Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Even voorstellen
Dit onderwerp heeft 10 reacties, is 2673 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 09-11-2011 14:11.
Even voorstellen
Goedenavond allemaal
Op deze topic kun je een korte beschrijving geven van jezelf,
o.a. wat je hobbies zijn, eventueel bij welke topic je (veel of weinig) schrijft, enz.
Voor zowel de oude als de nieuwe garde.
Margriet ModeratorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 04-10-2011 23:11 met 15%
- Ik ben Janetta, 42 jaar jong, getrouwd en ik heb 2 geweldige dochters van 4 en 8. Op het moment heb ik weinig tijd voor hobbies omdat ik veel met de meiden bezig ben: ik help anderhalve dag bij hen op school als klassemoeder. Daarnaast doe ik voor mijn man zijn bedrijfsadministratie. Verder ben ik bewust thuisblijfmoeder.
Zelf lees ik graag, ben daarin een echte kilometervreter, ik hou veel van muziek luisteren, koken en bakken, films kijken en af en toe handwerken (breien, borduren enzo: niets al te ingewikkelds). Mijn vrijwilligerswerk in de Ouderraad op school en de ouderklankbordgroep in de wijk vind ik ook erg leuk om te doen.
Mijn wekelijkse sportavondje is mij heilig, want dat is de enige avond waarin ik iets uitsluitend voor mijzelf doe. - Hoi ik ben Vanessa 32 jaar en gelukkig getrouwd.
Vind lezen,filmpje en uit eten gaan leuk.
Ik werk partime.
We hebben 2 poezenkatten. - HEE ; JEANET 18;leuk dat je alles op rijm verteld; je moet er maar opkomen,maar echt een leuk idee , ja puzzelen vind ik ook leuk en heb ook al wat leuke en mooie dingen gewonnen ; o,a een elektrische fiets die ik meteen verkocht heb en daarna een gewone fiets aangeschaft; ik vergat die fiets altijd op te laden ;; en dan als ik weg moest ';; vergeet het dan maar ;; ook een mooi porseleine serviesgewonnen en wat kleine spulletjes, maar de laatste tijd win ik niet zo veel meer; je kunt ook niet alles hebben toch;; verder heb ik 2 dochters maar nog maar met 1 contact; 1 schoonzoon en 3 kleinkinderen.sinds anderhalf jaar ben ik weduwe, en soms heb ik het er best wel moeilijk mee , maar kop op en gewoon doorgaan toch?? vele gr van JANITA.
- Hoi Janita, ik ben 45, niet getrouwd (wel een relatie) en 1 kid (jongen). Ik bedoel met schrijven eigenlijk contact met 2 oude penvriendinnen die ik al ken sinds de middelbare school en schrijven in mijn dagboek. Ik ga regelmatig naar de film en zoals ik zei ik hou van koken dus ik ben vaak aan het experimenteren in de keuken ;-) In het dagelijks leven werk ik als onderwijsassistent op een basisschool.
- Ik ben Jeanet
zo is het maar net
getrouwd en wel
30 jaren, gaan o zo snel
3 kinderen gebaard
inmiddels 2 erbij geklaard
(door huwelijk, dat weer wel)
en ook al 3 kleinkinderen, wat gaat de tijd toch snel
ik brei, haak, borduur en maak kleren
voor (klein)kinderen maar ook voor heren
puzzelen is ook 'mijn ding''
zowel kruiswoord als jigsaw of hoe heet ook zo'n ding
dan is er de motor en ook soms de ski
dat is jullie beeld van mijn 'wie is ze.. wie'.. - HOI;;; PEASEBLOSSOM;wat een leuke nickname. wat is je leeftijd en heb je kids ?? getrouwd of niet???? vertel eens wat meer over jezelf ..en schrijven wat bedoel je ermee??? groetjes van JANITA,
- hoi JERNEY;;,,,,, ja ik ben eigenlijk overblijf --oma ; maar goed je schreef in het begin ;;JIJ DURFT en ja ik heb best wel lef wat dat betreft en dan te bedenken dat ik vroeger een heel erg verlegen meisje was ;; tja door alle omstandigheden ;ben ik een durfal geworden.wat bedoel jij met schrijven ????? brieven of misschien een boek?? Ik ben nu dus de oudste overblijfmoeder met mijn 65 jaren ,en ik vind het geweldig, geniet er heel veel van.nu JERNEY,,vele groetjes van JANITA baai,baai,
- Ik ben Peaseblossom (nickname) en ik ben net nieuw op dit forum. Heb nog geen topic geopend maar al wel een paar keer gereageerd. Ik hou van lezen, schrijven, koken, films + nog heeeeel veel meer. Moet nog wel even wennen aan het forum maar na verloop van tijd zal ik er wel vertrouwd mee raken. Zal proberen elke dag wat te schrijven maar weet niet of ik daar aan toe kom.
groet, Peaseblossom. - Jij durft Janita!
Ik ben Jerney(nickname),(nog) 45 jaar jong(uch uch)en getrouwd met Henk en samen 1 dochter.
Woon in een prachtig dorp in Zeeland,in een heerlijk (oud) dijkhuis.
Mn beroep is officieel kapster,maar door (chronisch)ziekzijn al vanaf mn 25ste geen baan meer.Alhoewel Janita...ik ben wel overblijfmoeder,dezelfde dagen als jij ,op de school waar mn dochter vroeger zat.
Ik schrijf graag,ook tekenen,schilderen,lezen en nog veeeeel meer.
Schrijf momenteel niet veel op het forum,maar probeer toch elke dag even te kijken. - Hoi ik ben JANITA;; mijn grootste hobby is corresponderen;; dus brieven schrijven;; ,,over de hele wereld ;; van z-afrika naar ijsland en australie'cannada'en china , en de philipijnen etc, etc, alles in het engels en nederlands éen geweldige hobby;; ik ben sinds bijna 2jaar weduwe; heb het daar best wel moeilijk mee;. heb mijn man 17 jaar verzorgd; en de laatste jaren was hij totaal invalide; ik ben overblijfmoeder op school op ma,dins ,en donderdag;, wat ik erg gezellig vind,mijn jongste kleindochter is daar nog op school , maar niet meer op de overblijf.oja ik heb 10 jaar aan klassiek ballet gedaan , maar ben gestopt omdat ik een vriendje kreeg ;;ach ja de liefde he; wel ik ben nu de eerste en wie komt nu aan de beurt??? gr van JANITA,.