Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // De Nieuwelingen, zomer 2010
Dit onderwerp heeft 121 reacties, is 13832 keer bekeken, en bestaat uit 5 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 5.
De laatste reactie is geplaatst op 30-08-2010 14:55.
De Nieuwelingen, zomer 2010
HIER NIET MEER PLAATSEN
vanaf nu op
DE NIEUWELINGEN, NAJAAR 2010!!jeanet18 wijzigde dit bericht op 30-08-2010 14:58 met 136%
reacties
- O ja nog vermelden is mijn leeftijd, 49 ben ik .
Tussenstreef gewicht zou al blij zijn met 80 kilo.
Heb 1 keer een dieetiste bezocht, op de sportschool waar ik sporte, ik moest 1 week een eetdagboek en beweegboek bijhouden en wat dacht je, ik at vrij normaal maar ik moest meer brood eten, verder dat glaasje wijn elke avond die rose of witte wijn dan was ook niet echt goed, maar ja, het is soms een gewoonte wat doorbroken moet worden.
Ik vindt het gewoon erg lekker als ik van mijn werk kom, savonds om een uur of half 12 12 uur dat ik dat glas wijn nog tegoed heb, dom misschien maar net wat ik zeg, de een steekt een sigaretje op ik drink een glas wijn.
Wat is jullie gewoonte op dit vlak?sunlove wijzigde dit bericht op 22-08-2010 19:09 met 3%: geen - Mijn nick name is sunlove helaas weinig zon in mijn vakantie dit jaar
maar goed ik ga wel genieten.
Ik heb drie kinderen waarvan nog 1 thuis, heb een drukke baan en pas op mijn kleindochter 4 middagen per week, .
Mijn huidige gewicht is dus 84 kilo zomaar 2 kilo gegroeid in 2 weken
Mijn lengte is 171 en mijn streef gewicht is 75 kilo
Ik fiets en wandel veel en verder doe ik niet meer aan sport, hou er gewoon niet van en inderdaad uitgeblust als ik vrije tijd heb om naar een sportactiviteit te gaan.
Wandelen en fietsen moet het ook doen. - Welkom Sunlove, bij de lotgenoten. Als je je naam, lengte, gewicht en leeftijd doorgeeft en ook je streefgewicht, dan kan Jeanet je in het lijstje invoeren. Het is de bedoeling dat je op vrijdag of uiterlijk zaterdag je gewicht doorgeeft. En probeer zo af en toe een stukje mee te kletsen.
Gr. Kn. - Sunlove, wat mij betreft, ben je welkom. Zoals je kunt zien (122) zit ik ook met een behoorlijke overgewicht. Ik heb de sportschool al opgegeven maar beweging nog niet. Veel lopen en fietsen is ook een goeie manier van sport. Ik vindt dat je beweging op je eigen dag ritme moet aanpassen. Ik zou ook wel na het werk willen sporten maar met een gezin van 2 waarvan een met een handicapt en een fulltime baan, ben ik s'avonds al uitgeblust. Ik heb gekozen s'ochtends maar de fiets naar het station te nemen om daarna op de trein naar mijn werk te stappen. Heen en terug is alweer 1 uur beweging mee genomen. Ja, wie is er op deze forum nou niet gek op lekker eten? Alcohol is gelukkig niet aan mij besteed maar veel hartige slechte dingen wel en die probeer ik maar een stuk te minderen en vooral s'avonds niet meer te eten. Veel succes.
- Hallo Meiden mag ik nog meedoen.
Ben nieuw hier.
Ik ben 49 jaar en zit eigelijk in een neerwaarste spiraal.
Wordt steeds dikker en zwaarder en het vervelendste is dat de kleding niet meer mooi zit.
Ik weet nu al 84 kilo en dat was 5 jaar terug nog 74
het is begonnen toen mijn schildklier het begon te begeven en doet nu eigelijk niks meer.
krijg wel medicijnen hoor, maar ben ook gelijk maar in de overgang beland toen de schildklier niks meer deed.
