Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Reclame (banners) over het scherm

Dit onderwerp heeft 166 reacties, is 12237 keer bekeken, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 29-11-2010 10:06. Dit onderwerp is gesloten!

1. Reclame (banners) over het scherm

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    10-03-2010, 21:10

bericht "vervallen"
    kafka wijzigde dit bericht op 06-10-2010 22:36 met 249%: openingsbericht vervallen

reacties

1. WK-reclame is er nog altijd!!! Ik heb 'm net nog 2 (twee, two, zwei, deux, dos, due, du) keer op 5 (vijf, cinq, five, fünf, fem, cinque, kvin) minuten gezien. 

Dit is dus méér dan vijf uur nadat we de melding hadden gekregen dat het gedaan "ZOU" moeten zijn...

Het ZOU sowieso nooit hebben mogen beginnen, en het ZOU in elk geval gedaan hebben moeten zijn van in het begin van onze meldingen (en het doorgeven daarvan, een deel waar wij geen controle over hebben, en het luisteren naar het doorgeven, een deel waar wij ook geen controle over hebben).

(Deze hele toestand is puur "forumgangertje-pesten". Want daar komt het, van welke kant het ook komt, op neer.)

2. Voor de duidelijkheid: het was wel degelijk de WK-reclame, die niet meer getoond ZOU worden, die weer mijn scherm overgolfde.

Voor de duidelijkheid: die WK-reclame kwam meer dan twee uur nadat Kim meldde dat de WK-reclame niet meer getoond ZOU worden.

Wanneer krijgen we te lezen dat de reclame niet meer getoond ZAL worden?

3. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 10 juni 2010 @ 15:47:
    Goedemiddag,
    Ziggo wk-banner zou nu niet meer op het forum getoond moeten worden.

Groetjes,
    Kim

"Het zou niet meer op het forum getoond moeten worden", maar het wordt nog wel getoond. Dus: verkeerde informatie, valse hoop, rookwolken, kluitjes, riet, niets nieuws onder de zon.
    kafka wijzigde dit bericht op 10-06-2010 18:14 met 4%: weeral rare dingen met kleuren

4. Te vroeg geroepen, die rotboom is er nog, niet te geloven, dit allemaal...
    doe dit op de homepage, dat heb ik al eens eerder gezegd, niet op een forum...

5. Dus het kán allemaal wel...ik zie de bijenkorf ook niet meer...evenals het WK gebeuren, of de telefoonboom.

Komt het omdat ze bij Libelle inmiddels gloeiend zijn, Kim?

Kafka, ik blijf ook aan de bel trekken hoor, ben het alleen af en toe spuugzat, nu margriet nog....

Misschien toch eens naar de fabrikanten mailen weer, of onderzoek laten doen naar het gebruiksvriendelijkste forum....
    roosje40 wijzigde dit bericht op 10-06-2010 18:47 met 0%

6. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    10-06-2010, 15:47

Goedemiddag,
    Ziggo wk-banner zou nu niet meer op het forum getoond moeten worden.

Groetjes,
    Kim

7. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 10 juni 2010 @ 11:14:
    Mijn excuus voor het niet antwoorden: helemaal vergeten..

Heb je het over de voorwaarden van banners? Wanneer ze wel of niet aangepast/verwijderd worden? Deze voorwaarden zijn niet veranderd.

Groeten,
    Kim

Uiteraard heb ik het over de voorwaarden van banners en niet over de voorwaarden van het afsluiten van een lening. Als de voorwaarden niet veranderd zijn, loopt er ofwel iets mis bij de reclamemannen, ofwel bij het doorgeven naar de advertentiemannen. Want wij zijn duidelijk.

Vanaf nu ga ik op dit topic weer alleen melden welke reclame lastig is, hoe lastig, en hoe vaak lastig.

8. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    10-06-2010, 11:52

Hoi Jeanet,
    Ik vind het een goed idee, alleen worden de advertenties dan niet goed verkocht. Adverteerder wil dat de uitting opvalt (en dat doet het inderdaad wel, maar niet in positieve zin)...

