Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // problemen met invoeren word-documenten

Dit onderwerp heeft 140 reacties, is 19522 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina last van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 11-11-2010 17:43.

1. problemen met invoeren word-documenten

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    08-03-2010, 20:35

Hier problemen met het invoeren van worddocumenten...
    kafka wijzigde dit bericht op 14-09-2010 21:04 met 90%: origineel bericht achterhaald

reacties

1. Neen, is niet zo. Heb geprobeerd op de "kladtoop" en noppes. Alleen de eerste zin, alles na de harde return: wèg!!!

Het is dus niét goed, niét verholpen, niéts veranderd.
    kafka wijzigde dit bericht op 06-05-2010 16:14 met 27%: verduidelijking

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    06-05-2010, 16:05

Goedemiddag,
    Als het goed is, moet dit probleem verholpen zijn.

Fijne dag nog!
    Kim

3. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    28-04-2010, 20:57

Beste Kafka,
    Nee hoor dat hoeft niet. We hebben diverse updates gedaan waarvan de technische partij dacht dat het probleem verholpen was. Ze zijn er dus druk mee bezig (al lijkt dat voor jullie niet zo te zijn, dat snap ik). Ik heb deze week nog een update getest op onze testomgeving en deze wordt binnenkort(ik weet niet precies wanneer, maar dat zal ik navragen) online gezet. Dan zal ik het melden en ben ik benieuwd of het probleem eindelijk verholpen is.

Fijne avond

quote:
    kafka schreef op 28 april 2010 @ 20:00:
    Nog altijd hetzelfde probleem met harde returns in word: de tekst na de harde return komt niet door, heb het net wéér gehad. 

Moet ik dat nog eens drie keer herhalen, of zal het zo gaan? Dit is op 8 maart voor de eerste keer gemeld. En neen, het is niet omdat ik het een week of wat niet herhaald heb, dat het probleem is opgelost.

4. Nog altijd hetzelfde probleem met harde returns in word: de tekst na de harde return komt niet door, heb het net wéér gehad. 

Moet ik dat nog eens drie keer herhalen, of zal het zo gaan? Dit is op 8 maart voor de eerste keer gemeld. En neen, het is niet omdat ik het een week of wat niet herhaald heb, dat het probleem is opgelost.
    kafka wijzigde dit bericht op 28-04-2010 20:01 met 3%: weeral rare dingen met kleuren

5. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    20-04-2010, 08:54

Hoi Kafka,
    Eerst dachten ze dat het alleen maar bij Margriet.nl was, maar waren ze het probleem inderdaad aan het naproduceren om te kunnen ontdekken wat er fout gaat. Nu kunnen ze verschillende sites tegelijkertijd onderzoeken en hopelijk komt dan het probleem naar boven!
    Groetjes,
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 20 april 2010 @ 01:39:
    Fijn, dat ze het zes weken nadat ik het doorgaf "gaan onderzoeken". Is dat de nieuwe versie van "het meenemen"? 

Overigens: Kim vertelde dat ze het aan het onderzoeken (naproduceren) waren een week of twee geleden, dus ergens klopt iets niet met deze laatste informatie.

6. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    19-04-2010, 22:04

Hallo Kafka

Meerdere sites van Sanoma schijnen er last van te hebben en ze gaan e.e.a. breed onderzoeken. Zodra we meer weten komen we er bij je op terug

Pien

7. quote:
    margrietmoderator2 schreef op 19 april 2010 @ 08:06:
    Een vraagje; Als je gelijk hier in het kadertje je teksten typt en een harde enter geeft, heb je er dan ook last van?

We horen het wel

groet, Pien

Daar gaat het niet om, het gaat hier, zoals de titel van het topic aangeeft, om de invoer van word-documenten.

Of het rechtstreeks in het kadertje al dan niet gaat, is dus totaal irrelevant.
    kafka wijzigde dit bericht op 19-04-2010 19:43 met 17%: verduidelijking

8. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    19-04-2010, 17:06

Dat snap ik!
    Ik informeer weer en kom hier op terug!

quote:
    kafka schreef op 19 april 2010 @ 15:45:
    En ik zou het liever niet meer melden, zes weken na de eerste melding... [+o(]

9. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    19-04-2010, 09:02

Goedemorgen,
    Ik hoor het graag Kafka!
    Groet,
    Kim

10. Afbeelding van margrietmoderator2
    margrietmoderator2
    19-04-2010, 08:06

Goedemorgen Kafka

Goed dat je een reminder geeft, zal even aan Kim vragen hoe de stand van zaken is voor wat betreft je problemen. 