Wat heb ik allemaal gedaan om gewicht te verliezen, nou niet te weinig , ben een half jaar drie keer per week onder begeleiding gaan sporten op de sportschool, maar toen ik zag dat de wijzers hetzelfde aangaven als in het begin heb ik er de brui aangegeven,.
Wel wandel ik iedere dag sinds deze week met de hond zeker een uur achter elkaar in flinke pas.
maar moet ook bekennen dat ik een lekkere eter ben, ook drink ik elke avond een wijntje.
Hoop op jullie hulp en dat we elkaar kunnen steunen. - 122 kg
Ging de verkeerde kant op!
Fijn weekend - Sail was prachtig en het weer ook. Heb ook wel een paar lekkere dingen gegeten hoor. In Amsterdam bij een chinees lekker dim sum hapjes.
Maar mijn voeten waren ook bijna versleten van het vele kilometers lopen.
Het is hier nog niet zonnig, had op een dagje in de tuin/zon gerekend. Maar het kan nog.
Fijn weekend allemaal. Kn. - Hoi allen,
En ik ben er ook weer. Ik ben vandaag terug gekomen en heb het voor het eerst 2 weken zonder weegschaal moeten doen omdat ie echt niet meer in de auto paste!. Mijn man vondt het ook nutteloos om hem mee te nemen als ik toch lekker ging eten maar ik voelde mij wel effetjes onzeker zonder dat ding. Wij zijn vanmiddag terug gekomen en ik ben er nog niet op gaan staan. Ik durf niet maar morgen ochtend zal het er wel van moeten komen en geef ik het dus morgen door. Deze laatste week was het weer inderdaad wat minder maar dat heeft de pret niet mogen drukken. De kinderen hebben genoten en wij van hun! Mooie tattoe Pebbelspike, geniet op de camping en Alexia, geniet van Frankrijk. Tot morgen! - Hoi.. ben er ook weer.. drukke week gehad.. kind jarig.. met kleinkind dagje wezen winkelen.. tussendoor nog naar sail amsterdam geweest ook.. niet gewogen vanmorgen.. maar zal het zeker morgenvroeg doen. denk wel gegroeid te zijn, al die hapjes van gisterenavond waren zoooooooo lekker... misschien wel plus 2 kilo .. snik
- 90 kg
nou precies op de 90 ,maar ja de koffie met appelgebak was ook zo lekker .
Wij gaan ook altijd naar Delfsail ,ik vind het iedere keer weer geweldig om te zien .
Prettig weekend alllemaal . - 77.5 KILO. oke, ietsie pietsie aangekomen. van de ijsjes.
geeft niet ben nog steeds tevreden. liever minder. maar alla, Las deze week in de krant dat vrouwen met 'n appel figuur. op oudere leeftijd allemaal eindigen als teletubbies. moest er wel om lachen stonden leuke tekeningen bij. mijn man noemt mij nu zijn teletubbie.
kneeltje veel plezier, erg mooi om te zien. Wij waren enkele jaren terug in Delfzijl bij de Delfsail. ook zo fantastisch. was die dag ook heel mooi weer. dus al met al geweldig. groetjes allemaal. en sterkte met lijnen. en ook af en toe genieten van iets lekkers. - 68.8
Ga vandag naar Amsterdam, Sail bekijken. lekker druk in de mensenmassa.
Eerst maar eens de trein in zien te komen.
Fijne dag. Kn. - Gelukkig tebber dat je blijft. want ik meen het echt, van die stok achter de deur. ik wil absoluut niet meer boven de 80 kilo komen.
alexia half september hoop ik toch nog op zomers weer. wens je heel veel fiets plezier. pebbel ook heel veel plezier en mooi weer. fijn weekend allemaal. - Oke jongens de boodschap is goed over gekomen .
Ik ga e weer voor en nu maar hopen dat ik onder de 90 kg ben gebleven
Bedankt voor de oppepper !!!!!!! - Hallo dames,
Ik kom even zeggen dat ik toch nog onvewachts morgen voor een paar dagen naar de camping ga met de kinderen. M'n moeder zit daar al vanaf zaterdag met een kennis en ik wilde maandag al maar het weer was echt niks om met kinderen op een camping te zitten. Vanaf morgen zou het super worden dus ik vertrek morgenochtend richting brabant. Wanneer ik terug kom weet ik nog niet. De kinderen zijn namelijk 'sochtends al vroeg wakker(soms al om 5uur) dus ik kijk gewoon hoe het gaat. M'n gewicht geef ik volgende week weer wel door.Ik ga nu gewoon echt even genieten van een paar gezellige dagen.
