Werk
- Home
- // forum
- // Werk
- // Is dat nou echt zo lachwekkend ?
Dit onderwerp heeft 53 reacties, is 25614 keer bekeken, en bestaat uit 3 pagina's. U bent momenteel op pagina 1 van 3.
De laatste reactie is geplaatst op 05-01-2011 19:03.
Is dat nou echt zo lachwekkend ?
De afgelopen weken hebben man en ik het over op vakantie gaan en zo gehad. Ook met anderen over gekletst. Man en ik zeiden dat wij van de zomer misschien 'n weekje in de buurt van Emmen in 'n huisje of hotelletje willen gaan, omdat we daar graag 'n keer naar het dierenpark willen, is voor ons te ver om op 1 dag op en neer te rijden en alles te zien. Wij gaan graag en toch zeker 1 x per jaar wel naar 'n dierentuin. Man en ik zijn tegen de 50 en wij hebben geen dikke portemonnai voor echt verre reizen. Spanje of Turkije hebben we wel gedaan, vonden we leuk maar nu leek ons 'n weekje Emmen dus wel leuk.
Nu zijn we dus al door 3 mensen gewoon uitgelachen om dit idee. Maakt ons verder niet uit, we doen toch waar we zelf zin in hebben, maar het zet me wel aan het denken.
Vinden jullie dit nu ook zo lachwekkend ?
reacties
- ha linet geniet er van ,een heleboel mensen komen doodmoe terug van een lange vacantie die hitte in die landen en hier kan je alles krijgen wat je nodig heb en er niets mooier dan dieren groetjes international.
- huh? Welke mensen
- Ik vind het helemaal niet lachwekkend! Wat is er mis met die mensen...?
- Ja, YWH, het noordzeestrand.
![[;)]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-5.gif)
(De reclame was waarschijnlijk al door de alziende moderator-ogen verwijderd voor ik hier terechtkwam...) - reclame voor het strand?
- Dit lijkt mij reclame?
![[H]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-11.gif)
- Oei nu ben ik wel een beetje jaloers. Dat is toch heerlijk als je naast het strand woont. Ik kom oorspronkelijk ook uit het Westland, maar woon al 35 jaar in Limburg. Het enige wat ik hier echt heel erg mis is de zee. Vandaar ieder jaar de vakantie daar naartoe.
- haha wat klinkt dat Heerlijk!!! Geniet maar lekker hoor. Enne ik woon ernaast kom je hier een bakkie doen!
- Jaja, ik hoor ook al die verhalen van collega's. De een gaat nog verder weg dan de ander. Als ze dan vragen waar wij naar toe gaan!! Nou in september een dag of 10 naar Hoek van Holland. Kijken ze me ook gek aan. Maar als ik dan vertel dat er niets heerlijkers is dan om 7 uur 's morgens met de hond naar het strand te gaan en je daar lekker helemaal in je uppie bent. En je die enthousiaste hondenpootjes in het voetstaploze zand zie. Kijken ze me aan of ik gek ben..... Op vakantie om 7 uur op... Neeeeeee. Maar dan kan mijn dag niet meer stuk.. Heerlijk.
- Nee, ik laat me niet gek maken.
In ieder geval niet wat dit aaangaat. Als wij het maar naar ons zin hebben, dat vind ik belangrijk.
En wat 'n ander er van vindt.... - Je kunt je eigen stukje ook muteren, Kobor.
- Eh... het moet natuurlijk zijn dat je je NIET gek moet laten maken!!!
Kobor - Hoi Lilet,
Kijk nogeens goed naar de door jouzelf bijgevoegde Loesje-tekst: "Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!" Kortweg, het zal je toch boeien wat anderen van jouw (al dan niet vakantie-)plannen vinden?
Laat je toch gek of onzeker maken!
Kobor - Hoi Lilet,
Nee, ik vind het niet lachwekkend, hoor. Is erg leuk om met zijn tweeen naar de Dierentuin te gaan. Het lijkt wel of tegenwoordig je alleen maar meetelt als je drie keer per jaar verre reizen maakt! En als je daar nou eens geen zin in hebt (of geen geld voor hebt)?
Het gaat erom dat je doet waar je plezier in hebt. En dat hebben jullie gedaan! Leuk dat jullie het naar je zin hebben gehad in Drenthe. En lief dat je man je heeft verrast!! Daar kunnen die drie mensen nog jaloers op zijn.. haha! Ik vind Drenthe echt heel mooi. Ik kan me voorstellen dat je er nog een keer naar toe wilt!
Roos. ![[Y]](http://forum.margriet.nl/smileys/emotion-21.gif)
- Wel, het is 'n "tussendoortje" geworden, verrassing van man. Paar dagen hotel in Emmen met o.a. bezoek aan de dierentuin daar.
En het is heel goed bevallen.
