Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Reclame (banners) over het scherm

Dit onderwerp heeft 166 reacties, is 12241 keer bekeken, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 7.
De laatste reactie is geplaatst op 29-11-2010 10:06. Dit onderwerp is gesloten!

1. Reclame (banners) over het scherm

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    10-03-2010, 21:10

bericht "vervallen"
    kafka wijzigde dit bericht op 06-10-2010 22:36 met 249%: openingsbericht vervallen

reacties

1. Wát een ergernis zeg, die telefoontoestand, het duurde behoorlijk lang eer ik hem weg kon klikken.

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    07-06-2010, 12:57

Hoi Kafka,
    Bijenkorf is wel doorgegeven en als het goed is, moet deze nu beter weg te klikken zijn. Dat deze vaker verschijnt tijdens het forummen, is volgens mij niet de bedoeling. Dat geef ik nog even extra door.
    Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 07 juni 2010 @ 12:32:
    Hoe dan ook, het is nog niet goed doorgegeven hoor, want de bijenkorf MOET weggeklikt worden telkens je iets moet doen. En dan zeg ik nog niks van die oranje vlag en van die boomstam van de telefoon.

3. Hoe dan ook, het is nog niet goed doorgegeven hoor, want de bijenkorf MOET weggeklikt worden telkens je iets moet doen. En dan zeg ik nog niks van die oranje vlag en van die boomstam van de telefoon.

4. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    07-06-2010, 10:27

Goedemorgen Jeanet,
    Ik zou het ook niet helemaal zeker kunnen zeggen, maar er schijnen programma's op de computer te zitten die bepaalde banners/advertenties uitsluiten.

Groetjes,
    Kim

quote:
    jeanet18 schreef op 07 juni 2010 @ 08:03:
    Kim, Pien, Puck

even een vraagje.. ik zit nu op een andere pc.. en heb hier op deze , voor zover ik me herinneren kan, eigenlijk nooit geen reklame over het scherm gehad, terwijl instellingen toch hetzelfde zijn als bij mijn laptop.. en daar vliegen ze me om de oren..
    weet een van jullie hoe dat kan??

J.

5. Ja, ben ik ook benieuwd naar. Heb ik nl ook. Grote laptop geen reclame (Vista) maar mini laptop wel reclame (XP). Instellingen niet vergeleken trouwens. Iets met Flash??

6. Kim, Pien, Puck

even een vraagje.. ik zit nu op een andere pc.. en heb hier op deze , voor zover ik me herinneren kan, eigenlijk nooit geen reklame over het scherm gehad, terwijl instellingen toch hetzelfde zijn als bij mijn laptop.. en daar vliegen ze me om de oren..
    weet een van jullie hoe dat kan??

J.

7. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    06-06-2010, 23:12

Is ook doorgegeven Jeanet,

groet, Pien

quote:
    jeanet18 schreef op 05 juni 2010 @ 00:57:
    Beijenkorf nog steeds voor/over het inlogveld..

8. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    06-06-2010, 23:08

Kafka

Inderdaad hoor, duidelijk genoeg. Maar ik ga er vanuit dat die actie die ze moeten ondernemen niet eerder dan morgenvroeg zal zijn.

Tja, en ja.. ik heb nu dus (toevallig?) ook de WK banner gehad, [;)]   maar ik had net alles al weer doorgegeven..

Pien
    quote:
    kafka schreef op 06 juni 2010 @ 22:48:
    Pien, het gaat er niet om of wie dan ook begrijpt wat ik bedoel. Het gaat er om, dat er maar één goede manier is om het door te geven: de manier waardoor er actie komt!!! En die actie is: het verwijderen van de storende reclame (of toch minstens het verplaatsen ervan zodat je ze niet weg moet klikken).

Even verduidelijken (dat is soms nodig): ik geloof best dat jullie het doorgeven, maar dat doorgeven gebeurt pas op de goede manier, als er ook respons komt. Nog even duidelijker: de respons is dan, dat er geen storingen meer zijn.

Ik wil het nog wel eens op een andere manier zeggen ook, maar ik dènk dat het nu wel duidelijk is.

9. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    06-06-2010, 22:37

Goedenavond Kafka

Vanavond heb ik zelf ook last van de T-mobile reclame en weet dus echt wel wat je bedoelt. Het enige dat ik kan doen is een print screen maken en dan doorgeven aan de betreffende afdeling (EN aan Kim mail ik het ook hoor.) en meer kan ik voor jullie (en mezelf) niet betekenen.

