Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & Problemen
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15476 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!
Vragen & Problemen
Beste forummers,
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Groeten,
Kim
reacties
- Ik zal het aan de technische dienst doorgeven en zodra er meer bekend is meld ik het hier weer.quote:olly02 schreef op 30 november 2010 @ 14:15:
Hallo moderator.....al sinds een week of 2 heb ik in mijn profiel, naast mn naam staan dat Cecil bijna jarig is....zij is in september jarig. Ook met uit- en innloggen blijft dit gewoon staan.
Is hier iets aan te doen?![[8-|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-15.gif)
- Hallo moderator.....al sinds een week of 2 heb ik in mijn profiel, naast mn naam staan dat Cecil bijna jarig is....zij is in september jarig. Ook met uit- en innloggen blijft dit gewoon staan.
Is hier iets aan te doen?![[8-|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-15.gif)
- Goedemiddag Toetertje
Zoals je zelf al aangeeft zou het handig zijn als Vlinder een mail stuurt via haar eigen mail adres naar forum@margriet.nl met daarin haar problemen en ook haar inloggegevens, zodat er gekeken kan worden waar de fouten zitten, waar zij tegen aan loopt.
Ik weet wel dat er sinds vrijdag al lay-out problemen zijn die spontaan zijn ontstaan. De technische mensen zijn driftig aan het zoeken naar een oplossing. Zelf had ik gisteren ook last van die mega letters en het rare forum/Margriet site. Nu lijkt alles weer als vanouds te werken.
Margriet moderatorquote:toetertje schreef op 21 november 2010 @ 14:10:
Goeiemorgen !! ( Neem aan dat het ochtend is als je dit bericht leest, vandaar, ben niet malende :-) )
Even namens Vlinder..... komt niet meer op deze site via haar pc, wel bij die vna haar buurvrouw en krijgt dan hele oude berichten etc te zien, koeieletters enz.
Klinkt allemaal nogal vaag, heb geadviseerd jullie te mailen, maar indien zij dit niet gedaan krijgt kunnen jullie misschien iets voor haar betekenen.
( zie ook haar posting op " ga je vandaag wat leuks doen?" onder kopje "ontspanning" )
Groetjes, ToeterjeModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 21-11-2010 16:30 met 0% - Heb gemerkt dat het nu weg is. Dank!
Sorry dat ik het zeg, maar topic staat er nog, ik denk dat nu iedereen het wel gezien heeft...quote:margrietmoderator2 schreef op 08 november 2010 @ 21:30:
Goedenavond
Voorlopig wil ik het nog even laten staan, zodat ook anderen die haar kennen dit kunnen lezen. (die topic zelf is al gesloten, kan dus geen tekst meer bijgezet worden), maar nu staat hij nog bij de recente topics in het rijtje, vandaar.
Het plan was al om die aparte topic morgenavond te verwijderen.
Margriet Moderator- Als sanoma melding of vooraf?
Want dat bedoelde ik, dat we vooraf gewaarschuwd worden.
(had ff moeten vernieuwen, zie nu berichten staan tussen Kneeltje en mij...)karma wijzigde dit bericht op 09-11-2010 20:35 met 31% - Ik had vanmiddag ook dat de lijst recente berichten niet zichtbaar was, maar dat blijkt opgelost.
En ook ik heb een uurtje niet op de site gekund (maar dat zal voor alle Sanomadingen zijn geweest, ik check dan altijd even bij Libelle, daar kon ik ook niet op).
Bij mij is mijn avatar ook verdwenen (rechts boven naast het roze "volg het dagblad van Jennifer") maar als ik post, krijg ik wel de avatar.
Bovendien (ja, het wordt weer een waslijstje, sorry) was ik net weer compleet uitgelogd, toen ik naar een ander topic klikte.
Last but not least: het gaat een beetje traag allemaal... Heb nog wat andere sites geprobeerd, maar die gaan gewoon vlot, dus het ligt niet aan mijn laptop, haha. - Goedenavond
Ik had nog niet gehoord dat er aan de site gewerkt zou worden, anders had ik dat zeker even gemeld, maar fijn dat je er weer bent
Margriet Moderatorquote:kneeltje schreef op 09 november 2010 @ 18:30:
Ik kreeg inderdaad door op de site, dat er aan gewerkt werd. kon een poosje niet inlogggen. Maar ik ben er weer.margrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 09-11-2010 20:22 met 4% - Ik kreeg inderdaad door op de site, dat er aan gewerkt werd. kon een poosje niet inlogggen. Maar ik ben er weer.
- Is er weer een update gaande, of zo?
Mijn icoontje (of hoe noem je dat ook alweer, avatar??) is veranderd, er is geen recente discussielijst en ik hoor weer van sommigen dat ze niet eens in kunnen loggen.
Voorheen werd dat nog wel eens gemeld, trouwens.karma wijzigde dit bericht op 09-11-2010 16:16 met 0% - OK!
- Goedenavond
Voorlopig wil ik het nog even laten staan, zodat ook anderen die haar kennen dit kunnen lezen. (die topic zelf is al gesloten, kan dus geen tekst meer bijgezet worden), maar nu staat hij nog bij de recente topics in het rijtje, vandaar.
