Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & Problemen
Dit onderwerp heeft 249 reacties, is 15472 keer bekeken, en bestaat uit 10 pagina's. U bent momenteel op pagina 9 van 10.
De laatste reactie is geplaatst op 30-11-2010 21:51. Dit onderwerp is gesloten!
Vragen & Problemen
Beste forummers,
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Groeten,
Kim
reacties
- Geen smileys dus bij mijn postings.......
Werk met IE 8.
(Kneeltje, in de taakbalk klik je op help en dan op de onderste Over Internet Explorer, dan kan je zien welke versie je hebt). - Kim,
Onder jouw openingsbericht staat nu een bericht van 8-2 dus niet het bericht wat ik net geplaatst heb en waar ik op wou reageren. Er staan nl wel weer rare codes in. Ik had wel bewust 3 dingen tegelijk gedaan trouwens.....vet, letterkleur en achtergrond.
Weet ff niet of de smiley er stond.
Karma - Lijst recente discussie werkt idd niet, de openingsdatum staat erachter.
[fgcolor=#0000ff]
Smileys ga ik zo even proberen!
[/fgcolor][fgcolor=#0000ff]
Ga zo ook even wat testen met kleurtjes e.d.
[/fgcolor][fgcolor=#0000ff]
Geplakt vanuit Word, is iig al anders. Nu krijg je een compact stuk te zien, voorheen leken er alinea's in te zitten maar die zag je niet terug als je het plaatste.
[/fgcolor] - Hoi Kafka,
Dat is precies de vraag die ik ook gesteld heb! Heel opvallend inderdaad, omdat het gewoon werkte afgelopen week. Hopelijk wordt dit snel opgepakt, want het houdt het forum inderdaad levendig!
Zoekfunctie werkt inderdaad nog niet naar behoren, maar dat zou ook niet opgeleverd worden (ligt bij de andere bouwpartij en heb toevallig gisteren nagevraagd wat hiervan de planning is.)
De forumbouwpartij heeft vandaag de release gedaan en zaken als html-codes, smiley's, omkadering van de quote's, vormgeving eerste bericht, aantal postings van bezoekers zijn opgepakt en opgelost!
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 11 februari 2010 @ 10:39:
Kim, wanneer denken ze dat die toestand met de recente discussies opgelost wordt? Als dat bij een "andere bouwpartij" ligt, hoe komt het dan dat het er nu uitligt, nu ze iets gedaan hebben waarbij sommigen smileys kunnen zetten en anderen blijkbaar niet? (Mijn gedachten gaan duidelijk weer richting Aldi).
Denk niet dat ik niet blij ben met de verbeteringen, ik ben er wèl blij mee, maar als een verbetering betekent dat iets anders weer in duigen valt... (Aldi???) Ik ben nu aan het werk, zal vanavond van alles uitproberen (word-documenten en diverse kleurtjes) en er ook het lijstje bijhalen van "dingen die meegenomen waren".
Voorlopig (hoe lang nog?) zitten we dus wéér met een forum dat dood lijkt, omdat dat lijstje recente discussies niet werkt. - De zoekfunctie zal ook voor later zijn (wat zeuren we, na drie jaar?), veronderstel ik... (die heb ik al effe uitgetest, zonder resultaat. Zoéken kan, vinden niet.)
- We kunnen toch niet wéér alle topics vernieuwen? Zo blijven we wel goed aan de gang. Maar ik zal weer eens een duidelijke vraag stellen:
Hoe komt het dat het lijstje recente discussies "in panne valt" na dit gebeuren, als het zogenaamd "bij een andere bouwpartij" ligt???kafka wijzigde dit bericht op 11-02-2010 10:54 met 4% - Kim, wanneer denken ze dat die toestand met de recente discussies opgelost wordt? Als dat bij een "andere bouwpartij" ligt, hoe komt het dan dat het er nu uitligt, nu ze iets gedaan hebben waarbij sommigen smileys kunnen zetten en anderen blijkbaar niet? (Mijn gedachten gaan duidelijk weer richting Aldi).
Denk niet dat ik niet blij ben met de verbeteringen, ik ben er wèl blij mee, maar als een verbetering betekent dat iets anders weer in duigen valt... (Aldi???) Ik ben nu aan het werk, zal vanavond van alles uitproberen (word-documenten en diverse kleurtjes) en er ook het lijstje bijhalen van "dingen die meegenomen waren".
Voorlopig (hoe lang nog?) zitten we dus wéér met een forum dat dood lijkt, omdat dat lijstje recente discussies niet werkt. - KIm, ik heb geen idee, maar vraag het na. Bedankt alvast.
Groet, Kneeltje - Hoi Kneeltje,
Lukt het niet? Dat is heel apart. Bij mij en bij Kafka lijken de smiley's het wel weer gewoon te doen. Test:![[8-)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-43.gif)
Welke browser gebruik je (internet explorer 6,7,8 of firefox)? Geef het even door en ik meld het gelijk.
