Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & Problemen
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15477 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!
Vragen & Problemen
Beste forummers,
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Groeten,
Kim
reacties
- Een nieuw probleem aankaarten.
Ik heb zaterdag de twee berichten die ik had, verwijderd, maar ik zie nog altijd dat ik twee berichten heb!!! (Als ik daarop klik, staat er natuurlijk dat ik nog geen berichten heb). Ook een werkpuntje... - Tuurlijk niet.. Dat zou niet best van mij zijn! Maar gezien het verleden hier, kan ik me jouw reactie wel voorstellen hoor!
Komt goed!
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 02 maart 2010 @ 11:07:
Dankjewel voor het antwoord, Kim!!! Omdat ditzelfde antwoord al een paar weken geleden gegeven was, dacht ik dat het misschien in de vergeethoek was terechtgekomen... - Dankjewel voor het antwoord, Kim!!! Omdat ditzelfde antwoord al een paar weken geleden gegeven was, dacht ik dat het misschien in de vergeethoek was terechtgekomen...
- Beste Kafka,
Dat hoeft niet, want we zijn van alles op de hoogte! Maar toch bedankt!
Deze of volgende week moeten deze punten allemaal opgelost zijn! Zodra dit is, laat ik het jullie weten en kunnen jullie dit zelf ervaren!
Groetjes,
Kimquote: - quote:kafka schreef op 01 maart 2010 @ 10:03:
* De zoekfunctie doet het nog altijd niet.
* De eerste alinea van persoonlijke dagboeken (ook al zijn ze beschermd) verschijnt nog altijd voor het oog van iedereen.
(En er zijn nog andere dingen, maar ik zal ze druppelsgewijze toedienen). - quote:kafka schreef op 01 maart 2010 @ 10:03:
(En er zijn nog andere dingen, maar ik zal ze druppelsgewijze toedienen).![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- * De zoekfunctie doet het nog altijd niet.
* De eerste alinea van persoonlijke dagboeken (ook al zijn ze beschermd) verschijnt nog altijd voor het oog van iedereen.
(En er zijn nog andere dingen, maar ik zal ze druppelsgewijze toedienen). - Hoi Karma,
Ga ik doen. Dit probleem was verholpen, maar helaas dus weer terug!
Groet,
Kimquote:karma schreef op 27 februari 2010 @ 09:43:
Hoi Kim,
Ik ben steeds weer uitgelogd als ik naar andere delen van de site ga. Ga ik weer terug naar forum dan ben ik weer ingelogd zonder iets te doen.
Kun je dit nog eens aankaarten?
Karma - Hoi Kim,
Ik ben steeds weer uitgelogd als ik naar andere delen van de site ga. Ga ik weer terug naar forum dan ben ik weer ingelogd zonder iets te doen.
Kun je dit nog eens aankaarten?
Karma - Beste Ariena,
Dit kun je het beste even mailen naar redactie@margriet.nl.
Groetjes,
Kimquote:ariena51 schreef op 23 februari 2010 @ 14:38:
HALLO , LEUKE ACTIE VAN DE KWEEKKASTJES VAN JULLIE ,MAAR IN DE WINKEL WAREN ZE ALLEMAAL OP , DUS GÉÉN KWEEKKASTJE , JAMMER .
A SMIT . - Hoi Kafka,
Klopt, dit heb ik gistermiddag en vanochtend getest. We staan niet stil dus!
- Smileys werken dan bij iedereen
- Zoekfunctie werkt dan ( ook in het forum)
- Quotes werken bij iedereen
- Html-codes zijn dan voorgoed verdwenen
- Het is volgens technische partij niet meer te achterhalen waar het fout is gegaan bij de hoeveelheid berichtjes. Dus voorlopig blijft dit zo staan
- paginering in het forum: wordt nu nog niet opgeleverd. Maar ze zijn hier nog wel mee bezig!
Zodra ik weer een datum heb wanneer het live wordt gezet, laat ik dit uiteraard weten!
Groetjes,
Kim (Ben erg druk met alles oplossen, dus daarom lijkt het alsof ik minder aanwezig ben. Is dus niet het geval hoor!