Een vraagje; Als je gelijk hier in het kadertje je teksten typt en een harde enter geeft, heb je er dan ook last van?

We horen het wel

groet, Pien

quote:
    kafka schreef op 18 april 2010 @ 19:39:
    Even melden dat er nog altijd niets aan de toestand veranderd is. Harde enter in word-document, document wordt geplaatst in het reactiekadertje, kan gewijzigd worden, maar bij het versturen verdwijnt alles wat nà die harde enter stond.

quote:
    kafka schreef op 08 april 2010 @ 09:06:
    Het komt wel netjes in het reactiekadertje, misschien laten ze zich daardoor van de wijs brengen? Ik kan dan alles bewerken (tikfoutjes verbeteren, kleurtje...). Pas als ik het verstuur, gebeurt het: wat na de harde enter komt, is weg...

11. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    08-04-2010, 09:01

Hoi Kafka,
    Met naproduceren bedoel ik inderdaad door het 'na te doen' dat ze kunnen kijken waar het fout gaat. Zij zeggen dat het bij hun niet gebeurd, maar het is zo dat jullie er dus wel last van hebben. Maar daarom blijven ze wel zoeken hoor! Ze weten in ieder geval dankzij jou dat het aan een harde enter ligt!

Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 07 april 2010 @ 18:29:
    Kim, ik snap niet goed wat je bedoelt met "naproduceren". Uiteraard kunnen ze niet zien hoe ik gesukkeld heb met het plaatsen van mijn word-document, maar ze kunnen er toch zelf een proberen te plaatsen? Dan zien ze het meteen hoor. Eén harde return/enter en àl wat daarna komt wordt niét geplaatst.

Of begrijp ik niet goed wat "naproduceren" in dit geval is?

12. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    07-04-2010, 09:15

Hoi Kafka,
    Niet vergeten hoor! Ze kunnen het alleen niet naproduceren, dus is het moeilijk om achter de fout te komen. Ze blijven zoeken! Jullie ook fijne paasdagen gehad?
    Kim

13. quote:
    kafka schreef op 06 april 2010 @ 15:09:
    Hallo Kim, hopelijk een goed paasweekend gehad. Weet niet goed of je nu vandaag of morgen terug bent (je schreef tot 6 april, maar dat kan natuurlijk ook tot en met zijn, dat zou leuk zijn voor jou). [:D]

Nog altijd is het zo dat, als ik een harde return/enter produceer in mijn wor-document, alles wat daarna komt niét wordt verstuurd (ook al heb ik het kunnen bewerken). Ik probeer er op te letten, maar omdat ik altijd met harde werk, is het soms rap gebeurd...

Ik blijf het maar af en toe herhalen, anders denken jullie misschien dat het probleem er niet meer is... [;)]
    Even "omhooghalen". (Ik had het gisteravond wéér!!!)

14. Hallo Kim, hopelijk een goed paasweekend gehad. Weet niet goed of je nu vandaag of morgen terug bent (je schreef tot 6 april, maar dat kan natuurlijk ook tot en met zijn, dat zou leuk zijn voor jou). [:D]

Nog altijd is het zo dat, als ik een harde return/enter produceer in mijn wor-document, alles wat daarna komt niét wordt verstuurd (ook al heb ik het kunnen bewerken). Ik probeer er op te letten, maar omdat ik altijd met harde werk, is het soms rap gebeurd...

Ik blijf het maar af en toe herhalen, anders denken jullie misschien dat het probleem er niet meer is... [;)]

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    26-03-2010, 08:00

Oke, ook van dit probleem dacht ik (ook na testen van mijn kant en die van techniek) dat het was opgelost. Ik begrijp uit jouw berichtje dat dit nog niet het geval is. Ik zet het opnieuw uit! Sorry!
    Kim

quote:
    kafka schreef op 25 maart 2010 @ 21:08:
    Nog altijd niet opgelost hoor. Als ik per ongeluk één harde enter/return plaats in mijn word-document, komt alles wat daarna getikt is wel braafjes in het reactiekadertje, ik kan het bewerken, maar als ik durf op "verstuur bericht" klikken, krijg ik alleen maar wat vóór die harde enter/return stond.

