Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // volgorde berichten eerst/laatst?

Dit onderwerp heeft 146 reacties, is 8962 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 3 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 05-08-2010 10:39.

1. volgorde berichten eerst/laatst?

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    09-06-2010, 11:21

.
    kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:32 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht

reacties

1. Dat hadden we kunnen denken!!! NOG ALTIJD niets gebeurd!!! Mag ik hier even herhalen dat ik het een SCHANDE vind? Ja? OK, ik herhaal het: IK VIND HET EEN SCHANDE!!!

Ik vind het ook schandalig dat we niet terdege geïnformeerd worden over de stand van zaken. Ik ben ervan overtuigd dat de technische dienst er NIETS aan doet, anders was het al opgelost. 

Kim, jij dekt iedereen altijd maar in, en tot op zekere hoogte kan ik dat echt wel appreciëren. Maar ligt jouw loyaliteit dan ècht alléén maar bij de beunhazen en hélemaal niét bij ons? Het énige dat je doet, is sussen en goedpraten. En... onder het tapijt vegen. Zèg dan gewoon dat ze het vertikken er wat aan te doen, dan wéten we dat tenminste!!!
    kafka wijzigde dit bericht op 28-06-2010 09:42 met 0%: aanvulling

2. Goedemorgen Kim of Puck (oh ja.. Pien is er ook nog)

paar dagen niet online geweest en nu weer wel, had gehoopt dat eerste/laatste al weer onthouden kon worden, maar nee, jammer, nog steeds niet gerepareerd....

J.
    jeanet18 wijzigde dit bericht op 28-06-2010 09:16 met 5%: toevoeging

3. Een kleine week ziek geweest, met een klein beetje hoop ingelogd....páts...één of andere frisdrank plenst eroverheen....

Moet wéér naar foruminstellingen om de boel te veranderen...is het nu zó moeilijk om dat even te veranderen? 'k denk het niet...die lui komen gewoon 1x in de zoveel tijd, wat die update voostelt, geen idee, want er is niets verandert.
    We gaan naar de vakantieperiode toe...dus reken er niet op dat vóór die tijd iets verandert.
    Het zal bij elkaar wel weer 3 jaar duren...heb nu écht het idee dat we gewoon aan het lijntje...voor de gek...zeg maar bedondert worden.

'k ga van het mooie weer genieten en laat Margriet maar eens even voor wat het is...

4. Ook op mijn minilaptop moest ik opnieuw inloggen. En eerste en laatste staat ook weer verkeerd.

Volgenws mij dus echt iets wat alleen hier speelt...zit nl bij meerdere fora en daar geen last. Ben meteen ingelogd.
    Op deze laptop geen updates gehad.

5. En ik moest opeens weer inloggen na de boel aan het eind van de morgen afgesloten te hebben. Onthouden werkt dus niet en ook moest ik laatste berichten eerst weer aanvinken.

Meld het maar even hoor, weet dat het in behandeling is....

Vaak laat ik mijn laptop op standby staan, ook 's nachts. Blijft op de accu standby staan en 's morgens doe ik de stroom weer aan en laadt hij weer bij. Vanmorgen waren er echter update's dus heb ik afgesloten en net pas weer opgestart. Bij andere sites was ik wel gewoon meteen ingelogd dus toch iets wat bij Sanoma ligt....
    Wat trouwens ook weer gek is want mijn minilaptop sluit ik wel gewoon af en daar was ik de laatste dagen wel gewoon weer ingelogd als ik de site weer opende.

Is er vandaag iets gebeurd tussen half 1 en half 3 dat ik dit nu weer opnieuw moet instellen??
    karma wijzigde dit bericht op 25-06-2010 15:23 met 59%

6. Ben benieuwd wat dààr hun smoesje nu weer voor is...
    (Kim, ik had weer last van een spontane dubbele posting... maar dàt is het minste van mijn zorgen.)

7. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    25-06-2010, 11:33

Hoi Kafka,
    Optie volgorde kiezen heb ik ook aangegeven.

Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 25 juni 2010 @ 11:28:
    En de optie "volgorde kiezen" per topic? Is die ook verdwenen in de bermudadriehoek van Cyberspace?