Kimquote:kneeltje schreef op 11 februari 2010 @ 10:32:
Nou bij mij dus niet, waar ligt dat aan???? Geen smiley te bekennen. - Hoi Kafka,
Lijst kan helaas niet even uitgezet worden. Hopelijk lossen ze dit vandaag gelijk op! Heb er bloedspoed achter gezet, omdat het gisteren wel gewoon werkte. We zullen het zien: meer kan ik op dit moment even niet doen!
(deze werken gelukkig wel weer!)
Groeten,
Kimquote:kafka schreef op 11 februari 2010 @ 10:30:
De processie van Echternach dus... Drie stappen vooruit, één stap terug... zucht. Daar gààt het "levende forum", wééral geen èchte "recente discussies".
Kan die lijst nu ècht niet "onzichtbaar" worden gezet? Gewoon een reclame er over? - Nou bij mij dus niet, waar ligt dat aan???? Geen smiley te bekennen.
- Probeer meteen een
- De processie van Echternach dus... Drie stappen vooruit, één stap terug... zucht. Daar gààt het "levende forum", wééral geen èchte "recente discussies".
Kan die lijst nu ècht niet "onzichtbaar" worden gezet? Gewoon een reclame er over? - Beste forummers,
Smiley's werken weer
, ook het maken van een qoute is nu beter en het eerste berichtje is qua vormgeving onderscheidend.
Lijst met recente discussies ligt bij andere bouwpartij. Dit leek even goed te werken, maar nu niet meer. Heb t gelijk weer uitgezet!
Groeten,
Kim - Nou, dat is niet te hopen. We hopen dat deze zaken in 1 keer goed staan en werken!
Groetjes,
Kim
quote:
lau schreef op 10 februari 2010 @ 14:08:
Oké, succes!
Ik hoop echt dat er een hoop verbeterd wordt, het is dus een update begrijp ik, waarna er weer een hoop aan gerommeld moet worden...? - Durf ik niet helemaal zeker te zeggen, maar de verwachting is een half uur. We zullen het zien.
Kim
quote:
kafka schreef op 10 februari 2010 @ 13:20:
Bedankt voor het melden, Kim!!! Heb je er al enig idee van hoe lang "even" zal zijn? Moeten we dat in minuten, in kwartieren of in uren zien? (Aan dagen of weken durf ik niet te denken, haha). [afbeelding] - Oké, succes!
Ik hoop echt dat er een hoop verbeterd wordt, het is dus een update begrijp ik, waarna er weer een hoop aan gerommeld moet worden...? - Bedankt voor het melden, Kim!!! Heb je er al enig idee van hoe lang "even" zal zijn? Moeten we dat in minuten, in kwartieren of in uren zien? (Aan dagen of weken durf ik niet te denken, haha).

- Goedemorgen,
Vooralsnog staat de update voor morgenochtend 10.00 uur gepland (onder voorbehoud). Ze zijn nog bezig met 1 issue (omkadering van de quote), wat nog niet helemaal naar mijn zin werkte. Het kan zijn dat het forum er morgenochtend dus even uit zal liggen!
Groetjes,
Kim - Wij wel...
- Ben blij dat het topic is verwijderd. Die persoon is echt ziek, maar dat weten we al héél lang.
- Volgens Kim zat dat wel in de planning...
(Ja, en ik werk met "losse" smileytjes) - HOOP doet leven, Kafka
(nog steeds typende.....)
Werken de smileys donderdag ook?? (zodat het dus niet meer typend hoeft)karma wijzigde dit bericht op 09-02-2010 19:09 met 28% - Kim, bedankt alweer... zo om de twee drie maanden komt Rosalie weer eens grof uit de hoek. Zéér regelmatig... gewoonlijk zeer seksueel getint, of, zoals nu, vanuit een racistische hoek. Meestal in een dialoogvorm met iemand anders (maar ik denk dat het maar één persoon is). Ik veronderstel dat jullie nu weten 'van waar het komt', dat kunnen jullie zien, zodat in de toekomst vanuit die computer niet meer kan "gestoord" worden.
Zoals Lau zegt: het forum ligt ons nauw aan het hart. We zijn vandaag vijf weken bezig, ik ben in héél blijde verwachting van kleurtjes die blijven en niet raar gaan doen. Zoals gezegd: als ik uit word plak en dan mijn lettertjes schuin zet en kleur, staat het wèl schuin maar moet ik nog eens moeite doen voor de kleur achteraf (hoewel in het "wijzigingskadertje" de kleur wèl goed is!!!), soms lukt het, maar dan staan er weer rare tekens. (Kijk maar op mijn laatste posting bij wat eet je vandaag). Maar donderdag is dat afgelopen, hoera!!! (Ik durf tenminste hopen dat het weer geen 8 weken zal duren voor de wijzigingen ècht gebeuren, net als bij de "live-gang" van dit forum). - Dankje Kim, dit was absoluut gerechtvaardigd.
Geloof me, de meesten hier hebben het beste met het forum voor.
Groeten,
Lau