Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // inlogproblemen.
Dit onderwerp heeft 74 reacties, is 5398 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 26-11-2010 14:31. Dit onderwerp is gesloten!
inlogproblemen.
Hallo moderator,
De laatste dagen krijg ik steeds als ik inlog linksonder het scherm dat ik me weer moet inloggen en als ik dat doe geeft het aan dat het emailadres onjuist is. Ik blijk toch wel ingelogd te zijn.
Lastig is dit,
Groeten, Noordzee
reacties
- Hoi Jeanet,
Dank je wel voor het melden. De inlogproblemen zijn helaas nog niet opgelost.
Groet Moderator - Hallo moderator
momenteel nog steeds omweg met inloggen. Als ik e-mail adres en wachtwoord intyp krijg ik totaal witte pagina en pas na pagina vernieuwen te klikken krijg ik wel een ingelogd scherm, dat weer wel.
is daar wat aan te doen?
groet, J - Goedemorgen,
Op dit moment zijn er verschillende problemen omtrent het inloggen op Margriet.nl. We zijn er mee bezig maar kunnen geen enkele toezegging doen wanneer deze weer zijn opgelost. Excues voor het ongemak.
Met vriendelijke groet Moderator - Ik zal het weer doorgeven; voor wat het waard is, ik heb er zelf ook last van gehad.
Margriet moderatorquote:jeanet18 schreef op 24 november 2010 @ 20:24:
Hallo
Ik kon vanavond NIET inloggen.. kreeg server/error in het scherm
J. - dacht al dat mijn nick het niet meer deed en kwam per toeval erachter dat Ger01 het gewoon nog doet.
nu lees ik dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Ger01 - Ook dit zal ik doorgeven.
Stuur ook even een mailtje met je inloggegevens aan forum@margriet.nl, dan kunnen wij even kijken waar het aan kan liggen; zodra we meer weten, hoor je het
groet,
Margriet moderatorquote:Posi schreef op 23 november 2010 @ 18:53:
En weer kan ik niet in mijn inbox komen..pfffff hoe moeilijk moet het allemaal zijn...![[:S]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
- Hallo
Ik heb een en ander doorgegeven aan de betreffende afdeling.
Zodra ik meer weet zal ik je informeren
Margriet moderatorquote:jeanet18 schreef op 22 november 2010 @ 20:36:
Goedenavond moderator
Momenteel heb ik een soort van via-via traject bij het inloggen. Als ik mijn mail adres en wachtwoord invoer, dan blijft de server 'hangen' en als ik dan pagina vernieuwen doe, dan ben ik wel gelijk goed ingelogd. Sinds de lay-out afgelopen weekend zo gek deed heb ik deze omweg voor het inloggen.
Blijft dit zo?
J - Mooi, die link werkt wel, Moderator.
- Goedemiddag,
Er zijn grote problemen met het inloggen sinds een aantal dagen. Deze zijn bij ons bekend. Er wordt hier aan gewerkt. Om te kunnen inloggen kun je wel gebruik maken van http://www.margriet.nl/mijn-margriet/inloggen
om een posting te plaatsen. We hopen dat de problemen spoedig worden verholpen.
Hartelijke groet Moderator Margriet.nl - Ga ik net vanuit het forum naar home....ben ik opeens Miss Nobody.....geheel leeg kadertje! Geen witte inlogvakjes gewoon helemaal geel.....
Eenmaal terug op forum, gewoon weer ingelogd.
