Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // Vragen & Problemen

Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15479 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 8 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!

1. Vragen & Problemen

Afbeelding van Moderator_Margriet
    Dit onderwerp is gestart door Moderator_Margriet
    04-02-2010, 15:14

Beste forummers,
    Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
    Mailen kan ook: forum@margriet.nl

Groeten,
    Kim

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 13:09

Hoi Lau,
    Ik zoek het eventjes uit of de hoeveelheid berichten klopt ja of nee. Kan ik niet zo checken. Naam bij de laatste posting kan ik als wens opnemen, maar zit er nu niet in. Wat raar dat smiley's het bij jou niet doen... Ik werk ook met IE 7 en bij mij werken ze wel gewoon. Raar! Heb t gelijk toegevoegd bij techniek.

Groetjes,
    Kim
    quote:
    lau schreef op 11 februari 2010 @ 12:44:
    Niet dat het belangrijk is, maar de hoeveelheid berichten klopt niet, ik zit hier nu zo'n 6 jaar... 'k zat al aardig wat hoger,  áls het geplaatst wordt, doe het dan zoals het werkelijk is, alsjeblieft, dankjewel.

Er staat nog steeds geen naam bij van de laatste poster, lastig, omdat je niet kan zien of er iets nieuws is, of als je op antwoord wacht van iemand.

nu ben ik écht weg, doeiii
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 11-02-2010 13:17 met 2%

2. Niet dat het belangrijk is, maar de hoeveelheid berichten klopt niet, ik zit hier nu zo'n 6 jaar... 'k zat al aardig wat hoger,  áls het geplaatst wordt, doe het dan zoals het werkelijk is, alsjeblieft, dankjewel.

Er staat nog steeds geen naam bij van de laatste poster, lastig, omdat je niet kan zien of er iets nieuws is, of als je op antwoord wacht van iemand.

3. Niet dat het belangrijk is, maar de hoeveelheid berichten klopt niet, ik zit hier nu zo'n 6 jaar... 'k zat al aardig wat hoger,  áls het geplaatst wordt, doe het dan zoals het werkelijk is, alsjeblieft, dankjewel.

4. Smileys doen het dus niet bij IE7...

Voor de rest heb ik geen tijd, sorry, moet zo weer weg, maar was benieuwd hoe het gaat.
    Sterkte allemaal,  oja....bij de Aldi is het een zooitje en ziet het er goedkoop uit, maar de spullen zijn over het algemeen wél goed!  :-), dát dan weer wel.

Kim, fijn weekend, laat de stoom niet uit je oren komen!
    groetjes, ben er vanavond pas weer.

Lau

5. Hoi, ben dr ook even,   lijkt het zo, of is het zo, dat de achtergrondkleur wat zachter is? 't lijkt prettiger in ieder geval...

Even kijken of de smileys werken, ik doe niets vanuit word en werk met IE7   Lau

6. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 12:19

Uiteraard! Goed of slecht nieuws, ik zal het melden! [;)]
    quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 12:11:
    O ja, nog één ding: Kim, ik gun je een verlengd weekend hoor. Maar wil je wel, voor je de deur achter je dicht trekt, even melden hoe het zit met de van de discussielijst? De prognose, en de uitleg van de "Aldi-diploma's" omtrent het weeral 'stilvallen' daarvan?

7. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 12:17

Ga ik verwijderen!
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 12:14:
    Een nieuw topic komt wel in de lijst. Ik heb er net eentje uitgetest. Dat mag nu verwijderd worden. 

8. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 februari 2010 @ 12:08:
    @ Kafka: normaal kan het ook inderdaad. Nu is het met quoten wel gelukt bij je toch?

Groetjes,
    Kim
    Jaja, omdat ik het bovenaan deed!!! (En nù sta ik onder het kadertje, omdat ik eerst "enterde".)
    kafka wijzigde dit bericht op 11-02-2010 12:16 met 8%: verduidelijking

9. Een nieuw topic komt wel in de lijst. Ik heb er net eentje uitgetest. Dat mag nu verwijderd worden. 

10. O ja, nog één ding: Kim, ik gun je een verlengd weekend hoor. Maar wil je wel, voor je de deur achter je dicht trekt, even melden hoe het zit met de van de discussielijst? De prognose, en de uitleg van de "Aldi-diploma's" omtrent het weeral 'stilvallen' daarvan?

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 12:08

@ Kafka: normaal kan het ook inderdaad. Nu is het met quoten wel gelukt bij je toch?

Groetjes,
    Kim

12. Tjaaa... en als ik nu liever onder de quote typ? Eigenzinnig als ik ben? In dit geval kan ik het niet want je afbeelding "staat in de weg", maar normaal gezien kan het wèl. Voor mij is het logisch: de quote was er eerst, ik reageer daarop, dus mijn reactie moet er onder. Als ik op mijn "reageerblaadje" zie dat het er buiten staat, zou het er ook buiten moeten staan...
    quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 februari 2010 @ 11:38:
    Hoi kafka,
    Als je typt boven de quote (waaar dus ook quote: en dan daaronder de omkaderde quote staat), dan komt je reactie niet zelf in de quote terecht..
    Zie beeld hieronder. Of ziet het er bij jou anders uit?

