Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Vragen & Problemen

Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15474 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!

1. Vragen & Problemen

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    04-02-2010, 15:14

Beste forummers,
    Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
    Mailen kan ook: forum@margriet.nl

Groeten,
    Kim

reacties

1. Als het niet toegestaan is, kijk dan naar "ontspanning" topic "kijkers youtube avontuurlijk"... (geopend vanochtend rond half negen).
    kafka wijzigde dit bericht op 22-06-2010 13:57 met 23%: aanvulling

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    22-06-2010, 13:34

Hoi Karma,
    Er kan dus een vertraging in de site zitten. Helaas. Van het uitloggen geef ik gelijk weer door. Is natuurlijk niet de bedoeling.

Link om stemmen te krijgen, is niet toegestaan op het forum.
    Gr
    Kim

quote:
    karma schreef op 22 juni 2010 @ 09:11:
    Ja dus..... hij staat nu bovenaan, als ik zoek.

Maar ik ben dus als ik ga zoeken wel weer uitgelogd................

(p.s. Mag je hier (met link) stemmers vragen voor iets??)

3. Ja dus..... hij staat nu bovenaan, als ik zoek.

Maar ik ben dus als ik ga zoeken wel weer uitgelogd................

(p.s. Mag je hier (met link) stemmers vragen voor iets??)
    karma wijzigde dit bericht op 22-06-2010 09:12 met 20%

4. Ouder worden.

Ga het zelf ook nog ff checken. Misschien moeten de techneuten er eerst een nachtje over slapen [:O] .

5. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    22-06-2010, 08:47

Beste Karma,
    Naar welk topic was je op zoek? Daar ben ik wel benieuwd naar!
    groetjes,

quote:
    karma schreef op 21 juni 2010 @ 15:37:
    Vanmorgen een topic geopend over ouder worden. Maar kan hem niet meer vinden.
    Geprobeerd te vinden met de Zoekfunctie maar helaas pindakaas. En ik was trouwens ook meteen weer uitgelogd........
    Had wel weer gelijk ,na ik dmv op het forum te klikken weer automatisch ingelogd was,   weer gewoon de laatste berichten eerst staan. Dus dat wordt dan weer wel vastgehouden.

6. Oeps, topic bestaat dus wel. Staat onder Gezondheid. (want dat hopen we te blijven als we ouder worden. Wat was ik slim vanmorgen.... [:D] ).

Maar de zoekfunctie vond hem dus niet!
    En ik was weer uitgelogd toen ik wilde zoeken......

7. Vanmorgen een topic geopend over ouder worden. Maar kan hem niet meer vinden.
    Geprobeerd te vinden met de Zoekfunctie maar helaas pindakaas. En ik was trouwens ook meteen weer uitgelogd........
    Had wel weer gelijk ,na ik dmv op het forum te klikken weer automatisch ingelogd was,   weer gewoon de laatste berichten eerst staan. Dus dat wordt dan weer wel vastgehouden.

8. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-06-2010, 08:00

Hoi Lau,
    Je hebt gelijk hoor, maar ik vond het apart omdat we net een update hadden gehad waardoor deze problemen er dus niet meer zouden kunnen zijn. Niet dus.

Het staat uit bij techniek, dus zodra ik meer hoor laat ik het jullie weten!
    Groetjes,
    Kim

quote:
    lau schreef op 08 juni 2010 @ 17:05:
    Sorry Kim, maar dat is helemaal niet apart, dat is al hééél lang zo!

Wordt regelmatig gemeld  trouwens....

9. Sorry Kim, maar dat is helemaal niet apart, dat is al hééél lang zo!

Wordt regelmatig gemeld  trouwens....

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-06-2010, 17:01

Goedemiddag,
    Dat is apart. Ik ga gelijk met techniek contact opnemen.
    Dank je wel
    Kim

11. En ja hoor...wil ik me inloggen, (want hij onthoudt me niet), dondert de bijenkorf er weer overheen, die ik dus eerst weg moet klikken.... [:@]

12. Recente discussie werkt geloof ik ook niet meer helemaal snel...

13. Ik had het ook Karma,  'k was ingelogd , kijk ergens anders naar en hup...ben uitgelogd...

14. Als ik naar mijn margriet ga dan ben ik weer uitgelogt.......ga ik weer naar het forum dan ben ik weer automatisch ingelogt (of moet het met een d.....). Was een tijdje goed, trouwens!

15. quote:
    levi schreef op 13 april 2010 @ 08:36:
     Ik heb g00gle chroom geiïstalleerd en nu heb ik een normale lay-out van de website. Lag dus aan de verouderde versie.
    Levi, hoe groot is jouw scherm? Ik had het ook geinstalleerd maar had aan beide kanten van de site een brede witte baan. Ik heb een 17 inch scherm.

Ben benieuwd! Laat je het even weten?

16.  Ik heb g00gle chroom geiïstalleerd en nu heb ik een normale lay-out van de website. Lag dus aan de verouderde versie.

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    26-03-2010, 07:53

Oke, dan lijkt er iets met ons mailsysteem aan de hand te zijn. Probeer het eens op win@margriet.nl
    Kim

quote:
    levi schreef op 25 maart 2010 @ 19:37:
    Nope! Lukt ook niet. Zelfde boodschap.

