Voeding/Eten
Dit onderwerp heeft 2 reacties, is 3628 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2011 13:33.
Eetbeperking door overgevoeligheid
Hallo allemaal, ik ben Harriet en sinds een paar maanden overgevoelig geraakt voor meerdere voedingssupplementen. In het begin dacht ik dat het allemaal wel mee zou vallen, maar na de eerste week kwam ik erachter dat het toch niet zo makkelijk was als ik dacht. Mijn man en kinderen mogen alles nog eten, maar ik mag me tegoed doen met glutenvrije en gistvrije producten. Verder mag ik nog meerdere ingrediënten niet hebben waardoor het kiezen van eten voor mij enorm beperkt wordt. Ik voel mij daardoor een beetje alleen. Zeker als ik weet dat ik het voorheen wel kon verdragen. Het ergste is nog wel wanneer ik ga uiteten met mijn familie, het is ontzettend moeilijk om een gerecht te kiezen waarbij ik geen last krijg van mijn maag. De eerste paar keer probeer je het wel maar daarna weet je dat je de volgende er last van gaat krijgen en ga je op den duur niet meer uit eten. Zijn er misschien meer mensen die ook last hebben van dit probleem of misschien mensen kennen die met een eetbeperking zitten? Hoe zijn jullie hiermee omgegaan?
Groetjes Harriet