Bijenkorf is weggehaald (als het goed is).
    Groet,
    Kim

quote:
    jeanet18 schreef op 10 juni 2010 @ 11:43:
    Hallo Kim..

ik hoop echt dat je er wat aan kan veranderen.. want dit is gewoon verhipte irritant.. wat ik eerder al schreef.. de bewegende reklames in de marge zou misschien een oplossing kunnen zijn?

zowaar vanmorgen weer in kunnen loggen zonder banner..
    er is geen pijl op te trekken .. wanneer wel of niet die banners voorbij vliegen..

J

[...]

9. Hallo Kim..

ik hoop echt dat je er wat aan kan veranderen.. want dit is gewoon verhipte irritant.. wat ik eerder al schreef.. de bewegende reklames in de marge zou misschien een oplossing kunnen zijn?

zowaar vanmorgen weer in kunnen loggen zonder banner..
    er is geen pijl op te trekken .. wanneer wel of niet die banners voorbij vliegen..

J

quote:
    Moderator_Margriet schreef op 10 juni 2010 @ 09:04:
    Beste Kafka en anderen,
    Zodra er klachten over banners zijn, geef ik deze gelijk door. Het is niet dat ik jullie niet wil horen en dat jullie onduidelijk zijn: jullie zijn juist hartstikke duidelijk. Alleen kan ik ze zelf niet weghalen, verplaatsen of veranderen en ben ik ook afhankelijk van anderen (helaas).

Ik zal nog eens extra druk uitoefenen bij deze afdeling of het niet mogelijk is om banners op een andere manier in te zetten (minder storend en irritant).. Ik beloof niets, maar doe mijn best!
    Groetjes,
    Kim

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    10-06-2010, 11:14

Mijn excuus voor het niet antwoorden: helemaal vergeten..

Heb je het over de voorwaarden van banners? Wanneer ze wel of niet aangepast/verwijderd worden? Deze voorwaarden zijn niet veranderd.

Groeten,
    Kim
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 10-06-2010 11:16 met 18%

11. Kim, als we dan toch zo duidelijk zijn, waarom vraag je er dan telkens naar? Of waarom zeg je dan dat het alleen maar veranderd wordt als het voor het inlogscherm staat of als het meer dan een keer voorkomt? Dat hèbben we allemaal al gezegd, al van de éérste Bijenkorfmelding. Dus: geloof ons maar van de eerste keer. We weten nu echt wel wat de regels zijn (die zijn heel duidelijk vermeld, en dan nog tot braakneigingen toe herhaald telkens als we melden dat we last hebben van banners), maar de reclamemensen "vegen daar hun voeten aan".

Nog even duidelijk zijn: we zèggen het telkens!!!

De vraag die ik stelde: "of er iets veranderd is aan de voorwaarden", is overigens nog altijd niet beantwoord. Dus, duidelijk:

We kennen de voorwaarden (ik heb ze zelf de jongste dagen twee keer "gekwoot"). Is er wat veranderd aan die voorwaarden? 

12. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    10-06-2010, 09:04

Beste Kafka en anderen,
    Zodra er klachten over banners zijn, geef ik deze gelijk door. Het is niet dat ik jullie niet wil horen en dat jullie onduidelijk zijn: jullie zijn juist hartstikke duidelijk. Alleen kan ik ze zelf niet weghalen, verplaatsen of veranderen en ben ik ook afhankelijk van anderen (helaas).

Ik zal nog eens extra druk uitoefenen bij deze afdeling of het niet mogelijk is om banners op een andere manier in te zetten (minder storend en irritant).. Ik beloof niets, maar doe mijn best!
    Groetjes,
    Kim

13. en WEER  de Bijenkorf..

J

quote:
    jeanet18 schreef op 09 juni 2010 @ 08:04:
    Hoi..

ik wil haast zeggen.. zie de reklame nu in rechter kantlijn   van Bosch, Richter, Ben...... waarom kan alles niet op die manier erbij geplaatst worden? of bijv. ook de linker kolom zo vullen ? een vaste plek.. met bewegende beelden.. als je het produkt wilt lezen.. klik je er zelf wel op..

