Voeding/Eten
- Home
- // forum
- // Voeding/Eten
- // EGA
Dit onderwerp heeft 13 reacties, is 6325 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 24-06-2011 12:07.
EGA
Hallo iedereen,
Ik wil graag ega gaan volgen en het zou leuk zijn als er nog meer mensen dit dieet volgen of willen gaan volgen. We kunnen elkaar steunen en ervaringen uitwisselen. Ik hoop dat er veel reacties zullen komen.
Groetjes Floortje8
- Ik heb het jaren geleden gedaan en ben er toen 12 kilo mee kwijt geraakt, een prima dieet en gewoon gezond eten!
succes! - Het is afvallen met gezonde voeding.
Ik ben er ooit 27 kilo mee afgevallen, en na jaren van snoepen en snaaien is er weer aardig wat bij. Ik ga weer aan de slag.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 30-04-2011 11:29 met 17%: Verwijzing naar een website is verboden. Lees de regels even door. - Dag Floortje.
Ik wens je enorm veel succes. Ik hoop van harte dat het jou beter afgaat dan mij. Zelf ben ik 15 jaar geleden er ruim 12 kg mee afgevallen. Dat klinkt goed. Maar ik vond de porties erg minimaal en had vaak 's avonds honger. Ook was het gewicht dat aan mij gekoppeld werd (te) laag. Gevolg: binnen een maand was er 4 kg bij, toen ik weer normale porties ging eten, echt zonder uitspattingen! Ik weet niet of het programma veranderd is, maar ik vond het toen erg streng. Er mocht op geen enkele manier gesnoept worden. We kregen letterlijk op onze kop als er een mini zakje chips of een koekje gegeten werd. "Maar meisje, daar moet je nu weer een hele week voor lijnen om die calorieën weg te kunnen krijgen." Je kunt toch niet je hele leven zonder, ik snap heus wel dat het met mate moet.
Je eetpatroon aanpassen en je snoeperijen beperken, dat kan wel een lijfstijl worden die heel lang vol te houden is.
Ik wens je heel veel succes, op welke wijze dan ook.
Groetjes van een Lotgenote die haar overgewicht nu met hulp van WW aanpakt. - Hallo Floortje,
Ik heb EGA 6 jaar geleden gedaan en viel 17 kilo af, Het mooie is dat je niet eens allerlei recepten hoeft te proberen, je kan ook gewoon met de pot (hollandse) mee doen. Na nog een zwangerschap (plus weer 10 kilo) heb ik het weer opgepikt en weer de kilo's eraf.
Alleen het wegen moet een gewoonte worden. De kilo's blijven er ook af bij mij.
Succes!! - Floortje, het gaat je zeker lukken! Als ik het kan, kun jij het ook....het is meer een kwestie van de knop omzetten, niks MOET. Er zullen heus wel dagen zijn dat je jezelf te buiten gaat, dat heb ik ook, maar als je dan gewoon ff de dag erna heel rustig aan doet, zul je zien dat je op gewicht blijft!
Succes meis! - Olly je hebt helemaal gelijk. Zelf heb ik al verschillende diëten gevolgd. En nu dacht ik dan ga ik nu ega weer maar eens volgen. Maar eigenlijk ben ik het helemaal zat om volgens een lijstje te werken. Dus ik begin er niet meer aan. Ik ga vanaf nu gewoon van alles wat minder eten en minder te snoepen. Op die manier moet het ook gaan lukken en zo hou je het langer vol dan welk dieet dan ook.
- van mij ook.....
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
Maar, Floortje, ik wens je heel veel succes. Zelf ben ik niet voor voor dieëten, welke dan ook...gewoon goed en gezond eten, stoppen met lijnen en beginnen met afvallen door gewoon regelmatig en goed te eten en te zorgen voor beweging...dat hou je nl WEL je hele verdere leven vol! - Roos, je weet van mij mag héél véél.
kneeltje wijzigde dit bericht op 27-08-2010 21:51 met 4% - Sorry, mag deze reactie ook?
Ik lig nl. in een deuk om die van Levi en Kafka![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Het betekent "Eerste Goudse Afslankclub".
Kun je wel op Google vinden. - Mijn dochter is een aantal jaar geleden 25 kilo afgevallen, door te eten via het EGA dieet. Ik heb meedere recepten van de EGA uit geprobeerd en het zijn goede recepten. EGA is een afval club, voor de diegene, die dit niet weet. Als je dit gaat volgen wens ik je veel succes
Groetjes, Suzi - Dat is de officiële afkorting van "Europese Gemeenschap voor Atoomenergie", maar ik denk dat er wat anders bedoeld wordt...
- Wat the f*ck is EGA?