Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Homepage Forum veranderd!!!!!!!

Dit onderwerp heeft 54 reacties, is 10635 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 17-02-2012 23:51.

1. Homepage Forum veranderd!!!!!!!

Afbeelding van kneeltje
    Dit onderwerp is gestart door kneeltje
    03-01-2012, 16:26

Beste Moderatoren,

Volgens mij hebben jullie wat aanpassingen gedaan op de homepage van het forum!!!!

Waarom staan de actieve discussies  naar onderen en de reklame erboven???? Snap wel dat het geld oplevert voor jullie.... Maar of dat zo handig is!!!! Nu moeten we eerst naar beneden scrollen voor we zien wat actueel is. En er zijn maar een paar actieve onderwerpen te zien.

Zou makkelijker zijn als de actieve onderwerpen met de tijd van de laatse reactie te zien is.

Ben er (nog) niet zo blij mee!!!

Groetjes, Kneeltje

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    17-02-2012, 23:51

Terugfluiter

Ik zal het doorgeven aan afd. Techniek, echter het is weekend en de mogelijkheid bestaat dat het een paar dagen duurt voor er adequaat gehandeld kan worden

Margriet moderator
    quote:
    terugfluiter schreef op 17 februari 2012 @ 21:25:
    Ik was blij dat er een mededeling kwam over het aanpassen van de site (sorry, alweer?), en dan ben je voorbereid.
    Bij deze dus de melding dat ik na inloggen op het profiel van mevrouw Jennifer K. uitkom.
    Helaas nog steeds de pop-up voor een bakprodukt, die het halve scherm vult en meermaals wegklikken behoeft.

2. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    17-02-2012, 21:25

Ik was blij dat er een mededeling kwam over het aanpassen van de site (sorry, alweer?), en dan ben je voorbereid.
    Bij deze dus de melding dat ik na inloggen op het profiel van mevrouw Jennifer K. uitkom.
    Helaas nog steeds de pop-up voor een bakprodukt, die het halve scherm vult en meermaals wegklikken behoeft.
    terugfluiter wijzigde dit bericht op 17-02-2012 21:27 met 20%

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    07-02-2012, 20:44

quote:
    kneeltje schreef op 07 februari 2012 @ 16:07:
     Nou ja, ik snap er niks meer van. Kijk ik net, is er het een en ander veranderd.

Kon je precies zien of er na jou nog was gereageerd op een onderwerp..... kom ik weer terug is alles net als vanouds!!!!

Ben ik nu gek??????[afbeelding]
    Ik heb er niets van gemerkt er is wel een storing geweest. Ik zal navraag doen.

Moderator Margriet.

4. quote:
    kneeltje schreef op 07 februari 2012 @ 16:07:
     Nou ja, ik snap er niks meer van. Kijk ik net, is er het een en ander veranderd.

Kon je precies zien of er na jou nog was gereageerd op een onderwerp..... kom ik weer terug is alles net als vanouds!!!!

Ben ik nu gek??????[afbeelding]
    Ik dacht ff dat ik gek was.....of dat het weer aan mijn instellingen lag, er is mij nl niks veranderlijks opgevallen......

5.  Nou ja, ik snap er niks meer van. Kijk ik net, is er het een en ander veranderd.

Ben ik nu gek??????http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-43.gif

6.  Goede middag,

Jullie hebben weer wat veranderd zie ik. Is even zoeken en wennen. 

Wat wel mooi is, je kunt nu meteen zien of er sinds je laatste bezoek aan een onderwerp, iets bij is gekomen. Dat is zeker een vooruitgang. 

Ga nog even verder neuzen.

groetjes, Kneeltje

7. Ben weer thuis en idd staat alles heel anders hier. Ik moet er maar mee leren leven. Ben iig verlost van de reclame!

8. Kneeltje, het stond al goed ingesteld, heb het eerst gewijzigd, toen weer teruggezet zoals ik het wilde hebben en voila, het werkt.
    toch bedankt!

quote:
    kneeltje schreef op 16 januari 2012 @ 15:10:
     Hendrika, ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij moet je dat zelf in kunnen stellen. Net als de hoeveelheid aan reakties per pagina. Bij mij staan de laatste reakties nl. wel boven aan.

Succes.

9. Ik weet niet of er vandaag wijzigingen doorgevoerd zijn maar ik werk op een andere laptop (zie dus wel reclame) maar ook Home Mooi&Gezond e.d staan hier anders. Ga later thuis controleren of het bij mij nu ook zo staat. Dan ligt het dus aan eigen instellingen of het type browser (dit is Vista).

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    16-01-2012, 15:42

Hendrika

Je kunt je eigen voorkeur zelf instellen.
    Dit kun je wijzigen door op mijn margriet te klikken
    Dan krijg je in het vlakje net boven de recente discussie je eigen profiel te zien.
    Daar staat foruminstellingen, als je daarop klikt, kun je eea wijzigen naar je eigen voorkeur, zoals hoeveel postings per pagina en laatste posting eerst.

Succes ermee

Margriet Moderator

quote:
    hendrika18 schreef op 16 januari 2012 @ 13:30:
    Beste mensen van Margriet,
    Ik het mogelijk om de reacties bij de onderwerpen (bijv Hartekreet)
    weer de laatst geplaatste bovenaan te zetten?. Ik vind het erg lastig om helemaal naar beneden te  scrollen om het laatste bericht te lezen.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 16-01-2012 15:43 met 9%: toevoeging

11.  Hendrika, ik weet het niet 100% zeker, maar volgens mij moet je dat zelf in kunnen stellen. Net als de hoeveelheid aan reakties per pagina. Bij mij staan de laatste reakties nl. wel boven aan.

Succes.

