Vragen aan Moderator
- Home
- // forum
- // Vragen aan Moderator
- // zoekfunctie
Dit onderwerp heeft 33 reacties, is 6151 keer bekeken, en bestaat uit 2 pagina's. U bent momenteel op pagina 2 van 2.
De laatste reactie is geplaatst op 05-08-2010 10:40.
zoekfunctie
De zoekfunctie slaat helemaal tilt... Is er énig idee wanneer dat eindelijk (we vragen er al meer dan drie jaar naar!!!) enigszins in orde zou komen?
Hier volgt een voorbeeld... Leve onze techneuten!!!
kafka wijzigde dit bericht op 11-03-2010 21:03 met 17%
reacties
![[thu]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-60.gif)
Moderator_Margriet wijzigde dit bericht op 04-05-2010 11:52 met 44%- Hoi Kafka,
Het klopt dat het nog steeds niet naar behoren werkt! Ik ben er ook zeker niet tevreden mee en heb gezegd dat dit echt met spoed opgepakt/gemaakt moet worden anders hadden we die zoekfunctie er net zo goed niet in kunnen laten zetten. Ik hoor snel wanneer en hoe ze dit op gaan pakken.
Over de banners heb ik op een ander topic gereageerd.
Kim - Kim, we zijn nu een MAAND verder, en er is nog NIETS veranderd. Jij schrijft in je vorige posting: "dat is raar want het heeft even gewerkt". Nou, het is nog altijd raar, want het werkt voor geen méter. Als ik zoek op "dik en dun" krijg ik NOG ALTIJD àlle topics waar het laatst op gereageerd is. (Met andere woorden: een kopie van de lijst recente topics, een beetje uitgebreider want niet alleen de laatste tien).
We vragen ondertussen al méér dan 3 (drie) jaar naar een zoekfunctie. We zijn één stapje verder: er is een knopje voor. We hadden misschien een behoorlijk WERKENDE zoekfunctie moeten vragen...
O ja, drie keer raden wat ik kreeg toen ik mijn zoektocht wilde beginnen. Ik moest het wegklikken. Weet je al wat het was? Juist ja, zoemzoemzoem. Misschien toch nog maar eens doorgeven??? (Of: misschien eens doorgeven - ik denk dat dàt een juistere formulering is).
Even op een rijtje zetten (want het is soms moeilijk om te begrijpen wat ik bedoel, heb ik al gemerkt):
1. De zoekfunctie doet het NOG ALTIJD niet naar behoren (misschien dachten jullie weer dat het in orde was omdat er niets van gezegd werd? hebben we in 't verleden ook al wel als excuus gehoord).
2. De Bijenkorfreclame blijft OOK OP DIT NIVEAU de werking van het forum verstoren (dus nog eens zeggen, een beetje meer "aandringend"?)kafka wijzigde dit bericht op 25-04-2010 19:38 met 3%: verduidelijking - Hoi Kafka,
Dat is raar, want deze zoekfunctie heeft wel even gewerkt... Ik geef het weer door...
Kimquote:kafka schreef op 25 maart 2010 @ 21:03:
Tegen beter weten in testte ik net de zoekfunctie nog eens uit. Gemakshalve met dezelfde opdracht "dik en dun". Ik kreeg nog altijd àlle topics van het forum. We vragen al drie jaar naar een zoekfunctie... Nu hebben we een kadertje waar we wat kunnen invoeren. Misschien binnen drie jaar op het nieuwste nieuwe forum??? Op het éérste forum - dit is het derde - was er wèl een 'werkende' zoekfunctie (en geen storende reclamebanners die de werking van het forum vervuilden). - Tegen beter weten in testte ik net de zoekfunctie nog eens uit. Gemakshalve met dezelfde opdracht "dik en dun". Ik kreeg nog altijd àlle topics van het forum. We vragen al drie jaar naar een zoekfunctie... Nu hebben we een kadertje waar we wat kunnen invoeren. Misschien binnen drie jaar op het nieuwste nieuwe forum??? Op het éérste forum - dit is het derde - was er wèl een 'werkende' zoekfunctie (en geen storende reclamebanners die de werking van het forum vervuilden).kafka wijzigde dit bericht op 25-03-2010 22:20 met 0%: tikfoutje
- Hoi Kafka,
Nee, dat werkt inderdaad nog niet naar behoren. Ik zal informeren wanneer ze dit aanpakken!
Groet,
Kimquote:kafka schreef op 11 maart 2010 @ 21:04:
(En niemand wil weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om de vorige posting te posten... Jaja, IN THEORIE is er de "plakmogelijkheid").
Ik vroég "dik en dun". Ik kréég bijna àlle topics van het forum!!! Bovendien kreeg ik het op mijn zenuwen. Beste techneuten, als een forum een keuzemogelijkheid biedt, moet die ook werken... - (En niemand wil weten hoeveel moeite ik heb moeten doen om de vorige posting te posten... Jaja, IN THEORIE is er de "plakmogelijkheid").
Ik vroég "dik en dun". Ik kréég bijna àlle topics van het forum!!! Bovendien kreeg ik het op mijn zenuwen. Beste techneuten, als een forum een keuzemogelijkheid biedt, moet die ook werken...kafka wijzigde dit bericht op 11-03-2010 21:13 met 39%: aanvulling - Zoekresultaten: dik en dun
Forum
1 - 8 van 25
vorige 1 2 3 volgende Pagina 1 van de 4
1. Ga je wat leuks doen vandaag? De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
2. Het vrekkentopic De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
3. dik en dun maart 2010 De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
4. De Volhouders gaan door ..... De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
5. Wat eten jullie vandaag? De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
6. Le cercle des 7 soeurs 15 De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
7. De Nieuwelingen, 2 De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010
8. Koffie hoekje van Jador De laatste reactie is geplaatst op 11.03.2010kafka wijzigde dit bericht op 11-03-2010 21:02 met 172%