Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // problemen met invoeren word-documenten

Dit onderwerp heeft 140 reacties, is 19517 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2010 17:43.

1. problemen met invoeren word-documenten

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    08-03-2010, 20:35

Hier problemen met het invoeren van worddocumenten...
    kafka wijzigde dit bericht op 14-09-2010 21:04 met 90%: origineel bericht achterhaald

reacties

1. Test

2. Ja dat zou idd mooi zijn........

Als ik niet meteen naar dat icoontje ga (wat trouwens pas aan te klikken is als je al een keer in het invulscherm heb geklikt) dan krijg ik de waarschuwing dat ik vanuit Word wil plaatsen en of ik dat scherm wil (oid) dus ik ga nu gelijk maar naar het w-tje.
    Dan plak ik het in het scherm en moet op toestaan klikken, dan moet ik de tekst weer opnieuw bewerken want anders is het één groot verhaal.
    Ik klik dus ook heel wat af...........

3. Neen Karma, waarom zou ik? Dat is NOG een stap meer!!! De optie "rechtstreeks plakken in het reactiekadertje" zou moeten werken, onafgezien van harde returns/enters...

4. Kafka,

Gebruik jij het WORD-icoontje om een worddocument te plaatsen?

5. Dank voor dit bericht, moderator. Ik blijf het echter melden hier, en hoop dat jullie het blijven doorgeven, zodat ze in actie schieten. Dit is iets dat ik voor de eerste keer begin maart heb gemeld, dus nu zou het, als de techneuten er echt iets aan hadden gedaan, echt wel in orde moeten zijn. Maar na vier jaar getouwtrek weten wij inmiddels wel wat die techneuten waard zijn... En, als het niet door ons gemeld wordt, wordt er gemakshalve van uitgegaan dat het wel opgelost is... Dat heeft het verleden ons ook geleerd.

6. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    28-05-2010, 22:45

Goedenavond Kafka

Het enige wat ik kan doen is doorgeven aan de betreffende afdeling.
    En dat heb ik ook gedaan hoor, ook vandaag weer.
    En aangezien ik je graag wil informeren heb ik zo lang mogelijk gewacht met antwoorden, in de hoop dat er nog nieuws zou komen, maar jammergenoeg niet. (Oké, ik had dat even hier moeten melden, was wel zo netjes geweest, maar is me ontgeschoten),

Bovendien, bij deze moet ik je het antwoord schuldig blijven, omdat ik ook nog geen antwoorden heb gekregen, maar zodra er iets bekend is laat ik (of Kim of Puck) het je alsnog zo snel mogelijk weten.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd voor nu, 

groet, Pien

quote:
    kafka schreef op 28 mei 2010 @ 16:54:
    Problemen zijn er nog altijd hoor, die gaan niet vanzelf weg. Ik schreef vanochtend "hopelijk blijven de moderatoren het doorgeven (dààr hebben we natuurlijk geen controle over, maar we moeten ze op hun woord geloven)".

Als er geen woord komt, geloof ik natuurlijk niet dat het is doorgegeven.

Beste moderator, laat ik duidelijk zijn: ik wil géén excuses van hoe moeilijk het is, ik wil één van deze vier zinnen:
    1. ik heb het vandaag nogmaals doorgegeven
    2. ik zal het doorgeven
    3. ik geef het niet door omdat ik het gisteren al heb doorgegeven
    4. ik geef het gewoon niet door
    (ik wil liefst de eerste zin natuurlijk).

Nogmaals, nog duidelijker zijn:
    1. graag antwoord
    2. geen excuses (smoezen) (die kennen we na vier à vijf jaar allemaal wel...)
    3. telkens opnieuw doorgeven aan de techneuten
    4. één van de bovenstaande zinnetjes gebruiken
    Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 28-05-2010 22:46 met 0%

7. Problemen zijn er nog altijd hoor, die gaan niet vanzelf weg. Ik schreef vanochtend "hopelijk blijven de moderatoren het doorgeven (dààr hebben we natuurlijk geen controle over, maar we moeten ze op hun woord geloven)".

Als er geen woord komt, geloof ik natuurlijk niet dat het is doorgegeven.

Beste moderator, laat ik duidelijk zijn: ik wil géén excuses van hoe moeilijk het is, ik wil één van deze vier zinnen:
    1. ik heb het vandaag nogmaals doorgegeven
    2. ik zal het doorgeven
    3. ik geef het niet door omdat ik het gisteren al heb doorgegeven
    4. ik geef het gewoon niet door
    (ik wil liefst de eerste zin natuurlijk).

