Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Vragen & Problemen

Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15473 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 7 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!

1. Vragen & Problemen

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    04-02-2010, 15:14

Beste forummers,
    Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
    Mailen kan ook: forum@margriet.nl

Groeten,
    Kim

reacties

1. Antwoord al gekregen op het andere toopje! Dank!!!

2. Zoals ik al op "de lijst recente discussie doet het niet" schreef:
    Voorzichtige reactie: de lijst doet het... voorlopig!!! Zou overigens wel interessant zijn te weten hoe dat nu plots wèl kan, na vijf weken kommer en kwel... maar waarschijnlijk krijgen we dat nooit te weten... 

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    12-02-2010, 14:35

Het lijkt erop dat de lijst met recente discussie het weer doet. Bij mij althans, dus ik hoor graag van jullie of dat voor jullie ook het geval is.

Groet Moderator Margriet

4. Hee, de smileys doen het bij mij! [

5. Fijn weekend Kim, geniet ervan! [:D]

Kafka [Y]      Hier alvast wat,

Als ik inlog kom ik eerst op mijn margriet terecht, lastig, want het zijn weer extra klikken, ik had het al eerder aangegeven, maar er is niet op gereageerd, maar goed... nu dan nog maar een keer.

6. Ik maak een word-document, waarin ik alles noteer dat me opvalt, en zal dat zondagavond zowel hier als via mail posten. Als er dan iemand mijn mail of mijn bericht verwijdert, is er nog altijd dat andere... Ja, ik ben sceptisch, maar er zijn wel meer berichten van mij verwijderd in het verleden... [8o|] "een ezel stoot zich in 't gemeen geen twee keer aan dezelfde steen"; dus "ik zal maar op twee paarden wedden". [6]  Op drié zelfs: ik heb dan dat word-document ook nog altijd!!! [:P]
    kafka wijzigde dit bericht op 11-02-2010 19:17 met 25%: verduidelijking

7. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 16:46

Dank je wel! Ik hoop het ook. Wat we ook kunnen afspreken is dat jullie mailen naar forum@margriet.nl  Dan houd ik het overzicht meer en neem ik maandag in 1 bericht al jullie vragen en antwoorden van mij mee. Anders moet ik per bericht op het forum reageren en wordt het misschien onoverzichtelijk voor jullie en voor mij.

Goed plan?
    Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 16:42:
    Bedankt voor de info, Kim!!! Je vindt onze vragen wel als je terugkomt... en hopelijk zijn tegen die tijd ook al een paar problemen opgelost door de techneuten.

Nogmaals: prettig weekend, veel plezier. [;)]

(P.S. Ja, we weten wel dat er maar één moderator is waar je ècht iets aan kan vragen...) [:P]
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 11-02-2010 16:46 met 6%

8. Bedankt voor de info, Kim!!! Je vindt onze vragen wel als je terugkomt... en hopelijk zijn tegen die tijd ook al een paar problemen opgelost door de techneuten.

Nogmaals: prettig weekend, veel plezier. [;)]

(P.S. Ja, we weten wel dat er maar één moderator is waar je ècht iets aan kan vragen...) [:P]

9. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 16:20

Beste forummers,
    Er is vandaag een update geweest van bepaalde forumissues. Na deze update blijkt dat bij mensen die gebruik maken van Internet Explorer 8 ( en enkele anderen) nog niet alle updates goed zijn doorgevoerd. Technische partij is hier van op de hoogte en zal dit z.s.m. oplossen. Ik ben morgen afwezig, maar dat betekent niet dat ze geen update kunnen of gaan doen. Als het morgen is opgelost, zullen ze het online zetten. Anders wordt het volgende week. Zodra ik er maandag ben, duik ik er uiteraard weer gelijk in..

Afgelopen week heeft de lijst met recente discussies gewerkt. Hier was iedereen dolgelukkig mee, maar het lijkt dat deze niet meer werkt sinds de update van het forum. Ook dit is bekend bij de technische afdeling. Het is een raadsel waarom deze opeens niet meer werkt (aangezien dit niets met deze update te maken had).  Feit is wel dat ze met dit issue gelijk weer aan de gang zijn gegaan. Ik heb hier persoonlijk spoed achter gezet, dus hopelijk hebben ze het probleem snel gevonden en werkt het weer naar behoren. Meer informatie kan ik helaas niet geven, maar zodra er een oplossing is vraag ik uiteraard wat het probleem nou eigenlijk was en laat ik het jullie weten. Omdat de oplossing nog niet gevonden is, kunnen ze ook nog niet zeggen wanneer dit weer werkt.

Nou, ik ga zo genieten van mijn lange weekend. De andere moderators kunnen niet inhoudelijk op technische vragen in gaan, maar weet dat ik er maandag gelijk weer induik!

Allemaal fijn weekend en als er zo nog meer informatie binnen komt, zal ik dit uiteraard nog laten weten!
    Groetjes,
    Kim
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 11-02-2010 16:22 met 1%

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 16:02

Oja: was aan het begin ook een issue, maar was opgelost. Zie dat het weer terug is ja. Ik heb het ticket ( voor alle issues schieten we een zogenaamd ticket in bij technische partij) weer heropend en er spoed achter gezet!
    Groeten,
    Kim

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 16:00

Hoi Karma,
    Ik zie het inderdaad. Was me eigenlijk nog niet opgevallen. En als je weer terug gaat naar het forum, ben je weer ingelogd. Dit ligt aan de koppeling website en forum. Ik geef het door!
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 15:56:
    Hoi Kim,

Ik ben ingelogd op het forum en wil naar de homepage, dan ben ik weer uitgelogd.