16. Nog altijd niet opgelost hoor. Als ik per ongeluk één harde enter/return plaats in mijn word-document, komt alles wat daarna getikt is wel braafjes in het reactiekadertje, ik kan het bewerken, maar als ik durf op "verstuur bericht" klikken, krijg ik alleen maar wat vóór die harde enter/return stond.

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    15-03-2010, 09:18

Hoi Kafka,
    Kan inderdaad een goede aanvulling zijn. Ik zet het bij het issue.
    Gr
    Kim
    quote:
    kafka schreef op 14 maart 2010 @ 11:16:
    Je kunt ook van "harde enters" spreken, Karma... Dank je wel dat je me daarop wijst, misschien snapten de techneuten het anders ook niet, haha. Je hebt "harde" en "zachte" enters. De harde krijg je als je gewoon op de enterknop klikt, de zachte als je op shift + enter tegelijk klikt.

Ik zal mijn vorige posting maar aanpassen...

18. Je kunt ook van "harde enters" spreken, Karma... Dank je wel dat je me daarop wijst, misschien snapten de techneuten het anders ook niet, haha. Je hebt "harde" en "zachte" enters. De harde krijg je als je gewoon op de enterknop klikt, de zachte als je op shift + enter tegelijk klikt.

Ik zal mijn vorige posting maar aanpassen...
    kafka wijzigde dit bericht op 14-03-2010 11:19 met 7%: aanvulling

19. Wat zijn harde returns?

20. Ik heb empirisch ondervonden dat een deel van de "van word naar forum-problematiek" ligt in "harde (returns) enters". Vandaar dat er af en toe alinea's wegvielen. Zodra er een harde return/enter staat, komt het document wel netjes in het reactiekadertje, hélemaal volledig, ik kan er van alles mee doen, maar als ik dan verstuur, verdwijnt alles wat er na de harde return/enter komt.

Misschien kan deze bevinding wel een hulp zijn voor de techneuten in de richting van een oplossing? (En zeg nu a.u.b. niet dat ik dan maar geen harde returns/enters moet doen... in principe werk ik in word altijd met harde returns/enters, anders is mijn layout naar de bom).
    kafka wijzigde dit bericht op 14-03-2010 11:20 met 2%: verduidelijking

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    10-03-2010, 09:35

Hoi Kafka,
    Jammer dat je niet even wilt testen, maar ik begrijp je reactie. BIj mij lijkt het op de test-omgeving te werken, dus zeg ik dat het over kan!
    Groet,
    Kim

22. Kim, ik ben moe, ik vraag me af waarom ik in "s hemelsnaam gebrieft moet worden over iets dat gewoon moet wèrken. Sorry hoor, dit kan er eigenlijk niet bij. Als er niet vanuit word geplakt kan worden, of als er niet met kleuren gewerkt kan worden, soit, maar als de mogelijkheid er is, moet alles ook werken zonder briefing... 

En als er dan toch (want ja, dit forum is onder en boven alle wetten) gebrieft moet worden, kan dit ook via het forum, dan hebben anderen, die ook met dit probleem zitten, er ook nog wat aan...

Ik heb mijn portie met het forum vandaag echt wel gehad. Na twee maanden gesukkel met het nieuwste forum en drie jaar gesukkel met dat andere, kan er eigenlijk niets meer bij. Het begrip is op, en in de winkel was er ook geen meer te krijgen. Dit is niet persoonlijk naar jou toe, Kim. Jij kunt ook alleen maar zeggen wat ze jou zeggen dat je mag zeggen, veronderstel ik.

23. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-03-2010, 10:47

Hoi Kafka,
    Dit staat opgelost op onze testomgeving. Volgens mij werkt het, maar misschien wel goed als jij even met mij mee wil kijken. Wil je mij even mailen, dan brief ik je eventjes! Zou wel fijn zijn.

Groetjes,
    Kim

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    09-03-2010, 08:52

Beste Kafka,
    Ik ga het even testen en geef het dan door aan onze techneuten.
    Kim

advertentie