Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // kan geen plaatsen

Dit onderwerp heeft 7 reacties, is 3447 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
De laatste reactie is geplaatst op 20-09-2011 15:31.

1. kan geen plaatsen

Afbeelding van PolyAngel
    Dit onderwerp is gestart door PolyAngel
    22-06-2011, 10:26

Hi, 

Ik ben hier nieuw op t forum waar ik terecht ben gekomen via Twitter. leuk. Maar nu maak ik een profiel aan en heb nu ettelijke malen geprobeert om een profielfoto erbij te plaatsen maar verschillende Extenties willen niet lukken geen foto of jpeg of .gif hij pakt ze niet, of slaat ze niet op, steeds weer choose file. Ik weer de foto die ik wil van mn pc selecteren en opslaan en dan komt t nieuwe scherm weer staat t standaardplaatje daar wat er net ook stond. en toch staat de filenaam steeds achter choose file. Maar wat gaat er nu steeds mis, zie ik  iets over t hoofd. Want ik weet nu dus even niet hoe ik t doe en die grijze smilely vind ik dan ook zo saai. Hoe krijg ik nu mn eigen profielplaatje erop waar aan ik te herkennen ben hier op t forum

Alvast bedankt. 
    XX Poly Angel 
    PolyAngel wijzigde dit bericht op 22-06-2011 10:27 met 0%: mis word in titel "profielfoto"

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    20-09-2011, 15:31

quote:
    kneeltje schreef op 20 september 2011 @ 13:26:
    Hallo moderator,

Het probleem wbt het veranderen of plaatsen van een profielfoto is blijkbaar nog niet opgelost. Ik heb vandaag meerdere keren geprobeerd mijn profielfoto te veranderen. Helaas zonder succes. En ik begrijp dat er meerdere mensen met dit "probleem" worstelen.

Is er op korte termijn kans dat dit wel mogeljik is???? Duurt nu wel erg lang.

Alvast bedankt. 

Groet, Kneeltje
    Kneeltje stuur even een mailtje naar forum@margriet.nl
    Hopelijk wordt het alsnog opgelost.
    Moderator Margriet.

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    30-08-2011, 23:45

quote:
    TanjaHelder schreef op 30 augustus 2011 @ 19:26:
    Hier nogmaals hetzelfde probleem, heb al een plaatje gemaakt van 67 bij 67 pixels in allerlei extenties maar zelfs de voorgeprogrammameerde hoofden verwisselen doet ie niet.
    Ik snap er helemaal niks meer van.

Tanja [:S]
    Er zijn momenteel problemen wat betreft de werking van het forum. We hopen het snel op te lossen. Mocht dit probleem blijven graag een mailtje naar: forum@margriet.nl

Moderator Margriet.

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    18-08-2011, 00:10

Goedenavond Dagboekborderline

Ik hoop dat je wat aan mijn onderstaande antwoord hebt. Mocht je verder nog vragen hebben, helemaal onderaan de site staan antwoorden bij veel gestelde vragen, mocht je daar geen antwoord tussen vinden, kun je ook altijd een mail sturen met je gegevens naar forum@margriet.nl en dan krijg je zo spoedig mogelijk antwoord.
    Margriet Moderator

quote:

Hoe upload ik een plaatje bij mijn profiel (avatar)?
    Het aanpassen van je avatar doe je als volgt:
    Wanneer je aangemeld bent op Margriet.nl ga je met je muis op ‘Mijn Margriet’ staan en klik je op ‘uw profiel aanpassen’. Dan klik je op ‘Over mij’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 67 x 67 pixels.
    Leeg voordat je weer gaat forummen eerst even je cache (zie ‘Cookies en cache’), sluit je browser en open deze weer. Log vervolgens opnieuw in.
    Wanneer je je avatar verwijderd komt er weer de standaard avatar te staan.
    quote:
    DagboekBorderline schreef op 17 augustus 2011 @ 14:53:
    Hallo, kan ook geen avatar uploaden, precies 67 bij 67 pixels, heb het al zo vaak geprobeerd, kan niet eens de bloem die al voorgeprogrameerd staat uploaden, wat is het probleem?
    met vr gr Angela

4. Afbeelding van DagboekBorderline
    DagboekBorderline
    17-08-2011, 14:53

Hallo, kan ook geen avatar uploaden, precies 67 bij 67 pixels, heb het al zo vaak geprobeerd, kan niet eens de bloem die al voorgeprogrameerd staat uploaden, wat is het probleem?
    met vr gr Angela

5. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    22-06-2011, 14:48

Goedemiddag Poly Angel
    Ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt. Mocht je verder nog vragen hebben, helemaal onderaan de site staan antwoorden bij veel gestelde vragen, mocht je daar geen antwoord tussen vinden, kun je ook altijd een mail sturen naar forum@margriet.nl en dan krijg je zo spoedig mogelijk antwoord.
    Margriet Moderator

quote:

Hoe upload ik een plaatje bij mijn profiel (avatar)?
    Het aanpassen van je avatar doe je als volgt:
    Wanneer je aangemeld bent op Margriet.nl ga je met je muis op ‘Mijn Margriet’ staan en klik je op ‘uw profiel aanpassen’. Dan klik je op ‘Over mij’ en hier kun je een afbeelding uploaden door op ‘bladeren’ te klikken en te zoeken op je eigen computer naar een afbeelding. De afbeelding moet een jpg/.jpeg zijn, met een formaat van 67 x 67 pixels.
    Leeg voordat je weer gaat forummen eerst even je cache (zie ‘Cookies en cache’), sluit je browser en open deze weer. Log vervolgens opnieuw in.
    Wanneer je je avatar verwijderd komt er weer de standaard avatar te staan.

6.  Ben ik gelukkig niet de enige ;), dus ligt dan niet aan mij :P
    als ik t weet laat ik t je weten, jij mij dan ook, zo kunnen we elkaar dan mss helpen =D. 

XX Angel 

7. hoi ik heb het zelfde probleem kan ook geen foto op mijn profiel platsen helaas snap er niks van
    gr yolanda

advertentie