Meepraten in het forum? Word nu lid!

Vragen aan Moderator

1. Home
  2. // forum
  3. // Vragen aan Moderator
  4. // volgorde berichten eerst/laatst?

Dit onderwerp heeft 146 reacties, is 8965 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 4 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 05-08-2010 10:39.

1. volgorde berichten eerst/laatst?

Afbeelding van kafka
    Dit onderwerp is gestart door kafka
    09-06-2010, 11:21

.
    kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:32 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht

reacties

1. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    21-06-2010, 13:01

Goedemiddag,
    Ik heb contact gezocht en hopelijk geven ze mij vanmiddag meer informatie omtrent het probleem. Deze info zal ik uiteraard hier op het forum communiceren.

Groetjes,
    Kim

2. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    21-06-2010, 09:24

Beste mensen,
    @ Somone: ik heb het probleem gek genoeg ook niet. Ik log nooit uit, de computer en het systeem onthouden mijn wachtwoord en gebruikersnaam (zelfde wat Kafka in haar thuissituatie heeft).

Ik ben net binnen op het werk (problemen met OV) en zal zo contact zoeken met technische afdeling.
    Groet,

3. Raar maar waar, ik heb hier geen problemen mee. .. bij mij staat het laatste bericht keurig als eerste.  Hoe kan dat?

4. .
    kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 21:16 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht

5. heel lastig dat je elke keer het laatste bericht helemaal onderaan heb  staan. Instellen helpt niet omdat je na afsluiten en weer opstarten het weer moet doen. Heel lastig. Ik kom hier al niet zo veel meer maar dit is het killing.

6. kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 21:17 met 45%: zelf verwijderd, oud bericht

7. Nou Karma, dat waren nog eens tijden... [Y]
    Sinds dat forum weg is zijn er een paar steeds bezig gebleven om aan te geven wat er niet goed gaat, jammer genoeg wordt het door de meesten als zeuren gezien.
    Bij Libelle, waar ik de laatste tijd nogal eens meelees bij de klachten, wordt in ieder geval steeds excuus aangeboden, daar zien ze dus zelf het onbenullige gedoe, in tegenstelling tot het niet antwoorden hier van sommige moderatoren.

'k ben het helemaal zat, dus ga me er niet meer teveel me bemoeien, heb andere dingen te doen. Heb het wel eens meer gezegd en Kafka ook...
    Als iedereen nu gewoon eens doorgeeft, wát er niet goed gaat, zou het al wat meer opschieten...niet meteen melden wat er wél goed gaat, want dát schiet niet op, dan denken ze dat het probleem opgelost is.

Ik zie geen reclame meer over het forum denderen, dus het "gezeik" zoals sommigen het zien, helpt in ieder geval wel...

Hou met jullie, mijn hart vast voor de update....ik moest in ieder geval nog de volgorde aanvinken, dus nog NIET goed....

8. Haha, Kafka, ik geef ze nog ff het voordeel van de twijfel. Nou ja......fff.....hoelang geleden is het eerste forum vernieuwd? Want toen is de ellende begonnen he!?

Denk er nog vaak aan terug met die uitstekende zoekfunctie en als ik een dag weg was klikte ik gewoon op Laatste Dag en zag ik in één oogopslag waar allemaal gepost was.

9. .
    kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 21:18 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht

10. En ik moest zowaar weer inloggen vanmorgen en ook weer aanvinken dat ik de laatste berichten eerst wil zien.
    Voor het eerst trouwens sinds dit probleem bekend is en toevallig op de dag dat ze het op gaan lossen??
    Let's hope!!

11. Jij ook een fijne dag, Kim, en alvast een prettig weekend.

En hopelijk zijn de techneuten er dan toch na meer dan een week in geslaagd dit probleem op te lossen (liefst zonder nog meer brokken te maken).

12. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    18-06-2010, 08:37

Goedemorgen,
    Zoals gezegd wordt er vandaag(ik weet niet exact wanneer) een update van het forum gegeven. Hopelijk zijn problemen eerste, laatste dan opgelost. Is dat niet het geval, dan gaat techniek gewoon door met het zoeken van het probleem en de oplossing.

Ik ben vanaf 11.00 uur afwezig wegens een belangrijke afspraak buiten de deur, dus zal dan ook niet meer reageren op het forum. Maar weet dat technische afdeling bij het nog steeds aanwezig zijn bij het probleem, gewoon door blijft werken, ondanks geen reactie van mijn kant!

Fijne dag toegewenst!
    Kim

13. (Spontane dubbele posting van mij weer eens, haha)

14. Ik zie nu pas dat we tegelijkertijd een reactie plaatsten, Kim. [:)]

15. Ik zie nu pas dat we tegelijkertijd een reactie plaatsten, Kim. [:)]

16. http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/06/17/1276747961-480.jpg

17. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    17-06-2010, 08:52

Hoi Kafka,
    Dat snap ik helemaal.

Als het goed is wordt er morgen een update van het forum gedaan. Techniek hoopt dat het probleem dan verholpen is.

Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 16 juni 2010 @ 23:34:
    Sorry, bij nader inzien heb ik geen zin om het te wijzigen. Stel je voor dat ik het weer niet kan omdraaien... Nu heb ik tenminste één locatie waarbij het goed gaat.

Het is overigens al EEN WEEK geleden dat ik het meldde. Dat ze het nog altijd niet hebben kunnen wijzigen, past compleet in het (niet al te positieve) beeld dat ik van het technische intelligentieniveau van de techneuten heb... 

De enige keer dat ze daadwerkelijk meteen (en nog wel met succes) in actie kwamen, was toen de regels van de privacy geschonden werden (toen je gelijk welk wachtwoord kon gebruiken, als je maar het mailadres had). Dat is namelijk strafbaar, en daar wilden ze niet aan, natuurlijk. Dit is alleen maar "vervelend" voor de forummers, en dàt is geen prioriteit.

18. Hallo Kim (of Pien, Puck?)

gisterenmorgen na een nachtje ('s avonds 23 uur) uitgelogd te zijn dus wel het vinkje nog aan, vandaag, na gisteren heel de dag verder niet meer ingelogd te zijn geweest.. vinkje weer uit...

en als ik in- en uit- en inlog dus met weinig tijd ertussen, blijft het vinkje ook aanstaan...

J.

quote:
    jeanet18 schreef op 16 juni 2010 @ 08:23:
    Moggu..
    gewoon verrast dat het vinkje er nog (weer??) goed staat, zowaar, .. zou het euvel gevonden zijn??
    J.

19. Sorry, bij nader inzien heb ik geen zin om het te wijzigen. Stel je voor dat ik het weer niet kan omdraaien... Nu heb ik tenminste één locatie waarbij het goed gaat.

Het is overigens al EEN WEEK geleden dat ik het meldde. Dat ze het nog altijd niet hebben kunnen wijzigen, past compleet in het (niet al te positieve) beeld dat ik van het technische intelligentieniveau van de techneuten heb... 

De enige keer dat ze daadwerkelijk meteen (en nog wel met succes) in actie kwamen, was toen de regels van de privacy geschonden werden (toen je gelijk welk wachtwoord kon gebruiken, als je maar het mailadres had). Dat is namelijk strafbaar, en daar wilden ze niet aan, natuurlijk. Dit is alleen maar "vervelend" voor de forummers, en dàt is geen prioriteit.

20. Hier....word ik niet vrolijk van [:S][:@]

21. Nog maar even aan jou de vraag gesteld Kim...

Zou je aan de techneuten kunnen vragen, of ze gewoon standaard het laatste bericht eerst willen zetten?
    Lijkt me eerlijk gezegd wél zo logisch eigenlijk.

22. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    16-06-2010, 11:19

Geen probleem! We wachten het af. Bedankt alvast!
    quote:
    kafka schreef op 16 juni 2010 @ 11:11:
    Kim, ik zal het proberen, maar dat zal iets voor vanavond heel laat of morgen heel vroeg of morgenavond zijn. Laat ons hopen dat het niet nodig zal zijn... omdat het opgelost is.

23. Kim, ik zal het proberen, maar dat zal iets voor vanavond heel laat of morgen heel vroeg of morgenavond zijn. Laat ons hopen dat het niet nodig zal zijn... omdat het opgelost is.
    kafka wijzigde dit bericht op 16-06-2010 11:12 met 24%: aanvulling

24. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    16-06-2010, 09:54

Hoi Toetertje,
    Bedankt voor je informatie. Ik verstuur je berichtje gewoon naar techniek. Alle informatie helpt!
    Groetjes,
    Kim

quote:
    toetertje schreef op 16 juni 2010 @ 08:55:
    Goeiemorgen

Als ik niet gelogd ben, dan is volgorde goed, als ik wel inlog dan gaat het mis. Op het moment dat een posting heb geplaats op een topic, dan is het ineens wel weer in goeie volgorde, op ieder willekeurig topci, zonder daar gepost te hebben...
    Weet niet of dit laatste ook al bekend was,staan ook een boel berichten inmiddels, maar dacht dat het misschien kon helpen in het vinden van een oplossing.

Succes ermee !! Fijne dag !!

25. Afbeelding van Moderator_Margriet
    Moderator_Margriet
    16-06-2010, 09:50

Hoi Kafka,
    Nou, ik heb het gisteren even getest. Hier ook uitgelogd en weer ingelogd. Bij mij stond het vinkje nog aan. Dus ik verwacht dat dit het niet is. Maar ik begrijp dat je er thuis geen problemen mee hebt. Wil je thuis eens uitloggen? Of heb je dat al eens gedaan? Kijken of het vinkje dan uit of aan staat.

Dan kunnen we kijken of het browser afhankelijk is (zou niet mogen zijn, maar je weet het maar nooit!).
    Groetjes,
    Kim

quote:
    kafka schreef op 16 juni 2010 @ 08:43:
    Nou, hier niét hoor. Heb ook nog geen antwoord op mijn vraag of het zou kunnen liggen aan het feit dat ik thuis "automatisch" inlog en hier mijn wachtwoord moet invullen...

advertentie