Groet, Pien
    quote:
    kafka schreef op 06 juni 2010 @ 13:31:
    T-mobile, wereldkampioenschap, bijenkorf... Het éne al vervelender en storender dan het andere.

Zoals ik in een vorige posting al zei: pas als het niet meer storend is, geloof ik dat het inderdaad op een fatsoenlijke manier (zodat ze het aan de andere kant ook snàppen, want die zijn me toch hardnekkig!!!) werd doorgegeven. Tot nu toe dus niét.

(Zeg dus niet dat jullie het hebben doorgegeven, moderatoren. Dat zal dan wel, maar niet op de goeie manier. Als jullie het GOED doorgeven, verandert er wèl wat.)

10. quote:
    kafka schreef op 29 april 2010 @ 11:16:
    De enige juiste manier is de manier die resultaat oplevert... (en vanaf nu ga ik alleen maar melden wanneer er weer iets stoort, hoe erg het stoort, en hoe vaak het gebeurt).
    In 1 (één, un, one, uno, et, eins, unu) sessie van een half uur:
    3 (drie, trois, three, tres, tre, drei, tri), keer Bijenkorf moeten wegklikken omdat het belet gelijk wat te openen
    4 (vier, quatre, four, fyra, cuatro, quattro, kvar) keer in WK gezeten (ik snap niet waarom die WK? zo goed zijn ze nu ook weer niet, zeker niet qua penalties, haha)

Hopelijk is dat duidelijk genoeg? Als iemand meer uitleg wil, ben ik ter beschikking hoor.

11. quote:
    jeanet18 schreef op 05 juni 2010 @ 00:57:
    Beijenkorf nog steeds voor/over het inlogveld..
    Ha jeanet, ik heb deze nog niet gezien, ik ga snel slapen want ik wil deze ook niet zien. Fijn weekend.  ( Wat weekend, wij, het hele gezin moet werken morgen ffftt, alle wekkers op 6 uur.fffftt.. )

12. quote:
    lau schreef op 04 juni 2010 @ 13:09:
    Zeuren, hoezo zeuren, dit vind ik niet zeuren, maar terecht aangeven dat er dingen niet goed zijn, op een forum hoor je nl. gewoon te kunnen schrijven, zonder allerlei onzin weg te moeten klikken,
    't Zou wat zijn zeg, als dat als zeuren werd bestempeld!

Lau, ik, Somone, noemde het "zeuren", met aanhalingstekens om het woord.

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    04-06-2010, 13:54

Hoi Francoise en Lau,
    De banner moet inderdaad wel goed weg te klikken zijn (en in 1 keer). Ik geef met spoed door dat er naar gekeken moet worden!
    Groetjes,
    Kim

quote:
    francoise2 schreef op 04 juni 2010 @ 13:49:
    Ja hoor, het is weer zover.........en weer de bijenkorf, als je hem probeert weg te klikken, kom je na tien keer klikken niet ernaast, maar IN de bijenkorf terecht.....gekker moet het niet worden!

14. Kim, fijn dat je terug bent, ook een leuke tijd gehad?
    Hopelijk ben je voldoende opgeladen om er tegenaan te gaan, want het is weer bal!

Leuk!!!!  Weer een nieuwe banner dwars eroverheen, weer van de Bijenkorf!
    Kan dat allemaal wat minder alsjeblieft?
    Heb vakantie gehad, daarvoor was het lekker rustig op het scherm, nu dendert er weer van alles doorheen.

Valt me nog mee dat die politici ons nog niet ontdekt hebben, maar ja, die merken het meteen in het aantal stemmen.

Zeuren, hoezo zeuren, dit vind ik niet zeuren, maar terecht aangeven dat er dingen niet goed zijn, op een forum hoor je nl. gewoon te kunnen schrijven, zonder allerlei onzin weg te moeten klikken,
    't Zou wat zijn zeg, als dat als zeuren werd bestempeld!

Als je een film kijkt, dendert er toch ook niet ineens reclame dwars over het scherm?
    Nederland zou op z'n kop staan, denk ik...
    roosje40 wijzigde dit bericht op 04-06-2010 13:14 met 39%

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    03-06-2010, 09:29

Goedemorgen,
    Ik heb 'm gespot (kan er ook niet omheen) en heb doorgegeven dat deze als storend wordt ervaren!
    Groetjes,
    Kim

16. Enneee... ook op andere fora wordt "gezeurd". Zoals Lau al meldde op 10 maart op dit topic: kijk eens naar Libelle. Vergeleken bij de Libellemensen zijn wij allemaal toonbeelden van geduld en verdraagzaamheid.