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    25-03-2010, 14:32

Beste Levi,
    Wat gek zeg! Probeer het eens op webmaster@margriet.nl
    Lukt dat wel?
    Groet

quote:
    levi schreef op 25 maart 2010 @ 10:43:
    Ik probeer een mail te sturen naar forum@margriet.nl maar die krijg ik terug met de mededeling
    This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

Weten jullie hoe dit kan?undefined

19. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    23-03-2010, 10:00

Hoi Levi,
    Vreemd. Zou je mij een printscreen kunnen sturen van het vakje wachtwoord onthouden? Weet je hoe dit moet? En zou je deze willen mailen naar
    forum@margriet.nl. Kun je ook aangeven welke browser je gebruikt (internet explorer of firefox etc).

Ik hoor het graag van je, dan ga ik het voor je nakijken!
    Groet,
    Kim
    quote:
    levi schreef op 23 maart 2010 @ 09:40:
    Ondanks dat ik mijn berichten heb verwijderd staat er vermeld dat ik er 2 heb.
    Mijn wachtwoord word niet onthouden ook al heb ik het wel aangevinkt dat te doen.
    Er loopt tekst van de website door elkaar. Bijv. het vakje "onthouden" staat door mijn inlognaam heen.
    Als ik een plaatje invoeg wordt dat na de tekst geplaatst ipv op de plek waarop ik het heb aangegeven. Pas na bericht wijzigen doet ie het goed. Zucht, word er moe van.

20. Ondanks dat ik mijn berichten heb verwijderd staat er vermeld dat ik er 2 heb.
    Mijn wachtwoord word niet onthouden ook al heb ik het wel aangevinkt dat te doen.
    Er loopt tekst van de website door elkaar. Bijv. het vakje "onthouden" staat door mijn inlognaam heen.
    Als ik een plaatje invoeg wordt dat na de tekst geplaatst ipv op de plek waarop ik het heb aangegeven. Pas na bericht wijzigen doet ie het goed. Zucht, word er moe van.

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    22-03-2010, 16:39

Hoi Karma,
    Oke, ik geef het snel door!
    Groetjes,
    Kim

quote:
    karma schreef op 22 maart 2010 @ 16:34:
    Hoi Kim,

Als ik op iemands naam klik dan ga ik naar de Mijn Margriet pagina van die persoon maar dan ben ik opeens wel weer uitgelogd.
    Maakt niet uit of het een vriendin is of niet.

Hiaatje?

22. Hoi Kim,

Als ik op iemands naam klik dan ga ik naar de Mijn Margriet pagina van die persoon maar dan ben ik opeens wel weer uitgelogd.
    Maakt niet uit of het een vriendin is of niet.

Hiaatje?

23. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    22-03-2010, 09:13

Hoi Jeanet,
    Undefined? Ik ga eens even kijken hoor!
    Groetjes,
    Kim
    quote:
    jeanet18 schreef op 21 maart 2010 @ 23:10:
    Hallo Kim of Pien

Ik heb ergens een vraag gesteld over benaming van de aantal postings van een onderwerp.. hierboven staat bv. :
    Dit onderwerp heeft 153 reacties, is 2862 keer bekeken, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
    De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2010 08:54.
    undefined*
    undefined
    undefined
    en toevallig klopt het hier.. maar bij onderwerpen die zijn overgeplaatst van het oude forum.. staat bv. dat er 153 reacties zijn.. maar zijn er maar 50 ofzo zichtbaar..

wordt dit nog aangepast? of komen de oudere reacties ook weer zichtbaar hier op dit forum??

hoor het wel..

groeten
    J.undefined

24. Hallo Kim of Pien

Ik heb ergens een vraag gesteld over benaming van de aantal postings van een onderwerp.. hierboven staat bv. :
    Dit onderwerp heeft 153 reacties, is 2862 keer bekeken, en bestaat uit 7 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 7.
    De laatste reactie is geplaatst op 04-03-2010 08:54.
    undefined*
    undefined
    undefined
    en toevallig klopt het hier.. maar bij onderwerpen die zijn overgeplaatst van het oude forum.. staat bv. dat er 153 reacties zijn.. maar zijn er maar 50 ofzo zichtbaar..

wordt dit nog aangepast? of komen de oudere reacties ook weer zichtbaar hier op dit forum??

hoor het wel..

groeten
    J.undefined

25. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    04-03-2010, 08:54

Hoi Kafka,
    Ik zie het inderdaad! Ik geef het weer door!
    Dank voor het meekijken!
    Het puntje over de berichtjes is bij ons al bekend en staat al uit.
    Groeten,
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 03 maart 2010 @ 20:24:
    Ik heb één ding op de zoekfunctie onder gezocht onder 'forum'... "dik en dun". Tot mijn verbazing vond ik daar de "dik en dun"-topics (ook een topic "dikke mik"??? wat dat daarbij kwam doen, mag JC weten) tot en met deel 12, maar niét de "dik en dun" topics voor januari, februari en maart, dus niét die van het nieuwe forum... 't is maar een weetje natuurlijk...

Eerlijk gezegd dacht ik: fijn dat we na drie jaar zeuren nu kunnen zoeken op het vorige forum... maar "t zou nog fijner zijn als we het ook op dit forum konden doen natuurlijk, haha.

advertentie