J
    ps
    hieronder nogmaals mijn opmerking/vraag..
    moderator, kan het zijn dat die reklames worden geplaatst met toevoeging van bij welk programma ze moeten oppuppen?? bedoel.. als je bijv. java hebt geinstalleerd ofzo (of een ander iets.. ) dat dan daar de ene dag bij de java en de andere dag bij die andere wordt gepupt??

14. Kim, kijk eens naar mijn bericht van11.22 uur, waarin ik de moderator quote. Daar staan de "eigenschappen" in die reclame niét mag hebben. Daar heb ik voor de zoveelste keer ook gezegd dat de drie reclames waar we het over hebben, die "eigenschappen" wèl hebben.

Hoe dikwijls moet dat herhaald worden zeg? Je kan niet inloggen voor je de Bijenkorf wegklikt. Als je twee minuten later kijkt (zonder uit te loggen!!!) staat de Bijenkorf daar weer, en moet die wéér weggeklikt worden. Hoezo, "niet voor het inlogveld"??? Meer dan ééns in een sessie komt die Bijenkorf voor je snufferd, en moet die weggeklikt worden voor je verder kan.

Wat de oranje boodschap en de telefoon betreft: die komt hup opzetten terwijl je aan het kiezen bent in welk topic je eens wil gaan kijken. Bij voorbeeld op "reclamebanners". Je klikt op "reclamebanners", want dat staat er nog leesbaar op, en hup je zit in de WK of in de telefonie. Hoezo, niet storend voor de "bereikbaarheid" van het forum?

Bovendien heb ik in één sessie meer dan ééns last van de bijenkorf EN van een van de twee zwaaiers onderin. Hoezo, niet te voorschijn komen na wisseling van pagina's?

Mijn vraag, toen ik die quote plaatste, is of die "eigenschappen" nu niet meer tellen. Het antwoord is duidelijk gegeven: het kan niemand van de "reclamemensen" een barst schelen of dit forum gebruiksvriendelijk is, als het maar geld oplevert. "De zelf opgestelde regeltjes, daar lappen we met ons allen onze laarzen aan. De forummers klagen, zeggen de moderatoren? Pff, laat ze maar doen." En de moderatoren? Tjààà... kluitjes, riet, dat zouden wij forummers ondertussen gewoon moeten zijn, die krijgen we nu al bijna vijf jaar.

Sorry Kim, maar waarom vraag je telkens weer wat al gezegd/geschreven is, en niet alleen door mij? Ja, het stoort. Ja, het staat voor het inlogveld. Ja, het gebeurt meer dan een keer per sessie. 

Wat is dan het probleem? Drukken wij ons met zijn allen dan zo slecht uit, of WILLEN jullie ons niet verstaan??? Ik vrees het laatste.
    undefined

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-06-2010, 12:18

Kafka,
    Dat zij de campagne niet stoppen als deze (weer het standaardrijtje, sorry daarvoor) goed weg te klikken zijn, niet iedere keer na wisseling pagina verschijnen, de site niet vertragen en niet over het inlogveld staan (deze was ik in mijn eerdere berichtje vergeten! Mijn fout). De site kan immers niet blijven bestaan zonder deze inkomsten.

Groetjes,
    Kim

16. quote:
    O ja? Wat beweren dié dan? Ben ik wel vréselijk nieuwsgierig naar.

17. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 maart 2010 @ 08:52:
    Beste mensen,
    We begrijpen de irritatie van sommige banners heel goed. Wat wij alleen kunnen doen (en dit klinkt weer heel laf) is het doorgeven aan de afdeling die hierover gaat. De internetredactie heeft hier helaas niets over te zeggen. We vragen de advertenties te stoppen indien:

- banners over het inlogveld staan
    - ze de site vertragen
    - niet goed weg te klikken zijn
    - te voorschijn komen na wisseling van pagina's in het forum

Dus ik hoor graag van jullie welke banners aan bovenstaande eigenschappen voldoen (belastingdienst zal ik doorgeven, daar heb ik meerdere klachten over gehadd).

