Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // problemen met invoeren word-documenten

Dit onderwerp heeft 140 reacties, is 19520 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2010 17:43.

1. problemen met invoeren word-documenten

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    08-03-2010, 20:35

Hier problemen met het invoeren van worddocumenten...
    kafka wijzigde dit bericht op 14-09-2010 21:04 met 90%: origineel bericht achterhaald

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    12-07-2010, 09:15

Hoi Kafka,
    Oke, je verwijderd dus alle bestanden. Dus ook niet de oplossing. Ik geef het weer terug!
    Groeten,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 11 juli 2010 @ 19:44:
    [...]

Kim, als dat inderdaad zou helpen, zou ik geen probleem hebben. Ik doe dat ongeveer elke week...

2. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 09 juli 2010 @ 06:50:
    Goedemorgen,
    Techniek denkt dat het ligt aan verouderde codes in de browsercache. Dit betekent dat je je browse even moet verschonen (dus niet alleen de cookies, maar echt alle bestanden etc). Klik hieronder op de link en je ziet hoe het voor de browser werkt waar jij gebruik van maakt! Ik ben benieuwd!

http://kb.iu.edu/data/ahic.html

Groeten,
    Kim
    Kim, als dat inderdaad zou helpen, zou ik geen probleem hebben. Ik doe dat ongeveer elke week...

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-07-2010, 06:50

Goedemorgen,
    Techniek denkt dat het ligt aan verouderde codes in de browsercache. Dit betekent dat je je browse even moet verschonen (dus niet alleen de cookies, maar echt alle bestanden etc). Klik hieronder op de link en je ziet hoe het voor de browser werkt waar jij gebruik van maakt! Ik ben benieuwd!

http://kb.iu.edu/data/ahic.html

Groeten,
    Kim

4. Poehéé, die hebben dan ook hun tijd nodig gehad. Op 11 juNi begon dat wereldkampioenschap. Bijna een màànd om een oranje kleurtje te zetten, niet te verbazen dat die andere ploeg na een half jaar nog altijd zit te sukkelen met andere dingen...

5. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-07-2010, 16:24

Hoi Kafka,
    Dank voor je info. Ik geef het door aan onze technische mensen.

Volgens mij vragen ze het word-document op om te kijken met welke versie van word jullie werken. Misschien gaat het systeem anders om met html-codes uit verschillende versies van word (ik kan het me niet voorstellen, maar goed).

Ik geef de door jou gegeven informatie door en hopelijk kunnen ze hier iets mee!

Dank
    P.s.: oranje kleur is tijdelijk i.v.m. WK . Dit is niet door de technische mensen gedaan, maar door de internetredactie!

Groetjes en fijne avond!
    Kim

quote:
    kafka schreef op 08 juli 2010 @ 12:00:
    Explorer 7, versie oktober 2006. 

Zoals al honderdduizend keer gezegd: ALLE word-documenten waar een harde return oftewel harde enter in staat. Zoals ook al honderdduizend keer gezegd: alles na de harde return komt er NIET in zodra ik op verzenden klik, hoewel ik het WEL heb kunnen bewerken.

P.S. Dus ik hoef niet te mailen, nu weten jullie alles.
    P.P.S. Ik ga niét geloven dat de beunhazen-techneuten nergens een word-document hebben met harde enters, dus maak me dat niet wijs. Anders maken ze er zelf maar eentje, het is bij ELK word-document met harde enters "prijs".

6. In plaats van te werken aan ècht belangrijke dingen, zitten de beunhazen hun tijd te verdoen met oranje kleurtjes...

7. Explorer 7, versie oktober 2006. 

Zoals al honderdduizend keer gezegd: ALLE word-documenten waar een harde return oftewel harde enter in staat. Zoals ook al honderdduizend keer gezegd: alles na de harde return komt er NIET in zodra ik op verzenden klik, hoewel ik het WEL heb kunnen bewerken.