Blond?? (grapje hoor! Probeer het leed wat te verzachtenquote:jerney schreef op 05 oktober 2010 @ 16:19:
WAT een ellende,ik weet hoe het voelt en leef met de gedupeerden mee![[:'(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-9.gif)
,ik had het nl vorige week en vond het vreeeselijk balen.Heb een nieuw wachtwoord gevraagd en het lukt me nu weer prima...maar tis niet de bedoeling natuurlijk.Wist ik het ww inmiddels goed uit mn hoofd,heb ik weer n ander ![[:S]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
.karma wijzigde dit bericht op 05-10-2010 17:26 met 0%- Kun je het niet veranderen, Jerney? Of werkt die functie ook niet (meer)? Ik heb gisteren (niet van de moderatoren natuurlijk) een mailtje gekregen dat ze er nu mee bezig zijn.kafka wijzigde dit bericht op 05-10-2010 16:50 met 2%: tikfoutje
- WAT een ellende,ik weet hoe het voelt en leef met de gedupeerden mee
![[:'(]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-9.gif)
,ik had het nl vorige week en vond het vreeeselijk balen.Heb een nieuw wachtwoord gevraagd en het lukt me nu weer prima...maar tis niet de bedoeling natuurlijk.Wist ik het ww inmiddels goed uit mn hoofd,heb ik weer n ander ![[:S]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
- En toetertje ook niet........
Gaat lekker hier.....................zucht........ - Saartje888 ook niet. En Nachtegaal heeft ook problemen gehad.
- Hallo moderator,
Ik heb begrepen dat de inlogproblemen bekend zijn. Enig idee hoe lang het gaat duren? Fybje en Cecil ( daar weet ik het van) kunnen in ieder geval niet op het forum komen. - OK, bedankt moderator. Ik had het alleen maar even gemeld omdat Moderator2 dat vroeg. (Ik val wel in de prijzen: op de beide locaties heb ik pech...)kafka wijzigde dit bericht op 15-09-2010 13:33 met 4%: tikfoutje
- Goedemorgen. Bedankt voor de melding. Het is niet meer nodig dat er elke dag melding van gemaakt hoeft te worden of het wel of niet lukt. Het is duidelijk dat het bij de één wel lukt zonder problemen, bij de ander niet. Het ticket staat nog steeds open bij het technische team, dus er wordt aan gewerkt. Zodra het weer naar behoren werkt, merken jullie dat meteen.
groet Moderator Margriet - Aanvulling op vorige bericht: op het werk heb ik ook weer alles moeten invoeren.
- Het spijt me te moeten melden dat ik zowel gisteren als vandaag zowel mijn mailadres als mijn wachtwoord moest ingeven voor ik ingelogd was.
- Het inloggen ging vandaag zonder dat ik op nieuw mijn gegevens moest invullen. Is dit bij jullie ook zo?
- Het is een aantal dagen goed gegaan maar ik moest vanavond ook weer gegevens invullen om in te loggen.. Op dit tijdstip kan ik niet meer doen dan het bekende: Is door gegeven.
- Even een opmerking (geen klacht, zelfs geen vraag): dit probleem is nog altijd niet opgelost.
- Karma, op de toop "overzicht openstaande dingen" werd me erop gewezen dat het forum niet is voor klachten, alleen voor vragen... klachten moeten via de mail. Ik veronderstel dat dit niet alleen naar mij toe bedoeld is, dus ik quote hieronder even moderator 2.quote:margrietmoderator2 schreef op 11 september 2010 @ 01:00:
Klachten per email. vragen op het forum. We wiillen het forum graag vriendelijk houden. Maar dat moet jou inmiddels wel duidelijk zijn.kafka wijzigde dit bericht op 11-09-2010 12:09 met 20%: foutje
Ff omhoog halen, het is nl nog niet opgelost.quote:Moderator_Margriet schreef op 10 september 2010 @ 11:17:
Goedemorgen,
Het spijt me jullie te moeten mededelen dat de inlogproblemen nog steeds niet zijn opgelost. En het zal waarschijnlijk ook nog wel een tijdje gaan duren. Heel erg vervelend voor alle gebruikers. Het handigst is om per email te reageren met je naam en inloggegevens zodat ik een lijst met voorbeelden heb waar dan ook individueel naar gekeken kan worden. Tot zover!
Hartelijke groet Moderator Margriet