12. Beste mensen van Margriet,
    Ik het mogelijk om de reacties bij de onderwerpen (bijv Hartekreet)
    weer de laatst geplaatste bovenaan te zetten?. Ik vind het erg lastig om helemaal naar beneden te  scrollen om het laatste bericht te lezen.

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-01-2012, 23:11

Goedenavond Hendrika en Karma

ik zal eea weer doorgeven aan techniek.

Margriet Moderator

14. Er komen ook nog steeds  oudere items, delen van dagboeken zo maar tevoorschijn.

15. Ja, dat staat weer goed, maar dat had ik eerder van de week al gezien. Hoe komt het rechts, dan? #allesopzijntijd.... Want dat staat bij mij dus nog steeds door andere foto's en kadertjes heen......
    karma wijzigde dit bericht op 11-01-2012 16:04 met 95%

16. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-01-2012, 15:17

Winnen
    Nieuwsbrief
    Horoscopen
    Spelletjes

Goedemiddag topiksters

Als het goed is werkt alles weer als vanouds,
    Bovenstaande onderwerpen vind je nu terug in een kader, rechtsboven op de Margriet site en ook dit is weer aan te klikken vanaf de Forum pagina

Mochten er verder nog dingen zijn die niet (goed) werken, dan vernemen we dat graag.

Margriet Moderator

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-01-2012, 22:43

Ik ga dit navragen voor jou.

Margriet Moderator

quote:
    karma schreef op 09 januari 2012 @ 10:55:
    Door een instelling op mijn laptop (welke weet ik niet) zie ik (hoera hoera) geen reclame.
    Twitter, hyves en facebook zie ik amper, maar ik ken die linkjes dus weet dat ze het moeten zijn. Daaronder zie ik nu idd winnen e.d.

Voorheen is me al eens aangeraden een andere browser te nemen. Ik heb (net als het overgrote deel van de nederlanders, volgens mij) gewoon Internet Explorer en ben ook niet van plan te gaan veranderen.

Werken de techneuten soms met Apple pc's?
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 09-01-2012 23:37 met 3%

18.  Ikke wel, maar ben bepaald geen techneut http://forum.margriet.nl/forum/../smileys/emotion-41.gif

19. Door een instelling op mijn laptop (welke weet ik niet) zie ik (hoera hoera) geen reclame.
    Twitter, hyves en facebook zie ik amper, maar ik ken die linkjes dus weet dat ze het moeten zijn. Daaronder zie ik nu idd winnen e.d.

Voorheen is me al eens aangeraden een andere browser te nemen. Ik heb (net als het overgrote deel van de nederlanders, volgens mij) gewoon Internet Explorer en ben ook niet van plan te gaan veranderen.

Werken de techneuten soms met Apple pc's?
    karma wijzigde dit bericht op 09-01-2012 10:55 met 0%

20. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-01-2012, 16:08

Elly

Zoals kneeltje al schreef, forum@margriet.nl is het mail adres

Probeer Forum.margriet.nl maar even, dan zou je de site gewoon moeten krijgen

Margriet moderator

quote:
    ellydev schreef op 08 januari 2012 @ 14:06:
    vind er zo niet veel meer aan. Als ik forum@margriet.nl in toets kom ik er nietseens doorheen. Word daar geen rekening meegehouden
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 09-01-2012 10:29 met 0%

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-01-2012, 16:05

bovenin de (nu) geel/bruine balk waar nu staat Margriet en een reklameblok
    daar gelijk onder staat Home, Mooi & Gezond, etc EN Forum. 
    quote:
    karma schreef op 08 januari 2012 @ 11:42:
    Mail en Win kan ik helemaal nergens terug vinden.

Zie rechtsboven, gelijk onder de blokjes van Twitter, Facebook en/of Hyves.
    Daar staan onder elkaar in een geel/bruin blok de linken
    winnen (= mail&win), horoscopen etc.
    Op dit moment is techniek bezig om eea ook weer werkzaam te krijgen op de forum site;
    Je kunt wel bij de andere site onderwerpen op mail&win komen.
    (via Hone, mooi&gezond, koken, etc)

quote:
    karma schreef op 08 januari 2012 @ 11:39:
    In de nieuwsbrief wordt reclame gemaakt voor de vernieuwde site.....
    Volgende keer eerst maar afwachten of het werkt?
    Bij mij is het nog steeds niet zoals het was.
    Omdat de link Forum direct boven de forum categorien stond was het makkelijk om daarheen te gaan zodat de recente discussie weer in beeld kwamen. Nu moet ik naar het kleine woordje Forum zoeken wat door andere dingen heen staat.
    Absoluut niet gebruiksvriendelijk....

Forum staat ook boven aan, in het geel/bruine vlak net onder het woord Margriet.

Margriet moderator
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 08-01-2012 16:06 met 0%

22.  forum@margriet.nl is een mailadres en geen website!!!!! Misschien dat het dan wel lukt.

Ik kan ook nog niet alles openen, maar de beginpagina is wel zoals voorheen.

23. vind er zo niet veel meer aan. Als ik forum@margriet.nl in toets kom ik er nietseens doorheen. Word daar geen rekening meegehouden

24. Mail en Win kan ik helemaal nergens terug vinden.

25. In de nieuwsbrief wordt reclame gemaakt voor de vernieuwde site.....
    Volgende keer eerst maar afwachten of het werkt?
    Bij mij is het nog steeds niet zoals het was.
    Omdat de link Forum direct boven de forum categorien stond was het makkelijk om daarheen te gaan zodat de recente discussie weer in beeld kwamen. Nu moet ik naar het kleine woordje Forum zoeken wat door andere dingen heen staat.
    Absoluut niet gebruiksvriendelijk....
    karma wijzigde dit bericht op 08-01-2012 11:39 met 0%

advertentie