P.S. Dus ik hoef niet te mailen, nu weten jullie alles.
    P.P.S. Ik ga niét geloven dat de beunhazen-techneuten nergens een word-document hebben met harde enters, dus maak me dat niet wijs. Anders maken ze er zelf maar eentje, het is bij ELK word-document met harde enters "prijs".
    kafka wijzigde dit bericht op 08-07-2010 12:06 met 72%: aanvulling

8. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-07-2010, 10:09

Goedemorgen,
    Dat de technische afdeling het probleem niet kan naproduceren hoeft niet alleen te maken hebben met de verschillende browsers, maar ook met het type browser. Daarom een verzoek van onze technische afdeling om op forum@margriet.nl aan te leveren:

• Een Word tekst die het probleem oplevert.
    • De gebruikte browser
    • De versie van die browser

Als techniek het probleem niet kan naproduceren, kunnen ze helaas ook niet werken aan de oplossing. Op deze manier kunnen ze met de betreffende word-tekst, in de juiste browser en van het juiste type het probleem misschien wel naproduceren!

Dank jullie wel!
    Groet,
    Kim

9. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    06-07-2010, 13:57

Hoi Kafka,
    Ik zeg niet dat ze er niets aan doen, maar ze hebben tot nu toe de oplossing niet gevonden. Ik heb al een mail naar moderators van Libelle gestuurd of zij dit probleem ook hebben / hebben gehad.. Ben in afwachting van hun antwoord!
    Groeten,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 06 juli 2010 @ 13:29:
    Toch wel! Aan de "enter"-toetsen!!!
    Wil dat nu zeggen dat ze er gewoon niéts aan doen? Niet eens naavraag doen bij èchte techneuten?
    Eigenlijk komt het neer op wat we al méér dan drie jaar zeggen: bij de techneuten is het een bijeengescharreld zootje ongeregeld, en de moderatoren zijn er in die moderatorfunctie alleen maar om ons "voor de zot te houden".
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 06-07-2010 15:30 met 1%

10. Toch wel! Aan de "enter"-toetsen!!!
    Wil dat nu zeggen dat ze er gewoon niéts aan doen? Niet eens naavraag doen bij èchte techneuten?
    Eigenlijk komt het neer op wat we al méér dan drie jaar zeggen: bij de techneuten is het een bijeengescharreld zootje ongeregeld, en de moderatoren zijn er in die moderatorfunctie alleen maar om ons "voor de zot te houden".

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    06-07-2010, 11:19

Beste Kafka,
    Ze kunnen het probleem niet achterhalen en niet na-produceren. Vandaar dat hier nog geen verandering in is gekomen. Ze weten niet waar het aan ligt.

Groeten,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 06 juli 2010 @ 10:48:
    Is het eindelijk tot de trage hersencel van de techneuten in hun ivoren toren doorgedrongen dat het probleem van het plakken uit word, welke weg er ook gebruikt wordt, te maken heeft met de enter-toets???

Zo ja, wanneer zal hun overwerkte hersencel er eindelijk iets mee gaan doén?

12. Is het eindelijk tot de trage hersencel van de techneuten in hun ivoren toren doorgedrongen dat het probleem van het plakken uit word, welke weg er ook gebruikt wordt, te maken heeft met de enter-toets???

Zo ja, wanneer zal hun overwerkte hersencel er eindelijk iets mee gaan doén?

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    29-06-2010, 10:53

Oke, dus dit is ook via de word-plakfunctie? Ik heb getest en bij mij blijven de alinea's wel staan. Gek probleem weer!

Ik blijf vandaag nog een paar keer testen, dus als je berichtjes van mij hier ziet die nergens op slaan, is het een test-bericht.
    gr
    Kim

quote:
    karma schreef op 29 juni 2010 @ 10:22:
    En ik had trouwens na het stukje, dus bij de regel 'en dat is dan.....' ook lege regels gedaan in het kader maar dat staat er dus toch aan vast.

14. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    29-06-2010, 10:51

omdat ik erg houd van zoet, gebruik ik ca. 15 zoetjes per dag in koffie en thee, en drink ik graag light frisdranken. Ook gebruik ik zoetstof ter vervanging van suiker in yochurt of een dressing. In hoeverre heeft zoetstof effect op de stofwisseling en het afvallen? Kun je aangeven wat een maximaal gebruik mag zijn?

