Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 54 reacties, is 10636 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 17-02-2012 23:51.
Homepage Forum veranderd!!!!!!!
Beste Moderatoren,
Volgens mij hebben jullie wat aanpassingen gedaan op de homepage van het forum!!!!
Waarom staan de actieve discussies naar onderen en de reklame erboven???? Snap wel dat het geld oplevert voor jullie.... Maar of dat zo handig is!!!! Nu moeten we eerst naar beneden scrollen voor we zien wat actueel is. En er zijn maar een paar actieve onderwerpen te zien.
Zou makkelijker zijn als de actieve onderwerpen met de tijd van de laatse reactie te zien is.
Ben er (nog) niet zo blij mee!!!
Groetjes, Kneeltje
reacties
De techniek probeert het forum terug te brengen naar hoe het was.quote:jeanet18 schreef op 07 januari 2012 @ 22:50:
Moderator
ik kan de link naar de spelletjes (en winnen, horoscopen en nieuwsbrief) nog steeds niet gebruiken
(rechtsboven in het kadertje)
J
PS
even uitgeprobeerd, als ik op de home pagina sta, dan kom ik er wel !!
maar niet via de Forum site !!
Nog even geduld.
Moderator margriet.- Moderator
ik kan de link naar de spelletjes (en winnen, horoscopen en nieuwsbrief) nog steeds niet gebruiken
(rechtsboven in het kadertje)
J
PS
even uitgeprobeerd, als ik op de home pagina sta, dan kom ik er wel !!
maar niet via de Forum site !!jeanet18 wijzigde dit bericht op 07-01-2012 22:59 met 42% - Wij hopen deze onvoorziene problemen snel op te lossen.
Moderator Margriet. - Ik zag wat terugfluiter schreef en dat overkomt mij nu ook. Na inloggen krijg ik 61 pagina's met dagboeken met Jennifer Kortijn als topic.
Ben er niet blij mee. Voor de rest werkt alles wel, hoewel ik geen gebruik maak van de onderdelen op deze site waar de anderen over klagen. Daar kan ik dus niets over zeggen. - Bij mij ook niet. Normaal heb ik ze niet geprobeerd ,maar omdat jij het gedaan hebt, Hendrika heb ik het ook gedaan.
- Nu werken ook de links van winnen, horoscoop, spelletjes en nieuwsbrief niet meer, rechts bovenin!
- Bij mij ook nog steeds linksboven met dunne letters het rijtje met home, forum etc.
- Recht van dit kadertje staat Vraag&Aanbod.
De tabbladen staan links boven door Plaats een nieuwe reactie heen.
Gelukkig wel weer een langere lijst, recente discussies. - ik zie de catergorieën niet meer in de rechter kolom als ik aan het typen ben.
klopt dit wel? - Terugfluiter
misschien kun je een mail sturen met specificaties aan forum@magriet.nl wat precies de problemen zijn bij jou, zodat we eea kunnen nakijken
Margriet moderatorquote:terugfluiter schreef op 04 januari 2012 @ 21:28:
Bij mij is nog niet alles als vanouds. Ik krijg nu 61 pagina's met allerlei persoonlijke schrijfsels.
Fijn, dat techniek ervan weet. - Goedenavond Kneeltje
ook hier is alles weer als vanouds
Margriet moderatorquote:kneeltje schreef op 04 januari 2012 @ 19:06:
Bij mij is alles weer zoals we gewend zijn.
Dank, wie het ook maar heeft geregeld!!!!!!![afbeelding]
Groet, Kneeltje - Bij mij is nog niet alles als vanouds. Ik krijg nu 61 pagina's met allerlei persoonlijke schrijfsels.
Fijn, dat techniek ervan weet. - Bij mij is alles weer zoals we gewend zijn.
Dank, wie het ook maar heeft geregeld!!!!!!!
Groet, Kneeltjekneeltje wijzigde dit bericht op 04-01-2012 19:08 met 58% - Goedemiddag topiksters
Wij vinden het heel vervelend dat de homepage van het forum is veranderd
door de herstructurering van de navigatie van Margriet.nl.
Voorafgaand was ons niet bekend dat deze herstructurering dit effect
zou hebben op het forum.
Techniek is naarstig op zoek naar een oplossing om het forum op de gebruikelijke manier te laten verschijnen;
met links (bovenaan) de categorieën en rechts (bovenaan) de meest recente discussies
en daaronder de mogelijkheid tot inschrijven van de gratis nieuwsbrief etc.
We hopen dat dit zo spoedig mogelijk zal worden opgelost.
Margriet ModeratorModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 04-01-2012 15:48 met 2% - Sidebar? Bij mij stond alles bovenin beeld, zoals tegenwoordig meestal bij website. Sidebar is volgens mij al ouderwerts.
Nu staat alles bij mij bovenin links, door andere dingen heen. Iets terugvinden is idd een onbegonnen taak.