. Maar sorry daarvoor)
- quote:kafka schreef op 23 februari 2010 @ 13:53:
Kim, het is een week geleden dat ik mijn lijstje doorgestuurd èn doorgemaild had. Er is van de dingen die nog "openstonden" niets veranderd. Bij voorbeeld nog àltijd geen zoekfunctie... Nog àltijd de dagboeken waarvan de eerste regels voor iedereen zichtbaar zijn... (en alle andere dingen ook nog niet OK).
Nog altijd geen antwoord op het feit dat, wanneer je inlogt, je op "mijn margriet" terechtkomt in plaats van op het forum. (Had Lau twee keer gevraagd, zodat ik het lekker niet moest vragen, maar heb nog geen antwoord zien passeren).
Kun je nog eens navragen? Dank je wel!!!
Volgens mij was het ook een op=op actie dus dan kun je dat verwachten.quote:ariena51 schreef op 23 februari 2010 @ 14:38:
HALLO , LEUKE ACTIE VAN DE KWEEKKASTJES VAN JULLIE ,MAAR IN DE WINKEL WAREN ZE ALLEMAAL OP , DUS GÉÉN KWEEKKASTJE , JAMMER .
A SMIT .
(btw...zag ze bij Act**n voor 3 euro oid)- HALLO , LEUKE ACTIE VAN DE KWEEKKASTJES VAN JULLIE ,MAAR IN DE WINKEL WAREN ZE ALLEMAAL OP , DUS GÉÉN KWEEKKASTJE , JAMMER .
A SMIT . - Kim, het is een week geleden dat ik mijn lijstje doorgestuurd èn doorgemaild had. Er is van de dingen die nog "openstonden" niets veranderd. Bij voorbeeld nog àltijd geen zoekfunctie... Nog àltijd de dagboeken waarvan de eerste regels voor iedereen zichtbaar zijn... (en alle andere dingen ook nog niet OK).
Nog altijd geen antwoord op het feit dat, wanneer je inlogt, je op "mijn margriet" terechtkomt in plaats van op het forum. (Had Lau twee keer gevraagd, zodat ik het lekker niet moest vragen, maar heb nog geen antwoord zien passeren).
Kun je nog eens navragen? Dank je wel!!!kafka wijzigde dit bericht op 23-02-2010 14:08 met 0% - Goedemorgen,
Plaatsing is verwijderd!
Groetjes,
Kimquote:Eerste schreef op 20 februari 2010 @ 05:45:
Hoi Kim,
Ik bedoel of je de topic 'maatschappelijke discussie en dialoog' wilt verwijderen.
Deze leidde tot misverstand door mijn ongelukkige formulering. Dus zou prettig zijn wanneer deze van het forum verdwijnt.
Nogmaals op voorhand dank, Mensje van het Hof. - Hoi Kim,
Ik bedoel of je de topic 'maatschappelijke discussie en dialoog' wilt verwijderen.
Deze leidde tot misverstand door mijn ongelukkige formulering. Dus zou prettig zijn wanneer deze van het forum verdwijnt.
Nogmaals op voorhand dank, Mensje van het Hof. - Dit is even een testplaatsing
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
- Goedemorgen,
Ik begrijp niet helemaal wat je wil, omdat je schrijft dat het topic niet verwijderd kan worden. Bedoel je dat het topic wel verwijderd mag worden in z'n geheel? Of niet?
Groetjes,
Kimquote:Eerste schreef op 19 februari 2010 @ 08:45:
Hallo Kim, Hartelijk dank, is helemaal goed gegaan!
Hierbij wil ik verzoeken of 1 van mijn eerste postings 'maatsch. discussie en dialoog' met alle reacties niet verwijderd kan worden onder het onderwerp Maatschappij.
Het desbetreffende wordt inmiddels in dialoog behandeld onder 'eigen grenzen' in prettige sfeer.
Graag zou ik de eerste posting (die ik zelf maar wat heb aangepast, vanwege de verwarring welke heeft plaats gehad) in het totaal van het scherm zien verdwijnen. En vermoedelijk zullen anderen dit toch ook als prettig ervaren. Hoop, dat dit mogelijk zal zijn. Alvast dank voor eventuele moeite hiertoe.
Hartelijke groeten, Mensje van het Hof. - Hallo Kim, Hartelijk dank, is helemaal goed gegaan!
