Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Forum categorieën
Dit onderwerp heeft 2 reacties, is 422 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 01-09-2010 12:00.
Forum categorieën
Zou het geen idee zijn om de forum categorieën uit te breiden met twee nieuwe thema's?
Bijvoorbeeld: 'Huis en tuin' en zoiets als: 'Diversen'?
Er zijn zoveel onderwerpen die niet binnen de bestaande categorieën vallen, dat zal ook mensen weerhouden om aktief mee te forummen. Als je een topic over honden zou willen starten bijvoorbeeld of over zoiets als de inrichting van je huis (om maar een dwarsstraat te noemen), dan zou het toch leuk zijn om daar bij één van de bovengenoemde categorieën iets mee te kunnen doen.
- Ik hoop dat er inderdaad iets gedaan wordt aan het aanvullen en/of vervangen van enkele forum categorieën.
Want het is vrij moeilijk om een topic te starten over onderwerpen die niet bij één van de categorieën passen.
Veronderstel dat je gezellig wil kletsen over (bijvoorbeeld); honden, katten, de inrichting van je huis en/of tuin of wilt kletsen over boeken en/of het zélf schrijven van verhalen. Dit soort onderwerpen passen in feite bij niet één van de bestaande categorieën. Terwijl dit juist dé thema's zijn, waar heel veel mensen graag over (zouden) willen kletsen, volgens mij.
Het voelt als een soort van "inbreuk" (ten opzichte van de mensen die zich serieus met een bepaalde categorie bezighouden), als je er "zomaar" een topic tussen knalt... dat er helemaal niet bijhoort!
Dat doe ik zelf ook niet, omdat ik "zo'n aktie" allesbehalve prettig zou vinden. Op die manier blijven er dus een heleboel onderwerpen onbesproken, omdat ze niet aan bod (kunnen) komen binnen de bestaande mogelijkheden.scorpio wijzigde dit bericht op 01-09-2010 12:02 met 2% - Hoi Scorpio,
Het is inderdaad lastig om de 'huis, tuin en keuken' onderwerpen onder de bestaande categorieën te posten. We zullen gaan nadenken over misschien een ander indeling of uitbreiding van de categorieën, bedankt voor de tip!
groeten Moderator Margriet.nl