Vroeger was het zo dat als je eenmaal ingelogd was dat je dat dan ook bleef.
    Ik heb altijd meerdere internetpagina's open staan de hele dag. Voorheen als ik de nieuwsbrief kreeg en een link volgde dan opende wel een nieuw tabblad maar ik was wel meteen ingelogd. Nu dus niet. Zelfs al wil ik naar de homepage dan moet ik weer opnieuw inloggen. De in het iets donkergele balkje genoemde delen van de site gaat nu wel goed.

Karma.

12. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 16:00

Hoi Karma,
    Ik zie het inderdaad. Was me eigenlijk nog niet opgevallen. En als je weer terug gaat naar het forum, ben je weer ingelogd. Dit ligt aan de koppeling website en forum. Ik geef het door!
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 15:56:
    Hoi Kim,

Ik ben ingelogd op het forum en wil naar de homepage, dan ben ik weer uitgelogd.

Ik heb altijd meerdere internetpagina's open staan de hele dag. Voorheen als ik de nieuwsbrief kreeg en een link volgde dan opende wel een nieuw tabblad maar ik was wel meteen ingelogd. Nu dus niet. Zelfs al wil ik naar de homepage dan moet ik weer opnieuw inloggen. De in het iets donkergele balkje genoemde delen van de site gaat nu wel goed.

Karma.

13. Hoi Kim,

Karma.

14. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 15:35

Hoi Karma,
    Oke: ik dacht even dat het spontaan was opgelost! Niet dus.. Jammer, maar helaas!
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 15:32:
    quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 februari 2010 @ 14:56:
    Een smiley is nu wel gelukt? met IE 8 of 7?

[...]

IE8, maar ik heb hem gewoon getypt dus.....

15. quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 15:24:
    [...]

Ik zet daar al een tijdje mijn hier en op hyves vermelde horoscoop neer dus echt persoonlijk is het niet. Wil eerst zeker weten of het idd afgeschermd is, wil ik daar echt persoonlijke dingen bij gaan houden.....

16. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 februari 2010 @ 14:56:

[...]

IE8, maar ik heb hem gewoon getypt dus.....
    karma wijzigde dit bericht op 11-02-2010 15:33 met 13%

17. quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 14:49:
    Mijn dagboek is nog steeds te zien in de dakboeken pagina.
    Ga nog ff checken of je nu overal ingelogd blijft.

Karma, ik heb bij mij gewoon telkens een onzinparagraaf gezet als eerste...  [:P]  
    kafka wijzigde dit bericht op 11-02-2010 15:31 met 5%

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 14:56

quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 14:51:
    Geen een......
    [:(]
    Toch kan ik het wel dus...... snap niet waarom het niet gelukt is, had spaties gedaan tussen de smileys.

19. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 14:53

Hoi Karma,
    Dit kan inderdaad kloppen: komt omdat vandaag er alleen een release is geweest van forumzaken. Wanneer er een update van de overige zaken komt, dat weet ik niet (weet jan en die is er vanwege priveredenen niet). Maar ik probeer dit te achterhalen en zit hier bovenop!

Groeten,
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 14:49:
    Kim,

20. Geen een......
    [:(]
    Toch kan ik het wel dus...... snap niet waarom het niet gelukt is, had spaties gedaan tussen de smileys.
    karma wijzigde dit bericht op 11-02-2010 14:52 met 72%

21. Kim,

JA! Dat is iig verbeterd!  [;)] (er moeten nu 2 smileys staan, 1 geklikt (zal dus wel niet) en 1 getypt).
    karma wijzigde dit bericht op 11-02-2010 14:51 met 30%

22. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 14:04

Ik heb het topic, compleet met tikfout [;)] , verwijderd hoor!
    Er zal inderdaad iets mis zijn gegaan bij de overgang met het aantal berichtjes. Ook omdat we natuurlijk geen berichtjes meer hebben meegenomen na 23 november. Ik denk dat het systeem daardoor in de war is geraakt  [:^)] en dat we daar op dit moment vrij weinig meer aan kunnen doen.

Groetjes en bedankt voor je 'Fijn weekend-wens'!
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 13:56:
    Heb weer een nieuw topic aangemaakt, compleet met tikfout in de titel, haha. Dat mag (na het verwijderen van de reclame) ook weer verwijderd worden. Kim, van mij ook een prettig weekend, en hopelijk kom je snel terug, want zonder jou is er helemààl geen communicatie!!! [;)]

Nog even over het aantal berichtjes: ik denk ook dat ik al een flink pak verder stond, maar het kan de pret niet drukken. Misschien is dat al bij het nieuwe forum misgelopen. Ik heb toen (vijf weken en twee dagen geleden) mijn leeftijd en andere persoonlijke dingen ook opnieuw moeten aanpassen.

23. Heb weer een nieuw topic aangemaakt, compleet met tikfout in de titel, haha. Dat mag (na het verwijderen van de reclame) ook weer verwijderd worden. Kim, van mij ook een prettig weekend, en hopelijk kom je snel terug, want zonder jou is er helemààl geen communicatie!!! [;)]

Nog even over het aantal berichtjes: ik denk ook dat ik al een flink pak verder stond, maar het kan de pret niet drukken. Misschien is dat al bij het nieuwe forum misgelopen. Ik heb toen (vijf weken en twee dagen geleden) mijn leeftijd en andere persoonlijke dingen ook opnieuw moeten aanpassen.
    kafka wijzigde dit bericht op 11-02-2010 13:59 met 36%

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 13:34

Wat lief van je! Dank je wel, al heb ik voorlopig nog geen weekend [;)]
    quote:
    kneeltje schreef op 11 februari 2010 @ 13:25:
    Kim, wens je een fijn weekend.

Groetjes, Kneeltje

25. Kim, wens je een fijn weekend.

Groetjes, Kneeltje

advertentie