Meepraten in het forum? Word nu lid!

Voeding/Eten

1. Home
  2. // forum
  3. // Voeding/Eten
  4. // De Nieuwelingen, mei 2010

Dit onderwerp heeft 102 reacties, is 9165 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2010 08:40. Dit onderwerp is gesloten!

1. De Nieuwelingen, mei 2010

Afbeelding van jeanet18
    Dit onderwerp is gestart door jeanet18
    02-05-2010, 16:10

http://i48.tinypic.com/1zxmsfr.jpg

LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m AFGELOPEN WEEKEND (12 juni 2010)

J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 15-06-2010 07:32 met 255%

reacties

1. Goedemorgen dames......ik ben weer thuis van een fantastische reis! Het was de mooiste reis die ik tot nu toe gemaakt heb, ik heb geweldig genoten. Veel gezien en aardige mensen ontmoet. Ik zit nog na te genieten.
    Nu moet ik weer een 'pas op de plaats 'maken, maar dat is niet erg. Ik ga alleen nog wel even de weegschaal uit de weg. Die staat uit het zicht en ik wil er even helemaal niets mee te maken hebben. Dat komt wel weer ( hoop ik).
    Maak er een fijne dag ( week ) van ...........groetjes.....

2. Ria. het lukt bij mij ook niet , had verwacht dat ik sterker in mijn schoenen zou staan, kneeltje gaat alweer op vakantie? in dat geval  veel plezier.
    Heb gisteren 'n heerlijk soft ijsje gegeten. vandaag nee gezegd. tegen 'n ijsje sterk hé.
    http://i245.photobucket.com/albums/gg48/biancaabrahams/butterflies1.gif

3. Heb vandaag asperges gegeten, en veel in de zon/tuin gezeten. Kom vrijdag nog een keer met gewicht en dan een maandje niet.

4. 88,1Kg 

Sorry het is al  zondag  maar hopelijk kan het nog bij  het lijstje op Jeanet .
    Ik doe ook niets anders als een beetje heen en weer gaan ,het lijkt wel of ieder koekje een pondje is .maar gelukkig ben ik niet de enigste.
    genieten jongens van het mooie pinkster weekend .groetjes Ria

5. http://i302.photobucket.com/albums/nn106/geertje1942/indy/ththanimatiemagazijn.gif
    Zonnetje schijnt , dus we gaan niet moeilijk doen. maar wel opletten.
    pebbel  rustig aan . maar wel lekker genieten. van alles.

6. Lottiie..

jammer meid.. ik lees net alles bij.. heb er nu weer tijd voor. en zou je in het lijstje zetten.. je ziet, jouw postings van begin mei lees ik nu pas (had enkel een krabbeltje hier achtergelaten, maar niks bijgelezen want ik ben een 10 dagen bijna 'van de wereld' geweest,, ziek.. zwak.. en nee.. niet misselijk..)

je bent meer dan welkom, we schrijven hier gewoon wat er in ons opkomt.. dus 'loop niet gelijk weer weg'...  ach.. je begrijpt me wel..

weet je.. een beetje 'vers bloed' is altijd welkom hoor.

groetjes

J

quote:
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 22-05-2010 10:36 met 16%

7. 87

pebbles.. komt goed..

8. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    21-05-2010, 12:45

Hallo dames,

Jeanet zet mij maar gewoon op vakantie op hoor.

Hier even een berichtje van mij. Inmiddels zit ik alweer een paar dagen in Turkije in een luxe resort met alles erop en eraan en alles is all-in. Het eten is hier geweldig en om als je wil kan je elke moment wat eten. Dat doe ik nog net niet maar ik eet wel meer en ook wat slechter dan thuis. Gister dacht ik een balansdag te houden maar tja dan is het galadiner met heel veel extra toetjes tja die ga je toch niet laten staan??? Zondag hebben we een goede vlucht gehad. Op de kamer aangekomen zie ik tot mij schrik een weegschaal staan wie bedenkt dat nou....Tja en dan is de conclusie vandaag dat ik toch wat aangekomen ben ten opzichte van zondag. Maar goed we zitten hier nog 6 dagen en ik heb zoiets van thuis gaan we weer verder.Gister wel baantjes wezen zwemmen en morgen wil ik de fitnesruimte even in. Met de kinderen gaat het goed,hebben smiddags wel hun slaap hard nodig op de kamer. Vandaag is het mij beurt om op te passen. En heb ik dus ook even tijd om jullie een berichtje te sturen. Het internet is gratis en de laptop hadden we meegenomen. Zo weer een heel verhaal. Jullie horen weer wel van mij.

groetjes

9. http://i130.photobucket.com/albums/p272/inkie-films/goeiemorgen20lieveheersbeestje.gif

78.kilo. en het is 'n stralende dag. dus niet ergeren.  om de kilo's maar genieten van het mooie weer.  liefs

10. 67.7
    Heb taart gehad de afgelopen week en heerlijke crab- en garnalensalade. Iets erbij dus, volgende week zaterdag gaan we naar Frankrijk. Daar heb ik zin in, maar o wee dat stokbrood met allerlei lekkers erop. Ik neem de laptop wel mee, maar kan me daar niet wegen.