[...]

qoute.gif

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:49

Ja, waarschijnlijk dus ook! Ik geef het gelijk door! Dank voor het testen!
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 11:44:
    Niet dus, is het meteen bewezen.

Of ligt dit ook aan IE8?

14. Niet dus, is het meteen bewezen.

Of ligt dit ook aan IE8?

15. Even proberen.....

Net quote (of moet het dan met dubbel t.....) ik een gequote bericht van Kafka, het wordt dan erg onoverzichtelijk. Alle kaders vallen weg en zelfs de originele quote.

Ff kijken of het zo wel lukt.

quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 11:31:
    [...]
    karma wijzigde dit bericht op 11-02-2010 11:44 met 0%

16. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:39

Hoi Karma,
    Het klopt dat je niet twee dezelfde berichten op het forum kunt plaatsen. Al zet je maar in punt in het andere bericht, dan kan het wel!

Groetjes,
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 11:36:
    Plaatste net een bericht op een verkeerde topic. Wou het overzetten maar dat kan dus niet. Dan krijg je de melding dat je het zelfde bericht net geplaatst hebt. Ja klopt maar wel op de vererkeerde topic dus.....
    Afijn, met omwegen opgelost maar het is wel lastig.

(had in het kadertje getypt en met kleur, dat ging goed. Kopieren lukte niet dus eerst in Word gezet, toen andere topic gewijzigd en toen op juiste plek geplakt. Kleurtje ging zowaar gewoon mee!)

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:38

Hoi kafka,
    Als je typt boven de quote (waaar dus ook quote: en dan daaronder de omkaderde quote staat), dan komt je reactie niet zelf in de quote terecht..
    Zie beeld hieronder. Of ziet het er bij jou anders uit?
    quote:
    kafka schreef op 11 februari 2010 @ 11:35:
    Ik probeerde net te wijzigen dat mijn reactie niét in dat kadertje kwam, maar dat lukte niet. Een opmerkingetje er bij: als je reageert met een citaat, is het net of je buiten dat kadertje staat, maar als je dan het bericht verstuurt, zit het er in en krijg je het er niet meer uit.

qoute.gif
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 11-02-2010 11:41 met 6%

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:36

@Kafka: dat hoop ik ook, maar daar heb ik helaas geen invloed op. Als er een technisch probleem is en ze vinden niet gelijk de oplossing....Tja.. Maar ik zit er in ieder geval bovenop!

Huishoudelijke mededeling: morgen ben ik vrij! Even bijtanken.. Maar al het werk loopt gewoon door hoor! Ik zal alleen dan niet reageren.

Groetjes,
    Kim
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 11-02-2010 11:40 met 4%

19. Plaatste net een bericht op een verkeerde topic. Wou het overzetten maar dat kan dus niet. Dan krijg je de melding dat je het zelfde bericht net geplaatst hebt. Ja klopt maar wel op de vererkeerde topic dus.....
    Afijn, met omwegen opgelost maar het is wel lastig.

(had in het kadertje getypt en met kleur, dat ging goed. Kopieren lukte niet dus eerst in Word gezet, toen andere topic gewijzigd en toen op juiste plek geplakt. Kleurtje ging zowaar gewoon mee!)
    karma wijzigde dit bericht op 11-02-2010 11:36 met 2%

20. Ik probeerde net te wijzigen dat mijn reactie niét in dat kadertje kwam, maar dat lukte niet. Een opmerkingetje er bij: als je reageert met een citaat, is het net of je buiten dat kadertje staat, maar als je dan het bericht verstuurt, zit het er in en krijg je het er niet meer uit.

21. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 februari 2010 @ 11:05:
    Hopelijk wordt dit snel opgepakt, want het houdt het forum inderdaad levendig!

Hopelijk is "snel" in het Aldi-woordenboek hetzelfde als in het mijne (en het jouwe), namelijk: vóór dit weekend (het weekend van 13-14 februari dus).
    kafka wijzigde dit bericht op 11-02-2010 11:36 met 3%

22. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:21

Oke, duidelijk! Geef ik het door! [:$]

23. Ik heb ook IE 8 en geen smiley's dus....

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:16

Beste forummers,
    Willen mensen met IE 8 even testen met smiley's en plakken van teksten uit word? Wij hebben hier IE7 en daar blijkt alles te werken.

Want dan is het browserafhankelijk en hopelijk snel op te lossen!
    Kim

25. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-02-2010, 11:12

Hoi Karma,
    Ik ga ook even testen met plakken uit word. Bij jou zie ik inderdaad ook nog de rare html-codes verschijnen (bij het testen werkte dit wel naar behoren).
    Geef het door dat dit nog niet werkt! Wellicht zijn ze er nog mee bezig!

Welk browser gebruik je? Wellicht is het browser afhankelijk!
    Ik hoor het graag van je!
    Kim
    quote:
    karma schreef op 11 februari 2010 @ 11:10:
    Kim,

Onder jouw openingsbericht staat nu een bericht van 8-2 dus niet het bericht wat ik net geplaatst heb en waar ik op wou reageren. Er staan nl wel weer rare codes in. Ik had wel bewust 3 dingen tegelijk gedaan trouwens.....vet, letterkleur en achtergrond.

Weet ff niet of de smiley er stond.

advertentie