Het plan was al om die aparte topic morgenavond te verwijderen.
Margriet Moderatormargrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 21:32 met 15%: toevoeging - Graag gedaan, moderator. Misschien kan het aparte topic nu ook verwijderd worden? "Wij van dik en dun" hèbben de tekst nu. En ook hier: dank!!! Blij dat we nu iets meer weten.
- Goedemiddag topiksters,
Naar aanleiding van jullie vraag omtrent de gezondheidstoestand van Kathie heb ik haar reactie even in een aparte topic gezet.
zie ook
http://forum.margriet.nl/forum/Ontspanning/Hoe_gaat_het_met_Kathie/list_messages/25634
en ik zag dat Kafka die tekst ook al bij de topic Dik en Dun (ontspanning) gezet heeft. dank daarvoor.
groeten,
Margriet Moderatorquote:margrietmoderator2 schreef op 31 oktober 2010 @ 01:37:
Goedenavond
Ik zal gelijk maandag as navraag doen of er reactie is gekomen en sowieso dan ook een terugkoppeling doen hier bij jullie
groetjes,
Margriet moderator
-----
[.olly02 schreef op 29 oktober 2010 @ 17:14:
Moderator, ik weet zeker dat het Katie was...ZONDER H dus. Wij missen haar allemaal bij de dik-dunners en het feit dat er geen reactie komt bevestigt alleen maar mijn /ons vermoeden...dat ze er niet meer is.
Lieve Levi, je bent een schat! X..]margrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 08-11-2010 17:48 met 4%: toevoeging - Bij mij is "hij" verdwenen, sinds de laatste keer dat ik hier kwam.
Zelfs de hypotheek is verdwenen. - Fijn voor u, Moderator2! Jammer genoeg heb ik niet zoveel geluk... Nu al vier keer op nog geen tien minuten. Maar kom, ik heb al ergere dingen meegemaakt hier op dit forum, dus mij hoort u niet meer (tenzij de frequentie weer 1 per minuut wordt, dàt is te veel van het slechte).
- Goedenavond Kafka
Ik heb hem zelf maar 1 keer gehad
Margriet Moderatorquote:kafka schreef op 02 november 2010 @ 13:21:
Bent u een nulletje vergeten, Moderator?
(Even verduidelijken: ik heb er op een kwartier tijd al zeven gehad, zonder dat ik uitlogde of zo. Dus nu nog 23?) - Bent u een nulletje vergeten, Moderator?
(Even verduidelijken: ik heb er op een kwartier tijd al zeven gehad, zonder dat ik uitlogde of zo. Dus nu nog 23?)kafka wijzigde dit bericht op 02-11-2010 13:31 met 60%: aanvulling - Ik kreeg hem niet meer, maar net dus wel weer......
Ga dus maar aftellen... - Goedemorgen,
De afdeling techniek heeft een aanpassing gedaan. De popup wordt maximaal 3 x getoond en daarna niet meer.
Groet Moderator Margriet
De mededeling gedaan door mijn collega was een beetje een vergissing Kafka, als je op nee klikt is het automatisch weg van die site.quote:kafka schreef op 01 november 2010 @ 15:51:
[...]
Als ik op "nee" klik, is het weg en kan ik niet meer op "x" klikken. Of ik op "nee" klik of op "x", het komt telkens terug als ik een ander scherm open (in een topic gaan, naar "dagboeken" gaan, naar "plaats een reactie" gaan...).
En zelf heb ik ook geprobeerd om van de ene naar de andere afdeling te gaan op de site, maar had geen last van het terugkeren van de pop-up. Zal dit morgen weer doorgeven aan de afdeling techniek.
groet
Margriet Moderator
Kafka, zal toch wel een zwart/geel/rode lijst zijn????quote:kafka schreef op 01 november 2010 @ 15:19:, jij staat waarschijnlijk niet, zoals ik, op de zwarte lijst).![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
Als ik op "nee" klik, is het weg en kan ik niet meer op "x" klikken. Of ik op "nee" klik of op "x", het komt telkens terug als ik een ander scherm open (in een topic gaan, naar "dagboeken" gaan, naar "plaats een reactie" gaan...).quote:Moderator_Margriet schreef op 01 november 2010 @ 09:13:
Goedemorgen,
Zijn er op dit moment nog steeds mensen die niet kunnen inloggen? Als je niet wilt meedoen aan de enquête dan kies je nee en vervolgens kun je het via het x gemakkelijk wegklikken. En vervolgens inloggen. Heb het net zelf hier getest en het werkt.
Met vriendelijke groet Moderator
[...]- Olly, even een goeie raad: moderator2 heeft gezegd dat het sneller gaat als je een mailtje stuurt met klachten en/of vragen. (Misschien lezen ze die van jou wèl bij forum@margriet.nl, jij staat waarschijnlijk niet, zoals ik, op de zwarte lijst).
- Nou, hier niet!!!!!! En ik word er echt helemaal schijtziek van!!!!
![[8o|]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-39.gif)