Vragen aan Moderator
Dit onderwerp heeft 146 reacties, is 8960 keer bekeken, en bestaat uit 6 pagina's. U bent momenteel op pagina 5 van 6.
De laatste reactie is geplaatst op 05-08-2010 10:39.
volgorde berichten eerst/laatst?
.kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:32 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht
reacties
- Goeiemorgen
Als ik niet gelogd ben, dan is volgorde goed, als ik wel inlog dan gaat het mis. Op het moment dat een posting heb geplaats op een topic, dan is het ineens wel weer in goeie volgorde, op ieder willekeurig topci, zonder daar gepost te hebben...
Weet niet of dit laatste ook al bekend was,staan ook een boel berichten inmiddels, maar dacht dat het misschien kon helpen in het vinden van een oplossing.
Succes ermee !! Fijne dag !! - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:36 met 98%: zelf verwijderd, oud bericht
- Moggu..
gewoon verrast dat het vinkje er nog (weer??) goed staat, zowaar, .. zou het euvel gevonden zijn??
J. - Hoi Kafka,
Nee, we weten dat het helaas nog steeds niet is opgelost, anders had ik het laten weten. Techniek is ermee bezig en zodra ik meer weet, laat ik het direct weten.
Groetjes,
Kimquote:kafka schreef op 15 juni 2010 @ 11:26:
Nog altijd niet opgelost!!! Vinkje is telkens weg als er opnieuw ingelogd wordt.Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 15-06-2010 12:06 met 9% - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:37 met 97%: zelf verwijderd, oud bericht
- Hier is het verschillend.. soms blijkt vinkje nog te staan.. en soms is het weg. (in laatste geval zit er wel meer dan uur in vorige inlog en huidige)..
J. - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:42 met 109%: zelf verwijderd, oud bericht
- .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:41 met 125%: zelf verwijderd, oud bericht
- .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:41 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht
- Ik neem mn woorden terug
.....toen ik net opnieuw inlogde..moest ik mn(net opgeslagen) instelling WEER opnieuw veranderen ![[:S]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-7.gif)
- Toen ik inlogde vanmorgen stonden alle oude berichten weer eerst..Toen ik mn bericht had geplaatst stond dat gewoon weer eerst. Hopen dat het zo blijft nu.
- Nou...ik heb het laatste weer eerst staan hoor!Een stuk prettiger
![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- Ik heb het gemeld en ze gaan er vandaag mee aan de slag. Ik verwacht dat ik niet eerder dan morgen een reactie hierover kan geven!
Groet,
Kim - Dankjewel, Kim.
- Hoi Kafka,
Nou, ik zie ook dat dit verdwenen is... Ik ga gelijk even contact zoeken met techniek en vragen wat de status van het probleem eerste/laatste is.
Groet,
Kimquote:kafka schreef op 14 juni 2010 @ 00:52:
En dan nu de vraag waarom het gaat. In het begin van dit nieuwe forum (dat alle problemen van het vorige moest oplossen, haha) was er de optie dat je "van eerst tot laatst" of "van laatst tot eerst" kon kiezen per topic. Sinds wanneer is die verdwenen, en waarom?
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg: je hebt de mogelijkheid te kiezen tussen bladzijde 1,2,3 (enz.) en "laatste". Daarbij stond toen ook de keuzemogelijkheid waarvan sprake in de eerste alinea. Dus: sinds wanneer is die verdwenen, en waarom? - .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:39 met 99%: zelf verwijderd, oud bericht
- .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:38 met 99%: ikzelf verwijderd: vechten tegen bierkaai
- Goedemorgen Lau
Zie ook mijn antwoord bij de topic over banners over het scherm.
Enkel als er middels quote op gereageerd is bij de vragen aan moderator onderwerpen en/of eea afgehandeld is worden de postings verwijderd.
In dat laatste geval (afgehandelde klacht/opmerking) houden we toch ca. 2- 3 weken aan voor eea helemaal verwijderd wordt. Maar er kan natuurlijk altijd ergens wat mis gaan.