Overigens, de uitleg van de techneuten lijkt nergens naar. Hoe doen ze het op àndere fora, als er wat mankeert? Het idiote excuus van de Margriet-techneuten "dat zij het daar niet zien, dus geen oplossing kunnen vinden", is echt van de zotte. Maar ja, dààr zijn misschien èchte techneuten.

8. En de optie "volgorde kiezen" per topic? Is die ook verdwenen in de bermudadriehoek van Cyberspace?

Overigens, de uitleg van de techneuten lijkt nergens naar. Hoe doen ze het op àndere fora, als er wat mankeert? Het idiote excuus van de Margriet-techneuten "dat zij het daar niet zien, dus geen oplossing kunnen vinden", is echt van de zotte. Maar ja, dààr zijn misschien èchte techneuten.

9. En de optie "volgorde kiezen" per topic? Is die ook verdwenen in de bermudadriehoek van Cyberspace?

10. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    25-06-2010, 11:01

Hoi Kafka,
    Ik snap de vraag van Lau en dat zou op dit moment uitkomst bieden. Maar ik wil gewoon dat het eerst wordt opgelost en dat we daarna kunnen kijken of het standaard niet gewoon op nieuwste eerst kan komen te staan. Maar als het nog langer gaat duren, moeten we dit wellicht in werking zetten. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 25 juni 2010 @ 10:30:
    OK, dan inpikken op de vraag die Lau al twee keer stelde en waarop ze (als ik me goed herinner) nog geen antwoord heeft gekregen: als ze dan toch te dom zijn om deze fout te vinden, laat staan te repareren, is het misschien opportuun de berichten STANDAARD te schikken dat het laatste eerst komt.
    Bovendien: waar is de optie "kiezen voor van eerst tot laatst of van laatst tot eerst" per topic gebleven? Of zijn ze daar ook te stom voor? Ja, sorry, dit gaat mijn bevattingsvermogen, dat toch groot is na een paar jaar forum hier, totaal te boven.

11. OK, dan inpikken op de vraag die Lau al twee keer stelde en waarop ze (als ik me goed herinner) nog geen antwoord heeft gekregen: als ze dan toch te dom zijn om deze fout te vinden, laat staan te repareren, is het misschien opportuun de berichten STANDAARD te schikken dat het laatste eerst komt.
    Bovendien: waar is de optie "kiezen voor van eerst tot laatst of van laatst tot eerst" per topic gebleven? Of zijn ze daar ook te stom voor? Ja, sorry, dit gaat mijn bevattingsvermogen, dat toch groot is na een paar jaar forum hier, totaal te boven.

12. Ik denk dat iedereen die hier last van heeft, alleen met zijn eigen account in- en uitlogt... Ik heb er hier op het werk last van, omdat ik hier telkens mijn gegevens invoer. Maar thuis ben ik gewoon "permanent ingelogd", geen mailadres meer invoeren, geen wachtwoord meer invoeren. Dààr heb ik het probleem dus niét.

13. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    25-06-2010, 09:43

Goedemorgen,
    Tijd voor een update (al heb ik niet veel te melden). Techniek is druk bezig geweest om het hele forum na te kijken of eventuele fouten, waardoor het probleem is ontstaan. Niets gevonden. Zij kunnen het met hun account ook niet naproduceren, wat het zoeken naar de oplossing dus alleen maar lastiger maakt. Nu heb ik (dankzij jullie info) ook ontdekt dat ik het probleem wel heb als ik uitlog met mijn eigen account, inlog met een ander account en weer uitlog en dan weer met mijn eigen account in log. @ Kafka: ik begreep van jou dat het bij jou om uitloggen en inloggen met hetzelfde account gaat, dus het blijft een raar iets. Ik heb techniek mijn accountgegevens en die van een collega gegeven waardoor zij in ieder geval het probleem na kunnen produceren.

Ik houd jullie op de hoogte!
    Kim

14. Dank!

15. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    24-06-2010, 14:05

Gedaan!
    quote:
    kafka schreef op 24 juni 2010 @ 13:30:
    Kim, zou je de naam van dit topic kunnen veranderen? 't Is maar voor de duidelijkheid voor andere forummers - ik had natuurlijk nooit kunnen denken (hoewel?) hoe lang het zou duren voor het in orde kwam...

