Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & Problemen
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15480 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 6 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!
Vragen & Problemen
Beste forummers,
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Groeten,
Kim
reacties
- Oke, dank je wel voor het doorgeven. Het kan zijn dat ze even met de website bezig waren, maar ik geef het door! En zodra het weer voorkomt, dan hoor ik het uiteraard graag!
Groetjes,
Kimquote:karma schreef op 16 februari 2010 @ 09:03:
Hoi Kim,
Er was alleen een leeg geel vakje. Geen witte balkjes om in te loggen. Volgens mij had Kneeltje het zelfde.
Karma - Hoi Kim,
Er was alleen een leeg geel vakje. Geen witte balkjes om in te loggen. Volgens mij had Kneeltje het zelfde.
Karma - Hoi Karma,
Wat kreeg je dan te zien? Was er helemaal geen inlogbox dan? Dat was ook met IE8?
Groetjes,
Kimquote:karma schreef op 15 februari 2010 @ 19:34:
Ik had gisteren ook geen inlog mogelijkheid op de homepage maar nu ik thuis ben wel weer. Werk wel met een andere laptop (wel gewoon met IE8). - Ik had gisteren ook geen inlog mogelijkheid op de homepage maar nu ik thuis ben wel weer. Werk wel met een andere laptop (wel gewoon met IE8).
- quote:Moderator_Margriet schreef op 15 februari 2010 @ 10:22:
Klopt het dat iedereen om de quote nu een lijntje ziet staan? Zo niet, laat het mij dan ook even weten. Dan kan ik dit weer terugkoppelen naar onze technische afdeling. Het is een beetje lastig zo, omdat bij mij en bij de technische afdeling wel alles werkt. Daarom geef ik pas akkoord op het issue, als ik geen klachten meer van jullie krijg!
Groetjes,
Kim
Hopelijk doet ie het!
Hoi Kim,
Als ik inlog kom ik op "mijn margriet" terecht, hoe kan ik dat veranderen, ik wil meteen op de forumpagina terechtkomen. - Nee, dat komt omdat als je vlak voor het woord 'qoute:' begint met typen (i.p.v. de regel daarboven of ander de quote) je dan geen kadertje krijgt. Zie mijn testquote.
Groetjes,
Kimquote: - testquote:
kafka schreef op 15 februari 2010 @ 12:07:
Ik zie géén kadertje om de quote van Kneeltje... - Ik zie géén kadertje om de quote van Kneeltje...
- Kim, ik zie een kadertje om de quote. Maar een andere vraag:
Wanneer ik via mijn favorieten naar de Margrietsite ga, dan kan ik soms meteen in het gele kadertje mijn inloggegevens plaatsen. Maar soms moet ik eerst op forum klikken en dan mijn gegevens pas invoeren. Ligt dat aan iets op mijn pc???quote:
Moderator_Margriet schreef op 15 februari 2010 @ 10:22:
Klopt het dat iedereen om de quote nu een lijntje ziet staan? Zo niet, laat het mij dan ook even weten. Dan kan ik dit weer terugkoppelen naar onze technische afdeling. Het is een beetje lastig zo, omdat bij mij en bij de technische afdeling wel alles werkt. Daarom geef ik pas akkoord op het issue, als ik geen klachten meer van jullie krijg!
Groetjes,
Kim - Hoi Kafka,
Je bericht heb ik gezien (ook per mail gekregen van je! dank daarvoor). Dus nog steeds af en toe html-codes. Oke, ik geef het door!
Groeten,
Kim - quote:Moderator_Margriet schreef op 15 februari 2010 @ 10:35:
@ Kafka: ik begreep dat het soms nog mis gaat bij het plaatsen van teksten uit word? Wat krijg je dan te zien? Nog steeds die rare code's of krijg je nu een andere foutmelding. Ik hoor het graag van je!
Kim
Kim, kijk eens naar mijn bericht hier van gisteravond om 20.08 uur?kafka wijzigde dit bericht op 15-02-2010 10:52 met 1%: verduidelijking - @ Kafka: ik begreep dat het soms nog mis gaat bij het plaatsen van teksten uit word? Wat krijg je dan te zien? Nog steeds die rare code's of krijg je nu een andere foutmelding. Ik hoor het graag van je!
Kim - Klopt het dat iedereen om de quote nu een lijntje ziet staan? Zo niet, laat het mij dan ook even weten. Dan kan ik dit weer terugkoppelen naar onze technische afdeling. Het is een beetje lastig zo, omdat bij mij en bij de technische afdeling wel alles werkt. Daarom geef ik pas akkoord op het issue, als ik geen klachten meer van jullie krijg!
Groetjes,
Kim - Tip van technische afdeling voor mensen waarbij de smiley's nog niet werken:
open de browser en druk even op control F5. Sluit de browser en open internet opnieuw. Dan wordt de cache van de computer geleegd en misschien werken de smiley's dan wel gewoon.
Ik hoor het graag of mensen hier nog steeds problemen mee hebben.