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
    Marga
    hahahhaha

Test test

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    29-06-2010, 10:50

omdat ik erg houd van zoet, gebruik ik ca. 15 zoetjes per dag in koffie en thee, en drink ik graag light frisdranken. Ook gebruik ik zoetstof ter vervanging van suiker in yochurt of een dressing. In hoeverre heeft zoetstof effect op de stofwisseling en het afvallen? Kun je aangeven wat een maximaal gebruik mag zijn?

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,
    Marga

16. Als je een tekst van hieruit in word plakt en dan terug plakt, zijn het andere problemen. Probeer maar eens gewoon een of ander "gewoon" word-document, niét een dat je van internet (forum is ook internet) geplukt hebt...

Het lijkt me dus dat er een probleem is met enters!!! Zowel bij rechtstreeks plakken als via dat ikoontje... Een tip voor de beunhazen misschien? "kijk eens naar de enters".

17. En ik had trouwens na het stukje, dus bij de regel 'en dat is dan.....' ook lege regels gedaan in het kader maar dat staat er dus toch aan vast.
    karma wijzigde dit bericht op 29-06-2010 10:23 met 2%: aanhaling gewijzigd, zag bij plaatsen alleen oude berichten niet mijn laatst geplaatse bericht....

18. Als je iets kopieert vanaf internet hoeft het idd niet. Maar als je rechtstreeks uit word iets kopieert wel.
    Voorbeeld:
    (stukje wat ik net bij Leuks vandaag heb gezet)

Toet, zeeverkenners zijn waterpadvinders. Scouting op/rond het water dus. We vertoefden altijd in Loosdrecht en omgeving. Roeien, zeilen enz. kampen hadden we op een eilandje en bij elk kamp eerst de kampdoop…….modderbad! Heb er hele leuke herinneringen aan. Aan het gebeuren in het geheel, hè, niet dat modderbad, haha! Wij zaten alle drie op de club en dat was het enige wat we gemist hebben toen we naar Friesland verhuisden. Een verhuizing kan wel een aanleiding zijn tot een ‘afsluiting’, volgens mij. Verhuizen staat wel bijna bovenaan de stress top 10.
    Vlinder, gisteravond was het sneller afgekoeld dan de dagen ervoor volgens mij. Rond half 10 zijn wij naar binnen gegaan.
    Ojee, nu voetbal en tennis en straks de Tour, het houdt niet op me die sport of tv, hè….. zegt de superfan, haha!
    en dat is dan onbewerkt. Want in Word heb ik alinea's.
    karma wijzigde dit bericht op 29-06-2010 10:21 met 0%: zag een fout in de tekst

19. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    29-06-2010, 10:04

Even een test met een bericht van Kafka. Deze heb ik eerst naar word gesleept en daarna via de word-plakfunctie in het reactiekader geplaatst. Ik hoef deze tekst niet meer te bewerken. Karma: wat moet jij dan nog bewerken? Ik begreep dat het dan 1 lap tekst wordt en dat je nog de enters moet geven? Dat klopt?

Gr
    Kim

quote:
    Moderator_Margriet schreef op 29 juni 2010 @ 10:00:

1.Nog een punt dat nergens naar lijkt. Al een half jaar geleden heb ik aangekaart dat er wat mis is met plakken in het reactiekadertje. 

Vraag 1 (graag antwoord): als jullie dan toch niet willen dat er rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt wordt via word, waarom LIJKT het dan te kunnen? 

Vraag 2 (graag antwoord): als jullie dan toch niet willen dat er rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt wordt via word, waarom SCHAFFEN JULLIE DIE RECHTSREEEKSE
    PLAKMOGELIJKHEID DAN NIET AF?

En ook hier herhaal ik wat ik al op andere topics schreef: ik ben het zàt. Zijn wij, de klagers, dan de ENIGEN die willen dat het forum WERKT?

20. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    29-06-2010, 10:00

1.Nog een punt dat nergens naar lijkt. Al een half jaar geleden heb ik aangekaart dat er wat mis is met plakken in het reactiekadertje. 

Vraag 1 (graag antwoord): als jullie dan toch niet willen dat er rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt wordt via word, waarom LIJKT het dan te kunnen? 

