Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & Problemen
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15478 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!
Vragen & Problemen
Beste forummers,
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Groeten,
Kim
reacties
- Goedemorgen,
Zijn er op dit moment nog steeds mensen die niet kunnen inloggen? Als je niet wilt meedoen aan de enquête dan kies je nee en vervolgens kun je het via het x gemakkelijk wegklikken. En vervolgens inloggen. Heb het net zelf hier getest en het werkt.
Met vriendelijke groet Moderatorquote:margrietmoderator2 schreef op 31 oktober 2010 @ 02:00:
Hier al net zo, ook maar 1 keer in beeld gehad, heb net speciaal even uitgelogd en weer ingelogd om te zien hoe het zou gaan bij mij, maar geen oproep meer gekregen.
groet
Margriet Moderator
[...] - Karma
Hier al net zo, ook maar 1 keer in beeld gehad, heb net speciaal even uitgelogd en weer ingelogd om te zien hoe het zou gaan bij mij, maar geen oproep meer gekregen.
groet
Margriet Moderatorquote:karma schreef op 30 oktober 2010 @ 19:49:
Heb op mijn grote laptop de enquette deels ingevuld (duurde me te lang), zit nu op mijn minilaptop te werken en heb eenmaal aangegeven geen belangstelling te hebben. Net alles opnieuw opgestart maar kreeg geen verzoek meer in beeld! - Goedenavond
Ik zal gelijk maandag as navraag doen of er reactie is gekomen en sowieso dan ook een terugkoppeling doen hier bij jullie
groetjes,
Margriet moderatorquote:olly02 schreef op 29 oktober 2010 @ 17:14:
Moderator, ik weet zeker dat het Katie was...ZONDER H dus. Wij missen haar allemaal bij de dik-dunners en het feit dat er geen reactie komt bevestigt alleen maar mijn /ons vermoeden...dat ze er niet meer is.
Lieve Levi, je bent een schat! Xmargrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 14:45 met 0% - Goedenavond
Je kon zomaar eens gelijk hebben Tanjan,
Ik heb eea al doorgegeven aan de betreffende afdeling, maar nog geen terugkoppeling gehad.
Zodra ik meer weet meld ik het gelijk
Margriet moderatorquote:tanjan schreef op 30 oktober 2010 @ 17:32:
Daarom juist. Meestal probeert zo'n enquete een cookie te plaatsen waarop de site de volgende keer kan zien dat je de enquete niet wilt beantwoorden (of al beantwoord hebt). Als dat biet mag van je beveiligingsprogramma dan kan de enquete niet zien dat ie niet gewenst is en komt ie steeds weer terug.margrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 31-10-2010 01:17 met 4% - Ik ben ook benieuwd of Katie nog in deze wereld aanwezig is...
En wat de enquete betreft: ik heb inmiddels al zo'n 60 keer op "nee" moeten klikken..... - Heb op mijn grote laptop de enquette deels ingevuld (duurde me te lang), zit nu op mijn minilaptop te werken en heb eenmaal aangegeven geen belangstelling te hebben. Net alles opnieuw opgestart maar kreeg geen verzoek meer in beeld!
- Daarom juist. Meestal probeert zo'n enquete een cookie te plaatsen waarop de site de volgende keer kan zien dat je de enquete niet wilt beantwoorden (of al beantwoord hebt). Als dat biet mag van je beveiligingsprogramma dan kan de enquete niet zien dat ie niet gewenst is en komt ie steeds weer terug.
- Ik heb een heel streng beveiligingsprogramma maar desalniettemin krijg ik die ^%$##@@!@# enquete steeds weer te zien.
- Ik heb de enquete direct bij de eerste vraag ingevuld en vervolgens geen herhaalde verzoeken meer gekregen. Kan het iets te maken hebben met de beveiligingsinstellingen (accepteren van cookies) van je computer?
- Nou.....bij deze dan! Heb die enquete ingevuld om van dat gezeur op mn scherm af te zijn, maar het helpt geen f#ck!!!!! Dit is werkelijk heel irritant..
![[:(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-6.gif)
- Sara ik denk dat dit nu opgelost is met het invullen van een ja of nee de reclame weg is. Zo niet, horen wij dit graag.
- Hallo moderator..
Er schijnt een onderzoekje te zijn bij Margriet. Ik wil daar NIET aan deelnemen. Ik klik dus ook steeds NEE aan...Het lijkt niet over te komen want ik krijg steeds maar weer de vraag. Ik WIL niets invullen omdat ik dan weer een inbox vol heb met zogenaamde aanbiedingen. Of telefonische aanbiedingen buiten het bel me niet register om.Eén keer aanklikken moet toch genoeg zijn?????? - Moderator, ik weet zeker dat het Katie was...ZONDER H dus. Wij missen haar allemaal bij de dik-dunners en het feit dat er geen reactie komt bevestigt alleen maar mijn /ons vermoeden...dat ze er niet meer is.
Lieve Levi, je bent een schat! X - Goedenavond
Kun je even een mailtje sturen aan forum@margriet.nl met je gegevens en je exacte vraag? dan kunnen we even kijken waar de fout kan zitten.
groet, Margriet Moderatorquote:Posi schreef op 22 oktober 2010 @ 07:06:
Hoi,
De inboxberichtjes komen niet aan,doen wij iets verkeerd...??![[*-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-42.gif)
- Ik moest wel opnieuw inloggen dus je hebt geluk gehad denk ik. De technische dienst heb ik op de hoogte gebracht van wat wel en niet goed gaat want dat willen ze echt wel graag weten!
- Quoten gaat op de ontwikkelingshulp topic nog niet goed.
Blijf wel weer ingelogd als ik naar Mijn Margriet of dagboeken ga vanuit het forum! - Lukt hier dus wel.....(het quoten..).....
Nog steeds.....quote:karma schreef op 17 september 2010 @ 10:28:
Ben weer uitgelogd als ik naar Mijn Margriet ga.......
Is toch een tijdje goed geweest!- Na quote komt mijn eigen reactie nog binnen de quote.....
Geprobeerd te wijzigen maar lukt niet!
ontwikkelingshulp was het onderwerp. - Ben weer uitgelogd als ik naar Mijn Margriet ga.......
Is toch een tijdje goed geweest! - Goedemorgen,
Ik heb haar gemaild, maar helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zodra ik meer nieuws heb, laat ik dit (uiteraard na overleg met Kathie zelf) weten.
groet,
Kim - Oke, duidelijk. Ik ga haar mailen!
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 03 augustus 2010 @ 10:46:
99,9% zeker dat het Kathie is, mèt "h" dus. (Pfff, heb effe moeten zoeken). - 99,9% zeker dat het Kathie is, mèt "h" dus. (Pfff, heb effe moeten zoeken).
- Goedemorgen,
Ze staan er allebei in: katie en kathie. Dus als jullie weten welke het is, dan hoor ik het graag! Zou rot zijn als ik de verkeerde mail.
mvg,
Kim - Ik denk dat het Katie zonder h was, maar ik twijfel nu een beetje. (Hoi Levi! Geweldig!)