Nogmaals, nog duidelijker zijn:
    1. graag antwoord
    2. geen excuses (smoezen) (die kennen we na vier à vijf jaar allemaal wel...)
    3. telkens opnieuw doorgeven aan de techneuten
    4. één van de bovenstaande zinnetjes gebruiken

8. Reclames is een ander topic.

Ik herhaal het nog maar even voor alle duidelijkheid: als je een word-document tikt en je durft een harde return (oftewel harde enter) neerzetten, komt al wat daarna getikt is wèl netjes op het reactieschermpje als je het daarop "plakt", (nadat je eerst op "toestaan" dan op "annuleren" en dan nog eens op "toestaan" hebt geklikt - soms moet je niét op "annuleren" klikken, verschijnt dàt schermpje niet - achterlijk gedoe). Hoe dan ook, als het geplakt is, kan je alles kleuren, verbeteren, herschikken, niets aan de hand, zo lijkt het.

Mààr!!! Zodra je durft op "verstuur bericht" klikken, is ALLES wat na die harde return (oftewel harde enter) staat, WEG.

Het kan zijn dat de techneuten weer eens dènken dat het opgelost is; dat hebben ze in het verleden (ook wat andere dingen betreft) wel vaker gedacht... maar dat is dus niét zo. Ik blijf het herhalen, hopelijk blijven de moderatoren het doorgeven (dààr hebben we natuurlijk geen controle over, maar we moeten ze op hun woord geloven), zodat de techneuten het  op de duur dan toch maar gaan doen...

Overigens: "moeilijk gaat ook", zei mijn grootmoeder altijd, en... als het te moeilijk is, zijn het geen goede techneuten...
    kafka wijzigde dit bericht op 28-05-2010 11:04 met 12%: verduidelijking

9. Gevonden: 1 juni is Kim terug.  Reclames zullen blijven.
    somone wijzigde dit bericht op 28-05-2010 00:50 met 3%

10. Dag Puck, ik heb al meer dan vier jaar geduld met al wat er mis loopt bij het Margrietforum, een weekje kan er nog net bij. O ja, ik heb alle excuses (lees: smoesjes) al gehoord/gelezen, dus ik ken ze al, ik heb empirisch ondervonden dat wanneer een moderator zegt "dat het probleem oplossen niet zo makkelijk is" of "het moeilijker is dan het lijkt", dat het probleem dan niét opgelost wordt... Kun jij niets aan doen, natuurlijk, maar het IS wel zo. 

P.S. Ik zocht naar het topic waarop Kim meldt dat en hoe lang ze met vakantie is, maar kon het niet vinden. 
    kafka wijzigde dit bericht op 27-05-2010 17:22 met 51%: aanvulling

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    27-05-2010, 15:36

Hi Kafka, het is inderdaad nog niet opgelost. Er zijn nog steeds een aantal dingen die nog niet goed gaan op het forum van margriet.nl. Helaas. We zijn er mee bezig, het is jammer dat het soms lang duurt, maar sommige gebreken zijn nou eenmaal niet snel op te lossen. Dus daarom vragen we je geduld en weet dat we er mee bezig zijn. Excuses hiervoor.

Groet Puck
    Moderator Margriet

12. quote:
    kafka schreef op 26 mei 2010 @ 08:52:
    Probleem is nog altijd hetzelfde. Forum bestaat nu al vijf maanden...

13. Probleem is nog altijd hetzelfde. Forum bestaat nu al vijf maanden...

14. Ja, heel vervelend, ik had het net wéér, en ik snap niet dat ze zeggen dat het opgelost is als er niets verandert. Goed geprobeerd van de techneuten. Hopelijk duurt het weer geen vier maanden (zo lang is dit nieuwste forum al bezig) voor er wat aan gedaan wordt dat ècht effect heeft.

(Ik bedoel: voor er echt wat aan gedaan wordt, want daar komt het vaak op neer bij onze techneuten.)
    kafka wijzigde dit bericht op 07-05-2010 11:08 met 16%: aanvulling/verduidelijking

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    07-05-2010, 07:59

Duidelijk Kafka!
    We ( lees technische afdeling )doen ons best om het op te lossen. Ik geef door dat het probleem nog niet verholpen is.. Heel vervelend!
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 06 mei 2010 @ 18:13:
    [...]

Mijn vorige probeersel op de kladtoop was op het werk, ik dacht even: misschien lukt het thuis toch? Maar néén hoor! Precies hetzelfde. Alléén de éérste zin, alles na de harde return: wèg!!!

Het is dus helemààl niet goéd, helemààl niet verholpen, helemààl niets veranderd.

(Och, en waarom verbaast me dat eigenlijk niet eens? Hoe zou dàt nu wel komen?)

