Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // verkeerd vriendje.

Dit onderwerp heeft nog geen reacties, is 1957 keer bekeken, en bestaat uit 1 pagina.
Dit onderwerp is geplaatst op 09-06-2011 13:59.

1. verkeerd vriendje.

Afbeelding van linykarel
    Dit onderwerp is gestart door linykarel
    09-06-2011, 13:59

Eerst wil ik de mensen van de redactie bedanken voor het terug mailen.
    Erg fijn om toch een reactie te krijgen, is nog al belangrijk voor mij.

Waar ik naar op zoek ben is, om met mensen te kunnen mailen die ook een dochter hebben die een verkeerd vriendje heeft.

Ik zal eerst mijn verhaal vertellen.
    Heb een dochter van vierentwintig jaar, als kind is ze sexueel misbruikt door haar vader.
    Wij waren al gescheiden en niet lang daar na begon dochter moeilijk te doen erg moeilijk, ik dacht dit komt door de scheiding maar niks hielp, heb toen tegen haar gezegd vertel het me of schrijf het me, het laatste heeft ze gedaan.
    Veel mensen zullen begrijpen wat je dan doormaakt.
    Ik liep bij jeugdzorg ( dochter was er erg slecht aan toe) jeugdzorg adviseerde mij op dat moment, geen aan gifte te doen bij de politie er moest namelijk ook een lichaamelijk onder zoek komen, dat kon ze helemaal niet aan op dat moment.
    Weer later kwam ik terecht bij een instantie die gespecaliceerd is op sexueel misbruik, en ja daar kwam dan weer uit dat jeugd zorg het helemaal verkeerd aan gepakt had.
    Dochter leerd een oudere man kennen, oudere man zegt ik ben verliefd op je, het is een hel geweest, ze is vermist geweest maar dat is weer goed gekomen.
    Toen leerde ze een jongen kennen, leek oke had werk tja op het oog oke.
    Maar op een gegeven moment, hij moest steeds aan haar zitten ( verliefd?) vrienden die ze had verdwenen want er was niks goed aan haar vrienden enz. Ruzie met haar stief vader, broer ( kon ze altijd mee lezen en schrifen hadden meer dan goed contact,) broer is een nerd zegt vriendje broer wil naar het hbo en iets bereiken maar wordt vervolgens helemaal zwart gemaakt.
    Ruzie met moeder, ook wij hadden zo,n goed contact, weg.
    Ze is helemaal gehersenspoeld, woont bij hem op een zolder kamer, vriendje blouwt ( kwamen we later achter) schulden, ze heeft met niemand meer contact.
    De politie zegt ze is meerder jarig we kunnen niets doen, weet ik ook wel.
    Het is een erg lang verhaal ja en het verhaal is nog lang niet af, maar goed. misschien zijn er vrouwen/mannen in een gelijke situatie en kunnen we ervaringen uitdelen, tips.
    Een tijdje geleden stond er in margriet een verhaal van een moeder: ik zat in de tuin te lezen, had mijn dochter een aantal jaren niet gezien door omstandigheden, het tuinhek ging open en dochter vroeg heb je thee.
    Ik hoop dat ik dat ook nog eens mag mee maken.

advertentie