Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Inloggen/uitloggen

Dit onderwerp heeft 16 reacties, is 3759 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 23-04-2012 23:25.

1. Inloggen/uitloggen

Afbeelding van Janetta
    Dit onderwerp is gestart door Janetta
    21-11-2011, 13:48

Waarom kan ik niet in-/uitloggen als ik op het forum ben? Bij alle andere pagina's van margriet.nl staat er rechtsboven een blauw blokje, waar je kunt in-/uitloggen, maar alleen op het forum niet.
    Janetta wijzigde dit bericht op 21-11-2011 16:05 met 4%

1.  Ik vind het wel prettig hoor, dat ik niet steeds opnieuw in hoef te loggen.

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    23-04-2012, 21:53

test

3. kneel.. hier al net zo meid
    quote:
    kneeltje schreef op 14 januari 2012 @ 13:10:
     Ook ik blijf constant ingelogd. Zie mijn naam pas als i kergens op reageer. In het beginscherm is het blanco. Soms twijfel ik dan of ik wel ingelogd ben.

Beetje raar, maar ben al blij dat ik erin kan.

4. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    14-01-2012, 19:46

De techniek probeert het forum in oude staat terug te brengen maar dat lijkt nog niet erg te lukken. Hopelijk dat volgende week alles weer werkt zoals het was.

Met vriendelijke groeten,
    Moderator Margriet.

5.  Ook ik blijf constant ingelogd. Zie mijn naam pas als i kergens op reageer. In het beginscherm is het blanco. Soms twijfel ik dan of ik wel ingelogd ben.

Beetje raar, maar ben al blij dat ik erin kan.

6. Het is laatst veranderd want eerst stond er volgens mij je naam boven en je kon meteen doorlinken naar Mijn Margriet, maar nu staat er een inloggedeelte. De eerste keer dacht ik ook huh...weer inloggen, wat ik dus deed maar een tweede keer ging ik gelijk naar de topic waar ik heen wou en bleek gewoon ingelogd te zijn.

Waarom steeds die veranderingen...... het is verwarrend en wordt er niet beter van.

7. Hallo Moderator

Als ik nu ergens schrijf, krijg ik niet meer mijn margriet + inlognaam etc te zien, maar steeds een blanko gedeelte.. gek genoeg blijf ik soms wel en soms niet ingelogd,

J

8. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-01-2012, 22:50

Goedenavond Janetta

Als het goed is kun je nu weer uitloggen. 
    Sta je bovenaan bij Forum, dan zie je daaron een sub balkje met Mijn Margriet en Vraag en Aanbod.
    Klik je op Mijn Margriet, dan krijg je je inlog/uitlog veld te zien.

Margriet Moderator
    quote:
    Janetta schreef op 21 november 2011 @ 13:48:
    Waarom kan ik niet in-/uitloggen als ik op het forum ben? Bij alle andere pagina's van margriet.nl staat er rechtsboven een blauw blokje, waar je kunt in-/uitloggen, maar alleen op het forum niet.

9. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    13-12-2011, 12:33

Goedemorgen/middag Hendrika

Ik zal het doorgeven aan de afdeling Techniek en hoop dat het zo snel mogelijk weer goed werkt.

Dank voor het melden

Margriet Moderator
    quote:
    hendrika18 schreef op 13 december 2011 @ 10:31:
    HELP, ik kom niet in het dagboek van Jennifer, ook al ben ik ingelogd.
    Staat er in kleine lettertjes iets van .. dit is afgeschermd...
    Wat moet ik doen?
    B.v.d. voor jullie reactie.

10. HELP, ik kom niet in het dagboek van Jennifer, ook al ben ik ingelogd.
    Staat er in kleine lettertjes iets van .. dit is afgeschermd...
    Wat moet ik doen?
    B.v.d. voor jullie reactie.

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    21-11-2011, 21:40

Janetta
    Dit is al aan techniek doorgegeven, heeft toch wat meer tijd nodig om het te realiseren, zo blijkt.
    dus, voorlopig, als je echt wilt uitloggen zou je inderdaad op een van de andere pagina's van Margriet.nl moeten klikken en dan uitloggen.

Margriet moderator
    quote:
    Janetta schreef op 21 november 2011 @ 13:48:

12. Afbeelding van terugfluiter
    terugfluiter
    21-11-2011, 21:12

Hallo Ellydev en ook Peaseblossom. Het heeft te maken met hoe de eigenschappen van je internet staan ingesteld. Je kunt daar aangeven dat alle gegevens van je computer die bij een bezoek aan een site automatisch worden opgeslagen, nį afsluiten van internet meteen worden gewist. Dat was onlangs in het nieuws - gerichte reclame die men een halt wil toeroepen.
    Zo te lezen wordt bij Peaseblossom alles gewist, bij Ellydev niet.
    Het is wat je wil, bijv. door invullen van je postcode de volgende keer die al ingevuld zien?
    Ik hoef niet uit te loggen, door op het X te klikken ben ik uitgelogd.
    terugfluiter wijzigde dit bericht op 21-11-2011 21:13 met 6%

13. hallo janetta
    ik log me nooit uit.
    alleen als ik mijn pc opschoon gaat mijn log-in weg
    en als ik dan opnieuw terugga op de site, komt er onderin een gele balk
    om ingelogd te blijven. zit op de computer. vind ik een makkie. bij sommige doe ik het wel bij andere niet.

14. Karma: dan moet ik dus eerst forum verlaten voordat ik kan in/uitloggen. Bij horoscopen kan je wel in/uitloggen net als bij alle andere tabbladen op de site van Margriet.nl. Het kan gewoon gemakkelijker...

15. Afbeelding van peaseblossom
    peaseblossom
    21-11-2011, 15:57

Ik klik nooit op uitloggen maar als ik op een andere website ben geweest en weer terugkeer moet ik vaak toch weer opnieuw inloggen.

16. Janetta, er staat wel inloggen (naast forum, in de rij witte links) als je daar op klikt dan kun je uitloggen in je profiel, ergens rechtsboven in het blauwe vak.

Waarom zou je dat doen trouwens? Ik blijf gewoon ingelogd, wel zo handig. Dus dat hoor ik graag van je!

advertentie