Fijn Pinksterweekend allemaal. Kn.

11. Durf het bijna niet te zeggen, maar was ik vorige week, ondanks, (of dankzij?) mijn ziekte toch nog 87 kilo weer.. maar vanmorgen

86

dus.. een kilootje weer weg.. maar verdorie.. het lukt dus voor geen meter om onder de 85 te komen EN te blijven.. oke oke.. wel onder de 90.. al jaren.. dus daar ben ik echt wel blij om en mijn figuur verandert ook nog steeds, ik 'schiet' nu zo in een rokje maat 42, en zelfs die zit wat losjes.. 40 is nog net te krap.
    het is de 'ring van zelfvertrouwen'... die me nekt.. los vel, nee geen vetschort, maar gewoon ter hoogte van de taille wat extra kilootjes.. die 8 kilo die ik te veel heb zit bij mij allemaal tussen mijn beha en slip.

hoop zo snel mogelijk het lijstje weer te maken.

groetjes en fijne donderdag..

12. Ik ben niet ziek geweest, maar heb me wel gek gehoest, vooral 's nachts.

Ga morgen een dagje uit met vriendin bij een andere vriendin logeren.

Iedereen fijne vakantie, wij gaan volgende week. Kn.

13. Gaat het rond of zo ?
    ben ook 5 dagen lang niet lekker geweest ,maar niet overgeven gelukkig .
    Iedereen een hele fijne vakantie ,en als het een beetje mee zit hebben wij ook weer heel mooi weer dit weekend.
    Nu ga ik even boodschappen doen .doei!!!!!

14. Jeanet weer opgeknapt gelukkig  pebbles fijne vakantie. hoop op mooi weer voor jullie. hier schijnt vanmorgen het zonnetje. dus benieuwd of het zo blijft vandaag. I HOPE SO.

http://i667.photobucket.com/albums/vv39/brigitta235/goedemorgen.png

15. inmiddels wel en het bed lonkt voor geen meter..

trusten voor nu voor jullie

16. Pebbles, nogmaals fijne vakantie.

Jeanet, ik hoop dat je wat bent opgeknapt.

Fijn weekend verder, Kn.

17. Afbeelding van pebblesspike
    pebblesspike
    15-05-2010, 21:03

Jeanet voor mij het zelfde.

Ik had al een bericht gestuurd maar zie hem niet meer staan.
    Onze koffers staan gepakt en morgen vliegen we om 15:55u richting Turkije. Misschien horen jullie nog van mij omdat we de laptop mee nemen.

Groetjes en iedereen heel veel succes.

18. http://i977.photobucket.com/albums/ae251/Coni79/buonanotte.gif
    Fijn weekend groetjes.

19. Vandaag heb ik ook een dagje vasten: thee, water en een paar biscuitjes.Vanmorgen na het ontbijt werd is zo duizelig en misselijk, dat alles er weer uit kwam. [:S] Gelukkig knap ik wel wat op maar aan een warme maaltijd moet ik niet denken. Het zal wel yoghurt worden, denk ik.
    Fijn weekend, Anniek

20. Hey Jeanet, dan heb je een soort brooddieet gedaan, haha. Wie weet hoe aardig de leugenaar voor je is deze week. Ik hoop dat je weer aan de beterende hand bent.
    Tja, de motivatie is inderdaad vaak groter als de zomerkleding weer aangetrokken kan worden. Voorlopig heb ik afgelopen week mijn winterjas aan gehad. Maar dat mooie weer komt echt wel, dus veel succes allemaal!
    Anniek

21. 78 kilo .
    Dat gebrek aan motivatie ligt bij mij ook echt wel aan het weer.
    ik zit gewoon niet echt lekker in m'n vel.  het is ook niet zo dat ik poepie chagrijnig ben. maar ik vind het gewoon niet leuk.http://smileys.on-my-web.com/repository/Sad/sad-026.gif
    joky-poky wijzigde dit bericht op 14-05-2010 21:14 met 13%

22. 86,9 kg
    goh ik ben de eerste ,ach ja dat krijg je als de vakanties weer aankomen .
    hebben jullie net als ik ook een beetje gebrek aan motievatie?
    in ieder geval een heel prettig weekend.   Ria

23. hoi allemaal.. ben al een week ziek, daarom niet/nauwelijks hier geweest.. ook niet gewogen nog.. geen idee, niks smaakt me en heb ook weinig warm eten gehad, brood des te meer.. dus geen idee hoe het gewicht za zijn.

voor nu.. fijn weekend. ik ga me douchen en aankleden..

doegies

24. 67.4
    Heb vandaag een jarige man, dus heerlijk aan de taart. Allemaal een goed weekend.
    Kn.

25. Dat is 'n waar woord anniek. ben benieuwd naar de ervaringen van alexia.
    voor morgen allemaal.
    http://i724.photobucket.com/albums/ww247/japiekrekel/Hemelvaartsdag/thHemelvaartsdag_fiets.gif

advertentie