Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // problemen met invoeren word-documenten

Dit onderwerp heeft 140 reacties, is 19518 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2010 17:43.

1. problemen met invoeren word-documenten

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    08-03-2010, 20:35

Hier problemen met het invoeren van worddocumenten...
    kafka wijzigde dit bericht op 14-09-2010 21:04 met 90%: origineel bericht achterhaald

reacties

1. Nog een punt dat nergens naar lijkt. Al een half jaar geleden heb ik aangekaart dat er wat mis is met plakken in het reactiekadertje. 

Vraag 1 (graag antwoord): als jullie dan toch niet willen dat er rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt wordt via word, waarom LIJKT het dan te kunnen? 

Vraag 2 (graag antwoord): als jullie dan toch niet willen dat er rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt wordt via word, waarom SCHAFFEN JULLIE DIE RECHTSREEEKSE PLAKMOGELIJKHEID DAN NIET AF?

En ook hier herhaal ik wat ik al op andere topics schreef: ik ben het ząt. Zijn wij, de klagers, dan de ENIGEN die willen dat het forum WERKT?

2. OK, ik blijf het wel af en toe aankaarten. Weet je, ik vind dat, als word-documenten niet "kunnen" rechtstreeks, dat het dan ook niet mógelijk zou mogen zijn, en dat het zéker niet zou mogen dat het zichtbaar en bewerkbaar is in het kadertje, maar plots verdwijnt als je het bericht verstuurt...

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    11-06-2010, 12:32

Rechtstreeks via het reactiekader plakken is nog niet mogelijk (dan ontstaat het probleem van het verdwijnen van teksten na het geven van een harde enter). Techniek is aan het kijken naar een manier om dit wel mogelijk te maken, maar geeft aan dat de manier met het word-plakicoontje wel werkt en deze manier DE manier van plakken worddocumenten in het forum is. Maar ik heb ze gevraagd of het echt niet mogelijk is om het rechtstreeks te plakken (tijdje geleden dus al) en dat zijn ze aan het bekijken. Meer weet ik verder ook niet op dit moment.

Groetjes,
    Kim

4. Het probleem: harde return rechtstreeks geplakt in reactiekadertje, na het plaatsen alle tekst ną die harde return weg, bestaat nog altijd... Ik zal het af en toe maar eens herhalen, voordat er gedacht wordt dat het OK is...

5. Nee, geen verbeelding ik hoef niet meer op toestaan e.d. te klikken!

6. Verbeelde ik me het net of is het plaatsen van een word document makkelijker geworden?

7. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    06-06-2010, 22:50

Zoals je ziet is het bij mij gewoon buiten het kader getypt en gepost. Ik weet dus niet in hoeverre dit vaker voorkomt bij jou danwel bij andere topiksters. Maar zal het zeker doorgeven dat het mis is gegaan.

nogmaals groet, Pien.

8. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    06-06-2010, 22:48

quote:
    kafka schreef op 06 juni 2010 @ 21:02:
    En waarom mijn reactie niet "apart" staat, maar wčl in het quote-kadertje, dat is ook een van de mysteries (lees: fouten) van het forum. Toen ik het aan het tikken was, was mijn tekst wčl zichtbaar buiten het kadertje. Ik dacht dat de techneuten in hun ivoren toren dat al lang hadden opgelost... [+o(]
    Goedenavond Kafka

Ik zie dat je bij je posting je reactie onderaan had geschreven, doe dat nu zelf ook om te testen of dat bij mij net als bij jou zal gaan, maar ook dit zal ik doorgeven voor je.

groet, Pien

9. quote:
    Moderator_Margriet schreef op 03 juni 2010 @ 13:01:
    Ja, klopt dat je dat ook gemeld hebt, maar de oplossing voor het rechtstreeks plakken in het reactiekadertje is nog niet gevonden. Het zou nu wel goed moeten werken via de word-plakfunctie. Techniek zegt dat dit icoontje hier ook juist voor bedoeld is en dat dit nu naar behoren werkt. Dus hun advies is dan ook: maak gebruik van dit icoontje. Uiteraard wil ik dat ze ook het rechtstreeks plaatsen in het redactiekadertje in orde maken.

Groetjes,
    Kim

Daar hou ik je aan, Kim, aan dat laatste. 

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    03-06-2010, 13:01

Ja, klopt dat je dat ook gemeld hebt, maar de oplossing voor het rechtstreeks plakken in het reactiekadertje is nog niet gevonden. Het zou nu wel goed moeten werken via de word-plakfunctie. Techniek zegt dat dit icoontje hier ook juist voor bedoeld is en dat dit nu naar behoren werkt. Dus hun advies is dan ook: maak gebruik van dit icoontje. Uiteraard wil ik dat ze ook het rechtstreeks plaatsen in het redactiekadertje in orde maken.

Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 03 juni 2010 @ 11:18:
    Nog altijd status quo hoor. Hebben de techneuten nu, na drie maanden, eindelijk al beseft dat het gaat om worddocumenten die rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt worden, zonder tussenkomst van het word-icoontje??? Heb dat van de eerste keer gemeld...

11. Nog altijd status quo hoor. Hebben de techneuten nu, na drie maanden, eindelijk al beseft dat het gaat om worddocumenten die rechtstreeks in het reactiekadertje geplakt worden, zonder tussenkomst van het word-icoontje??? Heb dat van de eerste keer gemeld...