Groetjes,
    Kim
    Zijn de normen nu gewijzigd? Want die drie stoorzenders behoren duidelijk tot de "bovenstaande eigenschappen".
    kafka wijzigde dit bericht op 09-06-2010 11:25 met 8%: verduidelijking

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-06-2010, 10:01

Helaas wel ja....
    Kim

quote:
    kafka schreef op 09 juni 2010 @ 08:27:
    Ik vraag me af wat de advertentiemannen antwoorden, als je ze elke dag tien keer bestookt met de problemen die wij ondervinden... Hebben die ook een niets-zeggend standaard-antwoord?

19. Ik vraag me af wat de advertentiemannen antwoorden, als je ze elke dag tien keer bestookt met de problemen die wij ondervinden... Hebben die ook een niets-zeggend standaard-antwoord?
    kafka wijzigde dit bericht op 09-06-2010 08:30 met 4%: verduidelijking

20. Hoi..

ik wil haast zeggen.. zie de reklame nu in rechter kantlijn   van Bosch, Richter, Ben...... waarom kan alles niet op die manier erbij geplaatst worden? of bijv. ook de linker kolom zo vullen ? een vaste plek.. met bewegende beelden.. als je het produkt wilt lezen.. klik je er zelf wel op..

J
    ps
    hieronder nogmaals mijn opmerking/vraag..
    moderator, kan het zijn dat die reklames worden geplaatst met toevoeging van bij welk programma ze moeten oppuppen?? bedoel.. als je bijv. java hebt geinstalleerd ofzo (of een ander iets.. ) dat dan daar de ene dag bij de java en de andere dag bij die andere wordt gepupt??
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 08:10 met 51%

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-06-2010, 07:58

Hoi Kafka,
    Ik kan er persoonlijk niet voor zorgen dat deze advertenties stoppen. Ik kan alleen doorgeven dat er veel over geklaagd wordt en waarom. Zoals al eerder gezegd zullen ze een advertentie niet snel verwijderen als deze goed is weg te
    klikken en niet steeds na het wisselen van een pagina in beeld komt. Margriet.nl krijgt inkomsten van de advertenties waardoor deze site kan blijven draaien, daarom hebben wij deze advertenties helaas wel nodig [:(] .

Dus ja, het enige wat ik kan doen, is echt alleen maar doorgeven als er veel geklaagd wordt over een advertentie. Begrijp me echt niet verkeerd: ik snap jullie irritatie volkomen, want ik zelf vind het af en toe ook knap irritant. Sorry!

Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 09 juni 2010 @ 07:35:
    NOG ALTIJD Bijenkorf die je moet wegklikken, NOG ALTIJD een oranje vlag die plots het halve scherm in beslag neemt, NOG ALTIJD de telefoontoestand die ook plots een half scherm bedekt. "We hebben het doorgegeven," zeggen de moderatoren. Beste moderatoren, dit klinkt niét geloofwaardig... Zoals ik al zei: de goéde manier om door te geven, is als het STOPT.

22. Tjee... toch bizar.. Karma, ik kan het trouwens niet vinden.. vista xp of flash.. zal zoon wel vragen..

op vaste pc geen reklame.. en nu wel..
    En nu ik op laptop zit waar ik normaal altijd reklame heb.. totaal niks vanmorgen.. snap er geen jota van..

J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 09-06-2010 08:00 met 47%: toevoeging

23. NOG ALTIJD Bijenkorf die je moet wegklikken, NOG ALTIJD een oranje vlag die plots het halve scherm in beslag neemt, NOG ALTIJD de telefoontoestand die ook plots een half scherm bedekt. "We hebben het doorgegeven," zeggen de moderatoren. Beste moderatoren, dit klinkt niét geloofwaardig... Zoals ik al zei: de goéde manier om door te geven, is als het STOPT.

24. In ieder geval bij het opstarten. Maar het zal ook wel elders te vinden zijn, weet alleen niet waar [:$] .

25. Oh Karma.. zal eens kijken wat ik heb.. hoe zie je dat?

J

quote:
    karma schreef op 07 juni 2010 @ 09:25:
    Ja, ben ik ook benieuwd naar. Heb ik nl ook. Grote laptop geen reclame (Vista) maar mini laptop wel reclame (XP). Instellingen niet vergeleken trouwens. Iets met Flash??

advertentie