16. quote:
    kafka schreef op 06 mei 2010 @ 16:13:
    Neen, is niet zo. Heb geprobeerd op de "kladtoop" en noppes. Alleen de eerste zin, alles na de harde return: wèg!!!

Het is dus niét goed, niét verholpen, niéts veranderd.

Mijn vorige probeersel op de kladtoop was op het werk, ik dacht even: misschien lukt het thuis toch? Maar néén hoor! Precies hetzelfde. Alléén de éérste zin, alles na de harde return: wèg!!!

Het is dus helemààl niet goéd, helemààl niet verholpen, helemààl niets veranderd.

(Och, en waarom verbaast me dat eigenlijk niet eens? Hoe zou dàt nu wel komen?)

17. Neen, is niet zo. Heb geprobeerd op de "kladtoop" en noppes. Alleen de eerste zin, alles na de harde return: wèg!!!

Het is dus niét goed, niét verholpen, niéts veranderd.
    kafka wijzigde dit bericht op 06-05-2010 16:14 met 27%: verduidelijking

18. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    06-05-2010, 16:05

Goedemiddag,
    Als het goed is, moet dit probleem verholpen zijn.

Fijne dag nog!
    Kim

19. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    28-04-2010, 20:57

Beste Kafka,
    Nee hoor dat hoeft niet. We hebben diverse updates gedaan waarvan de technische partij dacht dat het probleem verholpen was. Ze zijn er dus druk mee bezig (al lijkt dat voor jullie niet zo te zijn, dat snap ik). Ik heb deze week nog een update getest op onze testomgeving en deze wordt binnenkort(ik weet niet precies wanneer, maar dat zal ik navragen) online gezet. Dan zal ik het melden en ben ik benieuwd of het probleem eindelijk verholpen is.

Fijne avond

quote:
    kafka schreef op 28 april 2010 @ 20:00:
    Nog altijd hetzelfde probleem met harde returns in word: de tekst na de harde return komt niet door, heb het net wéér gehad. 

Moet ik dat nog eens drie keer herhalen, of zal het zo gaan? Dit is op 8 maart voor de eerste keer gemeld. En neen, het is niet omdat ik het een week of wat niet herhaald heb, dat het probleem is opgelost.

20. Nog altijd hetzelfde probleem met harde returns in word: de tekst na de harde return komt niet door, heb het net wéér gehad. 

Moet ik dat nog eens drie keer herhalen, of zal het zo gaan? Dit is op 8 maart voor de eerste keer gemeld. En neen, het is niet omdat ik het een week of wat niet herhaald heb, dat het probleem is opgelost.
    kafka wijzigde dit bericht op 28-04-2010 20:01 met 3%: weeral rare dingen met kleuren

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    20-04-2010, 08:54

Hoi Kafka,
    Eerst dachten ze dat het alleen maar bij Margriet.nl was, maar waren ze het probleem inderdaad aan het naproduceren om te kunnen ontdekken wat er fout gaat. Nu kunnen ze verschillende sites tegelijkertijd onderzoeken en hopelijk komt dan het probleem naar boven!
    Groetjes,
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 20 april 2010 @ 01:39:
    Fijn, dat ze het zes weken nadat ik het doorgaf "gaan onderzoeken". Is dat de nieuwe versie van "het meenemen"? 

Overigens: Kim vertelde dat ze het aan het onderzoeken (naproduceren) waren een week of twee geleden, dus ergens klopt iets niet met deze laatste informatie.

22. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    19-04-2010, 22:04

Hallo Kafka

Meerdere sites van Sanoma schijnen er last van te hebben en ze gaan e.e.a. breed onderzoeken. Zodra we meer weten komen we er bij je op terug

Pien

23. quote:
    margrietmoderator2 schreef op 19 april 2010 @ 08:06:
    Een vraagje; Als je gelijk hier in het kadertje je teksten typt en een harde enter geeft, heb je er dan ook last van?

We horen het wel

groet, Pien

Daar gaat het niet om, het gaat hier, zoals de titel van het topic aangeeft, om de invoer van word-documenten.

Of het rechtstreeks in het kadertje al dan niet gaat, is dus totaal irrelevant.
    kafka wijzigde dit bericht op 19-04-2010 19:43 met 17%: verduidelijking

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    19-04-2010, 17:06

Dat snap ik!
    Ik informeer weer en kom hier op terug!

quote:
    kafka schreef op 19 april 2010 @ 15:45:
    En ik zou het liever niet meer melden, zes weken na de eerste melding... [+o(]

25. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    19-04-2010, 09:02

Goedemorgen,
    Ik hoor het graag Kafka!
    Groet,
    Kim

advertentie