel fijn, maar erg verantwoord ben ik dan niet bezig. Hapje drankje, nog een hapje en nog een drankje.......
Ik kom graag zo nu en dan even meekletsen, maar zonder gewichtsgedoe ( als het goed is ). - Heb het lijstje van vorige week weer bovenaan gezet.
Als iedereen probeert om morgen de gewichten door te geven, dan kan het ook voor het weekend aangepast worden in het lijstje.
Voor nu, fijne donderdag.. - asperges.. mmmmmmm vanavond ook hier op het menu..
lijstje komt er aan hoor... ben afgelopen weekend weer 'onder de ziekenboeg' pannen geweest.. (zie ook wakker mens) ...niks aan zo..jeanet18 wijzigde dit bericht op 26-05-2010 08:56 met 7% - Hallo allemaal.
Hebben jullie ook allemaal zo genoten van het prachtige weer?
Zondag hebben we thuis de 50ste! verjaardag van mijn man gevierd. Voor het eerst hadden we geen taart en heb ik de visite laten kiezen wat ze wilden drinken.
Wel genoeg hapjes klaar gezet en natuurlijk ook het nodige te knabbelen. Voor 's avonds hadden we chinese tomatensoep en bami en nasi.
Gister heb ik voor het eerst weer 7km gelopen. Na 3 km heb ik even moeten wandelen omdat ik last kreeg van de warmte, ik werd duizelig, waarschijnlijk te weinig gedronken en geen drinken in flesjes voor onderweg bij me. We hadden ook al 10km gefietst naar de startlokatie, maar het voelde wel goed om weer te kunnen lopen.
Pebbles lekker genieten in Turkeïj!
Over 2 weken gaan mijn man en ik een lang weekend naar Parijs, dat heeft hij als kado van ons gekregen voor zijn verjaardag. We reizen met de Thalys en we hebben er zin in!
Groetjes, Anniek