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    02-06-2010, 09:07

Goedemorgen Somone,
    Sorry, dan had ik je verkeerd begrepen. Ja, ook daar wordt er geklaagd over de banners/advertenties. Ik heb de advertentie waar jij het over hebt nog niet gezien, maar als ik 'hem' tegen kom maak ik er een printscreen van en geef ik het door!
    Groetjes,
    Kim

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    02-06-2010, 00:17

Goedenavond Somone

Ik zal het weer doorgeven hoor en hoop dat er wat aan gedaan kan worden

Pien
    quote:
    somone schreef op 01 juni 2010 @ 23:08:
    Dat weet ik  Kim, maar ik vroeg me eigenlijk af of daar ook wordt "gezeurd"?  Nu ga ik dat gaan doen:  De oranje reklame van het W.K. is wel erg hardnekkig en langdurig op het scherm.....  Wie weet helpt het...  Uiteraard ben ik me bewust van het feit dat reclame geld op brengt maar het moet niet ten kostte van de gebruikvriendelijkheid van een forum gaan toch....  De techneuten mogen weer aan het werk..

19. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    01-06-2010, 11:10

Goedemorgen,
    Ik ben er weer! Heerlijk weer gehad en helemaal bijgekomen..

Om even op onderstaande vraag terug te komen: Ook op andere forums wordt reclame ingezet om deze sites als het ware te betalen. Dit kunnen andere reclame-uittingen zijn, dat ligt aan de advertentie/adverteerder.

Groetjes,
    Kim

quote:
    somone schreef op 01 juni 2010 @ 00:55:
    Ik vraag mij af, is de reclame minder op andere forums?  Die moeten toch ook betaald worden?  

20. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    27-05-2010, 17:12

Hi Sara1,
    Het is inderdaad vervelend als je reclame niet meteen weg kunt klikken. Wij maken melding van storende reclames op margriet.nl en vooral op het forum en als de reclame over het inlogvak valt. Soms kan er iets aan gedaan worden, soms niet. Helaas. Wij kunnen deze site (gratis) laten draaien omdat we reclameplekken verkopen. Reclame zal er dus altijd blijven. Wij als redactie geven het door als het storend is, maar we hebben het dus niet zelf in de hand om ze weg te halen. Dit verhaal was even voor de duidelijkheid en om geen valse verwachtingen te scheppen.

Groet Puck
    Moderator Margriet

21. Hallo moderator,

Kan er iets worden gedaan aan die ergerlijke T mobile reclame?? Voor je die kunt weg klikken... [:@]  Belachelijk gewoon.

22. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    24-05-2010, 11:31

Goedemorgen

Al het gelijk doorgeven, maar denk niet dat er vandaag nog wat aan gedaan wordt, Pinkstermaandag he? Maar weet dat er aan gewerkt wordt.

Pie
    n
    quote:

23. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    23-05-2010, 07:39

Goedemorgen Lau

Inderdaad, lekker rustig zo, je hebt helemaal gelijk.

Pien

quote:
    lau schreef op 01 mei 2010 @ 22:35:
    Wat een heerlijke rust op het forum en zowaar komen er nieuwe mensen kijken! [Y]
    Houen zo!  Doe de reklame maar aan de zijkanten of zo. Stilstaand...

Gr. Lau
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 23-05-2010 07:42 met 3%

24. De enige juiste manier is de manier die resultaat oplevert... (en vanaf nu ga ik alleen maar melden wanneer er weer iets stoort, hoe erg het stoort, en hoe vaak het gebeurt).

25. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    29-04-2010, 10:06

Hoi Kafka,
    Nou, ik heb het altijd op de juiste manier doorgegeven, maar blijkbaar vonden ze de situatie nu zo spoed (aangezien er niet zomaar ook nog om 21.30 uur onder voetbal iemand mailt dat het zo echt niet langer kan), dat ze er gelijk ingedoken zijn.. Ik moet dus vaker 's avonds laat mailen!

gr
    Kim

quote:
    kafka schreef op 29 april 2010 @ 09:35:
    Nu het (nadat wij er héél erg om moesten zeuren tot in 't kwadraat) eindelijk doorgegeven werd (althans, op de juiste manier doorgegeven) kan het dus wèl... Q.E.D. (quod erat demonstrandum).

advertentie