Er zijn al zoveel mensen afgehaakt hier, ik snap niet dat zoiets dan door de betalende partij door de vingers wordt gezien!
Ik zie nog wel wat ik doe...... maar BAAL ENORM!! - De afgelopen maand is er gewerkt aan de herstructurering van de navigatie op Margriet.nl. Deze herstructurering zou geen effect hebben op het forum. Voor alle duidelijkheid: er waren dus geen veranderingen op het forum geplanned. In het forum zelf is er ook niets veranderd, helaas zien we nu wel dat de sidebar (rechterhelft) van het forum is veranderd: dit had niet moeten gebeuren. Er wordt op dit moment aan gewerkt om het weer te krijgen zoals het was met helemaal bovenin de recente discussies. Excuses voor het ongemak.
Moderator Margriet.
Hoezo kunnen jullie dit niet ongedaan maken.quote:Moderator_Margriet schreef op 03 januari 2012 @ 22:04:
Geachte topiksters
Zoals jullie gemerkt hebben is er een reset geweest van het Forum.
Tot onze spijt waren ook wij hiervan ook niet op de hoogte.
Wij kunnen het niet ongedaan maken. Stuur een mailtje naar forum@margriet.nl.
Margriet Moderator.
Een beetje software beheerder bewaart zijn backups en kan die dan ook weer terug zetten. Misschien de rekening even niet betalen ???
Beetje makkelijk dit.- Het inloggen is alleen nog maar lastiger geworden. Ik vind het trouwens erg vreemd dat de moderator niet op de hoogte van de reset was en zelfs niet in staat blijkt te zijn onze klachten mee te nemen.
Het contact met de overige gebruikers vind ik erg gezellig, maar het is nu wel erg zoeken geblazen. - Snap trouwens niet waarom de moderatoren onze ergernis niet over kunnen brengen. Moeten wij weer gaan mailen. Er wordt totaal niet aan de gebruikers gedacht. Alleen commercie telt nog lijkt het wel.
Karma, je hebt gelijk over die vriendschappen, sommige mensen "ken" ik al zo'n jaar of 7. En sommigen ook al in het "echt" ontmoet. - Inderdaad Karma en Kneeltje
Klik je op forum, blijf je op de home pagina staan.. wel raar toch? en op deze manier kan ik 'de nieuwelingen' ook haast niet terugvinden.
hoop dat eea snel wordt opgelost
jquote:karma schreef op 04 januari 2012 @ 09:37:
Waarom krijg ik een beetje het idee dat ze dit forum aan het afbreken zijn?
Beseft de internet redactie wel welke vriendschappen hier ontstaan?
Volgens mij zijn ze aan het afbouwen en hebben we straks alleen Facebook oid....
Ik ga er ook geen mailtje meer aan verspillen, vergeefse moeite. - Waarom krijg ik een beetje het idee dat ze dit forum aan het afbreken zijn?
Beseft de internet redactie wel welke vriendschappen hier ontstaan?
Volgens mij zijn ze aan het afbouwen en hebben we straks alleen Facebook oid....
Ik ga er ook geen mailtje meer aan verspillen, vergeefse moeite. - Geachte topiksters
Zoals jullie gemerkt hebben is er een reset geweest van het Forum.
Tot onze spijt waren ook wij hiervan ook niet op de hoogte.
Wij kunnen het niet ongedaan maken. Stuur een mailtje naar forum@margriet.nl.
Margriet Moderator.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 04-01-2012 00:58 met 32% - Kneel, ik ben het helemaal met je eens!
Maar het is niet enkel het forum; de menustructuur is ook veranderd.
Voor diegene die de wijzingingen nodig achtte: één van de eerste begrippen die je in de reclame leert is: waarom een goed lopend concept veranderen.
Veranderen omdat je zo nodig moet veranderen? Heeft de reden van de verandering een grondslag? Of is er weer een jonge hond die graag wil scoren!!!
De huidige opzet is onoverzichtelijk, irritant door alle (bewegende) reclames. Reclames die meer aandacht opeisen dan waar het forum voor staat.
Ook zijn een aantal onderdelen verdwenen; te weinig respons naar iemands mening? Wie bepaalt dat?
Zoals het nu is, heb ik er slechts 1 woord voor: Bah!
Krijgt het blad ook zo'n misvorming? Dat zullen de lezers echt op prijs stellen!
En dan de leader inclusief klikmogelijkheid op deze pagina met Home, Forum, Vragen aan Moderator etc. Onzinnige overdaad, dat kan al via de menubalk.
En dan het in- en uitloggen: weer allerlei dagboek schrijfsels van jan en alleman waaronder Jennifer K in beeld. Knoeiboel!terugfluiter wijzigde dit bericht op 03-01-2012 21:56 met 18% - Als iedereen nu deze topic maar kan vinde om zijn/haar gram te spuien. Misschein haalt het iets uit, dames.
- Soms is verandering geen verbetering, zoals nu!
Ik kan niks meer vinden help, wat een slecht begin van 2012!