Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // De Nieuwelingen, mei 2010
Dit onderwerp heeft 102 reacties, is 9164 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 28-06-2010 08:40. Dit onderwerp is gesloten!
De Nieuwelingen, mei 2010

LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m AFGELOPEN WEEKEND (12 juni 2010)
J.jeanet18 wijzigde dit bericht op 15-06-2010 07:32 met 255%
reacties
- Hallo dames,
Hier helemaal geen leuke dag gehad. Vannacht werd ik wakker gemaakt door m'n man,die zei dat er iemand voor op de stoep werd gereanimeerd.Dus ik eruit en gaan kijken en ja hoor er stond een taxi en een ambulance. Er stond ook een meisje bij waarvan ik dacht dat het het over buurmeisje was. M'n man is naar buiten gegaan en toen zag ik dat ze het niet was maar de vriendin van een neefje van m'n man. Ik ben ook naar buiten gegaan en er was inmiddels aan m'n man gevraagd of hij kon reanimeren omdat er nog geen 2e ambulance was.Hij kan dit en mocht blijven staan.Toen ik buiten kwam zag ik wie het was,het was het meisje waarvan ik dacht dat ze erbij stond. Haar ouders wonen schuin tegen over ons en m'n man is daar naar toe gegaan. Ik heb het meisje gesteund en dus daar stond ik in m'n pyjama en op bloten voeten bij iemand die gereanimeerd werd.Er was totaal geen teken van leven. Net voor haar ouders naar buiten kwam had ze een polsslag en begon ze zelf adem te halen. Ze is mee gebracht naar het ziekenhuis en later hoorde we dat ze een hartstilstand had gehad,22 jaar.Vanmiddag kregen we het bericht dat het heel vreemd was en ze naar een ander ziekenhuis is gebracht.De echte oorzaak konden ze niet vinden. We zijn er vandaag kapot van en het erge is die mensen hebben 4jaar geleden precies hun zoon begraven.
Ik wilde het even kwijt. - Alexia
toevallig al op Koninginnedag in Zeeland geweest en Bea en haar gevolg nog gezien??
Anniek. als je hoornvlies te dun is, kun je dan ook geen nieuwe lenzen krijgen? of is dat wat anders? (bij een staaroperatie krijg je dat toch ook?)
Joky Poky
Misschien moet je elke dag een keer in een paskamer gaan staan?? hihi
Kneeltje
Oranjegebakje mag best wel hoor...
Pebblespike
Het ligt aan de instellingen die je hebt ingegeven op je profiel, je kunt ook zeggen dat je bijv. 10 postings per pagina wilt volgens mij.
Ria
Jammer meid, maar komt wel goed toch?
Zelf wel weer wat er af, maar ook nog lang niet genoeg..