Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 166 reacties, is 12238 keer bekeken, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 29-11-2010 10:06. Dit onderwerp is gesloten!
Reclame (banners) over het scherm
bericht "vervallen"kafka wijzigde dit bericht op 06-10-2010 22:36 met 249%: openingsbericht vervallen
reacties
- APPELSIENTJE.. weer voor het inloggedeelte.
- Hoi Lau,
Ik weet dat het jullie niet te doen is om te treiteren en dat jullie een goed werkend forum willen. Daar twijfel ik geen moment aan.
Ik heb alleen doorgegeven wat de advertentie-afdeling als oplossing voor het steeds tevoorschijn komen van de banners ziet. Voor de zekerheid (voordat ik terugkoppel naar deze afdeling dat jullie dit allang gedaan hadden/wisten), vroeg ik dit nog een keer. Ik zag even door de bomen het bos niet meer: Sorry..
Groeten,
Kimquote:lau schreef op 06 juli 2010 @ 14:30:
Kim, het spijt me zeer geweldig, maar dat weten we al jááren, het verhaal van de cookies, en elke keer vraag je er weer naar, alsof je van niets weet.
Dat je het aan nieuwelingen vraagt, kan ik inkomen, maar aan Kafka of één van de andere oudgedienden, snap ik dus niets van.
Neem nu eens gewoon aan, dat we niet zitten te treiteren, maar een goedwerkend forum willen hebben, het komt heel erg ongeinterresseerd over, op deze manier.
Kun je dan niet begrijpen, dat we steeds nijdiger worden, alleen al de benadering... - Kim, het spijt me zeer geweldig, maar dat weten we al jááren, het verhaal van de cookies, en elke keer vraag je er weer naar, alsof je van niets weet.
Dat je het aan nieuwelingen vraagt, kan ik inkomen, maar aan Kafka of één van de andere oudgedienden, snap ik dus niets van.
Neem nu eens gewoon aan, dat we niet zitten te treiteren, maar een goedwerkend forum willen hebben, het komt heel erg ongeinterresseerd over, op deze manier.
Kun je dan niet begrijpen, dat we steeds nijdiger worden, alleen al de benadering... - Hoi Kafka,
Je accepteert dus wel de cookies van Margriet.nl? (Sorry als ik je dit misschien al een keertje gevraagd hebt, maar ik moet het gewoon goed en duidelijk terugkoppelen naar onze reclamemensen). Ik kreeg dit te horen van de reclame-afdeling en dit koppel ik nu dus aan jullie terug.
Appelsientje over het inlogscherm:. Ze hebben de banner wel verplaatst, maar het ligt dus aan de resolutie van je scherm of deze wel of niet over het inlogscherm wordt vertoond. Heel irritant en ik ga gewoon weer doorgeven dat ik (en iedereen van het forum) niet tevreden is over deze wijziging.
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 13:39:
O, nu waait de wind weer uit dié hoek. Moet ik dan NOG eens vertellen dat als ik zwaardere beschermingen in mijn computer inbreng, ik sommige sites niet meer kan openen?
Eérst was het, dat een reclame niét over het inlogscherm mocht komen. Had ik niet uitgevonden hoor, dat kwam van de reclamemensen en dat mochten we via de moderatoren vernemen. Ondertussen weten we allemaal al wel dat dit een wassen neus is (een van de grote verzameling die we nu al hebben).
Eén keer op één uur? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het méér dan één keer per uur is? Of is een uur in reclameland minder dan zestig minuten van zestig seconden?
Ondertussen ben ik er hoe langer hoe meer van overtuigd dat de (ondankbare) job van moderator voor 90% in het leven is geroepen om de forummers vage en verkeerde informatie te geven, zodat die dènken dat er achter de schermen naar hun wensen (een gebruiksvriendelijk forum...)geluisterd wordt. Ontnuchtering: er zijn nog maar weinig forummers die dàt denken. - O, nu waait de wind weer uit dié hoek. Moet ik dan NOG eens vertellen dat als ik zwaardere beschermingen in mijn computer inbreng, ik sommige sites niet meer kan openen?
Eérst was het, dat een reclame niét over het inlogscherm mocht komen. Had ik niet uitgevonden hoor, dat kwam van de reclamemensen en dat mochten we via de moderatoren vernemen. Ondertussen weten we allemaal al wel dat dit een wassen neus is (een van de grote verzameling die we nu al hebben).
Eén keer op één uur? Hoe vaak moet ik nog zeggen dat het méér dan één keer per uur is? Of is een uur in reclameland minder dan zestig minuten van zestig seconden?
Ondertussen ben ik er hoe langer hoe meer van overtuigd dat de (ondankbare) job van moderator voor 90% in het leven is geroepen om de forummers vage en verkeerde informatie te geven, zodat die dènken dat er achter de schermen naar hun wensen (een gebruiksvriendelijk forum...)geluisterd wordt. Ontnuchtering: er zijn nog maar weinig forummers die dàt denken. - Jawel hoor.