Vraag 2 (graag antwoord): als jullie dan toch niet willen dat er rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt wordt via word, waarom SCHAFFEN JULLIE DIE RECHTSREEEKSE
    PLAKMOGELIJKHEID DAN NIET AF?

En ook hier herhaal ik wat ik al op andere topics schreef: ik ben het zàt. Zijn wij, de klagers, dan de ENIGEN die willen dat het forum WERKT?
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 29-06-2010 10:01 met 0%

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    28-06-2010, 22:45

Over het bericht van Karma heb ik per ongeluk heen gelezen. Mijn excuus. Ik zal morgen eerst zelf even testen. Ik ga nu slapen!
    gr

quote:
    kafka schreef op 28 juni 2010 @ 22:32:
    [...]
    Het werkt ook met de "word-plak-functie" niet naar behoren, zie wat Karma schreef.

Dank voor je antwoorden op het late uur hier en elders, Kim, maar mijn mening is niet veranderd... zolang de techneuten ongestraft kunnen aanmodderen en wij ze niet ZELF kunnen bereiken, verandert er zéker niet. Mochten we ze zelf kunnen bereiken, waarschijnlijk ook niet, maar het zou positief zijn het te kunnen proberen (al was het maar om ze een kopie van hun Aldi-diploma te vragen). Dit is nu (alles bij elkaar) al vijf jaar aan de gang... het is geen frustratie meer, Kim, dàt stadium zijn we al gepasseerd.
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 28-06-2010 22:51 met 0%

22. quote:
    karma schreef op 28 juni 2010 @ 20:23:
    [...]
    Ja, dat werkt idd maar je moet daarna de tekst wel weer bewerken..... het wordt één klomp aaneengesloten tekst.....
    Het werkt ook met de "word-plak-functie" niet naar behoren, zie wat Karma schreef.

Dank voor je antwoorden op het late uur hier en elders, Kim, maar mijn mening is niet veranderd... zolang de techneuten ongestraft kunnen aanmodderen en wij ze niet ZELF kunnen bereiken, verandert er zéker niet. Mochten we ze zelf kunnen bereiken, waarschijnlijk ook niet, maar het zou positief zijn het te kunnen proberen (al was het maar om ze een kopie van hun Aldi-diploma te vragen). Dit is nu (alles bij elkaar) al vijf jaar aan de gang... het is geen frustratie meer, Kim, dàt stadium zijn we al gepasseerd.

23. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    28-06-2010, 21:59

Beste Kafka,
    Nee, wij willen ook dat het forum naar behoren werkt. Alleen heeft techniek voor de harde enter nu geen oplossing en zij geven aan dat het met de word-plakfunctie wel naar behoren werkt.

Voor het rechtstreekse plakken is het reactiekader dus officieel niet bedoeld. Dat het wel lijkt te werken (maar dus niet werkt) is inderdaad vervelend. Ik denk niet dat daar een oplossing voor is, maar ik kan het natuurlijk wel even vragen!

Fijne avond
    Kim

quote:
    kafka schreef op 28 juni 2010 @ 20:36:
    Op mijn manier dus niet, Karma, maar één harde return en alles wat erna komt, verdwijnt in de Bermuda-driehoek...

Wedden wat het antwoord is? "Ik geef het door".

24. Op mijn manier dus niet, Karma, maar één harde return en alles wat erna komt, verdwijnt in de Bermuda-driehoek...

Wedden wat het antwoord is? "Ik geef het door".

25. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 11 juni 2010 @ 12:32:
    Rechtstreeks via het reactiekader plakken is nog niet mogelijk (dan ontstaat het probleem van het verdwijnen van teksten na het geven van een harde enter). Techniek is aan het kijken naar een manier om dit wel mogelijk te maken, maar geeft aan dat de manier met het word-plakicoontje wel werkt en deze manier DE manier van plakken worddocumenten in het forum is. Maar ik heb ze gevraagd of het echt niet mogelijk is om het rechtstreeks te plakken (tijdje geleden dus al) en dat zijn ze aan het bekijken. Meer weet ik verder ook niet op dit moment.

Groetjes,
    Kim
    Ja, dat werkt idd maar je moet daarna de tekst wel weer bewerken..... het wordt één klomp aaneengesloten tekst.....

advertentie