Hierbij wil ik verzoeken of 1 van mijn eerste postings 'maatsch. discussie en dialoog' met alle reacties niet verwijderd kan worden onder het onderwerp Maatschappij.
Het desbetreffende wordt inmiddels in dialoog behandeld onder 'eigen grenzen' in prettige sfeer.
Graag zou ik de eerste posting (die ik zelf maar wat heb aangepast, vanwege de verwarring welke heeft plaats gehad) in het totaal van het scherm zien verdwijnen. En vermoedelijk zullen anderen dit toch ook als prettig ervaren. Hoop, dat dit mogelijk zal zijn. Alvast dank voor eventuele moeite hiertoe.
Hartelijke groeten, Mensje van het Hof. - Beste Eerste,
Je kunt dit e-mailadres zelf veranderen. Log in, klik rechtsboven in het gele vlak op 'Profiel aanpassen'. Hier kun je zelf je emailadres aanpassen!
Groetjes,
Kimquote:Eerste schreef op 18 februari 2010 @ 12:16:
Hallo moderator, Kim naar ik meen.
Ik wil mijn mailadres, dat voor alle Margriet geinteresseerden leesbaar is, wijzigen. Op mijn huidige mailadres is een onjuiste voornaam vermeld en daarom heb ik een nieuw mailadres met de juiste voornaam aangemaakt, speciaal ook vanwege contacten d.m.v. Margriet.
Hoe moet ik dit doen? Moet ik mij dan desnoods opnieuw aanmelden. Ik had daartoe namelijk wel al een nieuw wachtwoord aangemeld, maar dit was eigenlijk bedoeld i.v.m. het aanpassen tot juist mailadres. En moet mijn huidige registratie dan eerst ongedaan worden gemaakt, dat lijkt mij heel erg ingewikkeld. Of kan ik gewoon mijn nieuwe mailadres in mijn account melden. Brengt dit het inloggen voor Margriet niet in de war? Nu ja, nogal wat ?'s. Alvast bedankt als je mij hierover kunt informeren.
Ben benieuwd.
Hartelijke groeten, Mensje van het Hof. - Hallo moderator, Kim naar ik meen.
Ik wil mijn mailadres, dat voor alle Margriet geinteresseerden leesbaar is, wijzigen. Op mijn huidige mailadres is een onjuiste voornaam vermeld en daarom heb ik een nieuw mailadres met de juiste voornaam aangemaakt, speciaal ook vanwege contacten d.m.v. Margriet.
Hoe moet ik dit doen? Moet ik mij dan desnoods opnieuw aanmelden. Ik had daartoe namelijk wel al een nieuw wachtwoord aangemeld, maar dit was eigenlijk bedoeld i.v.m. het aanpassen tot juist mailadres. En moet mijn huidige registratie dan eerst ongedaan worden gemaakt, dat lijkt mij heel erg ingewikkeld. Of kan ik gewoon mijn nieuwe mailadres in mijn account melden. Brengt dit het inloggen voor Margriet niet in de war? Nu ja, nogal wat ?'s. Alvast bedankt als je mij hierover kunt informeren.
Ben benieuwd.
Hartelijke groeten, Mensje van het Hof. - Dat is heel jammer. Maar helaas..dank je voor je antwoord Kim.
- Hoi Sara,
Daar heb ik inderdaad over heen gelezen. Sorry. Nee, helaas kunnen we bepaalde topics er niet uit halen.
Groeten,
Kimquote:sara1 schreef op 16 februari 2010 @ 12:18:
Hoi moderator,
Ik heb een vraag...had m al gesteld hier maar daar heb je denk ik overheen gelezen. Op onze zussentoop werd er gevraagd om een nieuw topic aan te maken om in de lijst recente dicussie's te komen. Dat heb ik niet gedaan omdat we liever niet in de lijst willen staan. Is er een mogelijkheid om de zussentoop daar uit te laten? - Hoi moderator,
Ik heb een vraag...had m al gesteld hier maar daar heb je denk ik overheen gelezen. Op onze zussentoop werd er gevraagd om een nieuw topic aan te maken om in de lijst recente dicussie's te komen. Dat heb ik niet gedaan omdat we liever niet in de lijst willen staan. Is er een mogelijkheid om de zussentoop daar uit te laten?