Zo goed, dat we overwegen om van de zomer weer te gaan. Dan 'n volle week, want we hebben wel gezien dat daar en in de omgeving genoeg te zien en te beleven is. - Precies Someone, net als vandaag met Koninginnedag. Ik had eigenlijk met vriendinnen afgesproken om naar Amsterdam te gaan. Maar vanmorgen had ik ineens helemaal geen zin meer. Het weer was niet je van het en gewoon ik had geen zin.
Ja maar waarom dan? Het is toch KONINGINNEDAG? Ja dus....? Jeetje, je kan toch niet thuisblijven met KONINGINNEDAG???? Oh, nou moet jij eens opletten zei ik. En ik bleef heerlijk thuis. Wasje gedaan, lekker koffie gedronken met m'n lief, boodschapje gedaan, kledingkast opgeruimd. Lekker iedereen laten lullen, excusez le mot. - We gaan naar??? Ver of dagje...wat maak dat uit, het lijkt wel verantwoording af leggen.... "Wat gaan jullie doen, tijdens de vakentie? " Weet je wat ook fijn kan zijn? Vakantie! Niks moeten zien of ondernemen. Een wekker die niet gaat en niets hoeven te missen. Gewoon, niks hoeven.
- Leven en laten leven, zeg ik altijd maar. Wij genieten van een verre reis naar Zuid Afrika, een weekje Spanje, een weekendje Center Parcs of een dagje Maastricht. Alles is heerlijk en je moet lekker zelf weten wat je doet. Wat is dat toch altijd met mensen dat ze (ongevraagd) commentaar leveren op een ander?
Lilet, helemaal niet gek hoor, wij gaan ook graag naar een dierentuin, Emmen is práchtig, vooral de vlindertuin, daar kunnen we zomaar een uur zitten en later rustig nog een keer.
Apenheul ook geweldig, dan zorgen we dat we er meteen met de opening zijn, dan is het heerlijk rustig.
Laat iedereen maar lekker kletsen, het is maar net waar je van kunt ontspannen, toch?- Vakantie staat voor veel mensen als weggaan naar een buitenland. Volgens mij is vakantie vrije tijd, die je dus naar eigen wensen en mogelijkheden kunt invullen. Ook als je dan thuis blijft, en van alles (of lekker niets) onderneemt, is dat voor die mensen geen vakantie. Ze zullen dan ook niet begrijpen dat dat voor jullie juist wel vakantie is.
- Weet je,eigenlijk vindt ik dat uw kennissen geen knip voor de neus waard zijn. Wat is er zo lachwekkend aan je eigen land. Wij zijn al in zoveel provincies op vakantie geweest. Van Friesland/Groningen tot Limburg en zelfs op de veluwe, waar we zelf wonen, 20 minuten van ons huis. Alle vakanties zijn net zo fijn geweest, als alle andere landen waar we geweest zijn, zoals Oostenrijk/Zwitserland als Engeland. Het is wat je er zelf van maakt. We gaan dus echt niet ver weg om anderen te laten zien hoe interessant we zijn (zijn we dus ook niet), maar gewoon wat we op dat moment kunnen besteden en waar we zin in hebben. Maar ook ik merk dat niemand enthousiast reageer als je zegt dat je in eigen land blijft. Nou het zou me wat.
- Bron: www.dvhn.nl
Olifanten bul geboren in Dierenpark Emmen (update: videoverslag)
In het Dierenpark Emmen is maandagavond een olifantje geboren. Volgens een woordvoerder van het dierenpark wierp moeder Htoo Yin Aye rond 21.00 uur een jongetje in de olifantenstal - Hoi Lilet, ik kom hier toevallig even langs en lees wat de reactie was van mensen op jullie plannen. Toen de kinderen klein waren hadden wij al een abonnement op de dierentuin in Emmen. Nu nog steeds..Als het mooi weer is gaan we heerlijk rondwandelen daar, terrasje pakken heerlijk. Het is een schitterende dierentuin ,waar echt veel is te zien. Waar ze echt rekening houden met de leefomgeving van de dieren. Vooral ook de Savanne is schitterend. Volg de tip op van Jeanet en neem of huur fietsen daar. Ook al doe je niet aan de fietsvierdaagse mee ( persoonlijk vind ik daar niks aan) er zijn zoveel fietspaden en route's. Ik denk dat je aan een week niet genoeg hebt. Er zijn zat plaatsen waar je een huisje of chalet kunt huren. Borger is ook een erg leuk dorp..Volgens mij is daar een camping Hunzedal, daar hebben ze ook mooie chalets te huur. Vanaf ons huis is het maar een uurtje rijden daar naar toe. Nog niet eens denk ik.. Parc Sandur is ook erg mooi om een huisje te huren. Dat is in Emmen...
Trouwens mn man en ik zijn samen naar de Efteling geweest op onze trouwdag. Hebben er zelfs een weekendje van gemaakt..Dat is allemaal toch niet aan leeftijd gebonden?? Doen waar jezelf plezier aan beleeft en laat die anderen maar handdoek aan handdoek liggen bij een zwembad of op een strand ergens in de zon. - Maar 1 overnachting Jerney???? Dacht toch dat het er twee waren????