Graag de naam wijzigen in volgorde berichten eerst/laatst?  (het vraagteken hoort bij de naam).

Dankjewel!

16. Kim, zou je de naam van dit topic kunnen veranderen? 't Is maar voor de duidelijkheid voor andere forummers - ik had natuurlijk nooit kunnen denken (hoewel?) hoe lang het zou duren voor het in orde kwam...

Graag de naam wijzigen in volgorde berichten eerst/laatst?  (het vraagteken hoort bij de naam).

Dankjewel!
    kafka wijzigde dit bericht op 24-06-2010 13:41 met 1%: foutje

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    24-06-2010, 09:40

Hoi Kafka,
    Ik weet het..Hopelijk hoor ik vandaag meer en heb ik hier meer te melden [;)] .

Groetjes,
    Kim

18. NOG altijd niet... MEER DAN TWEE WEKEN!!!

19. Nog altijd niet opgelost... [:'(]

20. Weet je, Kim, het zou misschien nuttig zijn als we van de techneuten een verslag zouden krijgen, waarin staat wat ze gedaan hebben. Maar ik weet wel dat dat nooit zal komen. Soms vraag ik me af of ze wel kunnen lezen en schrijven...

21. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    22-06-2010, 14:34

Hoi Kafka,
    Nee, ik weet het.... Weet dat ze er mee bezig zijn, maar dat de oplossing er dus nog steeds niet is.
    groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 22 juni 2010 @ 14:05:
    Nog altijd niets gebeurd...

22. Nog altijd niets gebeurd...

23. Dankjewel, Kim. En vraag 3? Dàt is momenteel de belangrijkste, dat er mensen zijn die wèl iets kunnen doen, en niet alleen maar de verkeerde dingen.

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    21-06-2010, 14:09

Hoi Kafka,
    Om op jouw eerste vraag antwoord te geven:

Vraag 1: Is het feit dat ik thuis gelukkig het probleem niét heb, te danken aan het feit dat ik "automatisch inlog", of heb ik gewoon geluk?

Ik denk dat het er inderdaad mee te maken kan hebben en dat jouw computerinstellingen thuis anders zijn dan op je werkcomputer. Je kunt aangeven dat het systeem automatisch inloggegevens en instellingen bewaard op je computer (naast het vinkje wat je hier op de site aan kan zetten). En dat de computer op je werk dat niet doet. Feit is wel dat dit eerder wel onthouden werd (ook al was je uitgelogd), als je met je account weer was ingelogd. Het lijkt erop dat het systeem je steeds na uitloggen en weer inloggen als nieuwe gebruiker ziet (en dat je dus weer je instellingen opnieuw moet instellen).

Raar is het dat het niet bij iedereen zo is, waardoor dit het zoeken naar het probleem en de daarbij behorende oplossing moeilijk maakt.

Over je tweede vraag:
    Heb ik tegelijkertijd met dit issue gemeld en ook gezegd dat het wel raar is dat dit samenvalt met het probleem van de instellingen (misschien heeft het wel met elkaar te maken). Zijn ze ook naar aan het kijken.

Zodra ik iets nieuws hoor, zal ik dat hier melden! (niet dat jullie daar op dit moment iets aan hebben, maar meer kan ik helaas nu niet doen).

Groet,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 21 juni 2010 @ 13:13:
    Bedankt voor de info, Kim. Ja, ik hoop ook dat er info komt... Ik hoop nog méér dat ze er wat aan gaan doén!!!  Ik herhaal hier mijn vragen nog even. Misschién beantwoordt de info die wel...

[...]

25. Bedankt voor de info, Kim. Ja, ik hoop ook dat er info komt... Ik hoop nog méér dat ze er wat aan gaan doén!!!  Ik herhaal hier mijn vragen nog even. Misschién beantwoordt de info die wel...
    quote:
    kafka schreef op 20 juni 2010 @ 21:55:
    Vraag 1: Is het feit dat ik thuis gelukkig het probleem niét heb, te danken aan het feit dat ik "automatisch inlog", of heb ik gewoon geluk?

Vraag 2: hoe zit het met de "van eerst tot laatst" op elk topic, waar ik het laatst over had?

Vraag 3: wanneer worden er ECHTE techneuten aangesteld, die WEL hun job kunnen doen?

advertentie