Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // Vragen & problemen
Dit onderwerp heeft 40 reacties, is 20116 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 21-10-2011 22:29.
Vragen & problemen
Goedenavond
Heb je een probleem met het forum of een vraag aan een van de moderators, dan kunt u deze hier stellen!
Mailen kan ook: forum@margriet.nl
Margriet Moderator
reacties
- Willen jullie mijn reactie op 'Waarom Margriet' ook menemen naar de redactie?
- Beste forumgebruikers,
Helaas is de server de laatste dagen, met name 's avonds, erg instabiel, waardoor het moelijk is om op het forum te komen of te blijven. Wij hebben er zelf ook last van.
Het systeembeheer is de performance problemen aan het onderzoeken zijn en zij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groet,
Moderator MargrietModerator_Margriet wijzigde dit bericht op 29-09-2011 16:59 met 3% - Ik denk dat het de kortste klap is als jij je gegevens eerst doorstuurt, dan kunnen we kijken waar het misgegaan is, mochten we er niet uitkomen dan kan de ontvangster dat later doen
Margriet Moderatorquote:karma schreef op 28 september 2011 @ 08:17:
[...]
Moet ik mijn gegevens versturen of de ontvangster?
Moet ik mijn gegevens versturen of de ontvangster?quote:Moderator_Margriet schreef op 27 september 2011 @ 23:42:
Kun je de gevens even doorsturen aan forum@margriet.nl dan kunnen we kijken waar het aan kan liggen
Margriet Moderator
[...]- Kun je de gevens even doorsturen aan forum@margriet.nl dan kunnen we kijken waar het aan kan liggen
Margriet Moderatorquote:karma schreef op 27 september 2011 @ 22:12:
Het is weer mis met de berichten.... Ik heb iemand geantwoord maar die kan het niet terug vinden en haar horoscoop is onderstreept of zo (zie topic Wat leuks vandaag).
Weer geprobeerd maar nu wordt het helemaal niet verzonden...... - Beste forumgebruikers,
Het onderhoud aan het forum (de migratie naar een ander platform) is inmiddels afgerond. Alle functies van het forum zijn getest en werken weer. Mocht je toch tegen zaken aanlopen die niet goed werken, dan horen we dat graag via de mail: forum@margriet.nl. Per geval bekijken we dan of het probleem verband houdt met het onderhoud van vandaag of dat het al een probleem was die reeds bestond.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Margriet Forum - Beste forumgebruikers,
Komende nacht van 12:00 – 02:00 uur vindt er onderhoud plaats aan forum. Dat betekent dat jullie gedurende deze periode geen gebruik kunnen maken van het forum.
Het onderhoud is noodzakelijk voor een omvangrijke migratie volgende week dinsdag (19 juli) waarbij we het forum gaan migreren naar een nieuw platform.
Op 19 juli van 11:00 – 14:00 uur vindt dus vervolgens de migratie van het forum plaats. Tijdens de migratie kan het voorkomen dat sommige onderdelen van het forum niet werken.
Excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Communitymanager Margriet.nl - Bedankt, dit is super duidelijk.
Groet, Kneeltje
Ik ben het met je eens Kneeltje en ik geef het door aan de afdeling techniek.quote:kneeltje schreef op 03 juli 2011 @ 09:09:
Hoi Moderator,
Wil alleen maar zeggen, dat die groene kleur op het begin scherm zo onduidelijk overkomt. Kan dat witte slecht lezen.
Groet, Kneeltje
quote:Moderator_Margriet schreef op 15 juni 2011 @ 22:36:
Beste forumgebruikers,
Op maandag 20 juni en op donderdag 23 of vrijdag 24 juni zal op Margriet.nl een radical getoond worden, in het kader van de week tegen de kindermishandeling.
De radical is een uiting die verschijnt als 'passe-partout' rondom een webpagina. Met een radical 'framed' de adverteerder een website en het umfeld als het ware in een eigen jasje. Het is een unieke uiting die niet vaak voorkomt.
Op maandag 20 juni en de donderdag of vrijdag er na zal Margriet.nl er dus even anders uitzien dan jullie gewend zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Margriet.nl- Beste forumleden,
Om jullie beter van dienst te zijn hebben we onlangs een lijst met Veelgestelde vragen opgesteld. De vragen met de antwoorden zijn onderverdeeld in categorieën en te vinden onder het kopje 'Service' onderaan elke pagina van Margriet.nl.
Heb je bijvoorbeeld problemen met inloggen, vragen over Mijn Margriet of over de functies van het forum, neem dan een kijkje bij Veelgestelde vragen. Door te klikken op een vraag, kun je het antwoord op deze vraag lezen.
Voor specifieke vragen kun je mailen naar forum@margriet.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderatorteam Magriet.nl - Beste forumgebruikers,
Op maandag 20 juni en op donderdag 23 of vrijdag 24 juni zal op Margriet.nl een radical getoond worden, in het kader van de week tegen de kindermishandeling.
De radical is een uiting die verschijnt als 'passe-partout' rondom een webpagina. Met een radical 'framed' de adverteerder een website en het umfeld als het ware in een eigen jasje. Het is een unieke uiting die niet vaak voorkomt.
Op maandag 20 juni en de donderdag of vrijdag er na zal Margriet.nl er dus even anders uitzien dan jullie gewend zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Margriet.nl - Beste forumgebruikers,
Vanaf dinsdagavond t/m vanmorgen is het forum voor een deel van de gebruikers onbereikbaar geweest.
Het probleem zat in 1 van de 4 web servers die het verkeer niet aankon. De server is opnieuw gestart maar door een probleem met het koppelen aan de data van de website werd het forum niet goed weergegeven voor een deel van de gebruikers.
Vanmorgen is het probleem opgelost. Vandaag is verder alles nagekeken om ervoor te zorgen dat het probleem niet nogmaals voorkomt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Margriet - Beste Forumbezoekers,
Op dit moment spelen er op de drukke momenten de volgende problemen: het forum werkt traag en op drukke momenten is het voor een deel van de bezoekers onmogelijk om te reageren op het forum of om op het forum te komen.
Het forum van Margriet.nl 'woont' op dit moment bij iemand in en het 'huis' is niet gebouwd op het huidige bezoekersaantal. Hierdoor wordt steeds moeilijker de site goed te beheersen. Je moet het eigenlijk zien als een huis met te veel bewoners. Dit gaat ten koste van het woongenot van de bewoners en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Dit is dan ook de reden dat we op zoek gaan naar een grotere woning. We willen snel verhuizen, maar een huis zoeken en inrichten neemt wel enige tijd in beslag. Tot de verhuizing een feit is wordt nu in de huidige woning gekeken naar een mogelijkheid om meer ruimte te creeeren.
We houden jullie op de hoogte van de ontwikkelingen!
Met hartelijke groet,
Communitymanager Margriet.nl
Ik heb het doorgegeven!quote:karma schreef op 17 april 2011 @ 11:18:
Ik deed net op de homepage de poll over wapenbezit. Het resultaat ervan is niet zichtbaar, dat post niet in het kleine vakje.
Kan dit doorgegeven worden aan de techniek zodat het verholpen kan worden?Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 17-04-2011 20:06 met 0%