Pien
PS
En natuurlijk op verzoek van de topikster zelf (zowel vwb posting als topic) wordt er ook ofwel een posting ofwel een onderwerp verwijderd.quote:lau schreef op 13 juni 2010 @ 09:02:
Pien, ik dacht wel dat je 'snachts zou reageren....
Nee, ik ben niet blind, ook niet helemaal achterlijk.
Ik heb over het verwijderen van gewone berichten een klacht bij de webmaster neergelegd, omdat het een rare gang van zaken is.
Ook had ik aan Kim gevraagd hier een uitspraak over te doen, tot zolang maak ik er geen woord meer over vuil.
Laumargrietmoderator2 wijzigde dit bericht op 13-06-2010 10:56 met 2%: toevoeging - Pien, ik dacht wel dat je 'snachts zou reageren....
Nee, ik ben niet blind, ook niet helemaal achterlijk.
Ik heb over het verwijderen van gewone berichten een klacht bij de webmaster neergelegd, omdat het een rare gang van zaken is.
Ook had ik aan Kim gevraagd hier een uitspraak over te doen, tot zolang maak ik er geen woord meer over vuil.
Lau - Lau,
natuurlijk wil ik je gele bloemetje wel zien,
Ik heb in mijn vorige posting (20.34 uur) jouw opmerking als quote staan hoor, niet gezien? Dan wordt je bloemetje niet mee gekopieerd, in een quote.
Eea is dus doorgegeven aan de afdeling techniek, wat ik al schreef.
Pienquote:lau schreef op 12 juni 2010 @ 21:44:
Natuurlijk Pien...
Ook hier mijn posting weggehaald.....
Wil je mijn gele bloemetje niet meer zien...of wat is dat voor iets....
Het lijkt me heel gewoon een posting te laten staan.
Graag dus deze laten staan.
In het verleden werd er gewoon antwoord gegeven, desnoods met een quote, maar dit vind ik te achterlijk voor woorden.
Zo krijg je iemand wel uit het zicht en jezelf erin!
Ik weet niet hoe de anderen hierover denken, maar het zou dus mogelijk zijn, dat je voor niks zit te tikken...niet helemaal, maar wel je eigen plekje is weg, met je eigen avatar...belachelijk gewoon!
Ik zeg hier nu niets meer over, ben er voorlopig helemaal klaar mee. - Natuurlijk Pien...
Ook hier mijn posting weggehaald.....
Wil je mijn gele bloemetje niet meer zien...of wat is dat voor iets....
Het lijkt me heel gewoon een posting te laten staan.
Graag dus deze laten staan.
In het verleden werd er gewoon antwoord gegeven, desnoods met een quote, maar dit vind ik te achterlijk voor woorden.
Zo krijg je iemand wel uit het zicht en jezelf erin!
Ik weet niet hoe de anderen hierover denken, maar het zou dus mogelijk zijn, dat je voor niks zit te tikken...niet helemaal, maar wel je eigen plekje is weg, met je eigen avatar...belachelijk gewoon!
Ik zeg hier nu niets meer over, ben er voorlopig helemaal klaar mee.roosje40 wijzigde dit bericht op 12-06-2010 21:45 met 1% - Goedenavond Lau
Die vraag heb ik gisteren al gesteld aan de afd. techniek (alleen nog niet hier gemeld), wordt na het weekend voor ik antwoord heb of dat gewijzigd kan worden
Pienquote:lau schreef op 12 juni 2010 @ 17:13:
Vraag om door te geven aan de techneuten...:
Kunnen ze niet gewoon standaard het laatste bericht eerst zetten?????
Niemand gaat toch beginnen met een bericht uit februari? Of ligt dat aan mij, dat ik het niet logisch vind? - oke
Pienquote:rosanne schreef op 12 juni 2010 @ 15:00:
[...]
Ik zelf heb niks aangevinkt, Pien, dat ging helemaal vanzelf. - test
- .kafka wijzigde dit bericht op 25-12-2010 20:36 met 97%: zelf verwijderd, oud bericht