Dat een banner meerdere malen per sessie verschijnt kan komen door het volgende:
Als je in de computer zo hebt ingesteld dat je geen cookies accepteert van Margriet.nl of dat deze geblokkeerd worden door een programma, kan het voorkomen dat je een weggeklikte banner meerdere malen per sessie ziet verschijnen. De banners zijn allemaal namelijk zo ingesteld dat ze maar 1 x per uur vertoond zouden moeten worden.
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 06 juli 2010 @ 10:50:
Het is nog niet doorgedrongen in de reclamekamer. Nog altijd een opdringerige appelsien.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 06-07-2010 11:15 met 0% - Het is nog niet doorgedrongen in de reclamekamer. Nog altijd een opdringerige appelsien.
- Goedemorgen,
Ik zal doorgeven dat appelsientje weer over het inlogscherm staat en dat ze wel erg vaak per sessie weg geklikt moeten worden!
Dank jullie wel! - Goedenavond.
Ik geef het weer door, dank voor het melden
Pien - En nu net weer voor het inloggedeelte... .. was dagje zonder..
J.quote:jeanet18 schreef op 01 juli 2010 @ 10:15:
Goedemorgen moderator
Appelsientje zat voor het inlogscherm.. en lastig weg te klikken..
J.
ps
zowaar eerst/laatst staat weer goed.. gelukkig wel, duimen dat dit zo blijft - Kim, laat je niets wijsmaken hoor. De boom groeit nog regelmatig over het scherm, en de appelsienen ook.
- Een topic wijden aan "jippie geen reclame" en vervolgens na versturen is ie er wel... Dit mocht ik ervaren na een paar keer positief gereageerd te hebben.
Oke, ik durf, zonder topic, nog een keer: Geen reclame weg geklikt dit keer. Eng hoor fftt.. - Ik 'klim' weer in de mail!
Groet, - Goedemorgen moderator
Appelsientje zat voor het inlogscherm.. en lastig weg te klikken..
J.
ps
zowaar eerst/laatst staat weer goed.. gelukkig wel, duimen dat dit zo blijft - Hoi Kafka,
Dat weten we wel hoor!![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 22 juni 2010 @ 14:32:
Wat is het toch leuk dat er mensen zijn die er geen of nauwelijks last van hebben, en dat ze dat willen delen. Misschien kan er een topic geopend worden voor wie er géén last van heeft? Voelt iemand zich geroepen?
Hopelijk beseffen de moderatoren ondanks die "positieve noot" dat er nog altijd forummers zijn die er wèl last van hebben, en dat degenen die klagen, niet de énige "lasthebbers" zijn. - Wat is het toch leuk dat er mensen zijn die er geen of nauwelijks last van hebben, en dat ze dat willen delen. Misschien kan er een topic geopend worden voor wie er géén last van heeft? Voelt iemand zich geroepen?
Hopelijk beseffen de moderatoren ondanks die "positieve noot" dat er nog altijd forummers zijn die er wèl last van hebben, en dat degenen die klagen, niet de énige "lasthebbers" zijn.kafka wijzigde dit bericht op 22-06-2010 14:34 met 21%: aanvulling - Goedemorgen..
ik had geloof ik mazzel vanmorgen.. appelsientje.. enkel voor het gele balkje en lager.. log in (kon gewoon intypen, enter...)..en helemaal niet meer teruggezien..
J.quote:Moderator_Margriet schreef op 21 juni 2010 @ 14:14:
Ik heb 'm nog niet mogen zien (hoeft van mij ook niet
), maar ik vraag gelijk of ze deze willen verplaatsen.
Groet,
Kim
[...] - Over de telefoonboom:
Als het goed is, mag deze nu niet vaker dan 1x per half uur verschijnen.
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 20 juni 2010 @ 22:29:
De boom, nog altijd, half over het scherm, verschillende keren in één sessie, het aanklikken van een topic wordt erdoor belemmerd. - Ik heb 'm nog niet mogen zien (hoeft van mij ook niet
), maar ik vraag gelijk of ze deze willen verplaatsen.
Groet,
Kimquote:kafka schreef op 21 juni 2010 @ 13:38:
Ja! Het was te verwachten! De "inlogruimte" was vrij, die moest toch wel ingevuld worden zeker!!! "Appelsientje" pàl voor de inlogruimte. Het is maandag, dus als dit vandaag wordt doorgegeven zal het misschien vrijdag nog kunnen verplaatst worden. - Ja! Het was te verwachten! De "inlogruimte" was vrij, die moest toch wel ingevuld worden zeker!!! "Appelsientje" pàl voor de inlogruimte. Het is maandag, dus als dit vandaag wordt doorgegeven zal het misschien vrijdag nog kunnen verplaatst worden.
- Goedemorgen,
ik ga doorgeven dat deze advertentie meerdere keren per bezoek in het scherm verschijnt.
groet,
Kim - De boom, nog altijd, half over het scherm, verschillende keren in één sessie, het aanklikken van een topic wordt erdoor belemmerd.
- Beste Kafka,
Ik geef door dat hier weer veel klachten over komen.
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 17 juni 2010 @ 22:12:
De telefoonboom groeit nog altijd regelmatig tot over de helft van mijn scherm...