12. Hallo Kim, ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. 

Zou je aan de techneuten willen doorgeven dat het NIET werkt, als je rechtstreeks in het reactiekader plakt??? Ik gebruik de word-plakfunctie niet, ik plak rechtstreeks in het reactiekader. Dat zou toch ook moeten werken!!! Het wčrkt ook, alleen geen harde returns/enters. Pfff, Kim, jij kan hier niets aan doen, maar die techneuten, sjongejonge, ik zeg datzelfde nu al twee maanden zowat.

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    01-06-2010, 15:18

Beste mensen,
    Ik ben inderdaad weer terug en zag gelijk een mail in mijn mailbox van de technische partij. Zij hebben getest en geven aan dat het via de word-plakfunctie moet werken. Maar dat doet het dus niet.. Als ik het probeer (zie onderstaand bericht: sorry voor het kopieren van jouw tekst Kafka) krijg ik ook een foutmelding (undefined). Dit koppel ik weer aan ze terug en dan geef ik weer de opdracht dit nog verder te onderzoeken.

Groetjes,
    Kim

14. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    01-06-2010, 15:12

Om nog maar eens heel duidelijk te zijn (anders gaan de moderatoren flippen, denken ze dat het probleem is opgelost en gaan ze het aantal klikken beschouwen als de hoofdbrok): 
    Als je een word-document tikt en je durft een harde return (oftewel harde enter) neerzetten, komt al wat daarna getikt is wčl netjes op het reactieschermpje als je het daarop "plakt", (nadat je eerst op "toestaan" dan op "annuleren" en dan nog eens op "toestaan" hebt geklikt - soms moet je niét op "annuleren" klikken, verschijnt dąt schermpje niet - achterlijk gedoe). Hoe dan ook, als het geplakt is, kan je alles kleuren, verbeteren, herschikken, niets aan de hand, zo lijkt het. Mąąr!!! Zodra je durft op "verstuur bericht" klikken, is ALLES wat na die harde return (oftewel harde enter) staat, WEG.

(P.S. Karma, ik ga ook wat uittesten, maar ik doe dat op de kladtoop, anders denken de moderatoren en de techneuten dat alles opgelost is en dat we hier alleen maar wat tips uitwisselen...)undefined

sdfksaldfjsdaklfj;saundefined
    kdsldkafjasdl;f

15. Of dinsdag, volgens mij is Kim weer terug.

16. Techneuten gaan toch niet een hele dag niets doen?  Er zal maandag wel aan gewerkt worden? [;)]
    somone wijzigde dit bericht op 30-05-2010 23:45 met 6%

17. Om nog maar eens heel duidelijk te zijn (anders gaan de moderatoren flippen, denken ze dat het probleem is opgelost en gaan ze het aantal klikken beschouwen als de hoofdbrok): 
    Als je een word-document tikt en je durft een harde return (oftewel harde enter) neerzetten, komt al wat daarna getikt is wčl netjes op het reactieschermpje als je het daarop "plakt", (nadat je eerst op "toestaan" dan op "annuleren" en dan nog eens op "toestaan" hebt geklikt - soms moet je niét op "annuleren" klikken, verschijnt dąt schermpje niet - achterlijk gedoe). Hoe dan ook, als het geplakt is, kan je alles kleuren, verbeteren, herschikken, niets aan de hand, zo lijkt het. Mąąr!!! Zodra je durft op "verstuur bericht" klikken, is ALLES wat na die harde return (oftewel harde enter) staat, WEG.

(P.S. Karma, ik ga ook wat uittesten, maar ik doe dat op de kladtoop, anders denken de moderatoren en de techneuten dat alles opgelost is en dat we hier alleen maar wat tips uitwisselen...)

18. Ja Karma, gebruiksvriendelijk is anders... Als je rechtstreeks in het reactiekadertje "plakt", is het : klik één voor het kopiėren, klik twee voor het plakken, dan de drie achterlijke "toestaan" en "annuleren" klikken, en dan "verstuur bericht". Zes in totaal, redelijk, alleen dat "toestaan" (waarom twee keer???) en "annuleren"... achterlijke boel hoor, en als het dan nog naar behoren zou werken, zou ik niet klagen.

Mąąr!!! HET WERKT NIET NAAR BEHOREN, want ALLES WAT IN DAT WORDDOCUMENT NA EEN HARDE RETURN/ENTER STAAT, VERDWIJNT.

19. 9!!

20. Even tellen hoeveel handelingen ik moet doen…

21. Nu via het w-tje, die pas verschijnt nadat ik een klik in het invulscherm heb gedaan.

Komt dit er nu wel bij te staan?

22. Had de 2e keer dus op niet toestaan geklikt. Kreeg een scherm dat het door veiligheidsinstellingen van mijn browser niet mogelijk was te plaatsen en kreeg dus weer een apart schermpje.
    weer plakken, klikken, bewerken en niks meer toevoegen dus want dat is dan weg......

23. Ik had dus nog een hele tekst onder nog een test gedaan maar dat is dus niet eens geplaatst!

24. Nog een test

25. Net gedaan zonder w-tje:
    plakken
    komt scherm dat je toe moet staan om te plaatsen oid, dus ik deed toestaan.
    waarschuwingsscherm of ik op wil schonen,
    toestaan gedaan
    nieuw kader
    plakken
    toestaan
    tekst komt in kader en kun je bewerken
    dan klik ik op (het naar mijn inziens veel te laag staande) versturen (want dan moet ik dus eerst weer naar beneden scrollen).

Hoeveel handelingen???

advertentie