Groet,
KimModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 15-02-2010 10:20 met 6% - Beste mensen,
Ik begreep dat het plaatsen van smiley's bij een aantal mensen nog niet lukt? Klopt dit of is dit inmiddels ook weer opgelost! Zouden deze mensen hun inloggegevens willen mailen naar forum@margriet.nl. Vermeld in deze mail ook even met welke browser je werkt!
Dank je wel!
KimModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 15-02-2010 10:07 met 10% - Goedemorgen,
Ja, was heerlijk! Was ik echt even aan toe. Ik merk dat lijst recente discussies het doet! Wat fijn. Ik ga zo even in het forum duiken, eerst even de mailtjes beantwoorden om te kijken wat er tijdens mijn afwezigheid allemaal gedaan is.
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 14 februari 2010 @ 20:22:
Dag Kim, ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad!!! Goed uitgerust, dan kun je beginnen met het boterhammetje dat ik daarnet hier gezet heb...![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Ik heb het ook via mail gestuurd.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 15-02-2010 09:04 met 3% - Dag Kim, ik hoop dat je een lekker weekend hebt gehad!!! Goed uitgerust, dan kun je beginnen met het boterhammetje dat ik daarnet hier gezet heb...
![[:P]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-4.gif)
Ik heb het ook via mail gestuurd. - En nu dan mijn bedenkingen die ik ontdekt heb nà het gebeuren van donderdag.
Als ik een bericht wil wijzigen, sta ik niet meer op de bladzijde waar de laatste berichten staan. (Ik heb ingesteld dat ik de laatste berichten eerst wil zien, maar als ik wijzig kom ik op de éérste pagina, niét op de laatste!!!)
Op 22 november had ik al 7539 postings, dus het is niét het getal van 23 november dat nu is “overgebracht”. En vlak voor het nieuwste nieuwe forum inging, 7765. - In mijn vorige bericht is duidelijk te zien dat er nog wel wat misloopt met kleuren en rare tekens. Dit was gewoon een word-document, dat ik plakte nadat ik de eerste regel (die ik een blauwe achtergrond gegeven heb) getikt had; als laatste heb ik dat word-document schuin gezet en rood gemaakt, en mijn "commentaar" voorzien van markeerstift.kafka wijzigde dit bericht op 14-02-2010 20:14 met 17%: verduidelijking
- Het is zondagavond, dus ik post. Als eerste het lijstje dat ik een paar weken geleden al produceerde, met mijn commentaar erbij.
[i]
[i]1. het lijstje “recente berichten” klopt voor geen meter (wèl in het vorige forum). Het heeft (tot vorige week vrijdag, 12 februari dus) NOOIT goed gewerkt!!! Alleen nieuwe onderwerpen kwamen erin voor; een aantal mensen hebben dan ook een nieuwe editie voor hun topic gemaakt. Wie dat niét gedaan had, verscheen niét in het lijstje. Dit lijkt nu toch opgelost.
[/b]
2. de smileys werken niet (alleen maar met bepaalde browsers) (wèl in het vorige forum). Dit is ten dele opgelost, sommige mensen kunnen nog altijd geen smileys plaatsen.
[/b]
3. de zoekfunctie werkt ook nog altijd niet niet (die was er niet in het vorige forum, maar “status quo” dus)
4. er kan niet gebladerd worden in een categorie (wèl in het vorige forum)
5. er kan “anoniem” gereageerd worden in een van de categorieën (waar dàt goed voor is, mag Joost weten) (Het antwoord kan me nog altijd niet bevredigen, maar alla)[/b]
6. de “quotes” zijn onoverzichtelijk (wèl goed in het vorige forum). Dit is opgelost.
[/b]7. het “openingsbericht” op elke nieuwe bladzijde is onoverzichtelijk (in het vorige forum was er geen herhaling van het openingsbericht). Dit is opgelost.[/b]
8. er staat niet meer hoe veel postings iemand heeft (was soms wel nuttig). Dit lijkt (ten dele, want verkeerde aantallen!!!) opgelost.
[/b]9. er staat niet meer hoe vaak een topic “bekeken” werd (was ook soms wel nuttig). Dit is opgelost.[/b]
10. het invoegen van word-documenten werkt met tussenstappen, en eist achteraf veel “bewerkingen” als je daar een kleur aan wil toevoegen; als je een IMG naar een plaatje "meekopieert", komen er nog meer bewerkingen bij; bovendien kunnen grotere of andere lettertypes blijkbaar niet meer. Dit lijkt opgelost. Het is echter maar ten dele, want als je met meer dan één kleur wil werken, of met een kleur en dan nog een gedeelte een achtergrond, lukt het nog altijd niet.[/b]
11. De eerste regels van “persoonlijke” dagboeken verschijnen voor het oog van iedereen.kafka wijzigde dit bericht op 14-02-2010 20:13 met 4%: verduidelijking - Hoera! Met IE8 werkt het dus ook!!
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Dan moet ik het ook maar ff proberen
. - IK zal de smiley's ook even proberen...
Ben benieuwd of die blijft staan.
Moderator even een vraag.is het mogelijk de zussentoop uit de lijst recente discussie's te houden? - FF kijken of mijn smilye's het ook doen.
![[:D]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-2.gif)
- Nu nog graag op elke bladzijde, zodat het forum sneller wordt.....
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)