Alexia,fijne vakantie in Frankrijk. En voor de rest iedereen ook alvast een fijn weekend. - Alexia, veel plezier in La douce France. Onze dochter zit er ook nog met gezin en die hebben mooi weer. Buurt van Bordeaux
Lekker stokbrood en kaasjes eten. - Ik ben de caravan aan het inpakken........in de regen! We gaan fietsen in Frankrijk en het moet daar echt beter weer zijn, anders wordt dat niets met het fietsen! Het lijkt hier wel herfst. Langzamerhand komen kinderen en buren weer terug van vakantie en wij gaan nog......als we terug zijn ( half september ) dan zitten we echt in de herfst, dus ik hoop op een stralend mooi Frankrijk!
Doei, doei... - Zo is het Jeanet ik wil ook die 7 niet meer zien. Dat kost me best moeite, maar inderdaad hier peppen we elkaar een beetje op. I kheb van de week nieuwe batterijen in de "leugenaar " gedaan.
Fraaie tekens maak je Jeanet.
Fijne dag en volhouden. Kn. - Meisjes meisjes.. hoe lang hang ik nu al op/rond de 85 te schommelen? was verdorie 4 jaar geleden nog 81... tja.. maar.. 8 jaar geleden nog 106.. en nu al weer zo lang permanent onder de 90 kilo.. die 9 moet wegblijven en dat kan ik enkel met en dankzij jullie hoor, ook al schrijf ik niet meer zo vaak als in het verleden, maar voor mij is de vrijdag waarheid bij jullie ook een soort van
juist ja, stok achter de deur... steun V(D)OOR DIK en VOOR DUN.. toch??
en ook als er nieuwelingen bij willen komen, welkom wat ons betreft.
en ook als er nieuwelingen bij willen komen, welkom wat ons betreft.
J.jeanet18 wijzigde dit bericht op 17-08-2010 08:13 met 56%: plaatje toevoegen... lukt niet echt - Vind ik ook Tebber, gewoon hier je best blijven doen. Ik wil er soms ook de brui aan geven, maar dan blijf ik toch maar.
Gewoon weer gaan proberen. - Ach tebberia. niet stoppen hier heb je nog 'n stok achter de deur. laat ons niet alleen
![[8-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-43.gif)
- Hallo allemaal.
Zo onze vakantie is ook weer voorbij ,we zijn niet weg geweest,maar ik doorbreek wel alle regelmaat en ook de dingen die je niet doet als je weg bent ,deed ik nu ook niet ,vandaar Jeanet .
Vrijdag ga ik weer op de schaal , dan zal ik de noodklok luiden ,Het nog eén keer proberen ,en anders kap ik er mee .
Gelukkig dat de meeste mensen een positief gevoel over de vakantie en hun gewicht hebben.
Tot vrijdag en het wordt waarschijnlijjk behoorlijk schrikken .
Groetjes Ria - Hoi Jeanet, klopt hoor ik ga wandelen en niet hardlopen. Mn gewicht heb ik een tijdje niet door gegeven ik bleef hetzelfde en was daar tevreden mee. Vanaf vrijdag wil ik graag weer mee doen. Ik ben al even niet op de schaal geweest maar ik krijg de indruk dat er weer wat aan zit.
Groetjes - Morgen,
Jeanet, bedankt voor het lijste. Vervelend dat je niet in kon loggen. Ik hoop dat er nog wel een paar dames hier mee blijven doen. Is wel zo gezellig, kunnen we elkaar een beetje oppeppen.
Fijne zondag. Kn. - HIER KOMT STEEDS HET NIEUWSTE OVERZICHT

LIJSTJE IS WEER BIJGEWERKT t/m 14 augustus 2010
J.